Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Har sovet veldig lite i natt.. Våknet hver gang jeg kjente min lille baby sparke. Det er så uvirkelig alt sammen!

Midt oppi det føler jeg meg så utrolig selvopptatt og egenrådig.. For dersom denne lille jenta kommer til verden, så vil hun selgsagt få all den hjelpe hun trenger fra hele familien, og da kanskje litt ekstra fra min mor som planlegger å førtidspensjonere seg. Vil hun da få tid til å være bestemor til mitt barn også? Utrolig egoistisk tanke, jeg vet det, men det føles likevel som om det kan skje...

Min kjæres reaksjon i går var ikke helt god å høre. Han sa at dersom det var vårt barn, så hadde han villet at vi skulle avbryte svangerskapet. :grine: Jeg forstår jo de som gjør det, samtidig som det føles helt fryktelig. Tenk å måtte velge bort et barn på den måten! :grine:

Uff altså, det gjør vondt bare å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine: Nei og nei noe så forferdelig.........*grøss* Det er helt menneskelig å tenke sånn som deg MissBb,det er naturen i oss.

Huff..jeg blir helt lam av sånne historier altså...Det går nok ikke an å forestille seg hvordan de har det... :grine:

Håper du får ei så bra helg som mulig.Ta godt vare på hverandre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du har det tungt om dagen... Men som Skytte sier - det er helt helt naturlig å tenke sånn som du gjør... :Nikke:

Skulle ønske det var noe jeg kunne gjort for deg, vennen... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Cr@sh og Skytte. Føler meg bittelitt mindre egoistisk nå, det hjalp litt. Håper bror og familien kommer nedover i dag, hadde gjort godt å få snakket ordentlig med dem nå. De kommer enten i dag eller på søndag tror jeg. Min kjære skal sansynligvis bort i helgen, og det er nok like greit, siden han ikke har så tett forhold til broren min, og at han ikke har så lett for å snakke om sånne følelser, da spesielt ikke til noen han ikke er veldig nær.

Midt oppi alt, så har vi det veldig bra om dagen da, unner han en tur ut med kompiser i helgen, det tror jeg han har veldig godt av nå. Få snakket litt skit med kompiser og levd livet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Epica. :klem: Det blir nok en rolig helg på meg, sambo drar i etterpå, og blir borte hvertfall til imorgen, om ikke søndag. Jeg skal innom en bursdagsfest etterpå, men orker neppe å være der særlig lenge. Bror og familien kommer på søndag og blir til mandag. Skal bli godt å se dem nå. Kjenner jeg får helt klump i magen bare jeg tenker på det...

Mamma og jeg skal på sverigetur på tirsdag og handle mat og babystæsj, tror vi har godt av det begge to. Jeg må jo få lov til å glede meg over mirakelet mitt litt også, selv om det ikke er like lett hele tiden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Til Cr@sh, Arwen og MissS. Har hatt en deilig helg helt for meg selv. Det har gjort virkelig godt altså. Min kjære har vært på konserter og ute på byen der han kommer fra, og jeg har bare slappet av. Han er i storhumør og sender masse koselige meldinger. I går hadde han sett et bilsete til baby på salg, og ringte meg for å fortelle. Jeg skal over dit på tirsdag i forbindelse med sverigetur, så da skal jeg se på det.

Jeg var en tur på IKEA i går, handlet en front til et kjøkkenskap som har manglet i laaaaange tider nå, og div annet. Har fått akutt behov for å få litt mere orden her, så jeg ryddet ut av kjøkkenskap og sorterte en hel masse i går. Var ikke i seng før klokken var nærmere 2 i natt! :overrasket:

I dag kommer endelig bror med familien nedover. Skal bli godt å se dem nå, og høre hvilke tanker de har gjort seg siden sist jeg snakket med dem.

I går var Bumblebabyen ekstremt våken og aktiv, og det er helt tydelig at det begynner å bli litt liten plass der inne nå. Jeg kjente med hånden på magen og det var bevegelser der hele tiden i sikkert halvannet minutt. Nesten så det kilte i hånden, så tydelig var det! :hjerter_rundt: Min lille baby!

Var innom Sandvika storsenter i går også, og kjøpte en grønn topp til meg selv på Ni måner, og klorevanter, to luer til nyfødt (herlighet, så utrolig små!!) og en gul sparkedress med løve på.

Nå skal jeg fortsette ryddingen frem til bror og familien kommer. Min kjære får vel sjokk om han kommer hjem mens det ser ut som det gjør nå.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Så flink du er til å stå på og få orden... :klappe:

Greit med alt som er unnagjort og ferdig til den lille kommer... Redebygging er ikke uvanlig... ;)

Kos deg vennen... og så koselig med masse trivelige meldinger fra mannen... :hjerte:

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist å lese om broren din sin situasjon. :tristbla: Det må være en kjempevanskelig avgjørelse å ta.

Så klart at du skal få glede deg over bumblebabyen i magen din! :)

Håper du får en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært sammen med bror og familie i nesten hele dag, og det virker som de kommer til å beholde babyen! :) Broren min er den som er mest redd for hvordan ting vil bli, men det er kanskje naturlig iom at det ikke er han som er gravid. Orker ikke skrive noe mer nå, men skal prøve å få tid imorgen. :klem: til Kakao, Cr@sh og Skytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese om broren din... :tristbla: Men er sikker på at uansett ordner det sei til det beste.. :troest: Litt vanskelig å sette sei inn i situasjonen siden en ikke er der selv, men likevell...

Ha en aldeles strålende mandag da, vennen.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt å få pratet ut med broren din og familien hans... :Nikke: Og som Liljen sier - det er jo vanskelig å sette seg inn i situasjonen når man ikke er der selv...

Jeg syntes det virker som både du og de er tøffe og takler dette på en god måte.... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Til Cr@sh og Liljen. I går var jeg helt utslitt, så jeg orket ikke å skrive noe her i det hele tatt. Følte meg som en ballong lufta har gått ut av.. :ler: I dag er det bedre her, og mamma og jeg skal på handletur til sverige hvert øyeblikk, så jeg har ikke så god tid i dag heller, og imorgen drar jeg på hyttetur og blir borte til søndag. (det er hvertfall planen, det er mulig jeg kommer hjem før)

Håper alle får en kjempefin helg!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en vond situasjon broren din og familien har kommet opp i! Det er ikke rart det er masse tanker og følelser hos alle dere som er involvert. Det må være utrolig vanskelig for dem å ta et valg, og sikkert litt lettere når de har bestemt seg.

:klem: til dere alle sammen!

God tur til Sverige, og husk å ta masse hensyn til kroppen hvis du er sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist med jenta til broren din, men det kan jo gå veldig bra også, selv om det sikkert blir vanskelig til tider for dem fremover. Håper de får støtte og avlastning fra det offentlige også.

Apropos shopping, jeg hadde tenkt meg innom Ni måner i kveld men da var selvsagt bilen bortreist....Trodde forresten du bodde laaaaangt unna Sandvika?

Du får kose deg i Sverige og på hyttetur. Jeg skal også reise bort i morgen, så da er vi nok tilbake på kg ca. samtidig!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...