Skytte Skrevet 22. august 2006 #1501 Del Skrevet 22. august 2006 ......Mens vår lille snupp har Liverpoolklær..... Nesten så man håper de vil begynne med ballett bare for å se fedrenes reaksjoner Bra å høre at bandasjeringen hjelper litt og at dere koser dere så mye sammen! Det er viktig og kan ikke sies ofte nok hvor mye man må kose seg sammen før man blir flere Mange gode tanker og fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. august 2006 #1502 Del Skrevet 22. august 2006 Ha en fin uke Har nesten ikke overskudd selv til å skrive her om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. august 2006 #1503 Del Skrevet 23. august 2006 Ahh, nyter tanken på at vår baby slipper å bruke supporterklær! God klem til Missbumblebee og Bumblebabyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. august 2006 #1504 Del Skrevet 23. august 2006 Synes supporterklær i størrelse knøtt er kjempesøte jeg, og hadde kjøpt det selv om ikke pappan hadde vært storfan av noe lag. Her i gården har babisen allerede Arsenal-drakt. Og en blivende onkel har lovt å gi oss Aston Villa drakt, for å erte den kommende pappaen litt. (Det er det laget min familie følger! ) I tillegg har vi vel tenkt å arve eller kjøpe en VIF-drakt. Men alt dette kommer jo i hus med min store velsignelse! (Og er heldigvis ikke kun forbeholdt en liten gutt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. august 2006 #1505 Del Skrevet 23. august 2006 Ahh, nyter tanken på at vår baby slipper å bruke supporterklær! ← Verken jeg eller mannen min er sports"idioter," saa her i gaarden blir det nok ikke fotballklaer uansett om det blir jente eller gutt. Haaper overskuddet kommer tilbake og at du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #1506 Del Skrevet 24. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. august 2006 Forfatter #1507 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg hadde DET lange innlegget klart tidligere i dag, men så klikka nettet... Dette får bli kortversonen: Alt er fremdeles bare bra, soverommet er klart til oppbyggning igjen, men det får bli neste uke en gang, for i dag drar vi til sverige og besøker søstera mi! Skal kjøre natta, så det blir sikkert litt slitsomt, men helt sikkert verdt det! Mamma skal passe hunder og slikt, så alt blir bra, og naboene er informert om at vi ikke skal være hjemme, så de holder et øye med lille huset mitt. Før vi drar skal jeg på yoga, gratis prøvetime for gravide. Har hatt lyst til å prøve yoga lenge, så nå skal jeg jaggu benytte sjangsen! Tviler på at jeg får skrevet noe i løpet av helgen, men neste uke skal jeg klare både å oppdatere dagboka mi OG ta en ordentlig runde rundt til dere alle sammen!! Tenker på dere alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. august 2006 #1508 Del Skrevet 24. august 2006 God tur til Sverige, snuppa! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. august 2006 #1509 Del Skrevet 25. august 2006 Håper dere får kost dere masse på turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. august 2006 #1510 Del Skrevet 25. august 2006 Kos dere i Sverige, og så gleder jeg meg til å lese om yogatimen. Skal begynne på det om to uker, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. august 2006 #1511 Del Skrevet 26. august 2006 Håper dere har det bra på helgeturen hos Søss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #1512 Del Skrevet 27. august 2006 Håper dere har hatt en fin tur i sverige stor stor søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. august 2006 #1513 Del Skrevet 27. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. august 2006 #1514 Del Skrevet 27. august 2006 Hvordan har helgen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. august 2006 #1515 Del Skrevet 27. august 2006 Håper helgen har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. august 2006 #1516 Del Skrevet 27. august 2006 Håper du har hatt en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. august 2006 Forfatter #1517 Del Skrevet 28. august 2006 Heia alle sammen!!! Var så vidt innom her og tittet i går kveld etter at i kom hjem, men orket ikke å skrive så mye som et ord da.. Har kjørt over 120 mil i løpet av helgen, og det er litt slitsomt når regnet øser ned. Men har hatt det superfint! Mine to tvilling nieser som blir 13 straks, har virkelig kommet seg over i tenåringsmodus. Sist jeg så dem var de barn, nå er de veldig ungdommer. Var på forballkamp hvor nevøen min på 9år scoret to mål for laget sitt, og det var stor stas. I det hele tatt en koselig tur. Yogatimen var okei, men jeg er litt usikker på om jeg skal være med på kurset. Det kostet 1000kr for 6 ganger, og siden bekkenet mitt er såppas kranglete som det er er jeg litt usikker på om jeg får noe særlig utbytte av det. Men jeg kan tenke litt på det, det begynner ikke før onsdag. nå må jeg gå å pakke ut alle tingene fra turen, og så skal jeg til fysioterapauten igjen. Skal bli deilig å bli knadd opp litt etter alle de timene i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. august 2006 #1518 Del Skrevet 28. august 2006 Så bra dere har hatt en fin tur... men skjønner godt det er slitsomt å kjøre så langt på ei helg... *puhhh* Moro å se at barna "plutselig" har blitt tenåringer.. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. august 2006 #1519 Del Skrevet 28. august 2006 Heia!! Oioi 120mil på ei helg er ikke spes godt for et kranglete bekken nei..Men takker og bukker for fysioterapytter! Hørtes ut som en riktig koselig familiehelg da! Stor stas å være målscorer Ta vare på deg selv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. august 2006 #1520 Del Skrevet 29. august 2006 Bare innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå