Burpen Skrevet 7. juli 2006 #1301 Del Skrevet 7. juli 2006 Heia! Takk for hilsen i dagboka mi! Hørtes kjempegøy ut med "alien-mage", gleder meg til det lir min tur... Gleder meg til å merke graviditeten i det hele tatt, utenom ømme pupper! Sier kanskje ikke det sammen når/om (gud forby) kvalmen og bekkenløsninga kommer snikende... Jeg vil jo bare føle graviditeten på kroppen!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #1302 Del Skrevet 8. juli 2006 Hei på deg Burpen! Ja, det er rart med det, man vil gjerne ha noen symptomer så man føler seg gravid, samtidig som man helst vil slippe unna plagene... Hehe, lett skal det ikke være hvertfall!! Har da ikke skjedd allverden siden i går, ble en slappe-av-dag på sofaen for oss. Min kjære var nok rimelig utslitt etter uka, tar på med to kjempelange dager med overtid ja! Meeeen, gjett om det har blitt forandring i sengehalmen her da! Det har lissom ikke akkurat vært mest aktivitet etter at jeg ble gravid, for å si det sånn, men nå ser det jaggu ut til å hjelpe på! Yooohooo, jeg har savnet kjærsten min litt jeg! :kys_2: Får nyte tida frem til magen blir så stor at den bare er i veien tror jeg... I dag skal vi egentlig i bursdag til ei venninne av meg, men for å være helt ærlig så frister det mere å bare slappe av her hjemme... Jeg vet at alkoholnivået der kommer til å ligge høyt, og det er litt slitsomt nå syns jeg. Får se hva vi gjør, kanskje jeg drar ut dit med gave og sier hei, får se. Imorgen skal jeg passe sønnen til ei annen venninne, de skal på konsert i Oslo, spise middag og kose seg, så da blir det ganske lang og heftig dag der vil jeg tro. Han er en aktiv og sprek treåring så jeg får nok mer enn nok å henge fingrene i da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #1303 Del Skrevet 8. juli 2006 Har avlyst bursdagen, orker ikke å skulle noe i dag... Tenker vi drar dit en annen dag og hilser på istede. Har vært hos mamma en tur, henta strømtråd og strømapparat for jeg ble dritlei av at hundene graver i blomsterbedene mine.. Så nå er det gjerdet inn, og lillevoff fikk seg en skikkelig smell ca 30 sekunder etter at det var satt på... Hørte bare et hyl og et vræl, og så kom hun springende inn og ville ha trøst. Synds selvsagt synd på henne, men når ingenting annet hjelper hva skal man gjøre?? Orker ikke ha 1000 hull i plenen og blomsterbed som er svære groper og uten blomster... Satser på at de lærer fort så jeg kan ta det bort igjen jeg.. Var innom hestene ista også, de er så søte på beitet, vil bare ha kos og se om det skjer noe hele tiden. Søte!! Ellers stakk jeg innom hagesenter på veien og kjøpte en rose på vei hjem, for lillevoff hadde selvsagt ødelagt den ene rosen i bedet så den måtte erstattes. Blir spennende å se om den får stå i fred den nye nå! Ingen planer for dagen egentlig, bare slappe av og lade krefter til imorgen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. juli 2006 #1304 Del Skrevet 8. juli 2006 Hoertes lurt ut med stroemgjerde. Det er vel ikke direkte skadelig aa komme borti det uansett, saa det gaar sikkert bra! Kos deg med barnepass i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #1305 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Heia Holly! Neida, strømgjerdet er jo ikke farlig på noe vis, men det høres jo ut som vofsen skal dø når hun hyler som en stukken gris etter å ha vært nær det. Mulig at naboene lurer litt på hva som foregår der ute... Hun holdt seg unna i hele går, men i dag tidlig glemte hun seg, så da ble det på ny et HYYYYYL og løpe inn til meg for å få trøst og kos. Nå ligger hun under stolen min og det virker som hun har tenkt til å bli der en stund! I går ble vi bare liggende på sofaen og sløve begge to etter en særdeles god grill-middag. Var så mett at jeg trodde magen skulle eksplodere.... Merker at det begynner å bli liten plass der inne alt. Det er vanskeligere å kle på seg, særlig truser/bukser hvor jeg samtidig med å stå på ett ben og holde ballansen må løfte det andre høyt nok opp til å få tredd det i benet... Tror nok det vil by på mere problemer ettersom tida går ja! I dag skal jeg som nevnt sitte barnevakt, kommer nok ikke hjem før langt på natt, så det kan bli en slitsom dag dette ja! Men det blir sikkert koselig også! Min kjære skal selvsagt se fotballfinalen i dag, så sånn sett gjør det ikke noe at jeg er et helt annet sted! Hehe, jeg er så driiiiit lei av fortall og Tour de France at jeg snart får fnatt... Det er jo på tv HELE tiden, og min kjære sitter jo klistret forran skjermen.. Og når det ikke er fotball eller sykling, jo da er det bilprogrammer og annet typiske guttegreier... (jeg syns bil er gøy jeg altså, men det finnes grenser for hvor mye det er gøy å se avd et på tv!) Det var nok klaging og syting for en stund! Nå skal jeg få i meg noe frokost, og så skal jeg nok finne på noe å gjøre ja! Endret 9. juli 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 9. juli 2006 #1306 Del Skrevet 9. juli 2006 God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 9. juli 2006 #1307 Del Skrevet 9. juli 2006 Hei på deg Godt å se at ikke alle er på ferie her på KG Var veldig lurt med strømgjerde på hunden. Har brukt det selv også når jeg hadde hund, og var veldig effektivt. Ja nå er heldigvis snart fotballen og tour de france over, og det kommer masse andre kjekkere ting på tven. Bare å glede sei Ha en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juli 2006 #1308 Del Skrevet 9. juli 2006 Parkerte visst her i nesten hele dag jeg visst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. juli 2006 #1309 Del Skrevet 9. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 10. juli 2006 #1310 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvordan gikk det i går? Ble du helt utslitt eller? Mandags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1311 Del Skrevet 10. juli 2006 Heia søte jentene! Joda, det gikk overraskende bra i går! Hvis jeg får en sønn, så vil jeg at han skal være som den gutten der!! Har passet mange forskjellige barn før, og de fleste gutta har vært veldig aktive, herjete og bråkete, men ikke denne gutten. Han hører etter, det går an å snakke til han og han skjønner faktisk hva man mener! Han er bare søt han, selv om det naturlig nok finnes store mengder med energi i kroppen hans også, men det kom ikke ut på et plagsomt vis lissom. Vi koste oss og lekte med togbane, leste bok og så litt på barnetv, badet (og sprutete ned nesten hele badet i samme slengen... Uuuuups!) Han var så søt, tittet masse på magen min, og lurte på om han kunne få se under genseren... Mamman hans hadde jo fortalt at det er en liten baby der inne, og det er merkelige greier. Tror han studerte mye på hvordan det gikk an, det så sånn ut! Jeg var hjemme kl tre i natt, så jeg er litt redusert i dag, selv om jeg sovnet på sofaen der etter at lillegutten hadde sovnet. Fy søren som det regnet i går forresten!! Det plasket jo ned til den store gullmedalje, og nå er det sol igjen! Sprøtt hvor stor forskjell det skal være altså! I dag skal jeg ikke gjøre noe særlig har jeg tenkt, kanskje få vasket bilen jeg skal selge innvendig hvis været holder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. juli 2006 #1312 Del Skrevet 10. juli 2006 Han gutten hoertes kjempesoet ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #1313 Del Skrevet 10. juli 2006 Uff ja været er skiftende kan man si! ha en suuuper mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. juli 2006 #1314 Del Skrevet 10. juli 2006 Herlig guttunge du passa! Hørtes jo riktig kjekt ut... Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 10. juli 2006 #1315 Del Skrevet 10. juli 2006 Ha en strålende mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1316 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei alle sammen! Mamma kom innom en tur, så jeg ble avbrutt midt i runden min. Håper jeg har husket alle likevel... Koselig at mamma kommer innom altså, men hun er så utrolig negativ til alt for tida, og det er inmari slitsomt. Noen ganger så blir jeg så lei av det at jeg får helt fnatt. ALT er lissom galt uansett hva det er snakk om. Og stakkars henne som bare må være hjemme i ferien i år fordi det er så mye som må gjøres der. ARG! Jeg har ikke hatt en ordentlig ferie på 4 år jeg, men jeg klager da ikke forde. Kjenner at det irriterer meg voldsomt at hun skal være så negativ! Og det som er ennå mer slitsomt er at det stort sett bare er meg som får servert denne negativiteten, fordi jeg er den som er nærmest. Storebror bor jo et godt stykke unna, og når hun ser han vil hun jo bare at det skal være kos, så da kommer ingenting av det negative frem. *sukk* Jeg er fryktelig gla i mamma altså, ville ikke hatt noen andre for alt i verden, men jeg skulle gjerne ha luket bort litt nagative innstillinger fra henne til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. juli 2006 #1317 Del Skrevet 10. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. juli 2006 #1318 Del Skrevet 10. juli 2006 Hvilken skjønn unge... en sånn en vil jeg også ha ja... Godt å høre at det ikke bare er moren min som er litt negativ. Når jeg snakker med henne er det alltid en eller annen nabo eller noe sånt det er noe med. Har lært meg til å ikke høre etter... Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juli 2006 #1319 Del Skrevet 10. juli 2006 Heia du!! JEPP,det blir garantert mye vanskeligere å kle på seg! Alt som heter balanse er en saga blott her i huset! For en skjønn kar du har passet da! Utrolig fint med sånne unger som eier oppdragelse syns jeg!Da gleder man seg ekstra mye! Så nabogutten igår,han er strax et halv år og jeg ble bare helt imponert over hvor stor han har blitt Og så snill! Bare lå og pludra nedi vogna mens mammaen fikk klippet plena og skravla med meg! Sånn vil jeg også ha.... Nå babla jeg her! Huff..slitsomt med sånn negativitet rundt ørene ja...Kan du hinte litt til henne eller? Er ikke lett sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1320 Del Skrevet 10. juli 2006 til Skytte,Eeyore og iss Jeg har tenkt til å snakke med mamma, må bare være i humør til det først.. Merker på meg selv at når det først er noe som gnager litt, så gnager det MYE.. Hehe, snakket med min kjære om det ista, og som han sier: hun trenger å få ut gruff en plass hun også, og siden jeg er den hun har nærmest er det jo ganske naturlig at det er meg som får den værste "støyten". Nå skal jeg inn til byen og ordne med en lakk-stift til bilen som skal selges, skal fikse litt på den så den blir fiiiin før jeg legger den ut til salg tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå