Nominella Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 20. februar 2006 Ja, det må jeg da! Takk for gratulasjoner forresten. Er helt målløs selv. Testet en gang til i dag, for å sjekke at testen ikke narret meg. Har egentlig hatt det på følelsen at det var noe i gjære, men tenkte at jeg ikke skulle stresse sånn jeg gjorde forrige måned, for da ble jeg så skuffet. Så denne gangen har jeg bare håpet i mitt stille sinn, krysset fingrene og ventet på mensen. Trodde mensen skulle komme på torsdag eller fredag, så da den ennå ikke var kommet på søndag, tok jeg mot til meg og brukte test nr to av de digitale jeg kjøpte forrige måned. Og da den var positiv holdt vi på å gå i bakken både min mann og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #62 Del Skrevet 20. februar 2006 Er forresten 4+5 i dag, med menstermin 28. oktober. Er det ikke flott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. februar 2006 #63 Del Skrevet 20. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. februar 2006 #64 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer med en liten knert i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. februar 2006 #65 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 20. februar 2006 #66 Del Skrevet 20. februar 2006 Så fantastisk!!!! Gratulerer så masse med spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 20. februar 2006 #67 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. februar 2006 #68 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 20. februar 2006 #69 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer! Så utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #70 Del Skrevet 20. februar 2006 Åååååååååååååh, så utruleg fantastisk spennande og flott og vidunderleg!!!!!!!!!! Eg er overvelda og glad og lukkeleg på dykkar vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 20. februar 2006 Tusen takk for gratulasjoner! Kommer nok til å bli litt mer aktiv her inne nå siden vi har fått klaff. Er kvalm og uvel. Fikk spørsmål om jeg hadde lyst på et kakestykke for en stund siden, noe som bød meg veldig imot. Skal ikke ta frem den smiley'en, for da blir det bare verre. Ellers veldig trøtt, orker ingenting. Vil bare sove. Men om morgenen er jeg førstemann våken. Noe som skjer sjelden. Våken halv seks i morges. Leste i boken min i i halvannen time, prøvde å sove litt innimellom. Så våknet endelig mannen litt før åtte, så da kunne jeg endelig stå opp Nå har jeg nettopp sovet en time på sofaen, kan ikke vente til jeg skal legge meg under dynen i sengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 #72 Del Skrevet 21. februar 2006 Er forresten 4+5 i dag, med menstermin 28. oktober. Er det ikke flott? ← GRATULERER!!!! Jeg har termin 23 oktober, så her skal jeg jaggu følge med ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #73 Del Skrevet 21. februar 2006 Så koselig med besøk, Missbumblebee. Artig med noen med nesten samme termin! Skal ta meg en tur inn i dagboken di etterpå, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 22. februar 2006 Trøtt i dag også. Kan du skjønne hvordan man blir så trøtt av å bære på noe så lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #75 Del Skrevet 23. februar 2006 Trøtt i dag også. Kan du skjønne hvordan man blir så trøtt av å bære på noe så lite? ← Er tusen hormon-omventingar i kroppen, vettu... Det betrar seg nok etterkvart... Fått bestilt legetime enno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #76 Del Skrevet 23. februar 2006 Ja, du har nok rett i det. Nei, tror du jeg har husket å bestille legetime da? Selvsagt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Herlig med helg, er det ikke? Man er da litt småkvalm, men det er greit. Hadde mer ubehageligheter under forrige svangerskap. Men da var det akkurat som om jeg fikk alle symptomer tidlig i svangerskapet fordi jeg ikke skulle få oppleve hele. (MA i uke 13, tror jeg det var) Forresten; lurte på om jeg hadde et lite snev av halsbrann i sted, men spiste litt og da gav det seg. Endret 25. februar 2006 av Nominella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #78 Del Skrevet 25. februar 2006 Spennande!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 25. februar 2006 #79 Del Skrevet 25. februar 2006 GRATTIS MED KLAFF!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. februar 2006 #80 Del Skrevet 25. februar 2006 Halsbrann ja, kanskje jeg burde prøve meg med litt annen frokost enn en pose popkorn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå