Cr@sh Skrevet 7. august 2006 #1441 Del Skrevet 7. august 2006 Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. august 2006 #1442 Del Skrevet 7. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. august 2006 #1443 Del Skrevet 8. august 2006 for 29 uker!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. august 2006 #1444 Del Skrevet 8. august 2006 Hellu... Håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. august 2006 Forfatter #1445 Del Skrevet 9. august 2006 Heia alle supersnupper som har vært innom her! Dagene går så fort nå, og energien er ikke på topp, for å si det sånn, så det resulterer i litt lite KG-aktivitet fra min side.. Alt er bra ellers, babyen vokser og gror i magen, og holder et svare leven til tider. Det begynner å bli skikkelig kraft i sparkene der innefra nå, så det er nok ingen pingle som kommer ut. Er innom og titter hos dere, men det er ikke alltid jeg orker å skrive noe. Håper jeg kommer sterkere tilbake snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 9. august 2006 #1446 Del Skrevet 9. august 2006 Energiklem fra Prada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. august 2006 #1447 Del Skrevet 9. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. august 2006 #1448 Del Skrevet 9. august 2006 Håper du har en fin dag, og at energien og overskuddet sniker seg tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1449 Del Skrevet 10. august 2006 WOHOOOO!! Min kjære har blitt onkel til ei lita tulle i natt! Han var helt skjelven i stemmen når han ringte, så søt!!! Blir nok litt virkelig for han at det snart er vår tur også nå. Er på farta her, så jeg får ikke skrevet noe mer, men jeg skal prøve å komme meg innom snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. august 2006 #1450 Del Skrevet 10. august 2006 Gratulerer som tante Hvis han er så sjelven bare ved å bli onkel, tenk hvor sjelven han kommer til å være når han blir far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. august 2006 #1451 Del Skrevet 10. august 2006 Gratulerer med tantetulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. august 2006 #1452 Del Skrevet 10. august 2006 Gratulerer som tante! Og enig med IdaC: Hvis han er så sjelven bare ved å bli onkel, tenk hvor sjelven han kommer til å være når han blir far ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. august 2006 #1453 Del Skrevet 12. august 2006 Hei Missbumblebee! Innom og oppdaterer meg litt, har blitt litt lite KG i det siste. Håper alt er vel med deg og den lille i magen! Grattis med 29 uker!! Jeg har også passert 29 uker, og med det er vi inne i tredje trimester! Sterkt å lese om den lille som din bror venter, og alle valgene de må ta. Virker som du og resten av familien deres er en god støtte for dem. Håper de treffer et valg som føles riktig for dem. Grattis som tante også! En liten en å øve seg på, hihi! Det er ikke lenge til det er deres tur nå!! Ha en rikitg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 #1454 Del Skrevet 13. august 2006 Gratulerer som tante Ha en aldeles strålende søndag. Håper alt står bra til stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. august 2006 #1455 Del Skrevet 13. august 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. august 2006 #1456 Del Skrevet 13. august 2006 Hellu!! Bare meg som titter litt innom her! Grattis som tante og onkel! Ja snart blir det andre boller når det er deres tur!! Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 Forfatter #1457 Del Skrevet 14. august 2006 Nå er det seriøst lenge siden jeg har fått skrevet noe som helst her... Men altså, det har skjedd så mye at når jeg endelig har hatt tid til å sette meg ned, så har jeg ikke orket å skrive noe.. Men nå er formen bedre, i dag har jeg sovet leeeenge, og dte hjalp litt! Siden sist: (begynner med det kjipeste jeg) Jeg og min kjære hadde en aldri så liten "krasj" på torsdag kveld... Han var utrolig spydig og ekkel mot meg, egentlig fullstendig uten grunn, så jeg bare gikk. Orket ikke å være i nærheten av han overhodet, samtidig som jeg syns at han fortjente å få se at jeg ikke finner meg i å bli behandlet sånn... Nå klarer jo ikke jeg å gå så fryktelig fort med det bekkenet mitt, så det tok ikke lange tiden før han kom kjørende og ba meg om å sette meg i bilen. Tror han tok poenget mitt, for han innrømmet at han hadde vært fryktelig urettferdig, og at han ikke hadde noen grunn til å være sånn. Jeg fikk sagt ifra at jeg ikke orker å ha det sånn, hvertfall ikke med en jeg faktisk skal kunne stole 100% på og dele alt med, og han tok det faktisk til seg! Har jo prøvd å si det til han gang på gang, men nå skjønte han det virket det som. *pew!* Fredag så vi film og slappet av litt, jeg var fullstedig utkjørt, så det var sofaen store deler av dagen. Lørdag var jeg i bryllup til en god venninne fra gammelt av. Kjempekoselig, men akk så slitsomt! Hun hadde akkurat sånn kjole som jeg liker, og hele feiringen var helt super. Klarte å holde ut så jeg ikke var den første som dro (litt prestisje i det nå ja!), men da jeg endelig var på vei hjem var jeg så trøtt at jeg virkelig måtte konsentrere meg for å holde meg våken.. Ikke noe deilig følelse å kjøre bil når man er så trøtt! I går var vi og besøkte lille nye niesen, og hun var jo bare helskjønn!!!! Min kjære satt lenge med henne på fanget, tror ikke han har vært borte i en så liten en før, men han tok det kjempefint! Har faktisk aldri sett han har holdt en baby før, men det kledde han absolutt. Tror det begynner å demre litt for han at det ikke er så lenge igjen til det er vår tur nå... Etter å ha vært på babybesøk tok vi en tur til svigermor, spiste middag der og skravlet litt. Hun spurte om vi ville ha babykurven som hun har vist meg for leeenge siden, og det er klart vi vil for den er finere enn den jeg har, men kunne hun ikke sagt det litt tidligere da.. Hehe, jeg har nemli kjøpt stoff og madrass og greier til den kurven som jeg har, og det kosta litt mer enn planlagt. Typisk! Vi skal jo begynne i andre etg med gulvlegging og oppussing, og i går snakket vi litt om vi kanskje burde investere i en varmepumpe her. Alternativet er å kjøpe en ny vedovn og nye elektriske ovner, og da blir jo prisen omtrent det samme. Skal nok undersøke litt priser og slikt, og se hva vi kommer frem til. Min kjære er litt vel stortenkende når det gjelder oppussing og oppgradering, mens jeg tar litt og litt og er fornøyd med det, så når han i går begynte å snakke om å ta opp en halv mill til oppussing får jeg litt hetta. Vi får nå ta litt og litt istede tror jeg, hvertfall de nærmeste årene. Jeg har liten lyst til å ha så mye lån, hvertfall når det ikke trengs å gjøres så voldsomt dyrt! Ellers: Min bror og kona har bestemt seg for å beholde jenta si, og heller møte de utfordringer som vil komme etterhvert. Godt at de har blitt enige og har bestemt seg. Så får vi rundt stille opp og hjelpe til som best vi kan underveis. I dag skal jeg begynne å rydde på "klesrommet" til min kjære. Han har tatt fullstendig over det ene soverrommet med klærne sine, og det må ut og bort før vi kan begynne å pusse opp! Kommer til å bli fullstendig kaos her en periode, men det går jeg heller tåle. I kveld skal jeg ut med noen jenter på kafe, og det blir nok kos tror jeg. Skal prøve å få sneket meg til en dagbokrunde, men hvis jeg ikke orker det i dag, så får jeg prøve igjen imorgen! til alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. august 2006 #1458 Del Skrevet 14. august 2006 Vi skal jo begynne i andre etg med gulvlegging og oppussing, og i går snakket vi litt om vi kanskje burde investere i en varmepumpe her. Alternativet er å kjøpe en ny vedovn og nye elektriske ovner, og da blir jo prisen omtrent det samme. ← vi har begge deler vi. Varmepumpe og vedovn. Jeg kunne personlig ikke klart meg uten den varmepumpen. Utrolige greier, og mye mindre støv i huset Hvis vi er borte en hel dag, kommer vi alltid hjem til passe varmt hus. Det er deilig det Godt du fikk snakket med din kjære om at han behandlet deg urettferdig. Det var bra, for slikt kan du jo ikke finne deg i. Ha en strålende dag, vennen. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 Forfatter #1459 Del Skrevet 14. august 2006 Heia Liljen! Vi har allerede en vedovn, men den står i spisestuen. Vi vil ha en i stuen også lissom.. Men varmepumpe hadde vært genialt! Jeg er så frossen av meg at det helt klart ville være et pluss å slippe å ha store temperatursvingninger her. Særlig når det kommer liten baby også! Stor tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. august 2006 #1460 Del Skrevet 14. august 2006 Oppussing er snodige greier. Det blir lett så mye mer enn man tror, i alle fall hos oss. Og det er veldig lett å bruke mye penger, ja! Høres ut som det kom noe godt ut av krangelen med sambo, selv om det hørtes veldig slitsomt ut også. Håper den gode stemningen holder seg. Godt du koste deg i bryllup, i alle fall! Høres morsomt og slitsomt ut samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå