Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!


Fremhevede innlegg

Skrevet

iss: :vinke: Litt gøy at du har det nicket egentlig, jeg jobba for et firma som heter det forrige uke :ler:

Murmelmy: Håper du har rett! Lengter virkelig etter å kjenne noen skikkelige dult snart!

Nå er det under en uke til UL :hoppe::hoppe::hoppe:

Dagene fram mot det kommer til å gå såååå sakte, det er jeg sikker på!

Men i går fikk vi litt hjelp til flislegginga av en flislegger... Pga at vi hadde noen utvendige hjørner som var litt vanskelige...

Det som er kjipt er at vi endte opp med å måtte bruke sånne hjørnelister som man setter utenpå flisene :tristbla:

Det blir ikke så pent som de andre listene vill ha blitt, men det gikk rett og slett ikke, så da har vi ikke noe valg :sur:

Håper jeg finner noen litt fine hjørnelister da hvertfall!

Ellers så har vi bare en liten bit igjen på veggen (litt over en meter bred bare) så er alle veggene ferdige!

Også skulle han flisleggeren komme på lørdag og legge gulvet :sjarmor:

Så da er det forhåpentligvis fuging på søndag, og da har jeg BAD :hoppe:

Til neste uke skal jeg og mamma begynne med smårommene (to soverom som er oppe) Det ene skal bli barnerom, og det andre kontor og gjesterom. Skal panele de, enten med sånne panelpalter eller vanlig panel, kommer ann på hva som er dyrest!

På barnerommet driver jeg å tenker på hvordan farge jeg skal ha... Er litt usikker.

Hadde en ide her om dagen om at hvis det blir gutt så maler jeg i en veldig lys, lys blå farge. Men litt usikker på fargen hvis det blir jente, lys rosa??? Kan ikke se for meg at det blir noe fint.. kanskje?? :klø:

Må se litt på fargekart.

Kjipt å male blått rom, så viser det seg at det blir jente da, eller omvendt :ler:

Venter på at mannen skal komme hjem nå så vi får flislagt litt..Må bli ferdig!!!

I dag er jeg *18 uker*

Nesten snart halvveis :sjokkert:

Det går faktisk fort!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi 18 uker alt. :hoppe: Tiden går fort. Når er terminen satt?

Skrevet

Har termin 9. september foreløpig, blir spennende å se på onsdag hva de sier der...

Skrevet

Må bare legge til:

Vi fikk igjen 12000 til sammen på skatten

:icon_lol::ler2::lol::Hehe::tommel::danse::briller::hoppe::danse::hoppe:

Skrevet

:ler: Jeg hadde ISS i kjelleren min for to uker siden pga kloakk lekasje..

:hoppe: Bad!!!!

Skrevet

Ikkr bra med kloakk lekasje da :forvirret:

Mannen kom hjem med litt mat fra mac'ern, salat til meg :sikle:

Han ble helt sigen etter maten han, så nå ligger han og sover ved siden av meg :icon_lol:

Må vekke han om en liten stund... MÅ få flislagt den siste veggen!!!

Skrevet

Tusen takk *MissS* :klem:

I dag er "rydde badet dag".

Gulvet må gjøres klar til flisleggingen i morgen, så jeg må skrape vekk alle flislim rester og skrubbe gulvet godt. Og etter det må vi smøre på en sånn primer greie.

5 dager til ultralyd!

Skrevet

For en koselig dagbok du har! Oppussing har jeg også følt på kroppen, men jeg har ikke vært gravid. Lærerikt å lese din historie. :) Lykke til på UL, blir spennende å vite hva det blir!

Skrevet

Så spennende med UL rett rundt hjørnet! :hoppe:

God helg! :vinke:

Skrevet

My: Tusen takk for hilsen! Så koslig at du syns dagboka mi var koselig :klem:

Cr@sh: Håper du hadde en fin helg :klem:

I overimorgen er det UL :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Å, jeg gleder meg sånn!! Har lyst å gå å legge meg nå bare for å komme nærmere onsdagen!

Mens jeg sitter her nå tror jeg jeg kjenner ganske tydelige dunk i magen, men jeg oppfatter de ikke før etter de har vært på en måte, så det er så rart!

Vi fuga badet i går kveld bortsett fra en vegg... Mangler to fliser på den ene veggen pga noen hull til noen rør som må borres ut, skal sette de opp etterpå! Så nå kommer innredninga opp også :smilorange:

I morgen på dagen tror jeg at jeg skal ut å kjøpe noen sånne panelplater, så jeg kan begynne på barnerommet ;)

Det er litt rart, at jeg skal ha et barnerom :overrasket:

*18+4*

Skrevet
På barnerommet driver jeg å tenker på hvordan farge jeg skal ha... Er litt usikker.

Hadde en ide her om dagen om at hvis det blir gutt så maler jeg i en veldig lys, lys blå farge. Men litt usikker på fargen hvis det blir jente, lys rosa??? Kan ikke se for meg at det blir noe fint.. kanskje??  :klø:

Må se litt på fargekart.

Kjipt å male blått rom, så viser det seg at det blir jente da, eller omvendt :ler:

Vi har faktisk planer om å beholde fargen på det som blir barnerommet. (Nå skal ikke vi bo der evig, men hvertfall noen år til.) Rommet er lyseblått, og jeg er idag 5+5, så kjønn vet vi ingenting om.

Tenkte litt på å male små hvite skyer på veggen, så blir det litt mer kjønnsnøytralt.

Hva med lysegrønnt, forresten? Eller lysegult?

Lykke til med UL! Gleder meg til det blir min tur!

Skrevet
Vi har faktisk planer om å beholde fargen på det som blir barnerommet. (Nå skal ikke vi bo der evig, men hvertfall noen år til.) Rommet er lyseblått, og jeg er idag 5+5, så kjønn vet vi ingenting om.

Tenkte litt på å male små hvite skyer på veggen, så blir det litt mer kjønnsnøytralt.

Hva med lysegrønnt, forresten? Eller lysegult?

Lykke til med UL! Gleder meg til det blir min tur!

Lys grønn har jeg ikke tenkt på, smart.. Kanskje det er en ide...

Lys gul syns jeg er litt kjedelig, siden nesten alle veggene i huset blir sånn lys beige.

Hvite skyer hørtes kjempefint ut!! Det er jo også en ide, men det blir kanskje ikke noe fint på panel :forvirret:

Har panel både på veggene og i taket!

:klem:

Skrevet

Bare noen få timer til UL nå!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Må prøve å :sove: litt!

Skal skrive oppdatering når jeg kommer hjem! Tenkte å ta en tur over grensa etter UL'en, handle litt mat og sånn.

Jo forresten...

Jeg har BAD!!!!!!!!!

Med vask og dusj!! :hoppe::hoppe:

Natti natt :vinke:

(spørs om jeg får sove :ler: )

Skrevet

Gleder meg til å høre om UL!

...og grattis med BAD! :hoppe:

:)

Skrevet

Da er jeg hjemme etter en utrolig fin oppevelse!!

Ble tatt imot av en kjempesøt dame som tok seg god tid og forklarte masse! Alt så helt fint ut, og hun flyttet ikke terminen heller sa hun, selv om hun sa 8. september. Får se hva legen sier.

Og vi fikk vite hva det er.... det er en...

:babygutt:

Var ikke vanskelig å se i det hele tatt!! Jordmora ville at jeg skulle se selv så hun stoppa bildet og spurte om jeg så hva det var! Det var ikke særlig vanskelig å se

Skal legge inn bilder så fort jeg får de over på pc (må jo skryte litt av vidunderet mitt )

Ellers så lå morkaka på framsiden av magen, så det kunne ta litt tid før jeg kunne kjenne ordentlige spark. Pluss at vi ikke fikk sett noe særlig med 3D'en av ansiktet pga at morkaka lå i veien og gjorde det litt "blurry"

Men fikk sett noen sekunder av nesa, en liten søt oppstoppernese

Trist at man bare får dette en gang!!

Skrevet

Så moro med vellykket UL-opplevelse!

... og en :babygutt: i magen! :hoppe:

Kjempemoro!

Skrevet (endret)

Så herlig med en :babygutt:

*gleder meg til ul*

Enig med deg i at man burde få mange flere enn bare en ul altså.

Alt for lite!

Ha en fin onsdagskveld!

:klem:

Endret av *MissS*
Skrevet

Gratulerer! Morsomt at dere fikk vite hva det er! Jeg har sett for meg at du får jente, men det er supergøy med gutt altså!! :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...