Gå til innhold

Nytt år


Nominella

Anbefalte innlegg

Hei og velkommen til min dagbok!

Her kommer jeg til å samle

mine tanker og diverse annet

om det å få barn.

Fra prøvingens start og frem til..

ja, hvem vet?

Velkommen inn skal du være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt om oss da,

meg og mannen,

sånn i begynnelsen...

Vi er gift,

er midt i 20-årene,

har hus

og bil

og lån...

og nå skal vi altså prøve å få

en liten familieforøkelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen:

Takk!

velkommen!  :vinke:

håper det klaffer fort for dere ;)

Takk, det gjør vi også!

:vinke: Velkommen skal du være!

Og lykke til med prøvingen! ;)

Takk og takk!

;) Gratulerer!

Takk! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst kommet på feil underoverskrift, ser jeg nå. Kunne kanskje moderator vært snill og flyttet meg til M-Å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hvor langt i syklusen min jeg er kommet. Skal stikke på apoteket i morgen og sjekke hva de har av EL-tester og slikt. Ser for meg at jeg kommer til å drasse med meg halve butikken ut igjen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg ikke på apoteket i dag, tiden strakk liksom ikke helt til. Hadde så mye her hjemme jeg måtte gjøre. Får se i morgen. Men jeg har begynt på Gravitamin i dag, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Nominella! I dag åpnet jeg dagboken min og der lå det en hyggelig melding fra deg med "takk for besøk i dagboken min". Men jeg har ikke vært innom her, jeg :flau: Men jeg ønsket deg velkommen i V.S.P, det gjorde jeg!

Håper prøvetiden blir en fin tid for deg og mannen din, uten for mye frustrasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Nominella! Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Håper dere snart får en liten spire på plass! Skal holde litt følge med deg her hvis det er greit ;)

Leste her litt lengre oppe at du har tenkt til å kjøpe el-tester og ville bare tipse deg om: http://billige-teste.dk/

Jeg har selv brukt dem, de kommer i posten noen dager etter bestilling og er mye rimeligere enn de som finnes på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

Og lykke til med prøvingen.

:-D

Hei og takk for det! :)

Hei Nominella! I dag åpnet jeg dagboken min og der lå det en hyggelig melding fra deg med "takk for besøk i dagboken min". Men jeg har ikke vært innom her, jeg  :flau:  Men jeg ønsket deg velkommen i V.S.P, det gjorde jeg!

Håper prøvetiden blir en fin tid for deg og mannen din, uten for mye frustrasjoner!

Hihi, ja beklager, jeg mikset innlegget jeg la inn på prøver-forumet og dette.. Men jeg fikk da besøk nå da :ler:

Takk for lykkeønskninger!

Hei på deg Nominella! Tusen takk for hilsen i dagboka mi.

Håper dere snart får en liten spire på plass! Skal holde litt følge med deg her hvis det er greit ;)

Leste her litt lengre oppe at du har tenkt til å kjøpe el-tester og ville bare tipse deg om: http://billige-teste.dk/

Jeg har selv brukt dem, de kommer i posten noen dager etter bestilling og er mye rimeligere enn de som finnes på apoteket.

Hei! Det er heeelt iorden må du skjønne!

Takk for el-test-tips! Skal sjekke dem ut! :)

Hei hei!

Ble det noe humping under el da? ;)

Heisann skjønningen!

Joda, det ble nå litt :humpe: *knis*

Skal oppdatere om situasjon om jeg går over IKM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...