Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Hei hei, vennen.

Så deilig å få shoppet hjem litt ting og tang til deg og babyen :) gleder meg såååå :tommelsmil: mye til det forhåpentligvis blir min tur.

og Gratulerer med bilsalget :hoppe::hoppe:

Nå må du passe på deg selv. Tenke på bekkenet. :)

Ha en super mandagskveld.

stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: !!!!

Så deilig å få solgt bilen!! Vi har såvidt begynt å snakke om å muligens bytte vår rav4 over i en avensis stasjonsvogn... Trenger nok litt bedre plass i bagasjerommet etter hvert, men først skal vi ha en del kontroller og sjekker på den... Mulig vi venter ut september, når ting kanskje er mer håndfast.

Ønsker deg en god mandagskveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å lese at du fikk solgt bilen og at det gikk bra til slutt med sjekken og alt det der...

Men vær forsiktig med deg selv og kroppen... Må ikke slite deg helt ut!

Moro med shopping av masse babyting og kino om kvelden.... Høres ut som du har hatt en fin helg så langt...

Stor :klem:

Jeg prøver da å passe på meg selv altså, men noen dager er det lissom litt vel mye som skjer... ;) Helgen var super den! Shopping er gøy! Nå må jeg begynne å kjøpe litt større ting til Bumblebabyen, som madrasser, stelleveske, stellebord, bilsete etc, men det tar jo så mye plass... Og det er litt mangelvare her i huset egentlig. Til og med garasjen er stappfull av møbler og ting og tang...

Hei på deg!

Innom for å oppdatere meg litt og gi lyd fra meg - er akkurat kommet hjem etter en deilig uke på hytta.

Synes ikke du har gått opp så mye, jeg. Som noen her nevnte så går det jo i rykk og napp ofte, så det er ikke sikkert det blir så mye totalt. Men det er sikkert lurt å holde et lite øye med hva man spiser uansett! (sier jeg som nettopp har drukket et stort glass cola, ikke light, og spist potetgull)

Artig å kjøpe inn utstyr! Og mammaklær! Gleder meg faktisk til jeg trenger mammabukser og slikt, jeg, for da har jeg for engangs skyld en god unnskyldning for å shoppe klær til meg selv!  :ler:

Ha en fin kveld!

:klem:

Jeg har nok ikke gått så sinnsykt mye opp, enda, men det er jo tross alt 13 uker igjen til termin, og det er jo da man går opp mest har jeg skjønt... Dessuten er jeg blitt fullstendig avhengig av saftis i varmen.. Det gåt minst tre-fire om dagen her.. Uff, ikke bra altså!

Det er gøy å shoppe mammaklær ja, men det er IKKE lett å finne noe som er fint og som holder litt lenger enn to uker... Hvertfall ikke i de rimelige butikkene som H&M, Lindex osv.. Det kan jo hende det er lettere i Skottland, har hvertfall intrykk av at det er flere kjeder i storbritannia som fører mammaklær enn det det er her i landet.

Bare innom for å hilse på.

Gratulerer med bilsalg. Og pass på så du ikke sliter deg ut, kroppen trenger hvile også.

Takker, var godt å bli kvitt den, er litt for mye mer tre biler ja...

:klem: til deg, kos at du stikker innom!

Gratulerer med bilsalg! :)

Takk, takk!

Hei hei, vennen.

Så deilig å få shoppet hjem litt ting og tang til deg og babyen  :)  gleder meg såååå  :tommelsmil: mye til det forhåpentligvis blir min tur.

og Gratulerer med bilsalget  :hoppe:  :hoppe:

Nå må du passe på deg selv. Tenke på bekkenet.  :)

Ha en super mandagskveld.

stoooor  :klem:

Det blir snart din tur vet du! Er gøy å shoppe babyting, selv om jeg fremdeles har litt vanskelig for å tro at det er en menneskebaby som bor i magen min, og at dette lille menneskebarnet har bruk for alle tingene jeg kjøper nå... Livet er i grunnen ganske sprøtt!

:vinke:  !!!!

Så deilig å få solgt bilen!! Vi har såvidt begynt å snakke om å muligens bytte vår rav4 over i en avensis stasjonsvogn... Trenger nok litt bedre plass i bagasjerommet etter hvert, men først skal vi ha en del kontroller og sjekker på den... Mulig vi venter ut september, når ting kanskje er mer håndfast.

Ønsker deg en god mandagskveld!! :klem:

Rav4 har vel ikke allverden med bagasjeplass nei... Får man i det hele tatt plass til en vogn bak der? Syns de er veldig fine, men har alltid tenkt at det er upraktisk med så lite bagasjerom. Avensisen er jo fin da, selv om det sikkert blir litt av en overgang å gå fra en SUV til en liten stasjonsvogn! Ha en flotters mandagskveld du også!

Håper alt er bra med deg i varmen... ;)

Alt bra her, selv om jeg nesten døde av heteslag da jeg var på handletur ista.. Jeg måtte innom kjøleavdelingen på nærmeste matbutikk for å få en noenlunde normal temperatur igjen

Innom med en mandags-  :klem:

Håper du har hatt en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei alle supersnupper som er innom her! :klem:

Jeg er innom og titter, men orker ikke å skrive så mye om dagen, det er VARMT og jeg er sliten... Men jeg lover å komme sterkere tilbake etterhvert, må bare lade litt batteriet en stund først. ;) Håper alle koser seg i sommervarmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Skjønner godt at det blir varmt med stor mage nå om dagen.

*håpe at vi får klaff i neste pp slik at vi får maibarn og ikke høygravid sommer*

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :klem:

I dag er ingen god dag.. Fikk telefon fra broren min for ikke lenge siden.. De venter jo barn i desember, men etter UL forrige uke har de fått vite at jenta deres har hjertefeil, feil på tolvfingertarmen OG down syndrome.. :grine::grine::grine: De vet ikke hva de kommer til å gjøre enda, om de avbryter svangerskapet eller lar henne komme til verden og ta ting som de kommer. Stakkars stakkars storebror og kona.. Her sitter jeg med stor mage og så vidt vi vet frisk baby, og så har de fått en så utrolig vond beskjed som de må ta stilling til. Jeg har så utrolig vondt av dem!! :grine: Livet er så urettferdig!!! Jeg føler meg bare helt nummen jeg. Klarer ikke helt å tenke meg til hvor ille de må ha det, samtidig som er jeg så gla for at det ikke er min baby det er snakk om. Jeg vet at svigerinna mi har et veldig anstrengt forhold til abort, hun syns det er grusomt selv før 12 uke, så dette må bare være helt grusomt.

Min lille sparker og herjer i magen nå, og jeg kjenner meg bare helt nummen. Er så gla for at h*n der inne virker frisk og rask. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Huff.. det er det verste jeg har hørt på lenge... Blir helt nummen her jeg sitter jeg... og jeg kjenner jo ikke menneskene det gjelder heller... Livet er urettferdig.... og de har en vanskelig avgjørelse foran seg. Uansett hva de velger, vil det bli det rette for dem...

Tenker på deg... og på dem... :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Cr@sh. Har snakket med mamma på telefonen lenge nå. Godt å snakke med en annen i familien som er nær, men likevel ikke midt oppi det sånn bror og kona er nå. Jeg føler at uansett om de velger å avbryte eller å fortsette, så er den lille jenta niesen min. Og kusinen til babyen i magen min. Det føles så uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...