Marixxx Skrevet 2. september 2023 #201 Del Skrevet 2. september 2023 Vegglampe skrev (Akkurat nå): Ut i fra kommentarfeltet på IG så bekreftet han at de har giftet seg. Han takker for gratulasjoner. Må jo være en (dårlig..!) spøk. Klart de ikke har giftet seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrrte Skrevet 2. september 2023 #202 Del Skrevet 2. september 2023 Tøvftta skrev (På 5.4.2023 den 19.39): Skulle kanskje tenkt på det før han dyppet tissen i andre jenter mens han var i forholdet 🙄 Æsj for en fjott!🤢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 2. september 2023 Forfatter #203 Del Skrevet 2. september 2023 Marixxx skrev (1 time siden): Han takker for gratulasjoner. Må jo være en (dårlig..!) spøk. Klart de ikke har giftet seg. Er nok en dårlig spøk .. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. september 2023 #204 Del Skrevet 2. september 2023 M.H85 skrev (På 1.8.2023 den 14.09): Har de ikke lappen?🤔 Kanskje det er vanlig være 30+ uten lappen noen steder,men ikke i min krets. Og jeg har en normal krets rundt meg. Veldig mange som ikke har lappen i Oslo, siden det er så godt kollektivtilbud. De er ikke unormale for det. Men på bygda blir du veldig hjelpeløs uten bil. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. september 2023 #205 Del Skrevet 3. september 2023 Kødder han seriøst om at de har giftet seg?? Usmakelig...folk gratulerer og han takker!🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 3. september 2023 #206 Del Skrevet 3. september 2023 Moongirl skrev (4 minutter siden): Kødder han seriøst om at de har giftet seg?? Usmakelig...folk gratulerer og han takker!🙄 Det stod «takk» og sånt i går, men nå ser det ur som han har slettet det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 3. september 2023 #207 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Jeg synes det nye forholdet virker merkelig. Får følelsen av at han er veldig opptatt av at han nå ikke er singel og er kjeempelykkelig, men at det ikke er så farlig hvem han er sammen med. Hun dytter seg fram i videoer og skal kysse på han men han virker ikke så interessert tilbake, bare gliser mot kamera. Endret 3. september 2023 av non_stop 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VXL100 Skrevet 3. september 2023 #208 Del Skrevet 3. september 2023 Ikke rart han dyppet andre steder når dama plutselig utvikler seg til en furie av en besserwisser og høy moral. Stakkars mann, gi han litt fred da. Kunne sikkert ikke le av noe politisk ukorrekt uten å bli sablet ned av storkjeften med lynende øyne. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. september 2023 #209 Del Skrevet 3. september 2023 kittkatt skrev (1 minutt siden): Det stod «takk» og sånt i går, men nå ser det ur som han har slettet det? Da har han slettet det den siste halvtimen, for eg leste det nettopp! Var på fest i natt, så nå har han vel våknet og sett at han har dratt det vel langt!Seriøs type altså...🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 3. september 2023 #210 Del Skrevet 3. september 2023 Moongirl skrev (5 minutter siden): Da har han slettet det den siste halvtimen, for eg leste det nettopp! Var på fest i natt, så nå har han vel våknet og sett at han har dratt det vel langt!Seriøs type altså...🙄 Ja, sannsynligvis. Nå står kommentarene til de som svarte igjen alene uten det han svarte i første omgang. Ser merkelig ut. Han må jo gjerne gifte seg, men hvorfor tulle med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 3. september 2023 Forfatter #211 Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Moongirl skrev (På 3.9.2023 den 11.53): Da har han slettet det den siste halvtimen, for eg leste det nettopp! Var på fest i natt, så nå har han vel våknet og sett at han har dratt det vel langt!Seriøs type altså...🙄 ... Endret 12. november 2023 av Sansa20 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 3. september 2023 #212 Del Skrevet 3. september 2023 solietta skrev (29 minutter siden): Videoen er der ute enda Jada....det er kommentarene som har blitt slettet..hvor han takket mange for bryllupsgratulasjonene! I sus og rus var det visst gøy å late som han hadde giftet seg, men ikke i dag tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. september 2023 #213 Del Skrevet 3. september 2023 Jeg synes det er mye usaklig oppgulp her bare for å ta Dennis: siden han ikke har lappen, noe veldig mange jeg kjenner som bor i storbyen ikke har, er han håpløs, dårlig far osv., siden han gamer er han lat osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 3. september 2023 #214 Del Skrevet 3. september 2023 VXL100 skrev (2 timer siden): Ikke rart han dyppet andre steder når dama plutselig utvikler seg til en furie av en besserwisser og høy moral. Stakkars mann, gi han litt fred da. Kunne sikkert ikke le av noe politisk ukorrekt uten å bli sablet ned av storkjeften med lynende øyne. Plutselig utvikler? Kristin har vært den hun er siden dag 1 uten å legge lokk på noe. Han visste hvem han ble sammen med. Og det du nevner her er ingen gyldig grunn til å ligge rundt med halve Stavanger. Skjerp deg. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. september 2023 #215 Del Skrevet 3. september 2023 Grüner skrev (3 timer siden): Jeg synes det er mye usaklig oppgulp her bare for å ta Dennis: siden han ikke har lappen, noe veldig mange jeg kjenner som bor i storbyen ikke har, er han håpløs, dårlig far osv., siden han gamer er han lat osv. Synes du at en god far er en far som overlater helgesamvær og ferier til sine egne foreldre og heller prioriterer å farte rundt og feste med ny dame? Personlig mener jeg at gode foreldre er de som prioriterer barna når de har samvær. Festing kan legges til de periodene barna er hos bostedsforelderen. Det er når barna er små at gode relasjoner bygges, det er da barna får røtter. Er for seint å komme på banen når barna er feks tenåringer og da skal ta igjen tapt tid Jeg hadde full forståelse for at foreldrene stilte opp da han ifg seg selv var deprimert og innlagt i en periode, men nå skinner sola igjen og Dennis lever livet til det fulle. Det er ikke en tenåringspappa det er snakk om heller, men en godt voksen mann. Det er det som gjør fedre som Dennis til dårlige fedre, ikke at de ikke har bil og at de liker å game. 40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. september 2023 #216 Del Skrevet 3. september 2023 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 3. september 2023 #217 Del Skrevet 3. september 2023 kittkatt skrev (6 timer siden): Ja, sannsynligvis. Nå står kommentarene til de som svarte igjen alene uten det han svarte i første omgang. Ser merkelig ut. Han må jo gjerne gifte seg, men hvorfor tulle med det? Ønsker vel et oppslag i Dagbladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. september 2023 #218 Del Skrevet 3. september 2023 skruf skrev (1 time siden): Synes du at en god far er en far som overlater helgesamvær og ferier til sine egne foreldre og heller prioriterer å farte rundt og feste med ny dame? Personlig mener jeg at gode foreldre er de som prioriterer barna når de har samvær. Festing kan legges til de periodene barna er hos bostedsforelderen. Det er når barna er små at gode relasjoner bygges, det er da barna får røtter. Er for seint å komme på banen når barna er feks tenåringer og da skal ta igjen tapt tid Jeg hadde full forståelse for at foreldrene stilte opp da han ifg seg selv var deprimert og innlagt i en periode, men nå skinner sola igjen og Dennis lever livet til det fulle. Det er ikke en tenåringspappa det er snakk om heller, men en godt voksen mann. Det er det som gjør fedre som Dennis til dårlige fedre, ikke at de ikke har bil og at de liker å game. Det var ikke det jeg refererte til, men det var flere innlegg her om at han ikke hadde lappen og hvor ille det var. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærpike99 Skrevet 4. september 2023 #219 Del Skrevet 4. september 2023 Gifta han seg eller bare PRkåt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 4. september 2023 #220 Del Skrevet 4. september 2023 Grüner skrev (23 timer siden): Jeg synes det er mye usaklig oppgulp her bare for å ta Dennis: siden han ikke har lappen, noe veldig mange jeg kjenner som bor i storbyen ikke har, er han håpløs, dårlig far osv., siden han gamer er han lat osv. Han hadde heller ikke lappen da han bodde i Drammen. Bli pappa og måtte våre avhengig av at dama kjører han rundt er faktisk ganske belastende for den med lappen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå