Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2023

Fame

Anbefalte innlegg

Håper det gir seg litt før andre, som her. Det er utrolig dritt å være så kvalm. Føler seg som et nytt menneske når den forsvinner  :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11+ 5 og føler at den stadige kvalmen endelig begynner å roe seg ned❤️ Teller nå ned dager og timer til TUL og kan ikke vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiolaa skrev (1 time siden):

11+ 5 og føler at den stadige kvalmen endelig begynner å roe seg ned❤️ Teller nå ned dager og timer til TUL og kan ikke vente!

Nærmer seg :rodmer: Har fått sånn hjemme UL av søstera mi som jeg har prøvd et par ganger siste ukene, og NÅ NETTOPP klarte jeg endelig å høre hjertet til den lille selv hjemme ❤️ ❤️ anbefales!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

Nærmer seg :rodmer: Har fått sånn hjemme UL av søstera mi som jeg har prøvd et par ganger siste ukene, og NÅ NETTOPP klarte jeg endelig å høre hjertet til den lille selv hjemme ❤️ ❤️ anbefales!

Hvor langt er du på vei? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (12 minutter siden):

Hvor langt er du på vei? 😁

10+6:danse2::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt doppler 💕 Gleder meg til å høre hjertelyd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiolaa skrev (5 timer siden):

Oi, det må jeg sjekke ut! Er det helt ufarlig for fosteret?☺️

Tror ikke man skal gjøre det lenge eller hver eneste dag. Leste noe om at bølgene kan varme opp fostervannet litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkblå:

i dag gikk jeg på vekta her på jobb, og det skulle jeg jo ikke gjort. Har gått opp 5 kilo på dette første trimesteret. Det er vel kanskje ikke så rart når jeg spiser hver annen time og ikke har orket så mye på en stund, men det var litt motivasjon til trening kjente jeg :ler: Føler meg ikke så lekker

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekanna

Hallo damer :D

Jeg er 13+5 i dag (med første ungen) og har vært hjemme med hyperemesis siden uke 6. Kjeder meg noe enormt! Samboeren min har fri fra jobb og dro på besøk til søstera si, og kattene våre ville heller sove i klesskapet enn å henge med meg, så da ligger jeg her helt alene på sofaen da. Lei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tekanna skrev (3 timer siden):

Hallo damer :D

Jeg er 13+5 i dag (med første ungen) og har vært hjemme med hyperemesis siden uke 6. Kjeder meg noe enormt! Samboeren min har fri fra jobb og dro på besøk til søstera si, og kattene våre ville heller sove i klesskapet enn å henge med meg, så da ligger jeg her helt alene på sofaen da. Lei! 

Heisann, og velkommen :nigo: Når har du termin og hvor gammel er du? Så får jeg lagt deg inn i lista ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekanna
Fame skrev (1 time siden):

Heisann, og velkommen :nigo: Når har du termin og hvor gammel er du? Så får jeg lagt deg inn i lista ^_^

26 år, termin 16. november :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny vekt hos jordmor i dag, og da var den på 64,5. Det er 1,5 kilo opp fra min pregravid vekt. Den er nok mer riktig enn den jeg målte på jobb :ler: Hører på jordmor sin vekt i stedet :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (2 timer siden):

Tok ny vekt hos jordmor i dag, og da var den på 64,5. Det er 1,5 kilo opp fra min pregravid vekt. Den er nok mer riktig enn den jeg målte på jobb :ler: Hører på jordmor sin vekt i stedet :plystre:

Heldig! Jeg er 9+3 og har gått opp 2,5 kg allerede :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tekanna

Fortalte om graviditeten til noen venner i går, og i dag insisterte de på å ta meg med ut på babyklær-shopping. Lurt å ha frivillig barnløse venner som elsker babyer :hihi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest tekanna

Åh, strikkere ♡ Her er det kun svigermoren min som strikker i nærmeste familie, blir mye jobb på henne stakkars :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor sa til meg i dag at jeg trolig er for langt på vei til å få TUL, men ho skulle skrive i henvisning at det var ønskelig. Bestilte meg en privat time til mandag just in case :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sen oppdatering fra meg, men har vært på UL og alt så fint ut 😀 Et lite fint bankende hjerte. Formen har også vært grei og den verste trøttheten er over. Gleder meg mer og mer🥰🌸

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antonymen skrev (1 time siden):

Litt sen oppdatering fra meg, men har vært på UL og alt så fint ut 😀 Et lite fint bankende hjerte. Formen har også vært grei og den verste trøttheten er over. Gleder meg mer og mer🥰🌸

Så koselig ^_^ Samme her. Var på UL I går og fikk se en liten gutt (trolig) som suttet på tommelen :rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...