Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!


Cathie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fint at du fikk se et bankende hjerte :hjerte: Da jeg var til GU fikk jeg beskjed om at jeg kanskje begynte å blø etterpå, og at det i såfall ikke var noe å bekymre seg for. Så jeg håper du klarer å slappe av og ikke tenke for mye på det (skjønner at det kan være vanskelig). Det sies vel også at når hjertet først har begynt slå, så er sjansen stor for at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle fall ikke blødd noe mer så er ikke så bekymret nå mer :)

Nå føler jeg meg egentlig litt innesnødd, ikke har jeg bil og det snør som bare det her!

Har kommet inn en skikkelig dårlig sirkel nå, er så kvalm på morningen at jeg ikke orker å lage meg mat, men vet jo at jeg ikke blir bedre før jeg får spist heller!

Må snart tvinge meg ned for å ta meg ett eller annet... Det er så vanskelig når ingenting frister!

Ellers så oppdaga jeg en liten bulk nederst på magen min i går!!

Ikke noe som syns, men som kan føles! Det var skikkelig rart! :overrasket:

Kjentes ut som det lå en slags kjøttpølse et stykke under huden, det kan jo ha vært litt innbillning da, siden jeg veldig gjerne vil kjenne at det er noe der.. Men mannen syns han kjennte det han og da. :ler:

Det som er helt rart er at jeg som vanligvis kan spise flere middager om dagen, mens nå er det sjelden jeg i det hele tatt har lyst på middag. Helt rart!

I kveld skal vi til et vennepar av oss, blir utrolig deilig å komme seg ut litt! Har for det meste sittet inne de siste dagene og ikke gjort så mye!

Nei, nå kommer brekningene hele tiden, så nå må jeg få tak i noe mat!!

Skal prøve å bli flinkere med å oppdatere her, selv om det ikke er så veldig mye som skjer hele tiden ;)

*7+0*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra legen, måtte prate med han om Egypt turen og sånn, så han skrev en erklæring på at det ikke var tilrådelig på bakgrunn av min helsetilstand at jeg dro (blir alltid dårlig når jeg er på ferie uansett hvor mye jeg passer på hva jeg spiser) Så da håper jeg at det ordner seg!

Fikk time til 1. svangerskapskontroll 2.Mars hehe, har vært to ganger til legen allerede, men ikke til 1.kontroll :ler:

2.Mars er lenge til det!! Jaja bare å smøre seg med tålmodighet!

Sov ganske lite i natt, og det merkes på formen... Er tilogmed kvalm etter jeg har spist! Og det pleier jeg ikke, kanskje jeg skal sove litt.. Se på akutten og sove litt etter det ;)

*7+4*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå driver mannen og pappa og legger gulv på badet.. Gleder meg såååå fælt til det blir ferdig!! :hoppe:

Skal bli godt å slippe å gå ned i kalde kjelleren for å gå på do :ler:

Ellers så er vi nesten blitt ferdige med soverommet, mangler bare lister og elektrisitet.

Har forresten fått mage :overrasket:

Men føler meg bare tykk egentlig! Men jeg spiser jo så lite om dagen (kvalm) så det er jo rart hvis jeg har lagt på meg å :klø: Skal få lagt ut noe bilde snart, så jeg har noe å sammenligne med selv også.

Kvalm er jeg fortsatt, men har enda ikke kasta opp, så jeg håper at det holder seg der ;) Det er overkommelig, bortsett fra at det er litt kjipt å begynne å brekke seg midt i matbutikker og sånn bare man ser noe som ikke virker så godt der og da :sjenert:

Spiste taco hos noen venner i går, og det var 1. middagen jeg virkelig har kost meg med siden jeg ble gravid, så det var utrolig godt! :sikle:

Ellers så må jeg bli flinkere til å komme meg ut og bevege meg!! Vil være i form disse månedene her også! Må i alle fall gå å vaske noen klær nå snart ;)

*8+1*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i senga nå... har vært på legevakta en tur, må komme tilbake halv fem.

Har så utrolig vondt når jeg tisser! Er sånn at tårene presser på, så vondt er det!

Ikke har vi noe mat her engang :sur:

og fy som jeg sutrer, men nå syns jeg litt synd på meg selv :forvirret:

Må man betale for legevakt timer når man er gravid tro??

Er egentlig litt redd for å ta antibiotika nå mens jeg er gravid, men jeg må jo det hvis jeg har UVI...

I morgen kommer de å støper gulvet på badet, også kommer elektrikeren en gang i løpet av uka og legger varmekabler... Håper det går fort nå!!

Hele family'n til mannen er her idag og river tak og vegger.. Så det skjer i alle fall litt!

Skriver mer etter jeg har vært på legevakta jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen: Takk! :klem:

Fru Blå: Tusen takk! Lykke til du også :)

Er hjemme fra legevakten nå, det var UVI, ikke noe tvil en gang sa legen.. Han slo litt på ryggen min og spurte om det gjorde vondt, det gjorde ikke vondt der og da, men vet jeg har hatt vondt der tidligere.

Uansett, jeg fikk noe antibiotika som jeg skal ta i en uke, og det skulle visst ikke kunne påvirke babyen noen ting da.. Men jeg liker det ikke!!

Fikk heldigvis tak i tablettene i dag, søndagsåpent apotek på storsenteret, praktisk :)

Så var jeg innom bensinstasjonen på vei hjem, kjøpte meg en iste, et ukeblad og en is, så nå skal jeg ligge i senga og kose meg litt :sjarmor:

*8+2*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ligger i senga og får ikke sove, får masse stikkninger og knip rundt der hvor jeg tror livmora er.. Samme typen vondt som jeg har på do av og til... Er redd for at dette ikke kommer til å få noe "happy ending" :tristbla:

Får ta den antibiotika kuren nå, og kanskje bestille en time til hun gynekologen min når jeg er ferdig, så får jeg sjekka hvordan det står til der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*MissS*: Vet ikke helt hvordan jeg føler det i dag, håper det blir bedre i løpet av dagen hvertfall :)

I dag har jeg :kvalm: for første gang i svangerskapet... :forvirret:

Vet ikke helt hva som er grunnen, kan være flere ting, for det 1. så stod jeg opp tidlig i dag, og sløva ingenting på morningen, satt meg i bil og kjørte ganske langt. For det 2, så kan det hende jeg reagerer litt på antibiotikan??

Er litt redd for at det kan ha sammenheng med UVI'en?

Er virkelig ikke i form i dag, kjenner at det kanskje er mer som vil opp...

Har bare lyst til å sove, men klarer ikke det heller :tristbla:

Så var det det å være positiv og se lyst på dagen da...

Må prøve å tenke på noen bra ting!!

*8+3*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare innom og si hei, og høre om formen bedrer seg. ikke gøy å høre at du spyr, nei. :klem:

Det kan godt skyldes antibiotikaen, ellers er du jo proppfull av gravidhormoner som kan få hvem som helst til å ligge rett ut og spy... Ofte virker slike kurer i løpet av de første dagene, da pleier symptomene gi seg. Men det er viktig å ta alle tablettene, selv om du ikke skulle kjenne noe mer.

Håper formen bedrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel?: Takk :klem: Har ikke gjort det noe mer enda

Murf: Formen er litt bedre, fortsatt litt slapp men

I dag sov jeg helt til over halv 1 :overrasket: Tror jeg er litt sliten :ler:

Og da våkna jeg av at mannen var på vei til meg, han var ikke i form så han kom hjem tidlig. Var ikke så kvalm i dag heller.. Veldig deilig å ha en sånn dag også!

Satt og så på babybilder av lillesøstra mi i dag, og begynnte å glede meg til den lille kommer, bare det å være på stranda på sommeren og dra på ferie sammen og sånn :hjerter_rundt: det blir såå koselig!

Tenkte jeg skulle ta en telefon til legen i løpet av uka og spørre om en UVI kan påvirke et forster på noe måte uten at det har gått over i nyrene, jeg aner jo ikke hvor lenge jeg har gått med det her...

Neste uke skal vi på hyttetur med en del av familien på min side, tenkte vi skulle fortelle nyheten da fortsatt litt tidlig men men. Lurer veldig fælt på hvordan jeg skal si det! Gidder ikke å lage en sånn stor greie av det heller... Vil lissom ikke ta sånn "alle hør hva jeg har å si-greie" Blir lissom så rart å fortelle andre det når jeg føler at jeg ikke vet det selv en gang. :ler:

Men jeg skjønner det helt sikkert når jeg ligger med veer og skal føde da :forvirret: Forhåpentligvis litt før det å ;)

*8+4*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...