Sam Skrevet 23. september 2006 #1581 Del Skrevet 23. september 2006 Hei! Innom og hilser på jeg Veldig fint at ting ordner seg med familen, sånt kan slite på en, man blir så involvert. Skjønner godt at du stresser litt med at oppussingen skal bli ferdig. Vi har en del ting som skal pusses opp før bebisen kommer, og neimen om det blir gjort så sent, for i slutten av svangerskaet vil jeg ha mulighet til å slappe av og samle masse energi. Heldigvis så er sambo enig i at vi skal få gjort ting og tang i tide, så før jul skal vi være ferdige med maling og sånne ting. Så er det bare å se om barnerommet tar form også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. september 2006 Forfatter #1582 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg tok meg visst vann over hodet når jeg sa at jeg skulle få tid til en grundig oppdatering her inne i løpet av helgen... Herlighet som tida flyr ifra meg!!! Her har det gått i ett både i går og i dag, og morgendagen blir minst like hektisk... Jeg har fått ordnet en del iløpet av dagen da, og i kveld har vi vært borte i familiemiddag og skravlet og kost oss. Men likevel, sambo er ikke akkurat kjapp i vendingene, og han syns jeg er teit som ikke vil oppholde meg på soverommet pga malingslukta. (Oljemaling vel og merke, vannmalingen er jeg ikke sååå forsiktig med). Han får bare tåle det, jeg vil ikke utsette bittelille for noe skummelt, samma om han tror det er trygt eller ikke. Men det går nå smått fremover i det minste, så kanskje vi blir ferdige i løpet av uka... Hvis han gidder å male imorgen tidlig da, for det må tas to strøk til med maling diverse steder. Imorgen skal jeg først i stallen en tur, min mor skal ri (det kan jo bli spennende, det er ikke akkurat noe hun pleier å holde på med, hun er mest på bakken og koser med hestene...), så skal jeg i bursdag til en venninnes barn, og så skal vi lissom legge gulv på soverommet på kvelden... Dvs, etter fotballkampen, som jo er superviktig å se ifølge sambo. Skal nok se om jeg orker en runde i løpet av dagen, men vil ikke love noe. Nå skal jeg karre meg bort i sofaan og bli der til min kjære vil legge seg. Trøtt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1583 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jada.. Våken da, og faktisk vært det over en times tid... Våknet av at jeg var kvalm og hadde vondt i magen.. Skikkelig kjip kombinasjon det altså. Magen er helt tydelig ikke i slag, litt usikker på om det er pga tarmsykdommen min eller om jeg bare har omgangsyke på gang.. Uansett IKKE velkomment her nå! Må si at jeg ble litt bekymret, vil ikke, ikke, ikke bli syk nå. Ei jeg kjenner var frisk og fin hele svangerskapet, inntil en mnd tid før termin, da ble hun plutselig dårlig og måtte begynne med medisiner og greier.. Det frister IKKE! Er vel lov å håpe at jeg har spist noe rart kanskje... Uansett: jeg tror jeg avlyser barnebursdag i dag, i tilfelle jeg er smittsom på noe vis. Og når natten har blitt så kort som den har, så tror jeg barnebursdag kan bli vel slitsomt for formen min. Får vel heller ta det litt rolig og tusle rundt her hjemme. Er forresten 36 uker i dag... Tiden flyyyyr avsted!! En mnd igjen til termin nå. Håper virkelig sambo blir ferdig med maling i løpet av dagen så vi kan flytte inn på rommet snart! Kjeeeedelig å pusse opp når det går så tregt. Nei, jeg tror jeg skal prøve ut sofaen litt jeg, kanskje jeg kan få litt søvn før lillevoff syns jeg skal stå opp og gi henne frokost.. Endret 24. september 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 24. september 2006 #1584 Del Skrevet 24. september 2006 Huff da, dårlig form er ikke noe koselig:( Håper du blir fort bra igjen! Synes du skal innta sofaen idag, og bare slappe av å se på noe på tv du har lyst til, eller se film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 24. september 2006 #1585 Del Skrevet 24. september 2006 Tidlig oppe en søndagsmorgen... Håper du får sove litt i løpet av dagen da. Tror menn ikke er noe glade i å pusse opp, og derfor ikke gidder å stå på litt for å få ting ferdig. Min er hvertfall sånn. Men jeg er heller ikke så glad i å pusse opp, derfor vil jeg gjøre oppussingen mest mulig effektivt når vi holder på slik at vi blir fort ferdige! Ikke lenge igjen til termin nå! Faktisk så nærme at det kan sette i gang en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. september 2006 #1586 Del Skrevet 24. september 2006 God morgen, vennen (selv om den ikke var så god for deg.. ) Huff å huff, jeg syns du er så uheldig. Du har hatt mye i løpet av svangerskapet, og hadde virkeli fortjent å ha en superfrisk siste måned nå Så her får du en stoooooooooooor godbedring- Men jøss bare 4 uker igjen tiden har gått utrolig fort da ha en strålende søndag. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. september 2006 #1587 Del Skrevet 24. september 2006 36 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 #1588 Del Skrevet 24. september 2006 Hey snuppa... Leit å høre at du ikke er i form. Ikke dumt å avlyse bursdag og heller innta horisontalen da, nei.... Må litt for 36 uker også! Jeg føler at alle skal føde før meg for tiden, jeg... Du er intet unntak... Slapp av og samle krefter i dag da vennen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #1589 Del Skrevet 24. september 2006 36 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1590 Del Skrevet 24. september 2006 Å, så skjønne dere er alle sammen! Har fått sovet litt på sofaen, magen har roet seg for en stund i hvertfall, og jeg er ikke kvalm lenger. Håper det fortsetter sånn! Jeg har til og med spist bittelitt, så det lover bra. Min kjære våknet supertidlig (til søndag å være hvertfall), og har allerede malt et strøk til på rommet! Han er flink når han først setter i gang!! Nå mangler det bare litt flekking på lister, og så kan vi begynne å flytte inn på ordentlig. Det skal bli så godt! Er så klar til å begynne å vaske ned huset jeg, så det blir litt koseligere her, men nå når alt som egentlig skal være i 2 etg står nede i stue, gang og spisestue så blir det bare kaos... Kanskje det blir bedre i løpet av uka, og at vi neste helg bare kan nyte et rent og ryddig hjem igjen! Kjenner at formen fremdeles ikke er på topp, så jeg tror sofaen kaller igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 24. september 2006 #1591 Del Skrevet 24. september 2006 Bare innom for å for 36 uker, og ønske deg god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. september 2006 #1592 Del Skrevet 24. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 24. september 2006 #1593 Del Skrevet 24. september 2006 Håper formen har fortsatt forbedringene utover dagen og kvelden i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. september 2006 #1594 Del Skrevet 24. september 2006 litt for snarlig innflytting på soverommet igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1595 Del Skrevet 25. september 2006 Formen ble heldigvis bedre ut over kvelden i går, så jeg tror nok bare det var noe jeg har spist gitt. (Håper hvertfall det!) Her har det vært festlig i dag.... Vi skulle legge gulv på soverommet da min kjære kom hjem fra jobb, og det begynte fint, helt til sambo ble superirritert etter rundt 20 minutter.. Det var ikke så lett som han hadde forestilt seg tror jeg, og dermed var helvete løs... Han begynte å kjefte på meg, fullstendig uten grunn, så jeg gikk til slutt. Gidder virkelig ikke å bli snakket sånn til! Jeg satte heller igang med å vaske kjøkken, så nå er det gullende rent fra gulv til tak. Sinna som en tyrker hele tiden mens jeg holdt på da... Til slutt kom sambo og sa at han hadde litt problemer med "anger management", og at det ikke var min skyld at han ble sur.. Og da begynte jeg å tute selvsagt! Han har faktisk rett i at han har problemer med sinnet, tolmodighet er hvertfall noe han må lære seg når det kommer barn i huset her. Men, han har nå hvertfall sagt unnskyld, på eget initiativ, og det er bedre enn det har vært før likevel. Ellers har dagen vært grei nok, fikk malt et strøk i taket i formiddag, og har satt inn alle benkeplatene på kjøkkenet med voks, så nå er det gullende rent og fint på kjøkkenet. Æsj, merker jo at jeg blir litt ekstra følsom nå, og syns nesten at sambo burde ha vett til å være litt mer forsiktig med meg, men det er kanskje formye forlangt. Vet jo at det er mye tanker som surrer oppe i hodet hans også om dagen. Vel, det var nok syting fra meg! Skal komme tilbake med en koseligere oppdatering i morgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. september 2006 #1596 Del Skrevet 25. september 2006 For alt du gjør altså! Må ikke styre så fælt,har dere ikke noen som kan hjelpe dere litt? Og GRATTIS MED 36 UKER!!!!!!!!!Nå er du snart mamma!!!!! Det er så herlig!!!! Litt på sambo din ja..han burde vite at du er supersensitiv nå og trenger all den støtte du kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #1597 Del Skrevet 25. september 2006 Helt utrolig hvor fort alle nærmer seg termin nå!! Snart starter vi alle på nytt under Generell! Men.. guuud jeg er klar for å treffe babyen min nå.. Og endelig slappe av med et glass vin (og to!) på kvelden.. Blir så kos! Uff... de mennene vet ikke alltid at de skal tråkke forsiktig.. Håper dere koser dere sammen nå og kan så alt blir litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1598 Del Skrevet 26. september 2006 Usj, får ikke sove jeg... Overhodet ikke mulig å duppe over i drømmeland. Våknet av at jeg måtte en liten tur og tisse (sjokk lissom..), men får pokker ikke sove igjen!! Stod opp så jeg ikke skulle ligge og vri meg og vekke min kjære, for han trenger virkelig å få sove i natt. Holdt på til langt utpå kvelden med det gulvet, og enda så dum han var en stund er jeg veldig stolt av han, for det ble ganske så bra mtp at det er første gang han har lagt gulv sånn, og at det er mye kroker og kriker og skjevt underlag der. Tok med meg dynen ned, så jeg kan legge meg på sofaen og prøve å sove litt når jeg bare blir litte granne trøttere. Har tusen ting jeg bør få gjort imorgen, i tillegg til at jeg har time både hos fysio og naturterapauten min. Har brent meg en cd som skal være med på fødestua, sitter og hører over den nå, tror den kan være fin der. Avslappende men ikke kjedelig musikk som jeg ikke ellers hører så mye på. Min kjære mener at jeg bør ha med noe metallica, så babyen får det inn med en gang, men det er fullstendig uaktuelt at jeg ligger å føder til det! Han er nå litt rar også!! Nei, nå skal jeg prøve meg på sofaen snart. Er sikkert et eller annet ubrukelig program på tv om jeg ikke får sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. september 2006 #1599 Del Skrevet 26. september 2006 Haaper du fikk hvilt skikkelig ut og at du ligger og sover soett ennaa! Og Metallica paa foedestuen?! Det er nok avslappende, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. september 2006 Forfatter #1600 Del Skrevet 27. september 2006 til deg Holly! Var nok litt i ørska i går, tar på å sove så lite ja! Det blir IKKE metallica på fødestuen nei, isåfall bare en av balladene deres... Men foreløpig er det ingenm med på mine cd`er, og jeg tror ikke min kjære har tenkt så langt som å brenne ut egen cd til anledningen. Vel, i går flyttet vi ENDELIG inn i nye soverommet vårt!!!! Det gjenstår fremdeles litt listing og småmaling, men nå orket vi ikke vente lengre, så det får bare være sånn til våren/sommeren. Jeg har lagt bort alt som heter laminatrester i et kott, for min kjære får rett og slett ikke lov til å legge mere gulv... Han blir bare sinna, og det orker jeg ikke. Skal gjøre det selv til våren jeg! Han kom med en kommentar i går da, som jeg bare begynte å skrattle av... Han sa: Det var jo KLIKK laminat jeg la da, så jeg klikka vel litt på det.. Understatement ja!! Hvertfall er det godt at han ser selv at det er fullstendig unødvendig at han oppfører seg sånn, og at han overhodet ikke bør la det gå ut over meg. Selv om det hadde vært best om han innså mandag ettermiddag mens han fremdes freste rundt og kjeftet... Men, litt fremgang er bedre enn ingen fremgang så. Vi fikk nå hvertfall satt opp en rullgardin, noen hyller og slikt, så det er beboelig der nå. Det beste av alt er at nå kan jeg begynne med babyens rom!! ÅÅÅ, som jeg gleder meg!! Må bare få kastet ut de gamle møblene og madrassene som er der, og så skal jeg vaske ned hele rommet. Trenger heldigvis ikke å male noe der, så lillenusket kan oppholde seg der med en gang h*n kommer til verden. Vårt soverom bør jo egentlig ikke brukes på en stund ennå, men det blir hvertfall luftet der 24/7, så det hjelper litt håper jeg. I dag skal jeg bare rydde og pusle på soverommene, og så skal jeg svømme med ei venninne i ettermiddag. Det skal bli så deilig, for nå er det en hel uke siden sist, og gjett om jeg kjenner det på kroppen!! I går var jeg forresten også hos fysio og naturterapauten min, fikk fødselsforberedende akupunktur og fotsone, pluss at jeg fikk med tre forskjellige homeopatmidler som skal hjelpe til med forskjellige ting før, under og etter fødselen. Så nå er egentlig alt klart snart.. hehe, kanskje vente litte grann... Nei nå skal jeg begynne å rydde, og for en gang skyld gleder jeg meg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå