Gjest Bulsara Skrevet 27. april 2023 #121 Del Skrevet 27. april 2023 AprilLudgate skrev (7 timer siden): At han uttaler at «hver dag jeg ikke er med ham dreper meg», det er 💔. Det legger et uendelig brutalt ansvar på et barn. Og ekspartneren. Håper han får hjelp, og generelt synes jeg det står respekt av å være åpen om psykisk helse. Jeg tror forøvrig forhåpentligvis han redigerer bort akkurat den setningen når han er friskere og ser hvor feil det kan oppfattes. Oss lesere er nå en ting, men tenker på sønnen og andre barn/ungdom som føler skyldfølelse for foreldre som tar tatt selvmord (kunne jeg gjort mer, tenk om jeg bare ikke dro så mye med venner/besøkte annen forelder/ikke var hos forelderen hele tiden). Ansvaret ligger ALLTID på individet selv. Dennis har ALlTID et valg, og er ansvarlig for hva han velger å gjøre. Det er ALDRI noen andre enn han selv som kan stå til ansvar for hans valg. Håper han får hjelp til å sortere hvordan han vil ha det i livet sitt. Livet er hardt og brutalt. Om sønnen er det viktigste, og noe som han ønsker å prioritere, så må han Kanskje ofre ønsket om å bo i Stavanger pr nå. Og være der sønnen er. Sånn er det for de fleste, vi kan ikke få alt optimalt. Det er en del av det å være voksen og ansvarlig. Som pappa bør han fokusere på Hvordan han best kan være delaktig i livet til sin sønn. Et stort skritt i riktig retning har han alt tatt ved å søke profesjonell hjelp. Lykke til Dennis. Men som andre sier her, kanskje ta en vurdering Av hvordan du deler i SoMe, og hold barnet utenfor det offentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 27. april 2023 #122 Del Skrevet 27. april 2023 Håper han får god hjelp, og igjen: at han logger av sosiale medier. Lett å miste sin kritiske sans når man ikke er frisk. Han må ta ansvar for sitt eget liv og bli voksen. I utgangspunktet har han jo hatt masse gående for seg: kjendisstatus, egen bar, støttende familie og et barn. Mange har ingenting av dette. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 27. april 2023 #123 Del Skrevet 27. april 2023 Bulsara skrev (3 timer siden): Ansvaret ligger ALLTID på individet selv. Dennis har ALlTID et valg, og er ansvarlig for hva han velger å gjøre. Det er ALDRI noen andre enn han selv som kan stå til ansvar for hans valg. Håper han får hjelp til å sortere hvordan han vil ha det i livet sitt. Livet er hardt og brutalt. Om sønnen er det viktigste, og noe som han ønsker å prioritere, så må han Kanskje ofre ønsket om å bo i Stavanger pr nå. Og være der sønnen er. Sånn er det for de fleste, vi kan ikke få alt optimalt. Det er en del av det å være voksen og ansvarlig. Som pappa bør han fokusere på Hvordan han best kan være delaktig i livet til sin sønn. Et stort skritt i riktig retning har han alt tatt ved å søke profesjonell hjelp. Lykke til Dennis. Men som andre sier her, kanskje ta en vurdering Av hvordan du deler i SoMe, og hold barnet utenfor det offentlige. Jeg tror ikke AprilLudgate mener at det er eksens/barnets ansvar, men at Dennis´ valg av ord insinuerer dette. Forørvrig enig med det du skriver. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. april 2023 #124 Del Skrevet 27. april 2023 Gulvplanke skrev (2 timer siden): Håper han får god hjelp, og igjen: at han logger av sosiale medier. Lett å miste sin kritiske sans når man ikke er frisk. Han må ta ansvar for sitt eget liv og bli voksen. I utgangspunktet har han jo hatt masse gående for seg: kjendisstatus, egen bar, støttende familie og et barn. Mange har ingenting av dette. Jeg tenker jo også sånn, at jeg gidder ikke dømme fyren og være kritisk for en feil formulering i sosiale medier når tanken bak er god. Det er vanskelig å reflektere langsiktig når man er så dårlig, og at han føler det sånn har jeg en million prosent forståelse for. Men, om man vil se ungen sin vokse opp så må man faktisk være der de er. Og avogtil betyr det «bytte jobb, avslutte et forhold på stedet man skal flytte fra, bo et sted man foreløpig ikke kjenner noen, ha en mer kjedelig jobb, bo trangere» osv. Akkurat nå må vel han først komme over kneika med terapi og medisiner, men etterhvert så finnes jo det på Østlandet også. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. april 2023 #125 Del Skrevet 27. april 2023 tuppa skrev (14 minutter siden): Jeg tror ikke AprilLudgate mener at det er eksens/barnets ansvar, men at Dennis´ valg av ord insinuerer dette. Forørvrig enig med det du skriver. Ja Ikke insinuerer akkurat, men et barn særlig og ekspartner vil jo føle et enormt ansvar for den andres liv og helse. Jeg tror ikke han tenkte sånn i det hele tatt når han skrev det, jeg tror bare han uttrykte det mange foreldre føler når de har delt omsorg eller av helsemessige årsaker ikke klarer ha vanlig samvær. Det er brutalt. Men man må lette hjertet sitt om sånt til andre enn barnet selv og ekspartner. Ikke til tusenvis av folk på internett. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 27. april 2023 #126 Del Skrevet 27. april 2023 Mens han lar Kristin sitte igjen med akt det økonomiske ansvaret. Kjempe kar. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 27. april 2023 #127 Del Skrevet 27. april 2023 Dingeldangel skrev (På 5.4.2023 den 22.57): Altså den podcasten burde ikke vært utgitt. Hva i alle dager skal være hensikten med å la ham «snakke ut» mens han enda er midt i en tung depresjon (høres det ut som), og blottet for selvinnsikt. Håper han kommer seg ovenpå, men her høres det ut som han har mye å ta tak i først. Virker som om ikke vær varsom plakaten er fulgt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 27. april 2023 #128 Del Skrevet 27. april 2023 Maydis8 skrev (34 minutter siden): Mens han lar Kristin sitte igjen med akt det økonomiske ansvaret. Kjempe kar. Og du har kontroll på hva avtale de to har seg i mellom? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. april 2023 #129 Del Skrevet 27. april 2023 Sharp75! skrev (2 timer siden): Og du har kontroll på hva avtale de to har seg i mellom? Høyst sannsynlig er jo han i minste fall medansvarlig for lån. Hun har neppe fått anledning til å ta opp så store lån av banken alene. Men som hun sier så har hun jo en god dialog, og når huset blir solgt får de høyst sannsynligvis dekket dette her opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheOneLinePuncher Skrevet 27. april 2023 #130 Del Skrevet 27. april 2023 AprilLudgate skrev (5 minutter siden): Høyst sannsynlig er jo han i minste fall medansvarlig for lån. Hun har neppe fått anledning til å ta opp så store lån av banken alene. Men som hun sier så har hun jo en god dialog, og når huset blir solgt får de høyst sannsynligvis dekket dette her opp. Saksøkt for 1.3 mill av Skatteetaten hun i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 27. april 2023 #131 Del Skrevet 27. april 2023 Tråden stenges, se informasjon her. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 3. juli 2023 #132 Del Skrevet 3. juli 2023 Er tråden oppe igjen?😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 3. juli 2023 #133 Del Skrevet 3. juli 2023 Hjertestein skrev (23 minutter siden): Er tråden oppe igjen?😊 Siden det kan kommenteres så bør den jo være oppe igjen ja 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 3. juli 2023 #134 Del Skrevet 3. juli 2023 Skrottefar skrev (35 minutter siden): Siden det kan kommenteres så bør den jo være oppe igjen ja 😛 Med moderatorne som er her så vet man aldri. Har opplevd mye der tråder som burde vært stengt har vært åpen, og tråder som er stengt som ikke har hatt særlig grunn for stenging. Har opplevd tråder har vært stengt i flere dager og fått beskjed om at tråden var blitt "glemt" å åpnes igjen og har opplevd uthenging av enkelte personers diagnoser og generelt opplevd mye rart, så derfor spør jeg - for tråden kan like godt ha blitt åpnet med en feil, man vet aldri😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 3. juli 2023 #135 Del Skrevet 3. juli 2023 (endret) Jeg synes ikke at han har påtatt seg en offerrolle. Han har heller ikke snakket detaljert om forholdet. Det er en form for beskyttelse av privatlivet til eksen. Jeg synes podcasten var interessant og gripende. Litt om å være ensom og kjendis. Det å flyttte, men savne hjemstedet. Det er forjæ….å være deprimert. Alt er svart, alt er et ork. Man ser ikke lyset. De som vet, de vet. Godt det ser ut til å bedre seg for D. Får håpe han ikke får kritikk for det også. Endret 3. juli 2023 av drivhus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 10. juli 2023 #136 Del Skrevet 10. juli 2023 Da skal han ha flyttet til kjæresten i Oslo. ( se og hør) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 10. juli 2023 Populært innlegg #137 Del Skrevet 10. juli 2023 (endret) Happylife82 skrev (15 minutter siden): Da skal han ha flyttet til kjæresten i Oslo. ( se og hør) "Ingen forelsker seg fortere,enn en mann som trenger et sted å bo".. Endret 10. juli 2023 av J.. 74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 10. juli 2023 #138 Del Skrevet 10. juli 2023 Happylife82 skrev (1 time siden): Da skal han ha flyttet til kjæresten i Oslo. ( se og hør) For sommeren ja, videre visste han ikke hvordan det kom til å bli, for han hadde ting å fikse i Stavanger (tv2) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yesmam Skrevet 11. juli 2023 #139 Del Skrevet 11. juli 2023 Happylife82 skrev (10 timer siden): Da skal han ha flyttet til kjæresten i Oslo. ( se og hør) Da kommer han iallefall nærmere sønnen sin. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ebbeliten Skrevet 11. juli 2023 Populært innlegg #140 Del Skrevet 11. juli 2023 Nei! Jeg har alltid vært på team Dennis og heiet på han. Men nå er han stusselig. Han var dyyyypt deprimert, ville gi opp livet og innlagt for typ 10 uker siden. Nå har han aldri vært lykkeligere. Dette lukter av mani. Hva med å bare ordne opp i idiotiske valg? Stå for det man har gjort og stå i det? Han stakk fra Kristin i Drammen for å følge drømmen. Nå stikker han fra drømmen i Stavanger for å følge ei random jente. 45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå