Gå til innhold

Cathies lille store sjokk!


Cathie

Anbefalte innlegg

Min venninne tok bringebær greier og hadde vist en perfekt fødsel (i følge legen) revnet ingenting og hun tror det er pga bringebærkapslene. Skader ikke nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier visst at livmoren blir styrket av det, så man får mer effektive rier, da også kortere fødsel :sjarmor:

Nå er det en som prøver å trykke seg ut via lysken min her :overrasket:

Tror ikke han helt har skjønnt hvor veien ut er! Spenner ifra med beina på mine ribben og trykker ned mot lysken. Skikkelig sprø følelse!

Kom ikke hjem før nå, har vært på shopping i dag og kjøpt stellebord og bleiebøtte og litt sengetøy. Så etter det var vi hos noen venner og spiste pinnekjøtt :sikle:

Ble sittende der og skravle, men nå er jeg stuptrøtt!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppussings oppdatering!

- Håndtak kjøkken

- Lister + sokkler kjøkken

- Sette opp kasse på kjøkkenet

- Panele resten av vegger kjøkken

- Grunne + male kjøkkenet

- Fliser kjøkken

- Pusse og male lister rundt vinduer 1.etg

- Knaggrekke monteres og males

- Gulv og taklister 1.etg

- Fliser på vegger og gulv i peishjørnet stua

- Lister dør til kjelleren

- Pusse og male dør til kjeller

- Slipe trappa

- Male + beise trappa

- Legge gulv i 2 etg.

- Lister gulv soverom, barnerom, kontor, gang

- Lister tak bad, (1 på soverom) barnerom, kontor, gang

- Rekkverk trapp

- Lister i trapp

- Fikse der det er brukt veggfornyer (for noe dritt)

- Elektriker

- Fliser gang

- Lister gang

Nå bare tar jeg bort det som er stryki over jeg, blir litt mer motiverende enn å se på den laaange lista hele tiden, da ser man hvertfall at det skjer noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som dere fortsatt har en del å henge fingerne i, ja.... ;)

Men dere er superflinke! :klappe:

Har dere fått noen kommentarer som "At dere tør... :overrasket: " og lignende når dere holder på med oppussing så nærme termin? Vi har fått mange kommentarer nå som vi har begynt på kjøkkenet. Typen; "Herregud, det er jo bare 4 uker til termin - at dere tør/orker!" :ler2: Men det går egentlig ganske så greit... :Nikke: Er ikke akkurat jeg som står for storjobbinga! ;)

En :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cathie!

Etter å ha lest dagboken din i flere måneder ville jeg bare komme innom og si hei!

Kjempekoselig å lese hvordan det går med deg, lillegutten og oppussingen deres.

Håper alt går bra med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh:Vi har egentlig ikke så mye valg med den oppussinga, siden jeg ble gravid akkurat rett etter at vi hadde kjøpt/flytta inn i et hus fullt av fukt, mugg og andre ekle substanser :hår:

Kjøpte på tvangssalg, tenkte at vi hadde god tid til å pusse opp, og siden vi fikk det så billig så var det ikke noe stress. Så det gikk jo rett etter planen :ironi:

Mrs N: Så koselig med et "nytt" ansikt! :klem:

I forigårs fant jeg ut at jeg skulle sette opp senga og gjøre den klar. Den har stått i esken sin siden mai siden jeg ikke ville at den skule samle støv o.l fra oppussinga.

Kjøpte den i mai, på den F&B messa. Men når jeg åpna den så var det masse hakk og malinga var skrapt av flere steder :sur:

Gikk tilbake i butikken i går for å se om jeg kunne få bytta den, der hadde hun 2 senger, men begge to hadde masse småskader! På den ene var tilogmed den ene sprinklen litt knekt :overrasket:

Men siden jeg ikke hadde kvittering (fant den ikke i går) så kunne jeg ikke kreve penger tilbake heller (de foreslo det heller ikke). Men de skulle ringe meg i dag!

Og når de gjorde det mente hun at sengene skulle "være sånn" siden det var en litt "billig seng".

Greit at den ikke var så dyr, men det er jo Fru Lyng da!! Da fikk jeg beskjed om hvis jeg kunne komme med en kvittering så kunne jeg få igjen pengene.

Gjett hva jeg fant!! Heldigvis! Så da slipper jeg hvertfall å sitte med en seng jeg ikke er fornøyd med! Bare de ikke reagerer på at det er ganske lenge siden jeg kjøpte den!

Nå som jeg trodde alt var klart også, så sitter jeg her uten seng!! :tristbla:

Syns ikke jeg finner noen som jeg syns er spesiellt fine heller!

Men har sett litt på den her!

Syns den er veldig søt!! Litt dyr men :rodme:

Får liksom ikke bestemt meg om jeg bare skal gå å kjøpe en billig enkel en for å bli ferdig med det, eller om jeg skal bestille den fine og blåse i om den koster mye... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin den da Cathie! :klem:

Jeg liker denne utrolig godt, men så er den litt dyr da (nesten 3000 kr) :sjenert:

Jeg skjønner ikke at dere orker å pusse opp i det hele tatt jeg!

Ikke bare at du er gravid, men det er så slitsomt å pusse opp.

Vi har en firkant på veggen i gangen som mangler tapet og den har stått sånn i 2 år nå... Kommer liksom aldri så langt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Går nå enda rundt her og vagger!

Ingen tegn til at noe er på gang enda...

Bare blitt forkjøla for n'te gang. Så jeg ligger mesteparten av tiden på senga med pc'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble til at jeg ikke kjøpte den fine senga :tristbla:

Men har fått en veldig fin "enkel" isteden da, så den står ferdig oppredd ved siden av min siden av dobbeltsenga! Kan ikke vente til å putte lille gullet i den!

Var ute å gikk en tur med mannen nå, må prøve å holde meg litt i aktivitet! Men jeg ble dødssvimmel, så det var godt å komme seg inn igjen!

I morgen skal jeg til jordmor på kontroll igjen! Håper hun har noe spennende å si!

Er så klar for å hilse på gullet her nå!

Vet ikke om jeg er like klar for det jeg faktisk skal igjennom, men det får jeg jo ikke gjort så mye med uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært innom deg på lenge, og ante ikke at du var så nærme termin! Synes du nettopp skrev at du var gravid, jeg! Så spennende da!! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

JM kontroll gikk helt fint, hadde litt høyt blodtrykk, men det sank igjen til fredag!

Har akkurat satt noen rundstykker til heving, skal se om jeg får til gjærdeig for hundrede gang... Har aldri fått det ordentlig til :sur:

Mannen driver å maler karmer i stua, eneste problemet er at døra da ikke kan lukkes igjen før det er nogenlunde tørt, og den grunninga bruker 8 timer på å bli ordentlig tørr... Kanskje han må sove her på sofaen i natt :ler:

Tror magegullet prøver å komme seg ut alle andre veier enn den han faktisk skal ut, han har misforstått litt... :forvirret:

Magen verker over hele nå på grunn av at han egentlig er litt for stor for den type aktiviteter han bedriver akkurat nå... Ser faktisk bøylen på bh'n blir pressa oppover :overrasket:

Nå skal jeg sette inn rundstykkene i ovnen snart.. *spennende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...