Gå til innhold

Nytt år


Nominella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var faktisk på apoteket da du skrev meldingen i går liv ;)

Kjøpte slik digital test, ja.

Testet da jeg kom hjem.

"Ikke/inte gravid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare ting som skjer.

Var hjemme fra jobben i dag med sinnsykt vondt i ryggen. Har hatt vondt hele helgen. Mannen har vært en engel og smurt meg med isgele. Snille!

I kveld har jeg blitt bedre i ryggen, men har fått tilbake kvalmen og smerter/murring i magen.

Gikk på do og oppdaget brun/lyserød utflod... Usikker på om det er mens eller bare en liten "festeblødning"

Vi har lovet hverandre å vente til helgen med å teste. Har ikke så god råd for tiden at vi har råd til å kjøpe så mange tester. Om det er mensen som kommer nå, så trenger vi jo ikke det da. Men om mensen ikke er kommet før helgen er det jo verdt å teste da.. *krysse*

Dagene går så sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

hei :) Gratulerer med dagbok og velkommen hit :hoppe: blir spennende å følge med her fremover. Synd det ikke klaffet denne måneden da, så får satse på at neste måned gir full klaff for dere :tommelsmil:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bare et par dager igjen til IKM nå. Satser på at mensen ikke kommer ;) Men har ingen symptomer og egentlig ikke noen tro på at det skjer noe spennende i magen min, heller.

Takk for besøk AnneBeth og veslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde jammen liv sneket seg innom mens jeg skrev. :klem: til deg. Som jeg nettopp skrev så er det et par dager igjen. Det er en liten murring i magen min, men det er nok mensmurring, tror jeg.

Veldig pessimistisk i dag, ja.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...