AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #1 Skrevet 6. april 2023 Jeg har passert 40 og har ikke hatt venner siden begynnelsen av 20 årene, aldri hatt det man kaller en bestevenn heller. Er dette vanlig? Anonymkode: 709c2...41b 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #2 Skrevet 6. april 2023 Jeg har ingen jeg kan kalle bestevenn. Men har usynlige sykdommer som gjør at det er vanskelig å akseptere(like?) meg😏Hadde hatt masse venner hvis jeg ikke var syk. Hadde mange venner da jeg var ung😌 Anonymkode: f720e...abe 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #3 Skrevet 6. april 2023 Ganske vanlig. Folk kommer og går, og til slutt er det ingen igjen. Mine venner fra tidligere har flyttet langt, en har store rusproblemer og andre hadde man liksom ikke så mye til felles med viste det seg. Anonymkode: 427c0...6d3 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #4 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har passert 40 og har ikke hatt venner siden begynnelsen av 20 årene, aldri hatt det man kaller en bestevenn heller. Er dette vanlig? Anonymkode: 709c2...41b Er 57 og har aldri hatt venninner. Ikke venner heller. I 20 åra hadde jeg en del bekjente men det er ikke det samme som venner. Du er ikke alene om dette Anonymkode: 8f0a0...fe2 1 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #6 Skrevet 6. april 2023 Jeg har noen få venner, men ingen bestevenner. Det savner jeg, det har jeg hatt i perioder i livet, og det er vel noe av det beste som finnes, sitte sammen med en bestevenn(inne) med samme humor og le til man får vondt i magen. Anonymkode: 4de60...9c6 1 8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #7 Skrevet 6. april 2023 Er nok mer vanlig enn mange tror. Jeg har en venn, resten er vel mer bekjente, som var venner en gang i tiden, hvor vennskapet har blitt borte over tid Anonymkode: 78465...1c7 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #8 Skrevet 6. april 2023 Da er vi. Og jeg er bare 30. Anonymkode: 4cda2...4bf 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #9 Skrevet 6. april 2023 Tror det er vanligere enn folk tror. Spesielt når man ser i sosiale medier. Vi har noen vennepar vi er med, kanskje 2-3 ganger i året. Pluss mannen har noen han trener med. Ellers er vi mye alene. Ingen bestevenninne/venn. Vi bør egentlig bli flinkere til å ta initiativ selv. Anonymkode: 44677...896 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #10 Skrevet 6. april 2023 Jeg er i femti-årene og har ikke hatt venner siden tenårene. Hadde brevvenner i mange år, men det døde også ut. Og det er akkurat det, jeg greier ikke å bevare vennskapene, de dør sakte ut. Anonymkode: 16aa5...19c 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #11 Skrevet 6. april 2023 Har en venninne. Ellers står det dårlig til gitt.. 44 år. Stor klem til dere alle 😊 Anonymkode: 228fe...ea4 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #12 Skrevet 6. april 2023 Jeg har en god kamerat . Ellers ingen. Anonymkode: 1883b...e2c 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #13 Skrevet 6. april 2023 Er på din alder TS. Har ingen venner. Vi som familie har noen vennepar med barn som vi av og til reiser på ferie med. Har de siste 2 åra hatt ei jeg går tur med av og til. Har ikke hatt venner siden tidlig tenåra. Vet ikke hva det er galt med meg. Ingen som sendte mld og gratulerete da jeg ble 40. Anonymkode: fea9c...5d8 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #14 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg har passert 40 og har ikke hatt venner siden begynnelsen av 20 årene, aldri hatt det man kaller en bestevenn heller. Er dette vanlig? Anonymkode: 709c2...41b Jeg har hatt venner på skolen . Men alltid følt meg mye alene. Har en nå som jeg har hatt i 15 år. Vi er forskjellig men det er godt å ha en som er der for meg samma hva. Jeg er 42 i dag. Anonymkode: 1883b...e2c 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #15 Skrevet 6. april 2023 Jeg er 40+ og har en bestevenninne jeg har hatt i over 20 år. Utenom det har jeg en venninne fra studietiden som nylig flyttet tilbake til mitt hjemsted og vi gjenopptok da kontakten. Ellers har jeg mistet kontakten med de 2-3 andre vennene jeg hadde i 20-årene utenom de over nevnte. Vi har bare glidd i fra hverandre og de virker ikke interessert i å ha kontakt. Derfor klarer jeg meg med de jeg har. Men klart det var sårt da vi giftet oss og jeg hadde kun to venner der og min mann hadde nesten 20. Flere av hans venner holdt fine taler om hva for en flott person han er. Ingen sa noe om meg. Anonymkode: ad635...ada 1 5
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #17 Skrevet 6. april 2023 Har ingen, og savner det ikke. Det holder med familie og kolleger, og jeg har også et barn som bor hos meg. Savner en kjæreste, men med dagens prisøkninger har jeg funnet ut at det lønner seg økonomisk å være singel. Anonymkode: 8bd1c...e19 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #18 Skrevet 6. april 2023 Jeg har heller ingen venner og nærmer meg 50. Jeg hadde mange venner i studietiden, men vi ble spredd og har ikke kontakt lenger. Jeg husker ikke etternavn osv, heller, så kan ikke ta opp igjen kontakt heller. Jeg har dessverre blitt bitter og paranoid og tenker at hvis folk ikke liker meg eller vil være venner med meg så føkk de, jeg kan være alene. Jeg forventer avvisning og tar ikke lenger kontakt med noen. Anonymkode: 413e3...3e4 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #19 Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har passert 40 og har ikke hatt venner siden begynnelsen av 20 årene, aldri hatt det man kaller en bestevenn heller. Er dette vanlig? Anonymkode: 709c2...41b Hadde en bestevenn gjennom ungdomstida og tidlig voksenalder, men så flyttet hun, og vi sees sjelden. Jeg er av type introvert, trives mest i selskap med få, og det ble liksom ikke til at jeg knyttet meg til så mange andre fordi jeg hadde henne. Senere har jeg studert, men dem jeg ble best kjent med kom fra andre steder i landet, og flyttet hjem etter endt studium. Har ikke fått lamge vennskap gjennom jobb. Men - jeg er ikke en som tar kontakt med folk for å finne på ting. Og det er hele "problemet". Jeg tenker liksom ikke på det. Sånn er det å være introvert. Jeg trives med mye alenetid. Har begynt i kor for å ha en gjeng å møte ukentlig. Det pluss jobb gjør at jeg mettes ganske greit sosialt. ❤ Anonymkode: b2860...cc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #20 Skrevet 6. april 2023 Er i samme båt. Er kun sosial på jobb. Alltid alene etter jobb. Anonymkode: d7080...4c3 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå