Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, termin! :overrasket: Har på en måte ikke registrert at du har kommet så langt, jeg! Det har visst vært litt hektisk i det siste... Så spennende, da! Her må jeg absolutt følge bedre med, skjønner jeg.

Håper det skjer noe snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke skjedd noe siden sist altså, tenke bare jeg skulle opplyse om at iss er utnevnt til sladrer, så hun får melding så raskt det skjer noe her!

Nå har babyliten så kraftig hikke som aldri før, det kjennes ut som hele magen hopper innvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superspennende at terminen er her, vennen! :hoppe:

Venter spent på mld fra iss her inne hos deg vi nå... :ler2:

Masse lykke til når ting setter igang! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe action på gang ennå... :forvirret: Har time hos terapauten etterpå, hvis det ikke skjer noe i dag så tror jeg nesten jeg må tenke litt på om jeg skal dra dit flere ganger... Blir fryktelig dyrt i lengden det der, enda jeg får rabatt på timene hos henne til og med... Merker jo at NOE skjer når jeg har fått behandling der, men det er ikke nok tydeligvis

Ellers så skjer selvsagt ALT med hestene om dagen.. I går kveld fikk jeg telefon fra de som har den ene hesten min på helfôr, og han hadde plutselig blitt hoven i beina, fått feber og hadde tydeligvis smerter. :( De hadde hatt veterinær på han to ganger de siste dagene, men han hadde ikke skjønt hva det var som var galt. Han får antibiotika og smertestillende, og så et eller annet middel jeg ikke vet hva er, håper virkelig at det hjelper raskt! En av de andre jeg har satt bort på fôr kommer hjem igjen når babyen har kommet, fordi den er halt og ikke kan brukes. Så da gjenstår det bare en det ikke har vært noen problemer med, men de skylder meg endel penger, så jeg vet ikke om jeg kommer til å la den bli der i lengden heller.. Uff, det er så mye ansvar og organisering med disse firbente altså! Men jeg klarer meg jo ikke helt uten dem heller.... Var en tur i stallen i går også, veldig tomt uten lillehesten der... Mangler lissom en som skal være der. Det ble mye hesteprat gitt...

Vel, det er strålende sol her for en gang skyld, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få vært litt ute i dag, for det er visst meldt masse nedbør og storm fra imorgen kveld... Guffent! Jeg liker klare høstdager jeg, men det har det har det vært dårlig med i år.. Nei, jeg får vel spise litt og kanskje sette på litt klesvask... Kommer nok tilbake i løpet av dagen/kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med termindagen i går!! LItt seint ute jeg, sorry... :sjenert:

En dag mindre før bumblebabyen kommer!! :hoppe:

Leit med hestene.. Håper det ordner seg fort! :kose: Det fortjener både du og hestene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*följer med*

det är lite extra spännande att följa med de som har termin ungefär samtidigt tycker jag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Hjelpes, over termindato allereie! Du har liksom falt ut av "mine innlegg" så eg har heilt gløymt å besøka deg... :sjenert:

Lykke til med foreståande fødsel! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting har skjedd ennå altså... Men jeg har mere og kraftigere kynnere nå, håper bare det blir noe ut av det!

Har laget fiskeboller i hvit saus i dag, men det smakte ikke helt sånn som det pleier å gjøre.. Mulig det er smaksløkene mine som er litt ute. Nå skal jeg legge meg på sofaen med en skål med is, og bare kose meg litt. :)

Og typisk nok fikk jeg melding fra hun som har den eneste hesten min som det ikke har vært noe med, og hun mente han begynte å bli forkjølet. :hår: Det er jo bare sååå typisk at ALT kommer på en gang da! Men en liten forkjølelse er hvertfall ikke farlig i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

HOHOOOOO!!!!!

Så spennende!!! Tenk at du snart er mamma :overrasket: Jeg kan ikke skjønne at du også er ferdig snart! Om ikke lenge er alle jeg kjenner her inne mamma eller prøvere og ingen gravide lengre...Helt merkelig hvor fort det går! Men guriland så morsomt det er å følge folk!

Håper de hestegreiene ordner seg altså...ser ikke for meg hvordan du rekker å styre med alt jeg!

Hmm...leste jeg is :sjarmor: Det hørtes yammi ut....

Masse masse lykke til snuppa! Satser på at Iss sender meg også en sms når det store skjer,for jeg går sikkert glipp av det....typisk meg det...

*VIBBVIBBVIBB*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Skytte! :vinke:

Har fremdeles mye kynnere, men de blir ikke sterkere desverre.. Tror jeg skal lure med meg sambo til sengs en liten tur... Kan jo være at det hjelper bittelitt hvertfall. Men, jeg er forberedt på at det kommer til å ta tid da, regner ikke med at det skjer så veldig mye så fort, men jeg skal jaggu gjøre det jeg kan for å hjelpe til!! :sjarmor:

Hestene ordner seg alltids, men det er så utrolig typisk at alt skal skje på en gang bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin+2

Ingen nyheter her i gården. Har endel kynnere fremdeles, og de sitter lissom litt mer i hele magen enn de har pleid å gjøre, så noe må jo være på gang!

Skal til fysio nå etterpå, kanskje han kan kna meg igang ellerno.. :ler: Vel, det bøtter ned med regn ute, og er rett og slett skikkelig utrivelig. Har ikke det minste lyst til å bevege meg utenfor døra i dag egentlig, men jeg må jo til fysio. Typisk nok lot jeg jakka mi ligge igjen i bilen i går, siden det var så fint vær... :sur: Så jeg rekker vel å bli klissvåt før jeg kommer meg ut i bilen tenker jeg. Kaldt her nå, tror jeg skal fyre opp i ovenen når jeg er tilbake etter fysio-timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...