Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Hei! Bare jeg som stikker innom en tur:) Flytting hørtes slitsomt ut, ikke overanstreng deg nå. Kjempefint at du og mannen er gode venner igjen, det er ikke bra å krangle så mye. Litt småknuffing innimellom er vel ikke til å unngå, men det kan man jo leve med;)

Bade nå, ja det skulle jeg likt å prøvd, hehe, neeeei. Det er altfor kaldt her enda, må nok vente. Men kunne jammen tenkt meg en tur i basseng, det hadde vært fint!

Ønsker deg en videre fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jeg elsker varme og sol!!! I dag har jeg vært i byen en liten tur, byttet en mammabukse fra H&M som var revnet i stoffet (andre gang det skjer meg med de buksene, så nå gidder jeg ikke kjøpe flere!), og så har jeg ordnet og stelt litt i hagen med innepauser når det har blitt for varmt.

Min kjære har kommet hjem fra jobb tidlig, så nå skal vi slappe av litt, og så blir det vel en tur med voffsene litt senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahhr, så irriterende det er når buksene revner. Har og vært borti at bukser fra H&M har revnet (selv om det ikke var mammabukser da.. :sjenert: )

Håper den nye du fikk er bedre da :)

Ha en koselig kveld sammen med mannen. :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, for en HETE det var igår! :-D

Tenkte å grille idag men er meldt regn....... :grine:

Har du planer for dagen?

Formen fin? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Vet du hvorfor han hakket på deg, hvorfor han har vert så kranglete?

Hjelper nok å snakke ut om det, så det ikke skjer igjen og igjen?... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaahhr, så irriterende det er når buksene revner. Har og vært borti at bukser fra H&M har revnet (selv om det ikke var mammabukser da..  :sjenert: )

Håper den nye du fikk er bedre da  :)

Ha en koselig kveld sammen med mannen.  :)

:klem:  fra meg

Ja, ikkesant det er irriterende?! Jeg ba om pengene tilbake, så jeg skal nok ikke ha flere av den typen bukser. Problemet er bare nå at jeg ikke har mer enn en mammabukse som passer.... Så jeg går i skjørt! Går jo greit så lenge det ikke er kaldt ute.

Kvelden ble fin den!

Ja, for en HETE det var igår!  :-D

Tenkte å grille idag men er meldt regn.......  :grine:

Har du planer for dagen?

Formen fin? :klem:

Kjennes ut som det skal bli hete her i dag også, med mindre været har tenkt til å snu... Håper ikke det, jeg vil jobbe litt i hagen etterpå. Håper sola blir hos deg så du får grillet i dag!!

Vet du hvorfor han hakket på deg, hvorfor han har vert så kranglete?

Hjelper nok å snakke ut om det, så det ikke skjer igjen og igjen?...  :sjenert:

Tja, tror rett og slett at han har vært veldig stresset for å få det siste i forbindelse med hussalget på plass. Vi har ikke egentlig snakket så voldsomt mye mer om det, men jeg har sagt at jeg ikke vil ha et hjem der kjefting og navnekalling er en del av hverdagen. Og han har skjerpet seg betraktelig, så får jo bare håpe at det fortsetter!

I dag må jeg ordne litt praktiske ting i forbindelse med en forening jeg er med å leder, og så MÅ jeg få ordnet noe til et utdrikkinglag jeg skal i om ikke så lenge.. Og ellers tror jeg ikke det skjer noe spesielt.

I går kveld dro vi på tur opp i skogen med hundene, jeg var utstyrt med badetøy, og hoppet ut i vannet når turen av over. Det var kjempedeilig!!! Svømte en stund, men min kjære stakkars pyse-mann som stod på land ble jo spist opp av myggen... Hundene ble litt forfjamset over at jeg var ute i vannet, og lillevoff (som har blitt ganske så stor voff) stod og pep og prøvde å gå oppå vannet for å komme ut til meg. Det så ganske så morsomt ut! :ler:

Nei, nå skal jeg begynne med det papirgreiene jeg må få ferdig, så jeg kan komme meg ut i sola litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååhhh hørtes deilig ut å bade. :Nikke::Nikke: Morsomt med hundene :ler: Stakkars voffen syns nok det var kjempeskummelt vannet. :ler:

Håper mannen din fortsetter bedringen med tanken på å være sur og kjeftete. Det er noen som blir slik hvis di er veldig stressa.. :forvirret: Godt du gir beskjed iallefall :troest:

Ha en strålende tirsdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå er det min tur til å være litt irritert her i huset.... Bare sånn for å begynne med det første først: JEG HATER paraboler.... :sur::sur::frustrert::sur::sur: Skjønner ikke hva jeg skal med alle de idiotiske kanalene, og jeg har klart meg veldig fint uten i årevis. Men min kjære MÅ jo ha det, ellers er det omtrent verdens undergang... Og i dag forsvant signalet her.. Dvs, det ble litt dårligere enn til vanlig. Først holder han på ute i over en time, og jeg må selvsagt hjelpe til, les: stå å skrike til han om det skjer noe på tv. Når han ikke får det til, jo da ringer han rundt for å få sånn "parabol-mann" til å komme og fikse det. Holdt på i lange tider der ute, og de diskuterte nedsaging av trær (GRRR! MINE trær!!) og kom til slutt frem til at den stygge grusomme grå plata måtte flyttes (bare tull, det er ikke pga trærne at signalet ble værre de siste dagen, men fordi det blåste så sinnsykt her i forigårs). Så nå holder de på å flytte hele jævelskapen, så den blir stående midt i glaninga i hagen som jeg prøver å få fin. JEG HATER PARABOL... Den skal males i samme farge som huset så fort som fy, for å se på den stygge driten hele sommeren er fullstendig uaktuelt. Det koster sikkert skjorta også med han mannen her, har jo holdt på i lange tider alt.

Nå er stua mi overfylt med forsterkere, tunere, video og dvd-spillere og gigahøyttalere... :grine: Jeg vil ha et fint hjem uten alt det mikk-makket!!!

ARG...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære kom inn etter at alt ble fikset her, og han skjønte at humøret ikke var på topp... Først kom han med en krass kommentar: "Har du tenkt til å ha huset på utstilling eller?!" GRRRRRRRRRRRRR! Det hjalp ikke akkurat, så jeg ba han la meg være i fred, at jeg sikkert kom til å bli i bedre humør etterpå. Og da begynte han med smisking... Skulle kysse og klemme og kose... Ikke det lureste i verden når jeg mest har lyst til å måke til han.... :sjenert: Han skjønte omsider at det nok er lurt å gi meg litt tid, og nå sitter han i stua og kommer med kommentarer, spør meg om helt teite ting og prøver å smiske seg innpå meg på avstand.. Han er jo litt søt også da, selv om jeg er like irritert på den bedritne parabolen. Hvis han setter på fotball på tv etterpå, da går jeg...

Noen ganger så tyter bare de forbaska hormonene helt over, selv om jeg stort sett er veldig stabil i humøret det meste av tiden. ÆSJ altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare en liten :blomst: til deg i dag...

Skjønner det er kjipern med en mann som "tar over" og er sur og tverr... og jeg kjenner til de hormonutbruddene vi gravide får - hvis det er noen trøst...

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda...her var det hett...Ikke noe kos når det er sånn.

Håper dere kom frem til et kompromiss og ble gode venner igjen!

Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bare en liten :blomst: til deg i dag...

Skjønner det er kjipern med en mann som "tar over" og er sur og tverr... og jeg kjenner til de hormonutbruddene vi gravide får - hvis det er noen trøst...

:kys_2:

Takk vennen.. Det er mye bedre i dag heldigvis, selv om jeg hater den parabol-skiten ennå... Men bare sånn for å få sagt det: det var jeg som var sur og tverr i går altså, min kjære gjorde jo ikke egentlig noe annet enn å flytte parabolen, og kutte ned en gren på det ene treet mitt.... Og prøve å smiske med meg etterpå.

Auda...her var det hett...Ikke noe kos når det er sånn.

Håper dere kom frem til et kompromiss og ble gode venner igjen!

Sov godt! :klem:

:klem: Jeg har godtatt at den stygge saken skal stå på husveggen, men jeg liker den ikke forde.. :riste:

Vi er venner igjen, jeg er ikke så langsint som han jeg bor sammen med heldigvis, men jeg merker på han at jeg har litt å slå i bodet med om det skulle være noen andre kompromiss som må inngåes i den nærmeste tida... :sjarmor:

:kose:

:klem: Takk vennen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i dag har jeg nesten bare vært inne... Sitter og venter på en telefon, angrer veeeldig på at jeg ikke oppgav mobilnr mitt istede! Utrolig kjipt å vente på telefon altså, og så kan jeg ikke for alt i verden huske hvordan man viderekobler telefonen heller... Æsj!

Min kjære har hatt en lang dag på jobben, han er ikke hjemme ennå og det drøyer nok en stund til.

Vet ikke om det skjer noe i dag egentlig, kanskje jeg tar meg en tur til mamma etterpå, det blir ikke så mye jeg ser til henne nå som det ikke er noen hester hjemme..

Nå skal jeg hvertall stupe ned i fryseren og finne meg en saftis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du telefonkatalog?? Det står det åssen man viderekobler telefonen! Jeg har gjort det mange ganger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser du:-)

Brukerveiledning

Vent på summetone og tast inn følgende valg

Direkte viderekobling *21* nummer det skal viderekobles til # kvitteringstone #21#

kvitteringstone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du telefonkatalog?? Det står det åssen man viderekobler telefonen! Jeg har gjort det mange ganger!!!

Gikk igjennom nesten hele katalogen ista, men fant det ikke... Husker det stod der før.

her ser du:-)

Brukerveiledning

Vent på summetone og tast inn følgende valg

Direkte viderekobling *21* nummer det skal viderekobles til # kvitteringstone #21#

kvitteringstone

Jeg tror kanskje jeg skjønte det.. Takk! :) Hva gjør jeg når jeg ikke vil ha det sånn mer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...