Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Er bare innom en supersnar tur, kommer sikkert senere igjen. Det ser ut som jeg nå har funnet hjem til de to hestene!!! :hoppe: Det er bare snakk om prøvetid i første omgang, men likevel så er jeg kjempegla!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skriver jeg innlegg nr. 1001 i boka di!

Flott med hjem til hestene! Håper det ordner seg! :hoppe:

(Nei, søren... det ble 1002, gitt... :sjenert: )

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

titter innom for å si :vinke:

Kjempe at det ordnet sei med hestene :) har jeg sagt jeg og har hatt hest?? 2 stk. En shetlandsponny og en islandshest. Elsker hester :enig_anim:

Gleder meg masse til å høre hvordan det går på UL :) Er sikker på at alt er helt topp inne i magen hos den lille :)

stor :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at ting faller på plass: hjem til hestene, huset solgt, intervjuer til sambo... Ser ut som dere er inne i en god stim nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skriver jeg innlegg nr. 1001 i boka di!

Flott med hjem til hestene! Håper det ordner seg! :hoppe:

(Nei, søren... det ble 1002, gitt... :sjenert: )

Hehe, ja, jeg snek meg inn med innlegg nr 1001, men du fikk 1000 så!!

Så mye koselig besøk jeg har fått da!! :klem: til dere alle!!!

Så bra det ordnet seg med hestene!!! :hoppe:

:klem:

Ja, det var deilig! :klem:

titter innom for å si  :vinke:

Kjempe at det ordnet sei med hestene  :)  har jeg sagt jeg og har hatt hest?? 2 stk. En shetlandsponny og en islandshest. Elsker hester  :enig_anim:

Gleder meg masse til å høre hvordan det går på UL  :)  Er sikker på at alt er helt topp inne i magen hos den lille  :)

stor  :klem: fra meg

Nei, det tror jeg ikke jeg har fått med meg. Hester er fine dyr! Har hatt en shettis vi også, en mini-minishettis ;)

Ja, nå er det bare en dag igjen.... Gruer meg fremdeles, men det skal bli godt å få det gjort!!

Så godt at ting faller på plass: hjem til hestene, huset solgt, intervjuer til sambo... Ser ut som dere er inne i en god stim nå! :)

Ja, nå er det som om alt blir bra her, kunne godt vunnet litt i lotto også, så hadde det vært helt superdupert!! (lommeboka er ikke akkurat feit for tida...) :sjarmor:

Så bra du har funnet plass til hestene!

:klappe:

Så bra med ny hjem til hestene! Godt med alt som ordner seg  :klem:

Det ble sofaen på meg i går kveld, litt sliten og trøtt om dagen gitt.

I dag må jeg en tur til byen tror jeg, må ta litt sol så jeg ikke er helt likblek i bryllup i helgen. Ellers har jeg overhodet ingen planer i dag, annet enn at jeg skal slappe av, og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av høres ut som en bra plan! Ta godt vare på deg selv :klem:

Ellers må jeg bare anbefale selvbruningskremen til Clinique når jeg leser at du vil bli brun til bryllup. Den er superbra etter min mening. Selve kremen er nemlig brun, så man ser så godt hvor man har smørt og hvor det eventuelt har lagt seg litt mye krem. Dermed blir det ingen skjolder, og brunfargen er varm og fin. Jeg bruker den ofte bare på beina, slik for å ha fine brune legger og det fungerer kjempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den selvbruningskremen kunne kanskje være noe for mine legger også... De trenger sårt til en liten oppfriskning før de kan vises fram i skjørt!

Skal krysse for at dere vinner i lotto, MissBumblebee. Og for at mannen begraves i spennende jobbtilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at det ordnet seg med hestene!

Ja dere er inne i en positiv periode nå! Måtte den vare evig!!

Godt når ting ordner seg på rekke og rad!Sånn skal det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hei :vinke:

Nå har jeg bare oppdatert meg på de siste innleggene her jeg da, men ville gjerne ta turen innom siden du la igjen en hyggelig velkomst i dagboken min.

Ser ut til at livet smiler til dere om dage, og det er virkelig en god følelse. La det fortsette slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slappe av høres ut som en bra plan! Ta godt vare på deg selv  :klem:

Ellers må jeg bare anbefale selvbruningskremen til Clinique når jeg leser at du vil bli brun til bryllup. Den er superbra etter min mening. Selve kremen er nemlig brun, så man ser så godt hvor man har smørt og hvor det eventuelt har lagt seg litt mye krem. Dermed blir det ingen skjolder, og brunfargen er varm og fin. Jeg bruker den ofte bare på beina, slik for å ha fine brune legger og det fungerer kjempebra  :)

Skal se om jeg finner den kremen jeg.. Kan ikke akkurat skryte av å være brun nei.. :sjenert:

Den selvbruningskremen kunne kanskje være noe for mine legger også... De trenger sårt til en liten oppfriskning før de kan vises fram i skjørt!

Skal krysse for at dere vinner i lotto, MissBumblebee. Og for at mannen begraves i spennende jobbtilbud!

Hehe, tusen takk Fjellrypa, litt lotto-milioner hadde gjort seg her! ;)

Så herlig at det ordnet seg med hestene!

Ja dere er inne i en positiv periode nå! Måtte den vare evig!!

Godt når ting ordner seg på rekke og rad!Sånn skal det være!

:Nikke: Det føles som det blir bedre nå! Godt når ting går i orden.

Hei :vinke:

Nå har jeg bare oppdatert meg på de siste innleggene her jeg da, men ville gjerne ta turen innom siden du la igjen en hyggelig velkomst i dagboken min.

Ser ut til at livet smiler til dere om dage, og det er virkelig en god følelse. La det fortsette slik :)

Så koselig Toblerone, alltid gøy med nytt besøk! :klem:

:kyss:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, altså jeg gleder meg til UL er overstått jeg... Leste nettopp på et annet forum at en av de andre der var på UL i går og fikk vite at babyen deres var død.. :tristbla: Min kjære blir bare sint når jeg leser sånt, så jeg holder kjeft, men er like fullt fryktelig nervøs for morgendagen. Jeg vet jo at det er lite sannsynlig at det skal være noe sånt med min lille bumblebaby, men jeg kan jo ikke være helt sikker... Og så når jeg først tenker for mye på det, så begynner jeg å tvile på om det jeg har kjent av spark kanskje bare har vært innbilning.. :sjenert:

Nei, nå skal jeg prøve å la være å tenke så mye, ellers blir jeg bare helt gal.. UL er ikke før 1430 heller, så jeg har masse tid til å grue meg imorgen også...

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... jeg hater virkelig sånne triste historier... Likevel er det liksom noe som drar en mot dem... man bare må lese liksom... Huff...

Går nok bra på UL skal du se... Gled deg i stedenfor å bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Toblerone og Cr@sh! Jeg er 18 uker og tre dager på vei i dag, hvertfall ifølge min regning, så får vi se hva de finner ut imorgen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uffda vennen, du må ikke lese sånn! :klem:

Jeg gjorde det i starten, men fant ut det er bare selvpining.. :tristbla:

Lykke til med UL!! :kose:

Det går sååå bra skal du se vennen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei jeg må ikke det, men så er det nå sånn at man følger litt med da, og det er ikke så let å la være å lese heller...

Jeg har store strutser i magen i dag kjennes det ut som, syns tida går fryktelig sakte ja....

4 timer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...