LilleVy94 Skrevet 30. juli 2023 #121 Del Skrevet 30. juli 2023 Masse sprell her også! Fikk det på film i går Det var stas for blivende bestemødre og gammeltanter å få snap av lillemor som turnet rundt i magen. Det er mest aktivitet når jeg legger eller setter meg ned etter å ha vært oppe og gått en stund, spesielt på kvelden når jeg legger meg. På biltur i går lå hun og sparket på blæra. Det var skikkelig ubehagelig siden jeg ikke fikk skiftet stilling 😂 Noen som vet eksakt når det går an å søke om engangsstønad/foreldrepenger? Det står svangerskapsuke 22, men vet ikke om det betyr 21+0 eller 22+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. juli 2023 Forfatter #122 Del Skrevet 30. juli 2023 Tror det er fra uke 22+0, men NAV anbefaler å vente til 4 uker før fødsel. Jeg tenkte å avvente litt hvertfall. Haster jo ikke ^,^ Til tirsdag tenkte jeg innom jordmor og høre om jeg kan få 20% svangerskapspenger da for helgejobbingen min består ofte av tunge pasienter, mye rus og utagering, infeksjoner osv. Sliter meg ut i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå