Snøengel Skrevet 21. februar 2006 #321 Del Skrevet 21. februar 2006 Gratulerer så masse Håper du får en fin graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #322 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei hei!! Er du bedre av kvalmen? Håper det!! Så bra at dere er på nett begge to! Mor fikser biffen vettu Håper dagen din blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #323 Del Skrevet 21. februar 2006 Gratulerer så masse Håper du får en fin graviditet ← Tusen takk! Håper du snart kan flytte over hit du også! Hei hei!! Er du bedre av kvalmen? Håper det!! Så bra at dere er på nett begge to! Mor fikser biffen vettu Håper dagen din blir bra!! ← Kvalmen ble bedre etter å ha spist litt ja, men jeg kjenner at den blir litt kraftigere for hver dag som går, men jeg skal jo bare være gla til så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. februar 2006 #324 Del Skrevet 21. februar 2006 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. februar 2006 #325 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei vennen. Koselig at du stikker innom boka mi selv om jeg er litt fraværende om dagen... Huff... kvalmen er ikke no artig... men det er for en god sak! Håper det verste gir seg etter hvert... Stikker innom igjen så snart jeg har tid... til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 21. februar 2006 #326 Del Skrevet 21. februar 2006 Ville bare takke for besøk i dagboken min, og ønske deg lykke til med den lille spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #327 Del Skrevet 21. februar 2006 Bare innom med en ← Tilbake. Hei vennen. Koselig at du stikker innom boka mi selv om jeg er litt fraværende om dagen... Huff... kvalmen er ikke no artig... men det er for en god sak! Håper det verste gir seg etter hvert... Stikker innom igjen så snart jeg har tid... til deg! ← Er igrunn litt gla for at jeg er kvalm jeg, det er bedre det enn at jeg ikke kjenner noenting. Har hatt bittelitt vondt i magen i dag, og da blir jeg ganske redd.. Er veldig gla jeg har fått time med innvendig UL om bare noen få uker. Ville bare takke for besøk i dagboken min, og ønske deg lykke til med den lille spiren! ← Så koselig! Ja, altså nå har jeg nettopp fått en telefon med forespørsel om å stille til valg i en forening jeg er med i. Det hadde bare vært kjemepgøy, og jeg sa i utgangspunktet ja, men så kom jeg på at jeg er jo gravid! (Hallo, hvordan går det an å glemme dèt lissom??!) Så jeg ba om noen dagers betenkningstid. Min kjære sa "det høres ut som du syns det ville være gøy, så da gjør du det!" Jeg får heller ta med mann og barn på arrangementer så det blir praktisk mulig å gjennomføre... Uff... Syns dette ble litt vanskelig jeg.. Jeg vil evt stille som arrangementsansvarlig for hele landet, og da blir det jo fort til at jeg må reise litt. (Og det er jo kjempegøy, men kanskje ikke så lett med liten spire i magen, og ennå vanskeligere det første året...) Men jeg har veldig lyst altså... Og så vil jeg jo også få en veldig verdifull erfaring i forhold til senere jobber etc... *sukk* Har siden jeg var her sist laget hjemmelaget pizza og spist to store stykker av den, så nå er jeg stappmett. Skal ta meg en liten dagbokrunde nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 #328 Del Skrevet 21. februar 2006 Dersom du gjerne vil det, og går inn for det, ordner det seg bestandig. Syns du skal stille til valg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #329 Del Skrevet 21. februar 2006 Dersom du gjerne vil det, og går inn for det, ordner det seg bestandig. Syns du skal stille til valg jeg. ← Ja jeg har jo veldig lyst da... Men så er lissom tvilen om hvor mye jeg kommer til å klare i tillegg til babyen, særlig helt til å begynne med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #330 Del Skrevet 21. februar 2006 Du får alliere deg md alle oss på kg og hvis du skal reise til noen av våre byer,så får du bo hos oss ogvi hjelper deg med babyen mens du er opptatt!! -Problem løst!! Neste!! Der var jeg jaggu effektiv gitt....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #331 Del Skrevet 21. februar 2006 Du får alliere deg md alle oss på kg og hvis du skal reise til noen av våre byer,så får du bo hos oss ogvi hjelper deg med babyen mens du er opptatt!! -Problem løst!! Neste!! Der var jeg jaggu effektiv gitt....! ← Haha, det høres ut som en god ide! Hihi, første stopp hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 22. februar 2006 Holder på å prøve å ringe til legen min jeg. Spottet litt i går kveld også, så jeg vil gjerne snakke med dem i tilfelle de tror det er noe galt. Fikk melding fra venninne S i dag tidlig, hun hadde testet positivt i dag!! Superspennende altså, men hun skal også til legen før hun tar helt av, for hun hadde "mensen" et par dager, så hun vil gjerne få sjekket det.. Forståelig nok! Min kjære glemte mobilen sin på jobben i går, så da måtte vi bruke min mobil osm vekkerklokke, noe som førte til at han vekket meg TRE ganger FØR klokka skulle ringe for å spørre hvor lenge det var til han skulle stå opp... HMFR!! Ble ordentlig irritert ja... Og når han i tillegg prøvde å egle seg innpå meg for å kose når jeg var så irritert hjalp ikke akkurat det! Men jeg er da ikke langsint, selv om det hender at morragretten-monsteret slår til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. februar 2006 #333 Del Skrevet 22. februar 2006 Høres jo ut som et kjempespennende verv! Og er sikker på at du kommer til å klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #334 Del Skrevet 22. februar 2006 Høres jo ut som et kjempespennende verv! Og er sikker på at du kommer til å klare det! ← Ja, jeg tror nok jeg sier ja! Hihi. Nå har jeg endelig fått tak i dem på legekontoret, og fikk time kvart på ett i dag. Damen sa at det var ikke noe unormalt og spotte litt, men at jeg godt kunne få en time så ble jeg litt beroliget. Det er godt, for da sender han meg nok videre hvis han mener at det er lurt. Nå er jeg enda kvalmere enn jeg har vært de andre dagene, så jeg håper det er et godt tegn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 22. februar 2006 #335 Del Skrevet 22. februar 2006 Heldgvis er det vanlig med spotting, jeg hadde det nokså lenge gjennom mitt forrige svangerskap og det gikk helt fint Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #336 Del Skrevet 22. februar 2006 Nå har jeg vært hos legen... Vet ikke om han overdrev litt for at jeg skulle få time så fort som mulig, men han kalte det "truende abort" og sendte jeg videre til øyeblikkelig hjelp time hos gynekologen... Så ista var jeg litt nervøs, og nå er jeg VELDIG nervøs... Min kjære kan ikke komme fra jobben, så jeg må dra dit alene. Legen sa også at han ville jeg skulle ligge rett ut en ukes tid i første omgang, dvs hvis det syns å være et foster etter UL på timen etterpå... Har vondt i magen og korsryggen, men vet ikke om det er fordi jeg er nervøs eller om det er for at det virkelig er noe galt med spirelille.... Henta posten på vei inn nettopp, og der lå bryllupsinvitasjon fra broren min... Har gledet meg sånn til den skulle komme, men nå er det plutselig ikke så viktig lengre... Kryss fingrene for meg jenter, det trenger jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. februar 2006 #337 Del Skrevet 22. februar 2006 Kjære vennen! Det går helt sikkert bra hos legen.... jeg skal tenke på deg og krysser fingre og tær for at alt står bra til... Huff... skjønner godt at du ikke har lyst å gå alene... men du får prøve å være tøff! Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. februar 2006 #338 Del Skrevet 22. februar 2006 Uff, det var veldig kjedelig aa hoere! Skal krysse alt som er for at dette skal gaa bra! Klor deg fast, Bumblebaby!! *streng ordre fra meg* Mangle fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. februar 2006 #339 Del Skrevet 22. februar 2006 Kjære kjære venn.......Vi er her alle sammen og håper og ber for deg nå vettu.. Dette skal gå bra,den bare måå klore seg fast der inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 22. februar 2006 Tusen takk for hilsner jenter! Det gikk heldigvis bra! Sitter her med et bilde av en liten sort klump som holder på å bli et lite menneske. Gybekologen beroliget meg masse, så nå har jeg det mye bedre. Min kjære ble også kjempegla for at alt så bra ut. Skal tilbake på sjekk om to uker for sikkerhets skyld. Helt utrolig hvor bekymret man kan bli for en sånn bitteliten spire.... H*n må klamre seg fast frem til oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå