Cr@sh Skrevet 19. juli 2006 #1361 Del Skrevet 19. juli 2006 Høres jo ut som en fin kontroll... Vekta ja... Det samme skjedde med meg. 3 kg opp på drøye 3 uker... Har du lagt på deg mye totalt? Jeg fikk nemlig ikke den beskjeden du fikk - om å tenke over hva jeg putter i munnen... men så har jeg først begynt å legge på meg nå i det siste da... Kos deg ute i sola... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #1362 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei igjen Cr@sh. Jeg har gått opp 8,5kg hittil, men begynte ikke å legge på meg før rundt uke 20, så det har kommet fort... Litt skummelt syns jeg.. Men så er det bare magen og puppene som vokser da, har ikke lagt seg andre steder ennå heldigvis! Sikkert litt forskjellig hva legene sier ang vekt. Håper hvertfall ikke jeg går opp mer enn 15kg, siden "målet" på 12 ser ut til å ryke.. Har vært på shoppings med min kjære, og nå er bekkenet VONDT! Fikk kjøpt meg et nytt skjørt, en sort topp, en hvit singlet/ammmetopp (som min kjære plukket ut fordi han syns den var fin da måtte jeg jo bare kjøpe den!), en sort bukse. Babyen har nå fått sin første leke, en deilig myk skilpadde, og så kjøpte vi en pakke med smekker, det får vi sikkert bruk for vil jeg tro... Men nå er jeg så sliten, at jeg skal komme meg ned i vannrett stilling på sofaen en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juli 2006 #1363 Del Skrevet 20. juli 2006 Så bra kontroll! Ang vekten så legger man vel på seg i rykk og napp? WEEE!!!Jeg har en kynner her midt i boka di!!! Jeg måtte bare ta det med siden de er så fraværende.... Men altså,pass på BT ja.Vil ikke du skal trille over noe sted vettu! Hurra for babykurven!!! Er ikke alltid så lett å komme på hva man har nei,hehe! Men godt du fant den til slutt! Og hørtes ut som du fant mye på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #1364 Del Skrevet 20. juli 2006 Du har jammen meg ikke lagt på deg mye da... 8,5 kg er ikke verst da... Jeg husker ikke hvor mange uker du er nå jeg... :klø: Men du er jo ikke mange ukene bak meg er du vel? Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1365 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Smask til Skytte og Cr@sh. Her går det så unna om dagen at jeg ikke har hatt tid til å skrive stort... Har forsåvidt ikke tid nå heller, men er innom en bitteliten tur likevel! Hurra for kynner Skytte, du kan helt sikkert få litt flere av meg, for jeg syns jeg har mer enn nok og litt til... Jeg er 26+5 i dag Cr@sh, så litt forskjell er det på ukene. Men jeg vet ikke hva som er for mye egentlig jeg. Er jo ingen spiker i utgangspunktet, men jeg er jo langt ifra overvektig, så jeg må jo regne med å gå opp litt hvertfall. Vel, jeg står på vei ut her, ser ut som jeg får solgt bilen, men jeg må til Oslo for å vise den, for hun som skal se på den har tatt fly (jeg tror det var fra Bodø?) for hun var så intressert! Ikke meg imot det altså!! Må få ordnet noen siste ting før jeg er klar til avreise. Håper jeg rekker og har ork nok etterpå til å få oppdatert meg på hva som har skjedd i resten av kg-klanen i det siste. Endret 21. juli 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 21. juli 2006 #1366 Del Skrevet 21. juli 2006 Håper bilsalg går i orden! Det kan ikke være noen vanlig liten villahage dere har, med så mye gjerde, og enda er ikke alt gjerdet inn.... *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #1367 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. juli 2006 #1368 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg og la på meg flere kilo kjapt. Tror det var 3-4 i løpet av 10 dagers ferie Men så stoppet det litt opp. Tror det bare er sånn det er. Det går litt i rykk og napp. Håper bilsalget er i boks nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juli 2006 #1369 Del Skrevet 21. juli 2006 Spennende med mulig bilsalg! Ja, hun må være fryktelig interessert om hun flyr helt fra Bodø for å se bilen.... Da håper jeg salget går i boks! Kjør pent! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 21. juli 2006 YOOOOOOOOHOOOOOOOO! Bilen er solgt! Og jeg fikk en god pris for den, så jeg er suuuuuperfornøyd!! Men nå er jeg så sliten at jeg tror jeg kreperer snart... Dagen ble litt lengre enn antatt, så nå kan jeg trygt si at jeg er oppbrukt for en stund.. Sofaen skriker etter meg, men i kveld bør jeg klare meg en runde. Prada: Hagen her er nok litt større enn de fleste eneboliger, på nesten to mål, så det er litt å ta av her. Liker det jeg, syns det er deilig med litt plass rundt husveggene. IdaC: Håper det stopper opp litt med vekta her også.. Spennende å sjekke på neste kontroll nå... :iss: Cr@sh: Til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2006 #1371 Del Skrevet 21. juli 2006 Grattis med bilsalget!!! Så kjekt at alt ordnet seg så fort! Også til en nordlending da Men nå får du bare slappe av og kose deg og ha ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1372 Del Skrevet 22. juli 2006 Heia Skytte! Tok meg visst litt vann over hodet i går... Sovna på sofaen jeg, og så var det rett i seng etterpå. Litt utslitt kan man si!! Men jeg tror nok jeg trengte det, for nå er jeg forholdsvis opplagt, og det er noen dager siden sist. Vel, gårsdagen: Dro til oslo og møtte hun som kjøpte bilen. Og så ble det mye kluss frem og tilbake, for sjekken jeg hadde fått viste seg å ha feil navn på, så jeg måtte dra og møte henne igjen og få ordnet det i en bank. I mellomtiden var jeg en tur hos min ene bror, skravlet litt og det var jo koselig. Ble en laaaang dag, var ikke hjemme før halv seks tror jeg, så det er ikke så rart at jeg sovnet egentlig. Bror og kona var på UL i går, og de venter ei lita jente i desember! De har en gutt fra før av, så det var koselig med ei jente nå. Hadde vært kos om vår lille er ei jente også egentlig, siden de da kanskje blir gode kusine-venninner. Men det vil tiden vise. Min kjære lurte på om vi ikke skulle dra på 3D UL, så kanskje vi også får vite kjønn, men jeg må si at jeg ikke har lyst til å vite det ennå jeg... Dessuten tror jeg ikke jeg vil stole helt 100% på det før babyen er født uansett. Men 3D hadde vært gøy da... Så vi får vente og se litt. Bør vel ta det ganske snart i såfall, siden det begynner å bli litt trangt der inne nå. Liten har begynt å sparke rimelig hardt i ribbena mine nå, ikke alltid like behagelig! Drømte en guffen drøm i natt, husker ikke alt, men pappa var hvertfall med. Ikke ofte jeg drømmer om han, så det var litt merkelig. Våknet av at jeg gråt i søvne, det tror jeg ikke jeg har opplevd før. Vel, jeg vet ikke hva som skjer idag, skal vel en tur til byen tror jeg, ellers har vi ingen planer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1373 Del Skrevet 22. juli 2006 I dag har vi vært på strorshoppings i byen, kjøpt MASSE babytøy og nye bh`er til meg, for jeg har jo vokst ut av alle jeg hadde fra før og litt til... Fant heldigvis 3 stykker som satt fint og var gode å ha på, så nå skal det bli litt mer behagelig å ha på klær igjen. Ellers skal vi på kino i kveld, se Pirates of the Carribean etterpå, det gleder jeg meg til! Det tror jeg faktisk er første gang min kjære og jeg er på kino sammen... Hvertfall er det ikke ofte han blir med ut på kino, for han blir så irritert over alle de andre folka i salen.. Men er det en film han har lyst nok til å se så gå det visst. Ellers er det VARMT her, og jeg har nesten krepert flere ganger i dag allerede... Min kjære ser på fotball på tv (jippi.....) og jeg sitter her og knoter på nettet litt. Har tittet litt på bilstoler til knøttet, og lurer litt på den Maxi cosi cabrio eller hva den heter... Ville jo egentlig har den derre izi zleep, men den veier jo et tonn, minst. Tenker at det blir litt i tyngste laget med baby oppi der om jeg skal kunne klare å bære babyen og setet samtidig, noe som helt klart er lurt... Så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. juli 2006 #1374 Del Skrevet 23. juli 2006 Så bra med shopping da!! We like!! Er så koselig å handle til babisen og veldig bra å få seg noe selv også! Vet ikke helt hvem som kommer til å få seg mest nye klær etter fødselen,om det blir babyen eller meg! Er veldig klar for å freshe opp garderoben min ja! Huff,ikke bra du ble så sliten.Kroppen trengte nok litt søvn da ja! Så koselig at dere dro på kino! Det har ikke jeg og sambo vært heller for ingen av oss liker kino.....Det er bare for vi ikke får ligge å se film det Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #1375 Del Skrevet 23. juli 2006 Heia Skytte Ja, det er gøy å handle til babyen, det er helt klart! Må begynne med de litt større tingene nå også, ikke bare klær, for det begynner det å bli nok av alt... Bortsett fra vintertøy da, men det er ikke lett å finne nå uansett. Er sliten i dag også jeg, har nettopp sovet en stund, og føler meg like slapp og trøtt fremdeles... Må nok begynne å begrense meg litt mer enn jeg liker gitt. Kino i går var koselig, filmen var bra den, selv om jeg nok syns at den første var bedre. Det var desverre veldig varmt i kinosalen, selv om den ikke var halvfull av folk engang. Men det gikk nå greit da. Det er jo stort sett varmt overalt her for tida så! Skal da ikke klage på det egentlig, bedre at det er varmt enn at det er kaldt og kjedelig sommervær. Skal muligens ut med ei venninne senere i dag, så jeg slipper å se på fotball på tv igjen. Er vel middagstid vel. Får gå ut og høre med min kjære om han er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #1376 Del Skrevet 23. juli 2006 Så flott å lese at du fikk solgt bilen og at det gikk bra til slutt med sjekken og alt det der... Men vær forsiktig med deg selv og kroppen... Må ikke slite deg helt ut! Moro med shopping av masse babyting og kino om kvelden.... Høres ut som du har hatt en fin helg så langt... Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. juli 2006 #1377 Del Skrevet 23. juli 2006 Hei på deg! Innom for å oppdatere meg litt og gi lyd fra meg - er akkurat kommet hjem etter en deilig uke på hytta. Synes ikke du har gått opp så mye, jeg. Som noen her nevnte så går det jo i rykk og napp ofte, så det er ikke sikkert det blir så mye totalt. Men det er sikkert lurt å holde et lite øye med hva man spiser uansett! (sier jeg som nettopp har drukket et stort glass cola, ikke light, og spist potetgull ) Artig å kjøpe inn utstyr! Og mammaklær! Gleder meg faktisk til jeg trenger mammabukser og slikt, jeg, for da har jeg for engangs skyld en god unnskyldning for å shoppe klær til meg selv! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. juli 2006 #1378 Del Skrevet 23. juli 2006 Bare innom for å hilse på. Gratulerer med bilsalg. Og pass på så du ikke sliter deg ut, kroppen trenger hvile også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. juli 2006 #1379 Del Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer med bilsalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juli 2006 #1380 Del Skrevet 24. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå