Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2023


Fame

Anbefalte innlegg

6+2 i dag 🥰 I går kjente jeg det strakk seg noe voldsomt i livmoren. Er blitt veldig kvalm og sliter med nattesøvnen. Har vært bekymret for MA, men med tanke på at jeg har disse symptomene er jeg trygg på at spiren vokser fremdeles ❤️

Endret av LilleVy94
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LilleVy94 skrev (22 timer siden):

6+2 i dag 🥰 I går kjente jeg det strakk seg noe voldsomt i livmoren. Er blitt veldig kvalm og sliter med nattesøvnen. Har vært bekymret for MA, men med tanke på at jeg har disse symptomene er jeg trygg på at spiren vokser fremdeles ❤️

Håper kvalmen gir seg fort🤞🏼❤️ Du er en uke foran meg, så jeg er spent på om kvalmen tar meg også. Foreløpig veldig lite symptomer. Litt likt forrige svangerskap, så satser på at alt er i orden. Skal på ultralyd i mai og er veldig spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (7 timer siden):

I dag kastet jeg opp i tillegg til kvalmen... orker ikke :kasteropp:

:klem3: Det er så fælt! Føler sånn med deg :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør endelig å skrive inne i dette forumet nå, har vært mange bekymringer siste uken. 

Har vært gjennom IVF behandling, startet med mistanke om kjemisk, har hatt spotting i en uke og blitt fulgt opp tett pga frykt for spontanabort, men etter flere blodprøver kan det bekreftes at alt går som det skal og verdiene er fine. 

Skal på tidlig ultralyd i neste uke, en kjempestor milepæl!

Er 5+6. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

level_up skrev (1 time siden):

Jeg tør endelig å skrive inne i dette forumet nå, har vært mange bekymringer siste uken. 

Har vært gjennom IVF behandling, startet med mistanke om kjemisk, har hatt spotting i en uke og blitt fulgt opp tett pga frykt for spontanabort, men etter flere blodprøver kan det bekreftes at alt går som det skal og verdiene er fine. 

Skal på tidlig ultralyd i neste uke, en kjempestor milepæl!

Er 5+6. 

Heisann! Vil du skrive alder, hvilket nummer barn du prøver på og ca termin? Så skal jeg legge deg inn på lista :nigo: gratulerer med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte avbestille time til TUL i morgen. Har skikkelig fæl vestibulær migrene som ikke gir seg. Sjarmen med første trimester 😖 Håper jeg kan få time litt senere i uka!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kastet noe mer opp her, så det er veldig digg. Kvalmen er fortsatt slitsom, men nå skal det vel begynne å snu snart så får bare vente ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (8 timer siden):

Heisann! Vil du skrive alder, hvilket nummer barn du prøver på og ca termin? Så skal jeg legge deg inn på lista :nigo: gratulerer med graviditeten!

Hei,

Tusen takk❤️ så koselig:)

jeg er 38 år, første barnet og ca. Termin er 22. desember:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 time siden):

Ikke kastet noe mer opp her, så det er veldig digg. Kvalmen er fortsatt slitsom, men nå skal det vel begynne å snu snart så får bare vente ^^,

Riktig god bedring til deg! Håper det værste er unnagjort 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på TUL og fikk se hjertet slå ❤️ Satt tilbake én dag, men jeg kunne fortsette å regne slik jeg har gjort til nå. 7 uker i dag 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleVy94 skrev (8 timer siden):

Har vært på TUL og fikk se hjertet slå ❤️ Satt tilbake én dag, men jeg kunne fortsette å regne slik jeg har gjort til nå. 7 uker i dag 🥰

Så herlig ❤️ Fantastisk følelse!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått flere blødninger og smerte i magen, så nå blir jeg fulgt av lege og skal ta blodprøver. Håper virkelig de kommer tilbake normale🤞🏼🤞🏼 Ikke store nok blødninger til å mistenke en SA, men muligens en exu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antonymen skrev (5 timer siden):

Jeg har fått flere blødninger og smerte i magen, så nå blir jeg fulgt av lege og skal ta blodprøver. Håper virkelig de kommer tilbake normale🤞🏼🤞🏼 Ikke store nok blødninger til å mistenke en SA, men muligens en exu. 

Håper det er uskyldige blødninger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antonymen skrev (19 timer siden):

Jeg har fått flere blødninger og smerte i magen, så nå blir jeg fulgt av lege og skal ta blodprøver. Håper virkelig de kommer tilbake normale🤞🏼🤞🏼 Ikke store nok blødninger til å mistenke en SA, men muligens en exu. 

Krysser fingrene ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleVy94 skrev (På 26.4.2023 den 8.08):

Krysser fingrene ❤️❤️

 

Fame skrev (På 25.4.2023 den 18.23):

Håper det er uskyldige blødninger :(

Tusen takk❤️ det kom litt mer i kombinasjon med vondt på ene siden, men det har stoppet 🫶🏼😀 og blodprøvene var fine. Så nå er det bare å puste rolig og tenke at det går fint, og forhåpentligvis vil alt se fint ut på UL om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Safirblå skrev (59 minutter siden):

Safirblå-34 år- b2- termin 4. desember

:velkommen: og gratulerer så masse :danse2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+6 :sjokkblå: bortsett fra litt kvalme innimellom og at bukser ikke passer så føler jeg meg ikke særlig gravid lenger, men sånn er det nå bare ^^, Full jobb igjen fra neste uke og da må jeg vel klare å begynne litt trening igjen

Hvordan går det med dere andre? Håper det dukker opp litt flere folk fra IKM listene etter hvert :danse2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+1 og jeg krangler med kvalmen enda. Holder det i sjakk med Afipran, men får så fæle bivirkninger av den. Gleder meg til andre trimester 🥲 Er tredje barnet og har allerede begynt å få litt mage også. Selv om jeg sliter med formen er det koselig å være gravid igjen ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...