Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!


Cathie

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

så flink du er til å sy!! :klappe: Bare jeg hadde hatt den evnen..... :sjenert:

er den mcflurry spesial god?? Tør ikke å løsrive meg fra den vanlige med nonstop jeg :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :rodme:

Føler meg ikke så veldig flink! Men man blir jo ikke flinkere av å ikke prøve :sjenert:

Mc flurry spesial er mye bedre enn bare Nonstop!!

Sjokoladesausen er såååå god!

Eneste som er litt kjipt er at den er litt varm, så isen smelter litt.

En og en halv time igjen!!! :sur:

Ista vridde mini seg voldsomt inni magen, også bare kjennte jeg litt, så kunne jeg tydelig kjenne at han lå med ryggen ut mot midten av magen min, kjennte at ryggen lå oppover og kanten på rumpa... Helt rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponert over deg som er så flink til å sy!

Fikk veldig lyst på mcflurry av å lese her nå! *løpe på kjøkkenet og finne vaniljeis med sjokoladesaus for å døyve det verste*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er foreldrene mine på ferie, så da benytter vi sjansen og låner huset deres så maler mannen hjemme sånn at jeg slipper å sove der!

Er her litt nå, siden han sparkler, svigermor er her og hjelper til! Veldig snillt av henne, men skulle ønske hun ikke skulle fortelle meg så fælt om hvordan jeg skal gjøre ting med babyen og sånn.

Tror jeg er litt super overfølsom ovenfor henne også da, så jeg er nok litt urettferdig! Men føler at hun er ute etter å angripe meg konstant :tristbla:

Jeg føler også at måten hun sier ting på er så kamuflert også, sånn at jeg ikke kan konfrontere henne med det heller, siden hun da sier at det var ikke sånn ment!

Håper egentlig hun "sprekker" litt når babyen kommer, og virkelig sier meningene sine rett ut, sånn at jeg direkte kan si fra til henne eller at mannen gjør det!

Har fått sydd himmelgardin og dynetrekk også nå :)

Kjeder meg litt nå, så kanskje jeg skal ta et lite bilderas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å slippe og sove hjemme i malelukta...

Svigermødre som blander seg er vel ikke et ukjent fenomen tror jeg.... ;) Men skjønner godt at du blir lettere irritert... :Nikke: Det beste er sikkert å konfrontere henne direkte som du sier, om du får muligheten... Det kan jo bli mye mas etter hvert :roll:

Ligger dere godt an med oppussinga?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny oppdatert plan..

- Håndtak kjøkken

- Lister + sokkler kjøkken

- Sette opp kasse på kjøkkenet

- Panele resten av vegger kjøkken

- Grunne + male kjøkkenet

- Fliser kjøkken

- Pusse og male lister rundt vinduer 1.etg

- Knaggrekke monteres og males

- Gulv og taklister 1.etg

- Fliser på vegger og gulv i peishjørnet stua

- Lister dør til kjelleren

- Pusse og male dør til kjeller

- Sette opp stendere til skap i trappa

- Panele veggen opp trappa

- Slipe trappa

- Male + beise trappa

- Panele tak barnerom + kontor

- Isolere vegger oppe

- Panele vegger kontor med panelplater

- Panele vegger gang 2.etg

- Grunne + male tak 2.etg

- Male vegger 2.etg

- Legge gulv i 2 etg.

- Lister gulv soverom, barnerom, kontor, gang

- Lister tak bad, (1 på soverom) barnerom, kontor, gang

- Rekkverk trapp

- Lister i trapp

- Fikse der det er brukt veggfornyer (for noe dritt)

- Elektriker

- Fliser gang

- Lister gang

Har gjort litt da :sjenert:

Fikk ikke tatt noen bilder i går, siden vi plutselig skulle dra.

Kanskje etterpå :)

Har så utrolig matkick om dagen!!

I går kveld fikk jeg plutselig skikkelig lyst på stek med rødvinssaus med poteter og grønnsaker! Tror nesten jeg må lage noe sånn i dag, men er ikke stek ganske dyrt?? Også har jeg skikkelig lyst på bløtkake med marsipan :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye dere har fått gjort... :klappe:

Stek hørtes deilig ut... :sikle: Jeg har fått skikkelig reke-kick jeg... :ler: Så det bare MÅ vi ha i morgen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fint vær i dag jo.. Da kan jeg henge ut tøy!!

Vasker alltid klær når jeg er hos mamma, for da slipper jeg å gå opp og ned i kjelleren, pluss at jeg har mer tørkeplass :ler:

I dag skal mannen male taket og veggene i gangen, da mangler et strøk til! Håper det holder med luftetid! Mamma og pappa kommer jo hjem igjen på lørdag, og da må jeg flytte hjem igjen.

Det er 1.August i dag :overrasket:

Dvs at det er måneden før terminen!! :overrasket:

Skummelt!

Den 8. skal jeg på jordmorkontroll på sykehuset. Det er visst vanlig på Kongsvinger, at man får en kontroll der en mnd før termindato. Blir spennende!

Husker når jeg var på UL der og fikk den timen, da var det sååå lenge til, og nå er det bare en uke til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*MissS*: Ja, den går voldsomt fort :overrasket::klem:

Har så utrolig mye kynnere om dagen!

Føler at jeg blir skikkelig sliten av de, pluss litt kvalm.

Litt ekkelt egentlig! Men er sikkert normalt som alt annet :forvirret:

Sitter og venter på at mannen skal komme og hente meg, han skal opp og male siste strøk i gangen oppe! Skal bli deilig når vi kan flytte hjem igjen!

I dag har jeg hatt masse stikkinger "neddi der" i to omganger på en måte, litt sånn type vondt som man har når man har UVI, men det kom bare helt plutselig begge gangene... Lurer på hva som egentlig skjer der om dagen :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt masse stikkinger "neddi der" i to omganger på en måte, litt sånn type vondt som man har når man har UVI, men det kom bare helt plutselig begge gangene... Lurer på hva som egentlig skjer der om dagen :klø:

Sånne stikninger har jeg også hatt... ikke mange, men noen hver dag de siste dagene... Kan jo håpe det er modning! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Neida desverre ;)

Har bare hatt noen veldig travle dager!

I går var jeg på sykehuset på sånn kombinert JM-kontroll og omvisning, det var nesten litt ekkelt siden alt ble så virkelig! Fikk se inne på fødestuene og "venterommet" der var det to stresslesser og en stor seng men badekar på badet.

Jordmora klarte ikke helt og finne ut hvordan han lå, så vi stakk like godt en tur inn i rommet ved siden av og skrudde på UL-maskinen :hoppe:

Gjett hvem som ble happy da!! :sjarmor:

Da sjekka hun i samme slengen hvor morkaka lå, siden den lå litt langt nede sist. Men alt var helt fint, og han lå i hodeleie knapt festet!

Fikk også en ekstra bekreftelse på at dette var en gutt! Han var ikke sjenert og viste godt fram hva han var :ler:

Er glad jeg valgte å føde på kongsvinger! De er så fantastisk søte der!! En liten avdeling, men utrolig koselige folk! :)

Etter sykehuset dro vi over til sverige en tur og handla mat og litt sånn... Kom hjem ganske sent så jeg var helt utslitt!

I dag skulle jeg bort til en venninne en tur på lunsh, da jeg kom dit og kom meg inn i gangen hoppa det plutselig fram en masse mennesker som ropte "SURPRISE!!!"

skjønnte ingenting jeg, så ikke hvem det var en gang registrerte bare at det var masse folk! Så ser jeg at det er et par-tre venninner til, mamman min og søstra mi++

De hadde arrangert babyshower :hjerter::legrine:

Det var så fantastisk koselig!! Vi spiste god lunsh og kaker og jeg fikk gaver og det var helt villt!! Hadde aldri trodd noe sånn! Prata og kosa oss, og tippa på dato, vekt og lengde og sånn på når han ble født, som jeg fikk med på ark. Også skrev alle som var der en liten hilsen i en bok. Er helt satt ut enda jeg! :hjerter_rundt:

To lange fantastiske dager!! Er helt utslitt, og tror ikke jeg ser klart en gang! Men så utrolig koselig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så koselig med overraskende babyshower... :legrine: Superkoselig med en sånn overraskelse! :hoppe:

Så flott at du føler du har valgt riktig ved å velge Kongsvinger. Smått er godt er det noen som sier... Kanskje det gjelder fødeavdelinger også? ;)

Moro at alt så bra ut på den ekstra UL'n ( :hoppe: ) også da! Tenk at det ikke er lenge til vi får hilse på gutta våre... :legrine:

Ta vare på deg selv!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Ja tenk! Syns det er helt uvirkelig jeg!!

Nå har jeg begynnt på en bringebærblad hestekur, både kapsler og te!

Føler ikke noe sterkt behov for å få han ut enda, er ikke lei, men gruer meg såpass til fødselen at jeg vil ha det overstått! Bringebærblad setter ikke igang fødsel da, men modning er velkomment det å ;)

Kanskje jeg skal prøve å klare litt :humpe: også. Det skal jo også modne!

I morgen skal vi ut og hente madrass til vogga og se på stellebord!

Når det er i hus tror jeg at det er lite vi mangler!

Må bare få rydda ut av soverommet vårt så jeg får pakka sykehusbaggen, er så fullt her nå, siden alt som stod på barnerommet/oppbevaringsrommet og kontoret er tatt ut så vi får malt! Men når det er gjort, forhåpentligvis før helga er omme, så skal baggen stå klar, og da er alt klart... Tror jeg hvertfall :sjenert:

Mannen har tatt seg fri i morra og mandag+tirsdag. Blir noen deilige fri og oppussingsdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynnt på en bringebærblad hestekur, både kapsler og te!

Føler ikke noe sterkt behov for å få han ut enda, er ikke lei, men gruer meg såpass til fødselen at jeg vil ha det overstått! Bringebærblad setter ikke igang fødsel da, men modning er velkomment det å ;)

Har lurt på om jeg skal prøve meg på litt bringebærblad jeg også... :klø: Er egentlig litt skeptisk til sånt.. men det kan jo i hvert fall ikke gjøre ting vondt verre, kan det vel? ;)

Deilig med noen ekstra dager fri til oppussing. Mannen min skal også ha fri på mandag - vi har jo begynt på kjøkkenet vi nå... :sjenert:

God helg! Og ikke slit deg ut! :fy_fy:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...