Skytte Skrevet 6. september 2006 #1541 Del Skrevet 6. september 2006 Hei snuppa! Så fint at alt står bra til med alt unntatt pcn! Må virkelig håpe du berger det du har liggende på den ja!*krysser fingrene* Syns ikke 16 kg er noe å stresse med! Du spiser sikkert ikke mer usunt enn andre?!Jeg syns han legen var litt dum med deg...Men snart er du ferdig og *poff* så er kiloene borte! Så gøy med oppussing da! Spes når man er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. september 2006 #1542 Del Skrevet 6. september 2006 Innom og litt på deg, magen og den syke pc'n.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. september 2006 #1543 Del Skrevet 8. september 2006 Svømming er bra, ja! Det har jeg også nettopp begynt med. Håper PCen begynner å friskne til snart. Savner deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2006 #1544 Del Skrevet 8. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. september 2006 #1545 Del Skrevet 8. september 2006 God helg, schnuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. september 2006 #1546 Del Skrevet 8. september 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1547 Del Skrevet 8. september 2006 Å, så utroligk koselig det er å komme inn her og se alle de søte innleggene fra dere jenter!!! Pcn er fremdeles død, har ikke hørt et kvekk fra de som har den til rep ennå, så jeg må vel bare vente og vente og vente litt til... I dag har jeg så utrolig sinnsykt mye kynnere, absolutt mere enn jeg pleier å ha. Min kjære spørr hver gang jeg akker meg, eller sukker litt høyt om jeg skal føde. Han sier han går på glasskår stakkes! Og ennå er det 6 uker igjen til termin! Han kommer til å bli utslitt før den tid... Soverommet er nesten ferdig malt (mye malingsjobb med gammelt panel gitt!), imorgen skal vi ut og kjøpe lister og litt av hvert annet som trengs der oppe. Håper vi kommer et godt stykke videre i løpet av helgen. I dag fikk jeg lurt med sambo å svømme, og det var kjempekoselig. Det er så deilig og varmt i bassenget der vi er, ellers tror jeg ikke han hadde villet være med. Han er en skikkelig frysepinn når det gjelder bading, litt kjedelig egentlig. Vi har snakket litt om at vi har lyst til å begynne på babysvømming når den tid kommer, så jeg må undersøke litt hvor de har det og når. Det er jo uansett en god stund til. En annen stor ting som har skjedd i dag, er at vi nå faktisk er enige om navn til både jente og gutt!!! Og han er faktisk med på begge mine favorittnavn!!! :hoppe: Ble så gla jeg når han sa det!!! Blir spennende å se om babyen som kommer ut passer til navnet sitt da, ellers får vi begynne på nytt igjen. (Og det håper jeg vi slipper, for det er jaggu ikke lett!) Ellers er bekkenet fremdeles vondt, og i dag har jeg hatt litt vondt i ryggen også, noe jeg ikke er spesielt glad for. Men det er vel sånn er er når man begynner å nærme seg termin, så jeg skal ikke klage så mye. Har vært hos veterinæren med voffsene i dag, på årlig sjekk og vaksine, så nå er det gjort for en god stund fremover. Skal HD-røntge (er det sånn det skrives tro?) lillevoff snart også, så er det ute av verden før babyen kommer. Regner med at det ikke blir særlig mye tid til sånt da. Jeg rekker ikke innom alle i dag, men jeg MÅ inn og se om det har skjedd noe hos Cr@sh hvertfall... Skal se om jeg får tilgang på nett i løpet av helgen igjen og ta meg en runde da.. Jeg savner dere nemli massemasse!!! God helg til dere alle sammen! Og stooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. september 2006 #1548 Del Skrevet 9. september 2006 Godt å høre fra deg! Flinke dere er med soverommet! Blir sikkert veldig bra når dere blir ferdige! Flinke dere er som svømmer da... det er nok godt for bekkenet! Så moro at dere er enige om navn.. Nysgjerrig som jeg er ...så tar jeg gjerne i mot PM, hvis du vil dele navnene med meg... Ha en fin helg! Gleder meg til pc'n er frisk igjen! (Eller står opp fra de døde... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. september 2006 #1549 Del Skrevet 9. september 2006 Så bra dere er enige om navn, det blir ikke vi godt man har noen måneder på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. september 2006 Forfatter #1550 Del Skrevet 11. september 2006 Endelig tilgang på nett igjen. Utroooolig kjedelig å være uten pc! Har ennå ikke hørt noe fra de som har den inne, så jeg venter og venter.. Denne helgen har vi ikke fått gjort så mye som vi gjerne skulle av div. forskjellige grunner. Natt til lørdag våknet jeg i to tiden, lys våken og ble liggende og kjenne etter babyen. Da det hadde gått ca en halvtime uten tegn til liv stod jeg opp, og tok meg et digert glass med sterk saft (pøste på med litt ekstra sukker også jeg, for sikkerhetsskyld), og satt og ventet på reaksjonen. Dte tok nesten 40 minutter, men da skal jeg si at h*n våknet der inne ja! Masssssse liv og hyperaktive spark i alle retninger. Det var godt, for da hadde jeg rukket å bli god og nervøs ja... Fikk jo selvsagt IKKE sove igjen, ikke før klokka nærmet seg halv seks, og ni var det opp igjen... Så lørdag var jeg fullstendig pumpa, hadde ikke energi til å gjøre noe som helst, var en tur innom et par loppemarkeder, men det føltes som jeg gikk i koma. Fikk kjøpt et lite skatoll(?) til babyen, men ellers var det ikke spesielt godt utvalg vil jeg si. Vel, lørdag kveld fikk min kjære tannverk (igjen...), og det ble bare værre, så da han våknet søndag morgen var han i et skikkelig bedritent humør, og alt jeg gjorde og sa var feil og jeg var bare dum og teit og i det hele tatt.... Han blir så håpløs når han har vondt sånn, og så har han så sinnsykt tannlegeskrekk... Fikk til slutt overtalt han til å bli med på legevakta for å få antibiotika og noe sterkere smertestillende, og han satt og var sur og irritert i to og en halv time før han endelig fikk komme inn til legen... Og som om ikke humøret hans var langt nok nede fra før av, så gikk han glipp av første omgang fotballkamp med laget "hans". (De tapte også, så han var ganske grinete stort sett hele i hele går). Vi så Kvinnen i mitt liv, og omtrent havveis hadde tannverken blitt mye bedre, og derved var min kjære tilbake til sitt gamle jeg. Mannfolk altså!!! Jeg er så utrolig gla for at det er jeg som skal føde og ikke han, for jeg blir i det minste ikke grinete, sur og sint når jeg har vondt.. Vel, fikk telefon fra min eldste bror i går kveld også, og det var ikke særlig gode nyheter han hadde å komme med... Han har fått kreft i tykktarmen, og skal legges inn denne uken for behandling/operasjon. Han hadde hatt mistanke en god stund, men ville ikke si noe før han var helt sikker på hva det var. Da skjønner jeg veldig godt hvorfor jeg ikke har hørt så mye fra dem i sommer ja... Jeg vet jo at de er flinke med den typen inngrep, og det virker som de har funnet kreften på et tidllig stadie, men likevel.. Det er skummelt! Det er jo lissom meg som skal være i faresonen for å få sånne ting, iom at jeg har en kronisk tarmsykdom, ikke storebror som bare er sunn og frisk, og hverken røyker, spiser veldig usunt eller drikker særlig ofte. Ungene hans har ikke fått vite at det er kreft, men at pappa må opereres i magen. Skjønner jo at de vil skjerme dem for det, iom at det ser ut som de vil klare å kurere han på et "enkelt" vis. Er litt redd for storebroren min jeg nå... Syns det er så mye som skjer for tiden, med sykt tantebarn på vei, og syk storebror (de er ikke i slekt, siden de er halvbrødrene mine fra "hver sin side", så de har heldigvis bare sin egen familie å ta seg av nå). Det overrasker meg ikke at sånt skjer med noen så nær meg, har da opplevd nok til å skjønne at livet er urettferdig og fryktelig uforutsigbart, men jeg skjønner ikke hvorfor alt må skje på en gang. Og spesielt nå som jeg venter et lite knøtt og gjerne skulle hatt all min fokus på det... Uff altså. Mener jo ikke å syte, for JEG har det jo forsåvidt bra, men det er vondt at de man er glade i har det vondt og vanskelig. Dette ble visst veldig langt det... Jeg rekker ingen runde nå heller ser det ut som, får nok heller satse på at det blir tid til skikkelig oppdatering når jeg får tilbake pcn min (og det bør skje denne uka, ellers blir jeg SINT!) til alle søte dere jenter her inne!!!! Tenker på dere stadig vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. september 2006 #1551 Del Skrevet 11. september 2006 Uff... så mye du skal oppleve... Jeg krysser fingrene for storebroren din... Det vil nok helst gå bra... Tenker på deg, selv om du er uten KG-tilgang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 11. september 2006 #1552 Del Skrevet 11. september 2006 Så slitsomt, skremmende og vanskelig med storebroren din! Jammen godt at de oppdaget det tidlig, og at de har god behandlig for akkurat sånt. Klart det tar på uansett! Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. september 2006 #1553 Del Skrevet 11. september 2006 Uff vennen, saa leit med broren din! Betryggende at de tror det skal gaa bra, men kreft er uansett ingen koselig diagnose. Ellers virker det som du har det bra? Fint at mannen ble seg selv etter medisiner, husker selv pappa med tannverk for noen aar siden... det var ikke goey for verken ham eller oss andre! Og naar han er i daarlig humoer, blir det lett et raserianfall eller tre... Saa bra dere er enige om navn! Men naa ble jeg skikkelig nysgjerrig altsaa! Haaper pc'en kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2006 #1554 Del Skrevet 11. september 2006 Vennen,vennen.... Dette var trist å høre ja...Det er så vondt når det skjer ting med de vi er mest glade i...Og så nå da som alle bare skal glede seg til lille gullungen din som kommer snart! Men jeg er sikker på det kommer til å gå bra,det er bare såutrolig vondt mens det står på... Huffsann som sambo din plages...Det var ikke bra.Men heller ikke bra at han lar det gå utover deg Det er ikke lov! Høygravide kvinner er hellige!! Og skal tilbedes uansett! Dessuten syter du alldeles ikke!! Da har du ikke lest all MIN syting om svigermor Spent på navn jeg også................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. september 2006 #1555 Del Skrevet 13. september 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. september 2006 #1556 Del Skrevet 15. september 2006 Hvor er du..... Håper alt er bra med deg! Ønsker deg og dine ei riktig så god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. september 2006 #1557 Del Skrevet 16. september 2006 God helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. september 2006 #1558 Del Skrevet 17. september 2006 Savner deg her inne! Håper alt går bra med familien og at du snart er tilbake for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 17. september 2006 #1559 Del Skrevet 17. september 2006 innom å leser litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. september 2006 #1560 Del Skrevet 18. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå