Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:  Rampete lillevoff?

Ha en super torsdag!  :klem:

EEH, ja, kan vel si det sånn! :ler:

Godt et ikke varer evig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med voffe-bursdag! Jeg er litt misunnelig på hundene dine, og gleder meg veldig til vi også kan skaffe oss bikkjer. Kanskje rundt neste sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i med Fjellrypa der. Vi har tenkt aa faa oss hund (kanskje) naar vi faar barn, men jeg saaaaavner aa ha en pelskledd, levende og varm liten tass rundt oss. Gjett om jeg storkoser meg naar jeg er hjemme hos foreldrene mine, for de har verdens skjoenneste blandingshund! Savner hunden nesten mer enn foreldrene mine, jeg! :overrasket::ler:

Men teppeoedeleggelse er ikke goey, da. Faar haape lillevofsen vokser fra unotene sine snart! ;)

Hoeres goey ut med sommershow. Jobben min arrangerer ogsaa det, i London, saa om noen uker flyr vi nedover.

Ha en fin kveld, haaper energien kommer seg!

Tusen takk for koselige ord i dagboken min, forresten!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de andre her; ikke hør på hva folk sier når det gjelder størrelse. Ikke la kommentarer fra andre gjøre deg stresset og nervøse :fy_fy: Jeg får også høre dette, men fordi om magen vokser mye en periode betyr jo ikke det at ungen er stor når den velger å komme ut. Dessuten, jeg har hørt om lette fødsler med store unger, og vanskelige fødsler med små unger, så det er ingen særlig sammenheng der heller. Bare slapp av og nyt den voksende magen du :kose:

Jeg tror forresten ikke folk tenker så mye over det de sier alltid. Det er mer en måte å prate om magen på, og så har de kanskje ikke tenkt så nøye gjennom hva de faktisk sier. De vil bare være hyggelige, og kanskje litt morsomme og så blir det bare slik.. Vet ikke jeg, men slik velger i alle fall jeg å se på det..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Valentine, Holly, Fjellrypa og Skytte. :klem:

Hunder er bare helt nydelig å ha ja, skjønner godt at dere savner det! Selv om jeg er litt lei akkurat nå, for ikke nok med at lillevoff har laget tusen biter av teppet sitt, men hun har også gravd ut blomstene av krukka utenfor døra... :tristbla: Rampehund! Sånn går det når mor ikke følger med bestandig! Men når de kommer bort med stooore brune øyne, legger hodet i fanget mitt og ser bedende på meg, da er alt av bøll og fantestreker glemt igjen ja!

Jeg ble litt beroliget i går ang magestørrelsen min, var inne på et annet forum og så på mage-galleriet til de som er omtrent like langt på vei som meg, og jeg er ikke så stor! Men jeg skal nok snakke med jordmor om det likevel, har time til uka. Har nemli hørt at det er mulig å få modnings-akupunktur noen uker før termin, og det vil jeg ha!

Var en tur i byen i går også, eller dvs en annen by enn sist. ;) Kjøpte meg en bukse til på Lindex, men ba om å få deponere på den, for jeg er ikke helt 100% sikker på om jeg likte den.. Olabukse som går under magen var det. Den satt som et skudd over rumpa, men bena er så smale, og det er jeg ikke helt komfortabel med... Har litt legger jeg nemlig... ;) Prøvde den i går, og min kjære syns den var veldig fin, så vi får se. Jeg skal prvde den en gang eller to til før jeg bestemmer meg. Er ikke akkurat lett å finne fine bukser for tida! Etter byturen dro jeg og hilste på den ene hesten som jeg har satt bort. Den virket veldig fornøyd egentlig, så det var godt å se, men jenta som har den var nok ganske så nervøs over at jeg stod å så på henne mens hun red, for hun virket veldig ukonsentrert. Skal høre med ei venninne om hun kan undervise henne litt, så får jeg sett hvordan det går. I dag er det jo st.hans, men vi har igrunnen ingen planer. Kanskje se film, og spise god mat. Tror ikke det blir så lang dag på min kjære i dag, så vi kan handle etterpå sammen.

I går kveld etter at vi hadde lagt oss kjente min kjære for første gang veldig tydelige spark, og mange etterhverandre! Tidligere har det vært bare små dult som ikke er så lette å kjenne utenpå, men i natt var mikro tydelig veldig våken. Tror min kjære syns det var stas, for han gliste som bare det, og sa "DER!! DET var et spark!! Oj ett til jo! Og enda ett!" Hehe, syns det er på tide at han kjenner det, for jeg går jo å begynner å le når det blir aktivt der inne, men han har nesten ikke kjent noenting. Vanligvis har babyen sovet når vi har lagt oss, eller hvertfall vært i rolig modus, og det er mest da vi har tid til å ligge og kjenne sånn også.

Helg igjen nå, heldigvis en helt uten noen planer!! Utrolig deilig altså! Jeg skal kanskje dra å se på et ridestevne, men har ikke planlagt noe konkret ennå. Først skal jeg spise frokost, ta meg en tur ut siden det ikke regner, og så får vi se etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig for mannen å få kjenne spark da! Jeg gleder meg til min kan det også! Da tror jeg han blir glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensommerbruden: Ja, det er kjempekoselig! Gled deg masse!!

Nå er jeg så gla... Hehehe.. :sjarmor: Den grusomme dama som solgte ponnyen vår (jeg skal ikke skrive hva jeg har lyst til å kalle det kvinnemennesket..) selger huset!!! Dvs at vi slipper å ha henne i nabolaget mer (dvs nabolaget hos mamma)!!!!! Så sinnsykt deilig! Jeg håper hun taper godt på salget... (Skadefro jeg?? Neeeeeida!) ÅÅÅÅH så utrolig deilig! Men jeg skal nok passe på å fortelle henne hva jeg mener om henne likevel jeg da! :sjarmor:

JUBELJIPPI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til spark!  :hjerte:

Hvor langt er du på vei idag? ;)

I dag er jeg 22+5 :) Tida flyr bare fortere og fortere syns jeg! Har veldig lyst på lang deilig sommer, samtidig som jeg er klar for ta den skal gå kjempefort så jeg får lille babyen ut og kan hilse på snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var St.hans aften overstått. Vi var hos et vennepar og grillet og skravlet, og min kjære og de vi var hos drakk. Min kjære er ingen typisk party-løve (les: fyllesvin), mens de vi var hos har en litt høyere alkoholføring enn vi er vant med. Skjønner virkelig ikke at de orker jeg, men de vokser vel fra det etterhvert de også... ;)

Det var veldig koselig da, selv om både jeg og min kjære var stup-trøtte rundt midnatt, så vi satte nesa hjemover forholdsvis tidlig. Han ligger fremdeles og sover, tenkte jeg skulle vekke han snart så ikke hele dagen går med.

I dag aner jeg ikke hva vi skal finne på, jeg har litt lyst til å dra på ikea, men det spørs om min kjære orker å kjøre dit i dag... Vi får se hva som skjer. Litt deilig å ikke ha noen som helst planer for dagen også! Må støvsuge og vaske litt klær, men venter til min kjære er våken tror jeg.

Litt sliten ennå, selv om jeg sov helt til ti i dag, men jeg våkner vel i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.'

Koselig å høre at dere hadde en trivelig feiring i går... :Nikke:

Moro at mannen kjenner spart også forresten! :hjerter:

Håper helga blir like fin... :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Cr@sh! :klem:

Hadde ikke ork til å sett meg ved pc`n i går jeg, så jeg får ta oppdateringen nå. Det ble ikeatur på oss, og jeg har fått dagsenga jeg har hatt lyst på i lange tider! :hoppe: Så nå er den stygge og hullete (lillevoff har tygd på sofa ja!) sofaen min ute av huset!! Superdeilig altså! Var kjempeheldige og fant rammemadrass i billigkroken, så det ble billigere enn vi hadde trodd også. Bedre å ligge på var den også! :) Ellers må jeg bare si at min kjære har et merkelig humør... I går var han i superhumør hele dagen, men når vi kom hjem begynte han med å skrike til lillevoff fordi hun ville hilse på han... Ikke rart hun vil det når han vanligvis lar henne herje og leke med han med en gang han kommer... Så det ble et stykk frustrert hund. Neste som skjer er at vi skal ha ut den gamle sofaen, og der må bena skrues av for at den skal gå gjennom døra. Han shår og fyrer seg opp fordi det ikke er så lett, og jeg tilbyr meg å ta over, det er jo tross alt bare en pirke-jobb å få de av. Men istede, så hiver han skrujernet i gulvet og begynner å røske og dra i bena.... Og lager masse hakk i stuegulvet mitt.. :sur: Jeg sa ikkeno til han der og da, for han hadde vel flydd i taket, men han fikk høre det etterpå ja. Da vi skulle skru sammen senga skulle han absolutt være sjefen og gjøre alt på sin måte (uten å lese bruksanvisniga selvsagt), og når ting blir gjort feil, OG han kjefter på meg som gjør det riktig, da får jeg nok altså. Han begynte å kjefte og når jeg sier ifra (faktisk på en rolig måte, flink da ja!) at han ikke har noen grunn til å kjefte på meg, så furtet han en stund, men så gikk det jaggu meg over gitt! Men jeg merker at jeg er så lite vant med folk som har et sånt temperament altså. Hvis han skriker sånn til ungen vår for ingenting kommer jeg til å klikke max! Ille nok med hunden, for hun aner jo fred og ingen fare, og hadde ikke gjort noenting annet en det hun pleier. *sukk*

Kvelden ble hvertfall fin da, og jeg var så sliten at jeg sovnet på nye dagsenga, mens min kjære så film.

Kom oss ganske tidlig i seng, men jeg våknet av noen som råkjørte forbi her i natt... Og jeg husker jeg tenkte: det der ender ikke godt.. Og det første jeg ser i dag når jeg skrur på pc`n er at det har vært en ulykke ikke langt herifra... Uff, jeg har så dårlig mage-følelse altså, lurer så veldig på om det er noen jeg kjenner... :tristbla: Får vente til litt utpå dagen og sende en melding eller to og se om det er noen som vet noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Jaja, restskatt er gøy dere... Det har blitt noe kluss på selvangivelsen min, så jeg får nå 3000 kr i restskatt istede for å få penger tilbake... :sur: Kjenner at det ikke er mye som skal til for å vippe meg av pinnen i dag, hormonene er vel i ulage ellernoe. Humøret sank hvertfall mye etter å ha åpnet posten i dag. :tristbla:

Skal besøke ei venninne etterpå som jeg ikke har sett på over ett år, det håper jeg blir koselig. Hadde tenkt til å shoppe litt, men det spørs hvor gøy det er når jeg vet at det er så mye penger som skal ut.. Får vel titte litt hvertfall!

Denne uka skjer det endel: imorgen skal jeg på jordmor-time, på onsdag skal jeg prøve å ta en tur å besøke den ene hesten som jeg har satt bort, torsdag er "fri, og fredag har jeg svangerskapskontroll hos legen, og på kvelden skal vi på sommershow med jobben til min kjære. Lørdag skal jeg i utdrikkingslag, og søndag tror jeg at jeg skal sove....

Nei, jeg får vel gå å gjøre meg klar vel, og prøve å ikke tenke på penger mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: På dumme mannen!! Sånn vil vi ikke ha mennene våre,det bare MÅ han skjønne!!

:frustrert: På restskatten også...utrolig kjipt....DusteNorge som bare skal ha og ha,kunne de ikke unne folk litt ekstra nei??

Mye på tapeten du også,da går i allefall tiden! Og det er jo bare bra! Tenk at du er over 22 uker allerede da...Koselig!

Lykke til på kontrollene! Må få rapport! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sinna: Så utrolig kjipt med den restskatten! Man kan bli sur og grette av mindre, ja... :roll:

Voldsomt mye som skjer hos deg denne uka da... Full rulle! Det er godt å ha noe å gjøre - men samtidig kan det jo bli litt mye også. Pass på å få nok hvile da vennen!

Lykke til på kontrollene.... vi vil gjerne høre rapport! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Til Liljen, Cr@sh og Skytte!

Cr@sh og Skytte: Klart jeg skal få skrevet rapporter fra kontrollene!! :)

Jeg er faktisk i min 24 uke nå, tida flyr jo bare helt hemningsløst fort!! Er 23+1 i dag. :)

Har vært hos venninne A og storkost meg. Fikk en stor lenestol av henne som de ikke hadde plass til, den var superfin! Må få min kjære til å hjelpe meg å ta den inn, er nok litt for tung for meg nå... :sjenert: Sulten som en hest, så jeg får skrive mer senere i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill venninne du har. Moro med noe nytt da...

Flott å høre at vi er "sikret" rapporter... :Hehe:

Ha en fin kveld, vennen! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...