Prada Skrevet 19. september 2006 #1561 Del Skrevet 19. september 2006 Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1562 Del Skrevet 20. september 2006 Nå er det lenge siden jeg har fått skrevet her gitt.. Har faktisk vært litt godt å være uten kg noen dager nå, men jeg må si at jeg gleder meg fryyyyktelig til jeg kan følge med her hver dag igjen!! Når det skjer er imidlertid en hemmelighet, det har gått over to uker nå, så jeg vurderer å mase litt på dem igjen.... Det skjer så mye rundt meg om dagen at jeg nesten blir litt svett... Storebror har allerede blitt operert, og det ser ut som det har gått over all forventning, heldigvis! Jeg snakket med han på telefon allerede dagen etter, og selv om han var litt sløv av morfin og slapp i stemmen, så var han sitt gamle jeg fremdeles. Skal inn på sykehuset og hilse på han en av dagene snart, muligens imorgen, siden jeg og sambo da skal på omvisning på føden samtidig. Ellers har min andre storebror og kona kommet seg litt ovenpå mtp babyen de venter, og humøret deres er litt bedre, det virker som sjokket har lagt seg, og de på en måte nå bare tar det som det kommer fremover; sikkert veldig lurt, men jeg skjønner jo veldig godt at de trengte en sørgeperiode før de var klare til å se videre. Sambo holder fremdeles på med å pusse opp soverom (det går ikke fort nei.....) så her hjemme er alt fremdeles kaos... Og det blir jeg også litt svett av, for legen min sa sist uke da jeg var på kontroll der at han nok trodde at en fødsel kunne komme et par uker før termin. Det er selvsagt ingen garanti, men når jeg så var hos naturterapauten min for modningsakupunktur og fotsone, så syns hun at jeg allerede virket ganske moden, bare bekkenet som ikke var helt klart ennå... Så vi får se. Med min flaks så må jeg vel gå to uker over tida før det skjer noe, så jeg går og venter i 4 uker lissom... Hmm.. Det er jo bare tiden som vil vise hva som skjer. Hodet til babyen er nesten festet nå, jormor fikk så vidt rugget litt på det da jeg var hos henne i går. I dag er jeg forresten 35+3, så tiden flyr... Har stort sett alt som trengs til babyen her hjemme nå, bortsett fra babykurven som svigermor har hjemme hos seg ennå. Nå skal jeg snike meg innom så mange dagbøker jeg rekker og si hei, men jeg tviler på at jeg får tid til alle i dag, så jeg håper jeg får tilbake pcn før helgen så jeg i det minste kan få tatt en ordentlig runde da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 20. september 2006 #1563 Del Skrevet 20. september 2006 Takk for hyggelig hilsen i dagboka mi! Håper du får tilbake PC'en snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 20. september 2006 #1564 Del Skrevet 20. september 2006 Så godt å "se" deg igjen! Og godt å se at ting ser ut til å gå seg til i familien din. Bra operasjonen til storebror har gått bra, og at din andre bror og kona har begynt å tenke litt framover. Når det gjelder oppussing har du full sympati herfra. Det er slitsomt å bo oppi! Gratulerer med 35 uker! Nå begynner du virkelig å nærme deg slutten på svangerskapet og begynnelsen på mamma-tilværelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #1565 Del Skrevet 20. september 2006 wow 35 uker, ikke lenge igjen! hvordan skal dere gjøre det siden du er veggis - med babyen tenker jeg? jeg er litt usikker enda, men ... vil jo hun skal få smake masse vegetarmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. september 2006 #1566 Del Skrevet 20. september 2006 Grattis med snart 36 uker!! Godt å høre at ting bedrer seg med alle dine! Og mannen må du bare pushe på! Du skal bare gå rundt og være dronning nå vettu!Før det virkelig braker løst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 #1567 Del Skrevet 20. september 2006 Hei snuppa... Så godt å høre at det er bra med deg og med resten av familien... Takk for koselig hilsen i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 20. september 2006 #1568 Del Skrevet 20. september 2006 Heia! Takk for vink i boka mi... Kjempekjekt å se folk som ikke er så ofte innom! Må innrømme at jeg er fryktelig dårlig på å "huske" de som ikke har vært innom meg iløpet av de siste innleggende, men når jeg får en hilsen, kommer jeg jo på! 35 uker, ja! Det nærmer seg, det nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. september 2006 #1569 Del Skrevet 20. september 2006 Tenk at tiden gaar saa fort! Kjempeflott at du virker moden allerede, selv vil jeg hvertfall foretrekke aa foede bittelitt foer termin enn to uker over....Men det viktigste er jo at den lille er klar naar h*n kommer til verden! Saa flott at det gaar bra med broren din som ble opererert, og med den andre ogsaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. september 2006 #1570 Del Skrevet 20. september 2006 Så artig å se deg her igjen, og det er strålende at det går så fint med familien din! Nå er det jammen ikke lenge igjen hos deg eller, og hvis du muligens føder før termin har du iallefall ikke lenge igjen! Kanskje du sniker deg foran meg i fødekøen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. september 2006 #1571 Del Skrevet 20. september 2006 Morro å se deg igjen! Og tenk at det var så mange hyggelige nyheter som ventet på deg her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1572 Del Skrevet 21. september 2006 I`M BACK!! Fikk tilbake pcn i dag, så nå er jeg tilbake!!! ENDELIG!! Rekker nok ikke skrive så mye i dag, for jeg må ornde og få tak i diverse programmer som mangler her... Alt sånt er borte, men takk og pris har de fått ordnet det sånn at det er tatt backup av harddisken som var gått i stykker. Men imorgen, da skal jeg begynne en svært omfattende oppdateringsrunde her! I mellomtiden: til dere alle sammen damer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. september 2006 #1573 Del Skrevet 21. september 2006 det blir godt å ha deg på nett igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. september 2006 #1574 Del Skrevet 21. september 2006 for at du er på nett igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. september 2006 #1575 Del Skrevet 21. september 2006 Superflott å ha deg tilbake, vennen! !!! Missbumblebee is back !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. september 2006 #1576 Del Skrevet 21. september 2006 Koselig at du er tilbake! Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 #1577 Del Skrevet 22. september 2006 God helg, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. september 2006 #1578 Del Skrevet 22. september 2006 Ha en fortsatt fiiin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. september 2006 #1579 Del Skrevet 23. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. september 2006 #1580 Del Skrevet 23. september 2006 Håper du får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå