Cr@sh Skrevet 20. juni 2006 #1181 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei snuppa1 Så mye action rundt bryllupet da... Har dere fått hentet bilen? Hva var det som var feil? Fint at dere kom fram i tide da.. og fikk med dere sermonien... Grattis med bursdag til voffene! Har du fått sååå stor mage? Det er mange som plutselig blir store, og så holder magen seg nogenlunde lik en lang stund. Tror ikke du har noe å bekymre deg over... Jeg har også fått en del kommentarer... men nå er nå dette andremann - og da kan man visst bli fortere større enn med første. Uansett... Skulle du måtte føde en baby på 4 kg - så går det veldig greit det også! Lillegutten min veide 4100g da han kom til - og det var overhode ikke problematisk! Og skulle det altså vise seg at babyen er større en gjennomsnittet, så blir du fulgt opp og får i hvert fall ikke gå over tida... Slapp av! Kos deg i byen i dag! fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1182 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hei Cr@sh! Takk for oppmuntringer! Håper du har rett og at magen holder seg sånn ca lik en stund fremover nå! Bilen ble hentet av min kjæres snille søskenbarn, og ble kjørt til en mekaniker, så den står der ennå. Det kan den bare gjøre til de finner ut hva som feiler den og de har fått reparert det, min kjære har heldigvis bil i jobben og jeg har min, så vi klarer oss fint med det! Ha en fin dag da vennen,, er på vei ut døra jeg nå. Endret 20. juni 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2006 #1183 Del Skrevet 20. juni 2006 GRATTIS MED 60 SIDER!!!!!!!!!! Litt pes i helga ja! Men bra det ordnet seg altså! r ikke kjekt å komme ut for sånne hendelser! Hadde nok blitt for mye for hormonene mine det ja Og grattis så mye til voffene!! Må kose masse med dem fra meg! Men du,ikke tenk på hva folksier om magen din du! For bare vent,snart treffer du noen som syns den er såå liten Er bare sånn folk er! Skjeve i øynene... Noen tror jeg har sååå lenge igjen,mans andre sperrer opp øynene og syns jeg bør føde strax! Har også tenkt en del på dette med fødselen og ant kg baby som skal ut.Det som er viktigst er nok at den ikke er så tykk i hodet,for da kan den være 4kg men lang liksom! Hvis du skjønner? Ble nå knotete skrevet dette.......... Kos deg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. juni 2006 #1184 Del Skrevet 20. juni 2006 Grattis med dagen til voffsene!! Håper du finner ei fin bukse! Mulig at magen "stopper opp" en stund så du må ikke bekymre deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 20. juni 2006 #1185 Del Skrevet 20. juni 2006 Joho - 60-siders fest! Skytte sa det så treffende - folk har skjeve øyne Ikke ta deg nær av "ååå sto" eller "sååå liten". Babyen trnger ikke bli så himla stor fordi om magen er det - noen har myyye fostervann inni der, og noen har litt polstring også Alt er relativt, og ingenting har en fasit, er ikke noe som er "riktig" og "galt" når det kommer til mager, og alle har ulike kropper og svangerskap, og ingen kan sammenligne deg med seg og "ha rett". Så ta det helt med ro! Kjedelig bilopplevelse på dere da.. Men sikkert stas med bryllup likevel! Jeg elsker bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1186 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei alle sammen! Dere har sikkert rett ang magen og babyens størrelse, og lang kommer h*n nok til å bli uansett, for både jeg og min kjære er over gjennomsnittet høye. Så jeg satser på en lang og tynn en jeg! I dag har jeg vært i byen med gode venninne H, spist lunsj og kost oss. Jeg fikk kjøpt meg en joggebukse i tynt stoff som gikk godt under magen og en mammabukse i olastoff med strikk i livet på Polarn og pyret. Superfornøyd med begge to! Brukte nok litt mer penger enn beregnet, men det er det verdt! Lille Bumblebabyen fikk en blå sparkebukse med fisk på fra H&M. Den er litt guttete, men om det viser seg å bo ei lita tulle i magen, så får jeg heller bare bruke noe rosa inni.Viste den til min kjære ista, og han syns den var fin! (Ingen kommentar om at det er for tidlig å kjøpe eller noe!! ) På veien hjemover var jeg innom beitet til unghestene og så til dem. Koselig å kose litt med dem igjen nå!! De er så søte og selskapsyke når de er på beitet, kommer løpende med en gang de ser meg. Etter å ha vært der dro jeg først innom Plantasjen og kjøpe to små roser, men ellers syns jeg utvalget der var dårlig så jeg dro innom et "ordentlig" hagesenter også, og kjøpe litt mere blomster, et par pelargonia i lys, lys rosa, en hengeampel med kokosbunn og svart smijern og en hvit hengeblomst som jeg ikke vet hva heter. Plantet om alt sammen da jeg kom hjem, og det ble så fint! Voffene har fått bursdagsgodis, et stort fylt ben til hver som de koste seg med i flere timer her. Glade hunder i dag ja! Ellers var jeg i butikken en liten tur ista, og så ringer venninne H igjen og lurte på hva jeg drev med. Det viste seg at hun var like i nærheten så hun stakk innom og vi skravlet litt på parkeringsplassen. Plutselig svinger eksen min inn der, tror jeg må ha sett litt ut, for han har jeg aldri sett der før. Snakket ikke noe med han annet enn "hei", før han kjørte ut fra parkeringa ordentlig rånestil. Venninne H kikket bare dumt etter han og sa "sånt gidder jeg ikke kommentere engang". Hehe. Vasket bilen min også, og nå erd et fotballkamp på tv, så jeg har benket meg forran pcn litt. Og JOOOHOO!!! Jeg har fått til 60 sider dagbok! Her blir det fest ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2006 #1187 Del Skrevet 20. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 20. juni 2006 #1188 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei! Har hatt en travel dag du, eller fått gjort mye iallefall! Flink er du! Hører at vofsene har bursdag? Grattis med dan til dem! Har magen din vokst mer? Tror også det er umulig å si hvor stor den blir og hvor stor ungen blir av å se på magen. Har hørt om damer med små mager som fikk store unger og damer med store mager som fikk små unger. Så det er veldig individuelt. Selv er jeg spent på både vekta og magen. Har god matlyst og spiser hele dagen. Er i tillegg mye oppblåst og føler meg stor og tung innimellom, spesielt på kveldene, for da har lufta samlet seg hele dagen. Håper det blkir bedre etterhvert. Ha en fortsatt god kveld, og ha ei fin natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 21. juni 2006 #1189 Del Skrevet 21. juni 2006 God morgen! Som de andre også sier, ikke bry deg om kommentarene. Folk har noe å si uansett. Selv får jeg hele tiden høre at jeg er sååå liten til å være så langt på vei at de skjønner ikke hvor babyen har gjort av seg, også lurer de på om jeg er sikker på at hun vokser som hun skal. Sårende kommentarer egentlig, men jeg har lært å overhøre dem Onsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #1190 Del Skrevet 21. juni 2006 Så gøy at du fant bukser! Og sparkebuksa hørtes SØT ut! Planer idag? Er formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juni 2006 #1191 Del Skrevet 21. juni 2006 Deilig med shopping - både til deg og til den lille i magen! Moro å kjøpe småttis-klær! Håper du får en fin-fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 21. juni 2006 #1192 Del Skrevet 21. juni 2006 Sparkebuksa er kjempesøt, den har jeg sett på også! Magekommentarer kommer vel uansett hvordan man ser ut. Det er jo forskjellig hva folk er vant til. Gratulerer med vel overstått dag for vofsene! Høres ut som de koste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 21. juni 2006 #1193 Del Skrevet 21. juni 2006 En god onsdag ønskes tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #1194 Del Skrevet 21. juni 2006 Å, så masse koselig besøk jeg har fått da!!! I natt har jeg sovet som en stein, og våknet ikke før klokka var nesten 10! Og gjett om jeg måtte tisse da!! Hehe, jeg tror jeg tok trappa i to steg for å komme meg fortest mulig på do... I dag regner det ute, så jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal finne på... Blir en tur ut i kveld med en jentegjeng. Skal ut å spise og skravle litt. Min kjære har visst en forferdelig dag på jobben i dag, så det er mulig han ikke kommer hjem før etter at jeg har dratt i kveldinga. Er ikke helt i slag kjenner jeg, tror det blir litt sofa noen timer i dag ja... Må jo være opplagt i kveld, så jeg får lade opp litt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #1195 Del Skrevet 21. juni 2006 Slappe av og kooose deg! Koselig med jentekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juni 2006 #1196 Del Skrevet 21. juni 2006 Huffd da, ikke hyggelig for mannen.. Håper det går bra allikevel og at du får en hyggelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #1197 Del Skrevet 21. juni 2006 Nå har jeg sløvet på sofaen i nesten hele dag, og er fremdeles like slapp... Hehe, noen dager er sånn, og været gjør ikke akkurat at energien er på topp. Min kjære ringte ista og sa at vi var bedt med på et sommershow (hva nå enn det er!?) neste fredag med jobben hans. Kjempekoselig at de inviterer med følge syns jeg! Blir godt både for han og meg å finne på noe sånt sammen, og når det i tillegg er arrangert igjennom jobben hans så er jo det suverent. Jeg skal ta meg en liten tur ut nå, og så satser jeg på at energien min vil stige raskt frem til jeg skal ut etterpå. Ha en fin ettermiddag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juni 2006 #1198 Del Skrevet 21. juni 2006 Kos deg på jentekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funshine Skrevet 21. juni 2006 #1199 Del Skrevet 21. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #1200 Del Skrevet 22. juni 2006 Til Cr@sh og Funshine! Kvelden ble kjempekoselig! Vi skravla i ett sett og spiste deilig mat. Jeg var så mett når vi skulel dra at jeg nesten ikke klarte å rette opp kroppen.. Lillevoff har terrorisert det ene hundeteppet i dag tidlig, det lå i tusen biter ut over stuegulvet... Festlig med unghund ja! Godt at hun blir eldre hun også, er så kjedelig når de holder på sånn. Storevoff hadde også en periode der ting måtte flyttes opp i høyden.. Hun spiste bl. a mammas vekkerklokker.. Flere ganger! Og ikke fullt så festlig: en full pakke med sånne reise-anti-diarre-piller... Det gir forøvrig veldig masse diarre hvis noen lurte. Ble et dyrt veterinærbesøk den gangen ja... Sånt har ikke lillevoff fått til ennå (bank i bordet!!!), så jeg skal være glad så lenge det bare er et teppe som går med i suget. Dagen i dag.. Tja, hva skal jeg finne på da? Det er litt bedre vær enn i går, mend et blåser så sinnsykt, så jeg tror jeg kommer til å være mest mulig innendørs likevel. Har veldig lyst til å dra på shoppings, men jeg får vel roe det ned til skattepenger og lønn kommer inn vel.. Det positive er at jeg hvertfall rekker en god dagbokrunde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå