Gå til innhold

Nytt år


Nominella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ai-vei! Så kvalm jeg er i kveld...

Og har veldig sår rygg.

Avogtil har jeg merklige stikkinger i magen. Med noe som kjennest ut som strålinger nedover fra litt til høyre, midt i magen (livmor?) og til høyre skjedevegg. Veldig rart!

Også veldig tung i hodet, hodepine, trøtt og sliten. Sover mye om kvelden, men lysvåken om natten. Har så mye å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jo forresten notere meg litt data ang. et eventuelt svangerskap...

Siste mens' første dag: 17. desember 2005.

Trolig befruktning: 5. januar 2006.

IKM: Litt usikker, for syklusen min er ikke helt i gjenge etter pilleslutt og MA. La oss si 20. januar, da. Sånn for å ta litt i.. ;)

Endret av Nominella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai-vei! Så kvalm jeg er i kveld...

Og har veldig sår rygg.

Avogtil har jeg merklige stikkinger i magen. Med noe som kjennest ut som strålinger nedover fra litt til høyre, midt i magen (livmor?) og til høyre skjedevegg. Veldig rart!

Også veldig tung i hodet, hodepine, trøtt og sliten. Sover mye om kvelden, men lysvåken om natten. Har så mye å tenke på.

Ahh den beskrivelsen av smertene var det noe kjent med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm i dag også. Men mest vondt i ryggen på formiddag. Nå har forøvrig kvalmen tatt over. Gleder meg til jeg enten kan få bekreftet mistankene eller avkreftet dem (og gå tilbake og leve som normalt)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp vært inne i IKM Januar-tråden, der Cr@sh hadde vært heldig med to blå nylig. "Alle" skal jo ha barn nå, jo! Jeg vil teste. Test positivt. NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg vet at det er for tidlig.. Men jeg klarte ikke å la være. ;) Hadde en test liggende, så jeg testet. Da vi så helt overfladisk på den, så den negativ ut. Men da vi så grundigere på den var det en halv vertikal strek der... Jaja.. *smøre på med tolmodighetskrem* Får vel vente noen dager til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal kjøpe ny test så kjøp en sånn digital sak! Jeg synes det var så vanskelig å tyde den testen jeg kjøpte først. Den digitale står det svart på hvit! Gravid eller ikke gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skal kjøpe ny test så kjøp en sånn digital sak! Jeg synes det var så vanskelig å tyde den testen jeg kjøpte først. Den digitale står det svart på hvit! Gravid eller ikke gravid!

Ja, det var lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei N!

Spennende tider i møte for deg... særlig etter den noe tvetydige testen jeg leste om over her... *håpehåpe* Jeg krysser fingre og tær for deg! Kanskje vi får termin i september begge to?

:klem: og god helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...