Fjellrypa Skrevet 14. juni 2006 #1161 Del Skrevet 14. juni 2006 Her har det jammen skjedd ting siden sist jeg var på besøk! Håper du og mannen er ordentlig venner igjen nå, det er slitsomt å gå å vente på utbrudd hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 14. juni 2006 #1162 Del Skrevet 14. juni 2006 Skjoenner godt at du ble irritert paa det med parabolen - men du blir sikkert fort vant til den. Husker en lignende episode fra noen aar siden, som ikke handlet om antenner men om hoeyttalere. Pappa hadde vaert ute og kjopt state-of-the-art hoeyttalere til 15.000 kroner ( ), og mamma begynte aa graate da han satte monstrene i stuen...Men naa fungerer de fint som plantestativ! Er det fortsatt varmt og deilig hos dere? Her er det bare 17 grader i skyggen paa det varmeste, saa ikke helt sommertemperaturer ennaa... Haaper du har en fin kveld, i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juni 2006 #1163 Del Skrevet 14. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 14. juni 2006 #1164 Del Skrevet 14. juni 2006 Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Skrevet 14. juni 2006 #1165 Del Skrevet 14. juni 2006 Innom og hiilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #1166 Del Skrevet 15. juni 2006 Tittei jenter! Takk for besøk I dag er det VARMT igjen, sikkert 20 grader hvertfall, enda klokka bare er halv elleve. Planen i dag er først å dra til veterinæren jeg bruker på hundene... Kom på at jeg mangler et stempel i helseboka til lillevoff, og hun skal jo stilles ut på søndag... Så da må det være i orden! I kveld skal jeg på møte, det blir sikkert koselig håper jeg. Min kjære er på jobb nå, og så skal han rett til gamlehuset sitt, de nye eierene skal ta over i dag, så han må levere nøkler og slikt til dem. Etter det skal han besøke bestefaren sin på sykehuset, muligens for siste gang, for han er gammel og syk nå, og nyrene hans begynner å svikte... Trist, men likevel ikke så ille, for han over over 90 år, og vil slippe selv. Tror min kjære har godt av å få sagt hade på en ordentlig måte. Jeg rotet rundt etter helseboka til lillevoff, og kom over en eske med gamle bilder. Babybilder av meg, og ganske mange bilder av pappa. Noen dager er det helt greit å se han på bilder, og andre ganger kjenner jeg tårene presse på bare jeg ser han. I dag var en "grei dag", men jeg kjenner jo savnet etter han godt hver gang jeg ser et bilde. Nå skal han bli bestefar igjen, og han har ikke fått lov til å oppleve noen av barnebarna.. Og ingen av barnebarna hans vil få bli kjent med han. Det gjør litt vondt i meg kjenner jeg. Ikke nok med at jeg mistet han så alt for tidlig, men mine barn har også mistet han, lenge før de ble født. Noen ting i livet er så forbannet urettferdig! Nei, nå skal jeg spise litt mat, og så skal jeg gå ut, for nå er jeg lei av å være inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. juni 2006 #1167 Del Skrevet 15. juni 2006 Skjønner innmari godt tankene om faren din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #1168 Del Skrevet 15. juni 2006 MissS Noen ganger så kommer det mye rare tanker opp gitt.. I dag har jeg fått ordnet masse, så jeg er fornøyd med meg selv. Min kjære har overlevert huset til nye eiere, han ringte nettopp. Det ble visst ikke noe besøk til bestefaren hans likevel, regner med at jeg får forklaring etterpå.. (fikk en litt dårlig følelse på det der....) Nå venter jeg på at skjørtet mitt skal bli tørt så jeg har noe å ha på meg på møtet etterpå... Så utrolig irriterende å ikke ha nok klær som passer altså! Gleder meg til skattepenger og lønning kommer her i huset, da skal det shoppes litt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 15. juni 2006 #1169 Del Skrevet 15. juni 2006 Bare innommed en god klem og ønsker på forhånd god helg. Får oppdatere meg etter helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. juni 2006 #1170 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei vennen... Skjønner godt at du kan ha litt vanskelig følelser i forhold til faren din... jeg greier nok ikke å sette meg inn i hvordan det er - men det må være utrolig rart... Håper ellers alt er bra! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1171 Del Skrevet 16. juni 2006 til dere Epona og Cr@sh. Nå har jeg nettopp fått en veldig overraskende og hyggelig mail! Fra en som jeg gikk på folkehøgskole sammen med for ca 10 år siden! Har ikke hørt et knyst fra han på maaaaange år, så jeg skvatt litt når jeg så navnet hans. Han hadde googlet meg fram skrev han. Morsomt. Lillevoff står med hodet og forbeina oppe i stolen som storevoff ligger i nå, og prøver å sove.. litt av et syn! Vel, jeg skal ordne masse før helgen nå, så jeg får se om jeg rekker å komme innom etterpå å skrive noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 16. juni 2006 #1172 Del Skrevet 16. juni 2006 Det er ikke lett å miste noen man er så glad i... Forstår deg godt jeg. Håper det går bra med deg ellers. At helsen er bedre Ha en strålende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 16. juni 2006 #1173 Del Skrevet 16. juni 2006 Synd at du føler at mannen stadig hakker. Det er ikke noe morsomt når man har perioder der man ikke føler at alt går på skinner akkurat. Håper humøret blir mer stabilt når alt med huset er i orden! (Og til din støtte: parabol er vel kanskje det styggeste jeg vet. Er glad jeg sliper akkurat det utenfor!) Og jeg skjønner godt at det må være tungt å ha mistet noen så nær. Selvsagt er det lov å tenke på det i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. juni 2006 #1174 Del Skrevet 16. juni 2006 Saa trist med faren din! Er det lenge siden han gikk bort? Haaper moetet var koselig, og at du faar en fin helg. Lykke til paa utstilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #1175 Del Skrevet 16. juni 2006 Liljen: Håper du får en fin helg også! Valentine: Han har blitt mye bedre altså, og jeg har nok klaget litt mer enn retferdig er her tror jeg, det er lissom bare her jeg får blåst ting ut når det blir litt hett rundt oss... Holly Hobbie: Det er lenge siden han døde ja, faktisk over 20år alt. Men han er jo fremdeles pappan min, og jeg tror nok aldri jeg helt kommer over at han ikke er her, for det føles fremdeles like feil. Møtet var bra, med god mat og i det hele tatt! Nå har jeg nettopp spist toast, og det var jammen godt! Lenge siden sist det nå. Har begynt å bli så sinnsykt godtesyk, men jeg prøver å spise ordentlig mat istedefor bare søppel-mat... Ikke like lett hele tiden, men jeg må jo bare klare det, litt lettere når jeg tenker at det er et annet lite menneske som får næring fra meg, men jeg er like sukkerhungrig forde... Is og saftis derimot, det går det stooore mengder av. Har tenkt til å prøve å lage frossen smoothie i sånne "lage-saftis-begere" men jeg må få kjøpt det først. Det er jo nødt til å bli mye sunnere enn vanlig saftis skulle jeg tro! Imorgen er det bryllup til min kjæres kusine. Jeg har aldri møtt dem, så jeg hverken gleder eller gruer meg egentlig. Sikkert greit å få møtt en masse slektninger på den siden så har jeg gjort det lissom! Søndag er det hundeutstilling, så jeg skal lure med meg lillevoff i dusjen snart og få henne litt renere enn det hun har vært i det siste. Hun er ikke spesielt gla i dusjen, men det går nok med litt smisking og lurerier! God helg til alle, rekker nok ingen runde før tidligst søndag kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juni 2006 #1176 Del Skrevet 16. juni 2006 Huff..skjønner godt at du savner faren din ja..Men godt å ha bilder og minner å tenke på! Håper helga blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 17. juni 2006 #1177 Del Skrevet 17. juni 2006 Han har blitt mye bedre altså, og jeg har nok klaget litt mer enn retferdig er her tror jeg, det er lissom bare her jeg får blåst ting ut når det blir litt hett rundt oss... Men det er jo det som er så fint med KG. Man kan få blåst ut det man trenger, og av og til er bare det nok til at frustrasjonen forsvinner for min del. Jeg skriver det av meg på en måte Dessuten kan man få litt kos og klapp, og det gjør godt det også Ingen dømmer deg for å være frustrert i perioder! Kos deg i bryllup i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 17. juni 2006 #1178 Del Skrevet 17. juni 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2006 #1179 Del Skrevet 19. juni 2006 *hoho...........* *hallooo.............* Bare innom og ser etter deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1180 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei alle søte dere! Nå har det vært så mye som har skjedd de siste dagene at jeg rett og slett ikke har hatt overskudd til å sette meg ned med hverken min egen eller noen av dere andres dagbøker... Lørdag: Bryllup og stas. Det var et godt stykke unna her, og vi kjørte min kjæres bil... Kom oss på fergen vi skulle på, og alt var såre vel. Men derimot når vi kom ut på av fergen igjen, da hadde bilen fått en mistenkelig lyd... Trodde først at det var den ene bremsen som hang på, så vi kjørte et stykke mens min kjære prøvde å bråbremse noen ganger. Det ble ikke bedre... Jo lengre vi kjørte dess mer bråkte bilen, og til slutt turte vi ikke å kjøre lengre. Min kjære ringte sin mor, som tok helt av og beordret oss å kjøre videre. Vi prøvde et lite stykke til, men da syns vi begge to at dette var alt for skummelt. Bremsene MÅ jo virke, ellers kan farlige ting skje. Så da vi stoppet for siste gang viste det seg at det var kommet noe olje-lignende ut fra bak det ene hjulet! Selvsagt har min kjære (surrehuet...) glemt å betale forsikringen, så dersom falken skulle hjulpet oss hadde det kommet på over 5000 kr. (Det var da jeg tenkte i mitt stille sinn: hvorfor kjørte vi ikke min bil....) Min kjære var rimelig stressa, frustrert og ikke minst sint, men han var superflink, og lot det ikke gå ut over meg i det hele tatt!! (kjempeforbedring!!!!) Til slutt måtte vi få tak i en drosje, noe som ikke er like lett når man ikke helt vet hvor i verden man er, og den plassen man faktisk befinner seg ligger sånn passe langt inne i gokk.. Men til slutt oprdnet det seg også, så etter en lang taxi-tur med en kjempekoselig sjåfør og en regning på nærmere tusenlappen kom vi frem til kirken akkurat i det brudeparet kom ut. Middagen og alt gikk bra, jeg fikk hilst på mere av slekta der som jeg ikke har møtt før. Vi ble kjørt tilbake til fergen på kvelden, og henta av mamma på andre siden, og var hjemme i ett-tiden. SLITNE da ja! Søndag: Tiiiidlig opp, og hundeutstilling med lillevoff. Tok det mest som en trening, hun har jo aldri vært med på sånt noe før, og var litt ukonsentrert og gira på alle hundene som var der, men hun fikk blå sløyfe, og gode kritikker av dommeren. I det store og hele så må hun bare vokse litt mer, og sette mere muskler, og det skal vi da få til! Kjempefornøyde med resultatet! Dro hjem og sovnet alle mann. Mandag: slappet av på dagen, og var på sommeravslutnings-møte med styret jeg er med i. Koselig, men litt slitsomt med godt alkoholiserte folk godt over 50.... Hehe, men det var god mat (vi grillet) og i det hele tatt. I dag skal jeg til byen og se etter bukse, for jeg blir gal av de jeg har. Etter at jeg reklamerte på den H&M buksa har jeg bare hatt en mamma-bukse som har passet, og den er så trang akkurat litt over symfysen, så jeg blir helt sprø av å gå med den. Håper jeg finner en altså, ikke så lett det der... Ellers begynner jeg å bli litt bekymret... Den siste uka har jeg fått så sinnsykt mange kommentarer på at jeg kommer til å bli DIGER, så stor som magen min er allerede. Det er ikke det at jeg er redd for hvordan kroppen min blir egentlig, men når jeg tenker tanken på å få en baby på over 4kg, da blir jeg nervøs med tanke på fødselen... Og jeg som i grunnen ikke har hatt noen negative tanker om fødselen i det hele tatt... Tenk om jeg går flere uker over tida da som de andre jentene i familien som regel gjør, jeg kommer jo til å føde en ferdig utvokst treåring!! Jeg skal prøve å få til en dagbokrunde enten etter at jeg kommer fra byen etterpå eller i kveld, for nå MÅ jeg bare se hvordan det går med alle jentene her inne!! I dag har både lillevoff og storevoff bursdag, de blir ett og fire år i dag! Må huske å kjøpe noe namme til dem i byen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå