Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

:kyss til skytte og Cr@sh! Jeg hadde de planene om å få skrevet masse mer i går kveld, og få tatt en skikkelig oppdateringsrunde i dagbøkene rundt omkring her... Men det var det ikke energi nok igjen til.. :tristbla: Føler meg egentlig litt i ørska ennå, og i dag MÅ jeg ut og sjekke div til soverommet som vi holder på med. Tror det blir panel på veggene der, så jeg må sjekke litt priser på det bl.a. Min kjære har en sykt lang dag forran seg i dag, så jeg får ordne det meste selv tror jeg, ellers blir vi jo aldri ferdig.

Håper jeg orker å ta meg en runde litt senere i dag altså, jeg savner å se hvordan dere har det!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper byturen din har vært innbringende, og at dere finner det dere skal ha til soverommet! Gøy, men slitsomt med oppussing - det skal være sikkert og visst..

Ta vare på deg selv, vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pcn min er død!! :sur::grine::tristbla::sur::sur:

Jeg er derfor ikke mye på nett for tida, og blir ennå mere utdatert på hva som skjer her... :(

Har ikke mye tid nå, men jeg skal prøve å oppdatere meg så ofte jeg kan. :klem: til ALLE søte KGjenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Uff da, doed pc er ikke goey! :tristbla:

Savner deg her inne, men regner med at du kommer sterkere tilbake! I mellomtiden faar du proeve aa kose deg og slappe av mest mulig!

:klem:

Endret av Holly Hobbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff så kjedelig med pcn din da... :sur: Typisk at sånne ting må skje når man minst venter det..

Men vi skal passe på boka di! Dvs at jeg får jo ikke vært her så mye selv da men..Kommer innom når jeg kan! Og du går ikke glipp av så mye i boka mi! Dagene går fort som fy! Jeg ammer,spiser,dusjer,koser med Sondre og sambo og farter litt hit og dit! Og klager mye på svigermor :ler:

Håper du får ei fin helg! Må ikke slite deg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem::kyss::kose::vinke: :kys_2: Til alle dere herlige jenter!

Pcn min er fremdeles død, den er nå sendt til dem jeg kjøpte den fra siden det ennå er garanti igjen på den. Siden de hadde mye å gjøre, så kom det hvertfall til å ta en uke.. :grine: En kompis som jobber med data og er tilnærmet datageni har sett på den, og det virker som det er harddisken som er ødelagt. Han ville imidlertid ikke åpne den å se siden jeg da hadde mistet garantien som er der. Håper virkelig ikke at jeg mister alle bilder og alt jeg har på pcn.... Jeg har vært så dum at jeg ikke har backup av noentingen... :sur: Vel, jeg får jo ikke vite noe mer før om minst en uke, så jeg får leve i håpet inntil da.

Her skjer det stadig ting, vi pusser opp soverom, og har gjort det helt fra grunnen, dratt ned alt som er og fant gammelt treverk bak ekle gamle plater. Sambo holder på å male der nå, det er oljemaling, så det holder jeg meg unna. Men jeg har hjulpet til å tapetsere taket og all nedrivingen og slikt hvertfall. Syns det er utrolig kjedelig å ikke kunne male og fikse, for det syns jeg egentlig er ganske morsomt. Har et sett med møbler jeg gjerne skulle malt også, men det får bli siden. Til sommeren eller noe.

Ellers har jeg begynt å svømme, kjempedigg! Bekkenet er noe forbanna drit, men under vann er det til å leve med. Har kjøpt klippekort, så nå MÅ jeg svømme masse før babyliten kommer.

Jeg er i dag 33+1, og det begynner å merkes at liten der inne ikke er så fryktelig liten lengre... Var hos legen forrige uke, og jeg har gått opp 16(!!!!!!!!!)kg til nå. Fikk helt sjokk jeg, skjønner ikke helt hvor den vekta har lagt seg, for jeg har stort sett bare mage... Stor mage, men dog.. Men, uansett: legen mente at babyen kom til å bli minst 4kg ved termin, og jeg fikk en forelesning om at jeg måtte passe på hva jeg spiser og slikt, men med streng beskjed om å ikke slanke meg. Uff... Godt det ikke er så fryktelig lenge igjen nå, ellers kommer jeg til å bli flodhest!

Kjenner masse liv ennå, og det er morsomt å se når magen hopper og spretter når babyen har raptus der inne. Sambo virker mer og mer klar for at det faktisk skal komme en baby i hus. :)

I dag har jeg vært hos naturterapauten min, og fått fotsone og øreakupunktur. PÅ onsdag skal jeg til manuellterapauten igjen, det virker faktisk som det hjelper litt å få behandling hos han! :)

Jeg savner KG som bare det, og lurer veldig på hvordan det er med dere alle sammen, men jeg har ikke tid til å oppdatere meg noe særlig desverre.. Håper på en snarlig bedring av pcn før jeg får alt for store abstinenser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å lese at su har det bra... :kose:

Vi gleder oss til pc'n din blir frisk igjen... :Nikke:

Så flinke dere er med oppussinge, og du med svømminga. Man får en litt annerledes følese i vann... sunt for bekkenet.. og sjela... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt aa lese at du har det bra og at den lille begynner aa bli klar for livet utenfor magen. Synes svangerskapet ditt har rast avgaarde, men det er sikkert bare meg! :ler: Snart er h*n her, det lille vidunderet deres! :legrine:

Vi skal heller ikke vite om vi faar jente eller gutt, fordi vi ikke faar flere ul'er...Men det er greit aa leve i spenning! ;)

Jeg skal begynne aa svoemme ogsaa, merker allerede litt vondter i bekkenomraadet. Bra at du kan anbefale det!

Ha det bra saa lenge! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...