Missbumblebee Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #1021 Del Skrevet 24. mai 2006 :hoppe: :hoppe: Min kjære har fått jobb!!!!!!!! Jippi!!!! Nå er det bare UL igjen som MÅ gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mai 2006 #1022 Del Skrevet 24. mai 2006 Måtte bare innom for å se hvordan du hadde det før jeg dro av gårde. Altså.. POSITIVE TANKER nå.. Ikke tenke så negativt. Ting ordner sei, og er sikker på at når UL er overstått så svever du på en liten hvit sky og er kjempelykkelig. :enig_anim: Er sikker på at dette går kjempefint. Ang selvbruningskrem.. Den skal jeg og handle.. 2 flasker tror jeg. Er på grensen til grå nå Ha en fantastisk dag, og masse lykke til på UL Stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. mai 2006 #1023 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) ÅÅÅ den så jeg ikke når jeg skrev innlegg til deg. GRATULERER MED JOBB TIL MANNEN DIN Det var bra. Endret 24. mai 2006 av Liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #1024 Del Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer med jobb til mannen Og nok en gang lykke til på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #1025 Del Skrevet 24. mai 2006 Takk jenter! Jeg er superstressa, kjempegla og utrolig spent nå.. Klarer ikke sitte stille i 5 minutter, stakkars min kjære som må være rundt meg nå.... Han bare ler av meg da, heldigvis! Endelig har jeg en lykkelig mann i hus! Det blir så utrolig spennende å s hvordan jobben blir altså! Sikkert litt slitsomt til å begynne med vil jeg tro, han skal på opplæring i et par uker først, og siden han har gått hjemme så lenge som han har nå blir det jo litt av en overgang å begynne fulltid igjen. Vi antar at han ikke får noe særlig ferie i år, så jeg tror jeg må prøve å finne på noe selv. Jeg skal til søsteren min i Sverige i løpet av sommeren, samma pokker om jeg så må kjøre alene, for de har kjøpt hus for to år siden, og jeg har ennå ikke sett det! Jeg har vært ute i hagen og luket litt i blomsterbedene, og rydda hele kjøkkenet, og nå må jeg snart finne på noe annet, ellers blir jeg SPRØØØØ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. mai 2006 #1026 Del Skrevet 24. mai 2006 :hoppe: :hoppe: Min kjære har fått jobb!!!!!!!! Jippi!!!! Nå er det bare UL igjen som MÅ gå bra! ← Gratulerer... Det var bra!! Når er er UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2006 #1027 Del Skrevet 24. mai 2006 Så gøy at mannen fikk jobb, GRATTIS til han!! Du skal til ul idag 1430 ikke sant? Krysser fingre, selv om jeg ikke trenger det for det kommer til å gå sååååååååååååååååååå bra skal du se!!! Kom rett tilbake her å fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #1028 Del Skrevet 24. mai 2006 Det er 1430 ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. mai 2006 #1029 Del Skrevet 24. mai 2006 Min kjære har fått jobb!!!!!!!! ← Så fantastisk bra! Gratulerer til både han og deg! Lykke til på ultralyden. Det er klart det går bra! Gleder meg til å lese rapporten når jeg er tilbake etter helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 24. mai 2006 #1030 Del Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer med jobb til manenn!! Det var virkelig flott!! Og lykke til på UL, det kommer til å bli kjempespenennde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 24. mai 2006 #1031 Del Skrevet 24. mai 2006 Gratulerer med jobb til mannen Så deilig! Ellers vil jeg ønske deg lykelykkelykkelykkelykkelykke til på UL Du skal se det går greit. Det gjør jo som regel det! Og det er så utrolig morsomt å se den lille som ligger der og rører på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. mai 2006 #1032 Del Skrevet 24. mai 2006 JOHOOOOOO!!!! GRATULERER TIL HAN!!!! Og nå er dere inne og titter på bebisen deres :grine2: Gleder meg til rapport!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #1033 Del Skrevet 24. mai 2006 Nå har vi altså vært på UL og alt så helt supert ut!! Jeg føler meg ca 1000 ganger lettere nå enn jeg gjorde før vi fikk sett at alt var i orden. Hadde vondt i magen den siste tiden vi satt og ventet på å komme inn til legen, så nervøs var jeg... Men altså, alt ser bra ut, og terminen min er flyttet en dag frem, altså til 24 oktober. Den lille ville ikke avsløre om h*n er jente eller gutt ennå, så da slapp vi å ta stilling til om vi vil vite eller ikke. Jeg har blitt mindre og mindre lysten på å få vite, mens min kjære nok har lyst, men det var ikke så viktig for han siden alt så bra ut. Vi får se om vi vil ha en 3D UL litt senere, så får vi se om det går an å se da. Det var bare så utrolig deilig å få se den lille som lå der og koste seg. H*n var ganske rolig, sparket nesten ingenting, men vi så helt tydelig armer og ben, hjerte, nyrer og alle andre organer som er viktige. Etter UL fikk jeg telefon om at bildet jeg har bestilt trykket på lerret var ferdig, så vi kjørte dit og hentet det. Må få spent det opp på ramme før lørdag, håper virkelig at det skal la seg gjøre hos en rammemaker... Passer ikke så veldig godt at det er fri imorgen altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mai 2006 #1034 Del Skrevet 24. mai 2006 :grine2: Grattis med jobb til mannen!! Og flott UL idag!!!! Morro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. mai 2006 #1035 Del Skrevet 25. mai 2006 Gratulerer med jobb til mannen og gratulerer med vel overstått UL Syns det er helt utrolig at du klarer å ikke ville vite kjønnet på den lille. Jeg er så utrolig nysjerrig at jeg ville sikkert blitt småsprø dersom jeg hadde måttet vente Men nå er jo jeg litt rar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #1036 Del Skrevet 25. mai 2006 Ny morgen og ca 1000 ting som må ordnes.. Min kjærer bror har delegert oppgaver rundt i forbindelse med bryllupet i helgen, men han har bare glemt å si det til de som skal gjøre ting.... Så plutselig ble det veldig mye som må gjøres i dag, ellers blir alt kaos imorgen.. Hehe, godt de ikke arrangerer bryllup ofte! Jeg har ikke så mye jeg skal gjøre, men jeg må hjelpe mamma med det hun skal, pluss at jeg må bake ostekake i dag så jeg kan få på siste gelelaget imorgen. Jeg oppdaget i går kveld at jeg har fått et giga blåmerke midt på armen og det kommer ikke til å bli pent.. Vondt gjør det også. Æsj altså, jeg som har klart å holde meg "merkefri" så lenge.... (jeg får blåmerker av ingenting, noen ganger skulle man tro at det holdt å bare se litt hardt på meg...) Planen nå er å få satt på en vask med klær, så jeg har noe å ha på meg frem til bryllupet også. Og så skal jeg til stallen og få gjort siste rest på beitet, flytte hestene dit, og så kan vi slappe litt mer av. Heldigvis ser det ut som det skal fortsette å være fint vær en stund til, så da blir det koselig der borte. Skal ta med hundene og la de løpe mens vi holder på. Blir deilig for dem. Jeg håper jeg rekker innom en tur her i kveld før jeg stuper i seng.. Imorgen skal min kjære dra å skrive kontrakt på jobben. Det blir godt for han. Han har vært i strålende godt humør siden han fikk telefonen i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 25. mai 2006 #1037 Del Skrevet 25. mai 2006 :hoppe: :hoppe: Min kjære har fått jobb!!!!!!!! Jippi!!!! ← Gratulerer til mannen din! Hva slags stilling er det? Var det den jobben han hadde mest lyst paa? Viktigste er vel uansett at han har faatt en jobb, det fortjente han naa! Gratulerer med vel overstaatt ul ogsaa. Jeg visste at alt var i orden! :grine2: Lur ide aa dra paa Sverigetur alene. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 25. mai 2006 #1038 Del Skrevet 25. mai 2006 Vel overstått UL!! Der ser du, jeg sa du ville bli i hundre etterpå!!! Er det ikke deilig å vite at alt er i orden inni der? Vi har heller ikke lyst å vite kjennet på UL, så du er ikke alene om det! (Selv om det bare er torsdag: ) Ha en fin helg, med bryllup og det hele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 25. mai 2006 #1039 Del Skrevet 25. mai 2006 gratulerer med god ul! Skriver her senere. Pus er i ferd med å føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. mai 2006 #1040 Del Skrevet 25. mai 2006 SÅ BRA!!!! Nå vet du at lille mini har det bare godt!! Nå hører jeg ISBILEN??!! Er ikke det helligdag idag?! Skal den liksom frese rundt da?! Er jo masse konf og greier...For en fyr! Kan gjerne komme og stappe is i truten på nabobarna....makan til hylbarn skal du lete lenge etter Og der tok jeg litt av ja........... Ha en fin dag og ikke stress! Du kan kose deg litt fort,men ikke stresse Herlig at mannen er så glad nå! Det fortjener han og ikke minst du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå