Kipa Skrevet 10. juli 2006 #1321 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Tusen takk for gratulasjoner og koselige hilsener! Lykke til videre med ditt svangerskap. Jeg har en sånn søt gutt som du passet... Endret 10. juli 2006 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1322 Del Skrevet 10. juli 2006 Så heldig du er da Kipa! Mamma ringte ista og forklarte hvorfor hn var i så dårlig humør tidligere. Og inviterte meg ut på bytur med lunsj og greier imorgen. Så nå skal vi ha jentedag imorgen. Det blir kos! Merker forøvrig at humøret mitt ikke er like stabilt som før om dagen, håper det bare er en periode... Har sovet litt akkurat, så jeg er litt i ørska ennå, og så så sinnsykt godtesjuk da... Sambo gav meg kortet sitt ista og sa at jeg bare kunne dra å kjøpe noe snop... Men jeg vil jo helst ikke spise så alt for mye av det.. Like fullt har jeg LYST PÅ NÅ!!! Egentlig har jeg lyst på saftig sjokoladekake med krem... Men det har jeg ikke ork til å lage. Hehe, dilemma!! Nei, jeg får tusle inn på kjøkkenet og se om jeg finner noe som kan stille snop-behovet mitt, ellers blir det nok en tur i butikken gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 10. juli 2006 #1323 Del Skrevet 10. juli 2006 NÆH!!! Nå så jeg nettopp hele magen bevege seg når liten der inne sparket!!!! Jeg har fått "alien-mage"!!! ← Merker at det begynner å bli liten plass der inne alt. Det er vanskeligere å kle på seg, særlig truser/bukser hvor jeg samtidig med å stå på ett ben og holde ballansen må løfte det andre høyt nok opp til å få tredd det i benet... Tror nok det vil by på mere problemer ettersom tida går ja! ← Har sovet litt akkurat, så jeg er litt i ørska ennå, og så så sinnsykt godtesjuk da... Sambo gav meg kortet sitt ista og sa at jeg bare kunne dra å kjøpe noe snop... Men jeg vil jo helst ikke spise så alt for mye av det.. Like fullt har jeg LYST PÅ NÅ!!! Egentlig har jeg lyst på saftig sjokoladekake med krem... Men det har jeg ikke ork til å lage. Hehe, dilemma!! Nei, jeg får tusle inn på kjøkkenet og se om jeg finner noe som kan stille snop-behovet mitt, ellers blir det nok en tur i butikken gitt... ← Jeg kjenner meg så god igjen i alt dette Kjæresten min har faktisk til tider litt problem med å forholde seg til magen og de store bevegelsene der inne. Han prøver så godt han kan å venne seg til det stakkar, men han får så sterke aliens-vibber at han synes det er tøft av og til Også godt å lese at ikke bare jeg er utrolig godtesjuk. Jeg som aldri spiser sjokolade MÅ bare ha sjokolade hele tiden (Hvor langt er du på veg igjen? Lette litt rundt her, men fant ikke noe i farten..) Fint å lese at du og moren din skal ha en jentedag i morgen. Det blir sikkert veldig bra! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #1324 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei Valentine, så kos å se deg her igjen! Jeg er 25+3 i dag, så du ligger litt forran meg. Min kjære syns nok magen er ganske rar til tider ja, noen dager holder han lissom litt avstand, mens andre er han helt oppslukt og "tafser" og koser og sier hei til den lille. Stor omstilling er det hvertfall, å virkelig skjønne at det bor et menneske der inne! Jeg spurte han i går om han syns det var rart at magen min begynner å bli så stor, men han sa han trodde det var mer merkelig for meg som "eier" magen. Vet ikke helt om det er riktig jeg, jeg har jo kjent mye til den lille en god stund, har lissom et forhold til h*n der inne som min kjære ikke vil få oppleve før etter fødselen. Det ble forøvrig ingen butikktur på meg i går, jeg klarte å holde meg til en liten skål med yoghurt-is. Nå skal jeg snart komme meg bort fra pc`n og ordne meg til bytur. Får prøve meg på en dagbokrunde litt senere i dag tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juli 2006 #1325 Del Skrevet 11. juli 2006 Så spennende med alt som skjer inne i magen. Bare nyt det du. Kos deg masse på bytur da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #1326 Del Skrevet 11. juli 2006 Heia Liljen! Rekker ingen runde i dag, har vært i byen med mamma. Leeenge, og sovnet da jeg kom hjem fordi jeg var så sliten. Det var kjempekos altså, men likefullt slitsomt. Etter at jeg våknet har vi ryddet og gjort rent her, og nå skal jeg legge meg ned og slappe av litt før kvelden. Kjenner litt for mye til det bekkenet mitt nå, så jeg tror jeg får høre litt etter... Men imorgen er jeg tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. juli 2006 #1327 Del Skrevet 11. juli 2006 Hellu snuppa... Moro å lese om livet i magen... Det er herlig, sant? Må¨krype til køys nå... Får komme sterkere tilbake i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 12. juli 2006 #1328 Del Skrevet 12. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. juli 2006 #1329 Del Skrevet 12. juli 2006 Så bra mammaen din ringte og forklarte selv! Og atpå til inviterte til kjempekoselig jentedag! Hvil deg masse ja,det trengs når man har vært aktiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 12. juli 2006 #1330 Del Skrevet 12. juli 2006 Innom med en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2006 #1331 Del Skrevet 12. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1332 Del Skrevet 13. juli 2006 Det ble ikke noe dagbokrunde på meg i går gitt.... Var først og hadde en ridetime, og siden det er et godt stykke herfra tar jo det sin tid. Da jeg kom hjem var min kjæres søster og svoger kommet, så vi dro til byen og spiste pizza før vi dro ut og gikk en liten tur. Begynner egentlig å lure lit på hvor ille bekkenet mitt er, for søsteren hans har skikkelig bekkenløsning, men likevel klarte jhun å gå fortere enn meg... Hmm, skal ta opp det med legen når jeg skal dit neste uke. Har de siste to dagene hatt fryktelig mye kynnere, og det er jeg litt usikker på om er uvanlig eller ikke? Det begynner lissom på ettermiddagen og holder på til utpå natta. Mange etter hverandre. Noen ganger er det så vidt magen får fred i 30 sekunder før det er en ny en på vei. de gjør ikke vondt eller noe, men jeg syns det er rart likevel jeg! I dag er planen å dra til byen og ordne med søknad til engangsstønaden. Jeg er 25+5 i dag, så jeg håper ikke det er for tidlig... Ellers får jeg prøve igjen neste uke! Regner med at det vil ta litt tid å saksbehandle det siden det er midt i fellesferien og greier.. Men det hadde hjulpet veldig å få det litt snart ja! Vi har bestemt oss for å bruke mesteparten av pengene på å pusse opp i andre etg. Der er det to små soverom, men det ene er så upraktisk (skråtak suger...) at det kun blir brukt til oppbevaring av min kjæres klær... Og det går ikke når liten kommer til verden! Planen er at babyen skal få det rommet vi har nå, fordi det er mer eller mindre klart, og der er det mest gulvplass, noe et barn har mere utnytte av enn oss som bare bruker rommet om natta har. Babyen kommer nok til å sove hos oss til å begynne med, men det er greit å ha det i orden. Vel, nok om det! Eeyore Epona Skytte Ja, det var greit at hun sa ifra, det er lissom veldig lett å tilgi da, når man har en grunn! IdaC Cr@sh Ja, det er superdeilig å kjenne alt som skjer der inne i magen om dagen! Selv om jeg har litt vel mye kynnere for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 13. juli 2006 #1333 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei hei! Beklager at jeg er saa daarlig paa dagbokbesok for tiden, har ikke glemt deg men er saa slapp for tiden... Artig aa lese om spark og kynnere og stor mage. Maa vaere rart og spennende aa oppleve! Oppussingsplanene hoeres bra ut, bare pass paa at du ikke sliter deg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. juli 2006 #1334 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror ikke det er for tidlig å søke engangss. Vet om flere som fikk pengene før de var 30 uker på vei. Men det er mulig at det er litt forskjell fra trygdekontor til trygdekontor. Sikkert lurt å skjekke ut det med bekkenet. Men det er noen som har høyere smerteterskel enn andre. Da svigerinna mi så meg gå en dag jeg hadde vondt, så trodde hun ikke på meg da jeg sa det var vondt, for jeg gikk jo så fort sa hun. Men det er nok best å undersøke det og komme seg til behandling dersom den lar seg behandle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #1335 Del Skrevet 13. juli 2006 Heia Holly og IdaC! Jeg fikk søkt i dag, og får sannsynligvis utbetalt allerede den 28 juli! Det hadde ikke gjort noe det altså!! Ble skikkelig sliten av å gå i byen i dag, selv om jeg ikke var der er enn en times tid. Tittet etter babykurv, for det har jeg så lyst på, men finner ingen som er sånn jeg vil ha. De er sikkert helt umotens og feil de.. Hehe, men jeg SKAL finne en, om jeg så må raide alle bruktbutikker og babybutikker i hele fylket! Etter at jeg kom hjem har jeg sovet litt, og så vasket jeg bilen inni. Skal jo selge, så den må være fin. Nå er det snart middagstid her, og så vet jeg ikke hva som skjer. Skal prøve meg på en hel runde litt senere, det er vel CSI i dag og da har jeg tid mens min kjære sitter klistret til tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. juli 2006 #1336 Del Skrevet 13. juli 2006 Hellu på du! Må passe på bekkenet ditt du også. Jeg har vært hos JM i dag - og fikk streng beskjed om at jeg ikke skulle kimse av bekkenplager. Var visst hele 10-15% av kvinner som har født som får varige mén etter fødsel pga bekkenet.. Jeg har jo også trodd at jeg ikke har det så ille. Men fikk nå mer elle rmindre streng beskjed om å bestille time hos fysio... Selge bilen, ja... Flink du er som har vasket den da... Greit at den ser bra og velholdt ut - alltid lettere å selge da... Stort på kinnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. juli 2006 #1337 Del Skrevet 14. juli 2006 Vi solgte gammelbilen igår Trist å ta avskjed med den..! Men er ei jeg jobber sammen med som har kjøpt den så hvis savnet blir for stort får jeg nok møte den For penger!! De kommer godt med ja! Men så er det vel heller sjelden at penger kommer dårlig med Håper du får ei fin helg uten for mye vondter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #1338 Del Skrevet 14. juli 2006 Cr@sh: Jeg leste det i dagboka di... Skal ta det opp med legen neste uke, for jeg har time da, så får jeg bare ta det litt med ro frem til da... Skummelt om det blir varig altså, det vil vi IKKE ha noe av!!! Penger er godt å få ja! Gleder meg!! Skytte: Gamlebilen deres får det sikkert fint hos ny eier! Jeg har kjøpt og solgt alt for mange biler opp igjennom, og hver gang jeg ser en som er "min" så savner jeg den.. Selv om nåværende bil er bedre og finere.. Du blir nok like gla i den nye bilen snart vet du! God helg til deg også! Ble jo ingen runde på meg i går heller.... Ble sittende og snakke med ei venninne på MSN i lange tider. Jeg var å besøkte henne for noen uker siden, og etter det har de jammen meg bestemt seg for å prøve å få barn de også!!! Jeg ble så utrolig gla, for det hadde bare vært så helt supert!! Så vi utvekslet masse info og skravlet leeeenge.. Og til slutt var klokka så mye at jeg var helt kake.. Og kg ble forsømt i går... Har avlyst en avtale i kveld, for jeg er så sliten at jeg tror kroppen min skal få seg en ordentlig pause. Rekker typisk nok ingen runde nå heller men skal virkelig prøve å få tid til en etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juli 2006 #1339 Del Skrevet 14. juli 2006 Lytte på kroppen og slappe av du nå Ha en god kveld snuppa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 15. juli 2006 #1340 Del Skrevet 15. juli 2006 Ha en fin helg Missbumblebee! Kg forsømmes av lite energi og pent vær her i huset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå