Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia iss, Cr@sh og Prada!

Her er det ikke mye tid og energi til overs til min egen dagbok i dag... Men alt står bra til altså! Skal se om jeg orker en oppdatering i kveld kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare med oss vettu,vi er her når du har fått hvilt deg!

Er hver sin gang å være sliten og ikke orke så mye på en gang!

Kjempemorsomt med venninna di da! Det blir spennende!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Missbumblebee! Bare innom med en liten :klem:. Nå må du bare slappe av og høre på kroppen din, ingen vits i å stresse nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke helt energien til å skrive full rapport for helgen nå, men jeg er nå hvertfall innom en tur! :) Imorgen tidlig skal jeg til naturterapauten min og få litt behandling, håper det hjelper litt på bekkenet mitt... Har vært mye ute i dag, og det har vært deilig, er sånn passe solbrent på brystet, med skikkelig skille etter bikinien.. Hehe, sånn går det når man glemmer å smøre hele kroppen....

Vel, det er natta her, så jeg får komme sterkere tilbake siden.

Tuddelu alle og en stor :klem: til hver av dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at du må passe på deg selv nå og passe på kroppen din. Viktig det. :)

:ler: Du kjører med faktor 0 i solen du og. Det hender jeg og glemmer å smøre meg.. :sjenert: Men kjekt med litt farge og da (selv om den er rød.. )

Ha en strålende dag da. :)

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at du må passe på deg selv nå og passe på kroppen din. Viktig det.  :)

:ler:  Du kjører med faktor 0 i solen du og. Det hender jeg og glemmer å smøre meg..  :sjenert:  Men kjekt med litt farge og da (selv om den er rød.. )

Ha en strålende dag da.  :)

stor stor  :klem:

Hehe, jeg smurte magen som bare det, men glemte helt brystkassen.. Så jeg er litt hummer der kan du si!! En strålende dag til deg også! :klem:

:vinke: Jøss 32 uker alt, hvor i all verden har tiden blitt av.

Det har jo gått fryktelig fort.. :)

Håper du koser deg i sommersola :klem:

Er nok ikke kommet fullt sååå langt ennå, er i dag 26+1, så tiden går ikke såååå fort ;) Og godt er det, for jeg vil ha sommer en stund, og dessuten så har jeg alt for mye som må ordnes før liten kommer til verden ennå.

Kos deg i sola du også!

Nå sitter jeg og venter på at det er på tide å kjøre til naturterapauten min. Skal være der ti, så jeg har litt tid til overs nå. Kan jo begynne litt oppdatering kanskje... Helgen har vært rimelig hektisk.. Fredag var det ut å spise med en jentegjeng og feire ei venninne som hadde bursdag. Var koselig det, men jeg var rimelig pumpa da jeg kom hjem, så jeg sovnet på sofaen...

Lørdag kom bror med familie på besøk til mamma, så da var jeg der en god stund. Tok hjem hestene på formiddagen, så nå er det endelig noen jeg kan kose litt med og stelle med. Holdt på å svime av etter at vi hadde fått dem hjem, var ikke noe særlig deilig kan jeg si! Vet ikke egentlig hva som skjedde, men jeg målte blodtrykket mitt litt tidligere på morgenen og det var fryktelig lavt, så det kan jo ha vært en medvirkende årsak. I tillegg var det jo rimelig varmt så... Vel, det gikk nå hvertfall over. I går var jeg også borte hos mamma og skravlet og koste meg med familien. Da jeg kom hjem var min kjære i et bedritent humør, alt var galt og fælt, og jeg gjorde hvertfall alt feil... :tristbla: Sa ifra til han flere ganger om at han ikke trengte å være sånn, og da fikk jeg beskjed om at han ikke ble noe bedre om jeg sa det, men da jeg forklarte han at det er ikke spesielt hyggelig å bli hakket på hele tiden skjerpet han seg faktisk! Det var like før jeg begynte å grime og hyle til han en stund, men jeg er gla jeg klarte å forholde meg rolig.

Ellers veide jeg meg her om dagen, og må si jeg fikk litt sjokk... Magen har vokst voldsomt i det siste, og vekta her hjemme ble så syk at vi kastet den, ergo har jeg ikke fått veid meg på en stund... Vel, jeg har gått opp tilsammen 9,5kg nå :overrasket::overrasket::overrasket: Det er fire kg på bare noen få små uker, ikke fullt tre engang! :overrasket: Hvor skal dette ende?! Merkelig nok tenker jeg ikke så voldsomt på hvordan jeg ser ut (enda hvertfall) men mest på hvor stor denne lille saken som vokser inne i meg har tenkt til å bli??!?!!

Ellers.. Jeg tittet på finn.no ista, og kom over en annonse med en adr jeg kjente igjen, men med feil navn, så da måtte jeg bare sjekke litt.. Det viser seg at min første store kjærlighet har blitt singel etter maaaaange år med kone og barn. Hadde det skjedd for et par tre år siden hadde jeg fått hjertebank og sikkert gjort mye for å tilfeldig treffe på han, men det er ingenting der! Jeg er så ferdig med han at det er helt rart. Godt å få bekreftet!

Nei, nå må jeg dra gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff ekkelt å holde på å besvime..

Har hatt samme problemet to dager sist uke.

Ha en suuuper uke! :klem:

Ps. det med at jeg får tid til å skrive så mange innlegg, svaret finner du i boka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha for mye å gjøre nå vennen...Liker ikke å lese om dette lave BT ditt og sånne avsvimingstendenser...Må passe godt på deg selv vettu! Ellers må jeg vralte meg nedover å være streng ;)

Så koselig med hestekos og familiebesøk da! Det gjorde nok godt!

Men fy til sambo din da,er ikke lov å hakke på søte gravide jenter!!

Bra han skjerpet seg fort..

Håper uka di blir riktig så fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vær forsiktig med deg selv nå... Slappe masse av og nyte dagene som gravid - ikke bare stresse! :fy_fy:

Pass på deg selv - ellers kommer BÅDE Skytte og jeg på døra di.... :Hehe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå er jeg så varm og svett atte fy.. Har vasket bilen til den store gullmedalje, med motorvask og alt, inne en tur og venter på at den skal bli helt tørr, så er det ut igjen og polere litt... Må bare vente til sola har flyttet seg litt så det blir skygge. Liten i magen hopper og spretter nå, deilig! :hjerter_rundt:

I går var jeg som nevnt over hos naturterapauten min, fikk masse behandling for bekken/rygg og det kjente jeg godt... Hun er så koselig altså! Jeg fikk til og med sommerrabatt hos henne fordi jeg har vært der så mye og fordi jeg har skaffet henne så mange nye kunder. :) Skal prøve å få rekvisisjon til fysioterapaut på kontrollen hos legen imorgen, får se hva legen min sier.

Ellers satte vi opp gjerde rundt en større del av hagen i går, nå mangler det bare 20 meter med gjerde, så er det omtrent ferdig, og det må jeg dra å kjøpe etterpå. Skal bli deilig å få brukt en litt større del av hagen, og hundene kommer til å storkose seg der tror jeg! Vi bestemte oss for å lage en midlertidig løsning, og ikke ta hele hagen med en gang, (mangler ca 500-600 kvm) for resten er så nedgrodd med brennenesle, tistler og villbringebær at vi uansett ikke vil ha noe glede av det med det første. Får se hvor langt vi kommer neste år!

Nei, jeg får vel spise litt før jeg går ut igjen... Skal på posten etterpå å hente pakke fra Ellos med babytøy jeg har bestilt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som vasker bil! :klappe: Og så flott det høres ut med gjerdet :Nikke:

Så moro med babypakke fra Ellos... :hoppe: Har du bestilt mye?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh,babysaker....!! Hva fikk du?!

Aiai som du shiner bil ja! Tenker den ble fin nå ja!

Og gjerde hørtes lurt ut! Får håpe voffsene også blir fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: til Skytte og Cr@sh!

Jeg har fått shinet bilen til den stoooore gullmedalje, og lagt den ut for salg, så nå håper jeg det tikker inn et bud eller to snart!

Bestilte ikke så fryktelig mye på Ellos, en startpakke på salg, 3pk pysjamaser og en masse bittesmå sokker til liten. Alt er lyst grått og hvitt, og jeg ble faktisk positivt overrasket over at det var såppas dus/lys gråfarge som det var. Det blir fint både til jente og gutt med litt andre farger som tilbehør.

Var innom ei venninne i går, skulle bare en kjapp tur innom, men ble sittende i over 2 timer.... Hehe, tida flyr når man har det gøy! I går ettermiddag fikk vi satt opp gjerdet de siste 20 meterne, og gjett om jeg har to superglade hunder her da!!! De løp og jaktet på hverandre og hadde det superfint! Mangler ennå litt oppstiving av gjerdet og så skal vi ha en plankerekke på toppen så ikke lillevoff finner på å sprette over når hun blir lei av å være innesperret.

I dag skal jeg til legen på kontroll, har allerede dusjet og gjort meg klar egentlig, men det er en stund ennå til jeg skal være der.

Kjenner at jeg er litt svimmel og uggen i dag, så det skal bli godt å få tatt det opp med legen etterpå ja.

Jeg har begynt å skifte skall tror jeg, flasser som bare det, enda jeg ikke har vært solbrent der jeg flasser.. Helt klart at huden min har begynt å oppføre seg annerledes enn den gjør til vanlig!

En annen ting som jeg tror jeg har glemt å si, er at jeg etter å tittet alle tenkelige steder etter babykurv endte opp i mammas kjeller.. Og GJETT hva som var der da... Ja, akkurat, en sånn kurv som jeg har sett etter! Dvs, egentlig er det ingen babykurv, men den har samme formen, og kan fint brukes som det. Så nå må jeg få tak i madrass og sy trekk til den. Gleder meg jeg! Den kommer til å bli så fin! Må bare si at min mor er litt distre, eller så har hun aaaaalt for mange ting (eller det er vel helst en kombinasjon av de to), for hun har jo til og med vært med meg og sett etter kurv.. Hehe, men huske at det lå en i kjelleren, det var visst ikke det letteste! :ler:

Nei, jeg får vel avslutte nå, håper jeg har tid OG ork til en god runde etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så flott at du fant en kurv i kjelleren til mamma'n din da... Blir sikkert knall når du får madrass og sydd trekk... :Nikke:

Lykke til på kontroll... Og du; Ta det pent med den svimmelheten din.... *passe på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Cr@sh! kontrollen gikk fint, selv om jeg fikk streng beskjed om å passe på hva jeg putter i munnen... :sjenert: Har gått opp 3 kg på tre uker nå, og det er visst litt i meste laget ja! Føler ikke at jeg spiser så veldig annerledes egentlig, men noe må det jo være! Han sa også at babyen ligger med hodet ned alt, det ante jeg ikke! Syns det sparker overalt egentlig jeg... Han mente også at det er mulig jeg er litt lengre på vei siden jeg ligger såppas over kurven hele veien ift symfysemålene. Det kan ikke være veldig mye lengre, jeg vet når jeg hadde EL... Tror jeg hvertfall! Hmmm... Samma det, de forholder seg vel til ULtermin uansett vel. Fikk rekvisisjon til fyseoterapaut også pga bekkenet, håper det kan hjelpe litt. Svimmelheten kom aller mest sannsynlig av det lave blodtrykket, så det er ingen nyhet.. Ikke farlig, men jeg fikk beskjed om å ikke klatre i trær eller stå på bryggekanter ol når jeg kjenner at jeg er svimmel. (ikke at jeg har tenkt til å klatre i trær med det første uansett, for da setter jeg meg sikkert bare fast med magen.. :ler: )

Nå skal jeg skifte klær og gå ut og jobbe litt med gjerdet ute tror jeg. Min kjære har langdag i dag, så jeg får pusle litt alene (og da slipper jeg en mann som kjefter fordi alt blir gjort feil ifølge han...)

Edit: måtte bare få en normal størrelse på skriften...

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...