Nominella Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 26. februar 2006 Spennande!!! ← GRATTIS MED KLAFF!!!! ← Tusen takk! Halsbrann ja, kanskje jeg burde prøve meg med litt annen frokost enn en pose popkorn? ← Hadde vel ikke skadet... Har hatt en fin helg, men med masse kvalme og uvelhet. Men har jo vært en koselig helg, da. Med fastelavensboller og mye kos! Det er så slitsomt å drive å være kvalm hele tiden. Skulle ønske jeg kunne fått kastet opp og blitt ferdig med det. Men neida, jeg går bare rundt og er kvalm hele tiden. Resultat: jeg småspiser hele tiden, for det er eneste måten jeg unngår kvalmen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. februar 2006 #82 Del Skrevet 26. februar 2006 der har jeg vært heldig, kaster opp og ferdig med kvalmen! Håper det bedrer seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 26. februar 2006 Ja, det må jo være mye bedre enn denne evindelige kvalem hele tiden. Forrige gang var jeg bar kvalm om kvelden. Denne gangen har jeg det gående hele dagen. Orker jo ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 #84 Del Skrevet 27. februar 2006 Håper du slipper å slite med den kvalmen lenge da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 28. februar 2006 Hjemme fra jobb i dag. Har rare smerter i magen. Skal til legen å få sjekket det. Klarer forresten å holde kvalmen i sjakk så lenge jeg spiser hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 1. mars 2006 Glemte jo helt å legge inn rapport fra legen i går. Egentlig ingenting å melde. Han tok en graviditetstest av urinen jeg hadde med. Den var (selvsagt) positiv. Men greit å ha alt på det rene. Men smertene og bekymringen min ville han ikke gjøre noe med så lenge det bare var smerter og ikke noen blødning var alt i skjønneste orden, mente han. Så da er det vel det, da. Var tilbake på jobb i dag, fikk ikke sykemelding, for som legen sa: "Graviditet er ingen sykdom." Veldig sliten i dag. Ringte tilbake til legekontoret i dag for å fikse den første graviditetskontrollen. Fikk time 11. april klokken 9. Gleder meg til å høre og fylle ut skjema og slikt. Har sagt fra til mannen, og siden det er i påsken, så han ikke helt bort fra at han også kunne bli med. :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. mars 2006 #87 Del Skrevet 3. mars 2006 Heia, og god helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. mars 2006 #88 Del Skrevet 3. mars 2006 God helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. mars 2006 #89 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #90 Del Skrevet 5. mars 2006 Leit å høre at du er sliten vennen.. Håpar det betrar seg snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 5. mars 2006 Tusen takk for gode helge-klemmer allesammen! Det var koselig! Har nettopp gått tur med mannen nå, ikke så langt siden han hadde hodepine og jeg var kvalm, men det var deilig å komme seg ut litt. Har sovet _masse_ i helgen, så nå er jeg uthvilt og klar for en ny uke. 'er til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 5. mars 2006 Til tross for at jeg har sovet maaange timer hver natt denne helgen, vurderer jeg nå å gå å legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 5. mars 2006 Kjeder meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 7. mars 2006 Ja, da var enda en dag og enda en uke gått. Selv om vi bare er 7 uker på vei så syns jeg ukene går ganske fort.. Men nå er det sengetid. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. mars 2006 #95 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratulerer med kvinnedagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. mars 2006 #96 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratulerer med spiren! fra Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #97 Del Skrevet 9. mars 2006 Eg vil også ha baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 11. mars 2006 Gratulerer med kvinnedagen. ← Takk og i like så. (sent men godt ) Gratulerer med spiren! fra Epona ← Tusen takk! Eg vil også ha baby... ← Å, det blir nok din tur fortere enn du aner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 11. mars 2006 Bebisbesøk i går... (Need I say more?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 11. mars 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Bodylotion til gravide Endret 11. mars 2006 av Nominella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå