Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for gratulasjoner alle sammen! Helgen har gått i ett, og jeg har ikke fått tid til å sette meg ned å skrive noe ordentlig "referat" før nå... Sambo fridde altså på fredag. Han er ikke noen utpreget romantisk type, så det var ikke ned på kne og masse romantisk babbel, men det hadde jeg ikke ventet av han heller. Han hadde hatt ringene i over halvannen måned(!!!) men ikke helt visst hvordan han skulle fri, men til slutt klarte ha ikke vente lengre. :ler: Han hadde tenkt å fri på sykehuset etter at babyen var født, men hadde kommet på at ammetåke og slikt kanskje ville ødelegge det litt... Er gla han gjorde det før fødselen jeg, og at det var fredag som var dagen passet også veldig bra, for jeg fikk humøret opp en god del hakk da. Fikk tidligere på dagen en telefon om at den ene hesten jeg har satt bort har blitt så dårlig i et bein at jeg får den tilbake. Passer jo max dårlig nå som babyen kommer hvert øyeblikk, men det er det ikke mye å gjøre med. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med den heller, vet ikke om det er så ille at jeg kanskje må tenke på å la henne slippe... Men det skal jeg ikke tenke på nå, må få tatt henne med og røntget beinet før jeg kan bestemme meg for noe som helst... Vel, nok om det. Lørdag var det familiesamling i oslo, og det var kjempekoselig! Men må nok innrømme at jeg ble riiiimelig sliten etter å ha vært der.. Sovna tvert på sofaen når vi endeleig var hjemme igjen. :sjenert:

I dag har jeg vært hos naturterapauten min... Har jo vært der flere ganger for modning, og i dag prøvde vi igangsetting! Blir spennende å se om det skjer noe eller om det ikke er klart ennå. Jeg er hvertfall veldig klar! :sjarmor: Merker at det er noe annet på gang enn det er til vanlig, men om det er nok vil tiden vise. har fått med en te jeg skal drikke (den lukter grusomt, og jeg som hater te i utgangspunktet...), kanskje det hjelper litt.

Nå skal jeg snart til fysio en tur, og så skal jeg hjem og slappe av igjen. Sofaen er en god venn om dagen ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med frieriet! :hoppe::blomst: Kom det helt ute av det blaa eller har dere diskutert ekteskap foer? Har dere snakket om bryllupet - naar og hvor? Aa, naa vil jeg ogsaa vaere nyforlovet, det er en herlig foelese! :ler: (men det er stort sett herlig aa vaere gift ogsaa, altsaa! ;) )

Haaper du og Bumblebabyen har en fin dag! Og ikke minst at teen begynner aa virke snart! :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: GRATULERER SNUPPA!!!!

Herregud så morsomt da!! Det blir spennende å høre om gifteplanene etterhvert!

Så koselig...Blir bittelitt misunnelig,men det går bra :ler:

Huff..trist med den hesten din..håper den kan få hjelp og blir frisk!

Riktig god helg! Håper det skjer noe spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen. Jeg har nesten gitt opp å holde følge med denne dagboka mi jeg nå altså... Skal ikke skryte på meg god form og masse energi akkurat.. Gleder meg veldig til babyliten har tenkt seg ut nå, for det er slitsomt med verk i rygg og bekken hele tiden. Dessuten sover jeg langt ifra så godt som jeg skulle ønske... Men det er jo alt i alt ganske vanlig å ha det sånn på slutten da, jeg trøster meg med det. Var hos jordmor i går, og alt ser bra ut fremdeles. Babyens hjerteslag lå på 148, blodtrykket mitt var bittelitt høyere enn det har vært, men det er likevel veldig lavt så det var ikke noe å bry seg om. SF-mål var 37, så jeg ligger fremdeles over, selv om det har jevnet seg ut i det siste. Hun sjekket også om det er noe som er på gang der nede, hadde litt åpning, og var litt moden. Men det går nok uansett en ukes tid før noe skjer vil jeg tro. Skal til naturterapauten min igjen på mandag, og hun sa at da skulle vi gi gass siden det ikke har skjedd mer siden sist... Er jo lov til å håpe i det minste!

I går var vi en tur hos broren min (han som har fått kreft). Han har gått ned masssssse, blitt skikkelig tynn til han å være. Han har forsåvidt kommet seg greit i forhold til operasjon og slikt, men det viser seg at han må til riksen og bli operert i leveren også, de har funnet noe vev der som må bort. Så når han er ferdig med det blir det stråling og videre behandling. Uff... Det er veldig gode prognoser altså, men det er skumle saker uansett syns jeg. Han har heldigvis humøret på rett plass ennå, og det tror jeg er veldig viktig.

Mamma har hatt voffsene i natt, hun hentet dem etter jobben i går. Hun har besøk av en venninne og datteren hennes som er så gla i hundene mine, så jeg regner med at de storkoser seg med masse oppmerksomhet og kos. Litt deilig at det ikke er noen som maser her i det hele tatt litt... Lillevoff er rimelig intens om dagen, og jeg skjønner jo godt hvorfor, hun er 16 mnd gammel og full av futt og livsglede, og jeg har alt for lite energi til å stimulere henne nok nå... Gleder meg virkelig til bekkenet mitt blir litt mere stabilt så jeg kan gå litt mere tur, da blir det bedre. Har planer om å få trillet en masse tur i vinter, derfor har jeg bestilt en så og si snøfri vinter.. Så får vi se om det funker eller ikke.. ;)

Så til frieriet: Vi har snakket om å gifte oss, og han har "prøvefridd" stadig vekk, sånn i forbi farten lissom. Jeg har da svart at ja, jeg vil gifte meg med han, men han må fri på ordentlig først.. :sjarmor: Lissomfrierier er ikke nok her i gården nei! Vi har ennå ikke satt noen dato, men satser på at det blir i løpet av 2008 en gang. Er et stykke frem i tid, men jeg har lite lyst til å bruke tid å energi på å planlegge bryllup nå den nærmeste tiden, for nå vil jeg bare bruke tiden min på babyen og min forlovede en stund. :) Hihi, jeg er forlovet!! :legrine:

Å, nå har jeg fått skrevet litt ja... Og ryggen verker igjen... Jeg skal prøve med en bitteliten tur innom alle dere skjønne jenter som holder liv i boka mi selv når jeg er så dårlig på å skrive selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med forlovelse da! :sjarmor:

Uff.. kjipt du ikke føler deg så veldig på topp vennen! :klem:

Utålmodig du også ja? :ler: Åååå.. virker som jeg har vert gravid en eeeeeevighet... :sjenert:

Håper du har en koselig søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med ring på finger'n! :hjerte:

Nyt den lille tiden du har igjen sammen med BARE med forloveden din...

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var det ny dag med time hos naturterapauten da... Hun gav meg en skikkelig hestekur i dag sa hun, så dersom babyliten er klar så kan h*n godt komme nå... :sjenert: Merker ikke noe store forskjeller egentlig, litt murring, men ikke mye, så det tar nok litt mer tid tror jeg. Hadde forresten litt farget utflod ista, så det kan jo være et godt tegn.. Vel, jeg skal legge meg ned og slappe av litt nå, stakk innom ei venninne etter timen ista, og vi ble sittende leeeeenge og skravle. Veldig koselig, men slitsomt også. Etterpå skal jeg rydde på kjøkkenet, men nå er det slappe av tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjihi,du er forlovet ja!!! Morsomt!!

Og så spennende med den terapytten din! Håper du får satt igang noe action!

Det er fryktelig slitsomt på slutten,men snart blir det bedre! Helt sant!

Ha en strålende dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! :klem:

Ingen baby ennå... Ny time hos terapytten imorgen, og nå håper jeg virkelig at hun får satt igang noe, for jeg er såååå lei... Prøver å ikke klage for mye, og å holde på med andre ting som gjør at jeg tenker på litt annet, mend et er ikke så lett når alle ringer og sender melding og lurer på hvordan det går hele tiden.. i dag har jeg faktisk latt telefonen ringe et par tre ganger for å slippe å snakke med noen... :sjenert: Ikke likt meg, men jeg orker bare ikke å skravle så mye og fortelle alle hvordan ståa er...

Jeg har laget gipsavstøpning av magen i dag da, det skal bli morsomt å se igjen om en stund! Syns jo ikke egentlig at jeg er så stor nå, men det er jeg nok....

Nei, nå verker det i ryggen og bekkenet, så jeg får gå å legge meg nedpå litt. Skal se bonderomantikk etterpå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til termin, og jeg er fremdeles med... Hadde time hos terapauten i går, og da kjente jeg det i magen hele kvelden, men nå er det helt rolig igjen... Regner med at babyen ikke har lyst til å komme ut helt enda. I dag har jeg vært en liten tur i byen og hentet mobilen min på reparasjon, så nå håper jeg den fungerer igjen.. Plutselig ville den ikke slå seg på som vanlig, teite saken! Etter det var jeg hos fysio, og det var sinnsykt godt i dag, for nå kjenner jeg det overalt i hele kroppen at det er tungt og vondt.. Han fikk myket opp ryggen, skuldrene og bena mine, så det må jeg si meg veldig fornøyd med. Venter nå på ei venninne som skal komme med endel babystuff. Hun skal ikke ha flere barn, så jeg arver alt jeg vil ha. Kjempesnillt! regner med at det blir ganske godt med kaos her når alt kommer inn, det er lissom ganske fullt fra før av, men jeg må jo bare si ja takk når jeg får tilbudet!

Min kjære forlovede (tihi) har nok en forholdsvis lang dag på jobb i dag, aner ikke når han kommer hjem, så det blir nok ikke spesielt mye middagslagning her i dag. Skal rydde på kjøkkenet, og så skal jeg vaske en omgang med klær.. Det får holde i dag tror jeg.

Håper jeg orker å ta meg en runde her litt senere i dag, for nå lurer jeg sånn på hvordna det er med alle jentene rundt omkring her i dagboklandet! :)

( :sprettoy: lillevoff må ha spist noe hun ikke har tålt tror jeg... Hun går rundt å fiser så jeg blir helt satt ut her!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du fortsatt er her - men naa KAN ting virkelig skje naar som helst! :overrasket: Saa i tilfellerottefelle du foeder foer jeg faar vaert innom igjen - LYKKE TIL med foedselen! :hoppe: Haaper den blir lett, rask og smertefri (kanskje litt utopisk akkurat siste oensket der...)!

Masse :klem: 'er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...