Liljen Skrevet 7. juni 2006 #1121 Del Skrevet 7. juni 2006 Huff, ikke noe særlig å krangle slik nei. Hadde heller aldri sittet å tatt i mot all hakkingen så det var bra du svarte igjen syns jeg.. Håper det ordner sei, og at dagen i dag blir strålende Uansett. Kos deg på møte i kveld. Blir nok spennende det fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. juni 2006 #1122 Del Skrevet 7. juni 2006 Usj... ikke noe koselig å kragle sånn , nei.... Men kanskje dere hadde godt av å rense lufta litt... Det hender at det hjelper på forholdet generelt en gang i blant. Vi krangler meget sjeldent... men når vi først gjør det... så er det egentlig litt deilig etter på (blir fort venner igjen da)... Akkurat som det finværet som kommer etter torden og lyn... Håper dagen din blir bra i dag... og at dere koser dere sammen i ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #1123 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei Liljen og Cr@sh. Det virker svært lovende for dagen, min kjære sender bare søte smiske-meldinger i dag, og jeg har ikke tenkt til å rippe opp i noe. Utrolig vondt når man krangler sånn, men som du sier Cr@sh: godt når man får renset lufta. Min kjære bruker ofte litt tid på å furte etter en sånn turn, men så kommer han vel til at han har vært minst like mye med på å provosere ting som meg, og da blir han søt og snill og litt smiskete igjen. Han har hatt lang dag på jobben i dag, så han er nok sliten når han kommer hjem vil jeg tro. Jeg har vært hos ei venninne, sladra litt om kjipe mannfolk, (hun har en som ikke er like lett bestandig selv) og blitt enige i at de har flere gode sider og egenskaper en de har dumme og kjipe, så vi elsker dem like mye ennå. Godt å få blåst ut litt så man slipper å gå å gnage på ting. Vi har planlagt å prøve å komme oss ut en kveld og dra på kafè. Det trenger vi begge to, så det skal realiseres! Etter at jeg dro fra henne var jeg innom butikken og hadde storhandel. Føler meg plutselig veldig mye mer gravid, i dag har jeg gått og vagget som en and, kjenner at kroppen min ikke er helt i hundre.. Det begynte da vi gikk tur med hundene i går. Skal nok følge litt med på det der, og evt bestille en time hos legen om jeg ikke blir bedre før helgen. Vil IKKE ha noe bekkenløsningsdriiit her... Nå skal jeg legge meg litt på sofaen med bena opp i lufta og slappe av til min kjære kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2006 #1124 Del Skrevet 7. juni 2006 Å hurra meg rundt her går det unna!! Veeeldig godt dere ble vener igjen! Litt digg når de sender sånne smiskemeldinger da...Det burde de gjøre oftere uten at det var smisk egentlig...Hemhem... Men uansett så blir det noen eksplosjoner av og til! Usj..kjipt med sånn ekkelt møte med en x man helst ikke vil se...Var nok en nysgjerrig og misunnelig fyr kan jeg tenke meg!IN HIS FACE!!!!!! Håper du har en fin kveld og at vondtene har rømt kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 7. juni 2006 #1125 Del Skrevet 7. juni 2006 Huff da, leit med krangel, men enda bedre at dere er venner igjen! Håper dere får en videre fin kveld sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. juni 2006 #1126 Del Skrevet 8. juni 2006 Er dere venner igjen nå eller? Siden du ikke "har tid" til å være på KG, mener jeg... (Måtte bare små-erte litt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1127 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Skytte: Ja, de bør smiske litt oftere syns jeg! Han kom hjem fra jobb dagen etter krangelen og sa unnskyld og var litt spak egentlig. Så jeg er nok ganske sikker på at han har skjønt greia. Eks ja... Jeg grøsser på ryggen bare jeg tenker på han. Nå skal jeg ikke legge her ut om hvorfor jeg ikke tåler fyren, men når man så til de grader mister respekten for noen, så er det ikke lett å late som akkurat... Vondtene er der litt ennå, men jeg later som de ikke finnes foreløpig! Sam: Cr@sh: Jada, vi er venner! Men det har ikke blitt mye tid til noe kos eller fordet.... (kanskje i kveld, det er jo "freddan"! ) I går skjedde det så mye at jeg sannsynligvis ikke husker alt engang... Men, det viktigste: jeg fikk endelig levert den siste hesten som skulle settes bort, så nå er alt det i orden! Skrev en ganske vanntett kontrakt siden akkurat den hesten kan være ganske hissig og vanskelig, og mora til hun som skulle ha hesten syns at kontrakten var helt strålende! Da ble jeg litt sånn: tror jeg, for jeg var redd for at det jeg skrev ville skremme livskiten ut av dem, og at jeg måtte snu tvert å ta med meg hesten hjem igjen. Men alt gikk så bra så, det er ikke langt unna heller, så jeg kan komme bort når som helst hvis det er noe de lurer på eller om de trenger hjelp til noe. Hele dagen i går gikk med på å lete etter en sånn ligge-og-sole-seg-benk/stol... Jeg fant ingen jeg likte som jeg hadde råd til, så jeg får klare meg til skattepengene kommer med pledd på bakken. Nå er det jo meldt deilig vær i mange dager, så selv om min super-pysete mann ikke tørr å bade med mindre det er nærmere 30 grader i vannet, så skal jeg!! Så kan han stå å se på eller no.. Hehe! Trenger litt mosjon, og siden det er litt ubehagelig å gå for tida, så er nok svømming tingen! I forigårs var det jo møte og greier, tror nok de var fornøyde med foredragsholderen jeg hadde skaffet (naturterapeuten min), selv om det alltid finnes noen som kommer bare for å lage kvalm.. En dame som var der skulle absolutt arumentere imot det som ble sagt, og vred og vrengte på ordene til hun som holdt foredraget. Syns det er dårlig gjort ovenfor alle de som syns temaet er intressant jeg! En av damene i styret der spurte når jeg skulle hababy: "det var i juli, ikkesant?" Jeg er da ikke SÅÅÅÅ stor ennå!! Jeg fatter ikke hvor den magen kommer fra jeg altså! Veide meg sist i går, og jeg har bare gått opp 3 kg tilsammen! Merker at det vokser og gror godt der inne, for nå er magen min misnt like stor om morgenen som om kvelden, og det var den ikke tidligere. Tror forøvrig jeg ofte får kynnere om natta, for det hender jeg våkner av at det er ubehagelig og fryktelig spent i magen. Men det er vel bare sånn det skal være det så! I dag skal jeg ikke gjøre noe spesielt, bare slappe av og lade energi til imorgen. Da skal vi nemli ta en siste runde i huset hans før overdragelse til nye eieren neste uke. Det er nok endel arbeide igjen der (mer enn min kjære skal ha det til hvertfall...), så om vi ikke rekker å bli ferdige i helgen nå, så må jeg nok over å vaske i begynnelsen av uka. Skal bli godt å få det ut av verden! Og så får vi bare håpe at ikke bankene begynner å streike, for da blir det ingen penger på konto for huset, så det vet jeg ikke hvordan de vil ordne i såfall. Nå krangler voffsene ute, så jeg får gå å se hva som skjer der... SKal se om jeg får til en runde snart, for det fortjener dere alle sammen jenter!!!! Endret 9. juni 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 9. juni 2006 #1128 Del Skrevet 9. juni 2006 Hehe... tror det er noe med menn og kladt vann. Min er som din, alt under 30 grader er kaldt. Det resulterer i at han nesten aldri bader i Norge. Han om det, jeg synes bading er deilig! Håper dere får en kjempefin helg i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. juni 2006 #1129 Del Skrevet 9. juni 2006 Hehe... tror det er noe med menn og kladt vann. Min er som din, alt under 30 grader er kaldt. Det resulterer i at han nesten aldri bader i Norge. Han om det, jeg synes bading er deilig! Håper dere får en kjempefin helg i sola! ← Min mann er faktisk helt omvendt, og han har ikke vikingblod i seg engang! Han paastaar norske vestlandsfjorder er "boiling" og kaster seg ut i vann som holder 16 grader...Men han er litt gal, da. Haaper bekenet ditt slutter aa krangle, Missbumblebee, og at ryddingen i huset til samboeren din ikke blir for slitsomt! Kos deg med badingen og ha en kjempefin, solrik helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. juni 2006 #1130 Del Skrevet 9. juni 2006 Fredda ja... Kanskje det blir noe på meg også da! Kose deg masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1131 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei snuppe-lurer! Takk for koselig besøk!! Jeg har endelig fått tatt meg en skikkelig dagbokrunde her, håper virkelig at jeg har fått med meg alle, hvis ikke: SKRIK UT!! Nå skal jeg ut i sola litt og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. juni 2006 #1132 Del Skrevet 9. juni 2006 Heia du! Så kjekt at det meste har gått i boks nå! Herlig når ting bare ordner seg uten for mye fiks fakserier! Bankstreiken kommer nok ikke til å bli noe langvarig så det går nok bra! Håper dere får ei fin helg og kos dere med evt bading! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 9. juni 2006 #1133 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei hei Så godt å høre at det ordnet seg mellom deg og mannen igjen. Det er ikke morsomt når det blir slike utblåsninger, men som regel blir det bedre etterpå da. Det er uansett ikke rett å bare la det gli forbi hver gang man blir skuffet, sint eller såret. Jeg tror absolutt ikke det er sunt i lengden, og så lenge man finner ut av det og blir gode venner igjen etterpå, gjør det nok forholdet sterkere Men; jeg merker at jeg synes det er ekstra sårende å bli uvenner nå når jeg går rundt med mage. Jeg får en så ekkel ensomhetsfølelse dersom jeg synes han er urettferdig og dersom vi krangler Heldigvis har vi holdt oss unna de store kranglene og jeg synes egentlig forholdet er bedre enn noen gang Håper dere får en fin helg sammen og at det er leeenge til neste krangel !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juni 2006 #1134 Del Skrevet 9. juni 2006 Var noen sider å gå gjennom siden sist ja!! - grattis med å få satt bort hesten! Deilig kan jeg tenke meg - eks ja.. bra du avviste han.. jeg er altfor snill jeg da.. - krangler er noe dritt, men bra du fikk sagt ifra! - bade nå Gal du! Ha en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. juni 2006 #1135 Del Skrevet 10. juni 2006 Innom med en liten til deg. Håper du er bedre i formen og at bekkenet slutter å krangle med deg... Ha en strålende helg, og kos deg masse med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. juni 2006 #1136 Del Skrevet 10. juni 2006 HELLU! Håper helgen din er bra så langt... og at du koser deg med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. juni 2006 #1137 Del Skrevet 10. juni 2006 Fortsatt god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #1138 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei alle sammen! Jeg har endelig litt tid til å skrive her før dagen begynner for fullt. I går gikk hele dagen med på å rydde, pakke og vaske ned huset til min kjære. Der var det fullt trøkk kan man si, men vi ble ferdige!!! Har en stappfull hestehenger med ting og tang som skal ryddes ut her i dag, og så er vi bedt på grillings hos min storebror i ettermiddag. Så da blir det først litt jobb i stekvarmen, og så kos etterpå! Jeg må plante rosene jeg tok fra blomsterbedet der også, ellers dør vel de av flyttesjokk... Etter at vi var ferdige i går dro vi til svigermor og spiste pizza og skravlet. Min kjæres søster kom også, og hun er også gravid så vi skravlet og koste oss. Dro hjem sent på kvelden, og jeg dro innom mamma for å hente hundene før natta. Når vi alle endelig var hjemme igjen oppdaget jeg at den ene hunden min (dalmatineren) var full av røde flekker under magen. Det så nesten ut som hun holdt på å bytte flekkene sine over til rødt. Jeg vet mamma hadde gitt henne kjøttbein, så det første jeg tenkte var at hun hadde fått blod på seg fra det og prøvde å vaske det bort.. Det gikk ikke, de sitter i huden. Hun har fremdeles masse røde flekker, særlig under magen men hun er pigg og fornøyd og bryr seg ikke om det i det hele tatt, så jeg får se det an utover dagen. Jeg håper bare det går over, for neste helg skal hun på utstilling for første gang, og jeg kan jo ikke komme med en sort og rødflekkete dalmis heller.... Vel, sånn ellers er jeg og min kjære gode venner, alt bra på den fronten, selv om jeg tror han ble ganske stresset av hele flytte-prosjektet. Han har litt lett for å la slikt stress gå ut over andre, men han har vært flink nå syns jeg! Han gleder seg til hver dag han skal på jobb nå, og det er så godt! På fredag jobbet han i nesten 12 timer, men han var like gla og fornøyd likevel! (og det ble til og med litt kos på oss før vi sovnet på fredag! Det var leeenge siden nå ja... ) Å, nå steker sola inn gjennom vinduet her, så jeg tror jeg får komme meg ut litt jeg. Har fryyyyktelig lyst til å bade litt, men det blri det vel ikke tid til i dag vel.. Ha en strålende fin dag alle sammen, jeg rekker kanskje en dagbokrunde i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. juni 2006 #1139 Del Skrevet 11. juni 2006 Kos deg masse i det fine været! Og ikke slit deg helt ut med alt det flyttingen innebærer.... Håper hunden din er like pigg i dag også... og at prikkene (de røde ) ikke er noe skummelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. juni 2006 #1140 Del Skrevet 11. juni 2006 Hei hei. Nei nå må du ikke slite deg ut med flyttingen. passe på deg selv. men likevell godt med ting som er gjort. Ha en strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå