Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1101 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg får ikke opp linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1102 Del Skrevet 4. juni 2006 Men jeg fikk begynne neste side En sånn liste er kjempelurt! Jeg lagde en,fikk tak i det meste,lagde en ny,fikk tak i enda mer,og nå tror jeg jeg har alt! Kommer liksom på ting litt etter litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1103 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg får ikke opp linken ← Hmm.. Jeg får den opp her? Merkelig! Det er hvertfall en sort og grå simo dypvogn! Men jeg fikk begynne neste side En sånn liste er kjempelurt! Jeg lagde en,fikk tak i det meste,lagde en ny,fikk tak i enda mer,og nå tror jeg jeg har alt! Kommer liksom på ting litt etter litt! ← Jeg skal få meg en sånn jeg også, hukommelsen min er rimelig redusert (hvorfor har ingen sagt at ammetåka begynner når man blir gravid??? ) så glemmer jeg jo hva jeg har alt... Hehe, lister er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juni 2006 #1104 Del Skrevet 5. juni 2006 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #1105 Del Skrevet 5. juni 2006 Holly Hobbie! God morgen til deg også!! Ny dag,og ny uke. Nå MÅ jeg rydde og vaske... Aner ikke når besøket kommer i dag, og min kjære ligger og sover... Han var forøvrig utrolig plagsom og ertete i går, i tillegg til at han fremdeles "snapper" litt hvis han blir sur eller irritert. Jeg sier ifra til han at han er urimelig og at jeg ikke godtar at han oppfører seg sånn, men det glemmer han jo fortere enn svint... Skulle tro det var han som var gravid og stappfull av hormoner... Vel, han er hvertfall i mye bedre humør enn han har vært på lange tider, så jeg håper det går videre den veien. Er gla for at han vil være med på det frivillige samlivskurset som førstegangsforeldre blir tilbudt her i kommunen, tror nok vi begge kan ha godt av det! Vel, i går gjorde vi vel ikke så mye. Min kjære er en reser til å ligge på sofen eller sitte forran pcn og gjøre ingenting... Og så klager han på meg.. Jaja, sånn kan det gå. Nei, nå skal jeg begynne her snart, så jeg får prøve å komme innom senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 5. juni 2006 #1106 Del Skrevet 5. juni 2006 Legger igjen en diger klem og ønsker deg god mandag! Selv om det er "søndag" i dag og! Kjempefi vogn! Den likte jeg! Ligner veldig på den ene vi har tilbud om å overta, i hvertfall sånn som jeg husker den. Er i hvertfall en Simo-vogn det og. Lister er lurt! Jeg husker ingenting om jeg ikke skriver det ned jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. juni 2006 #1107 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg elsker lister... det er så deilig å stryke ut ting som er gjort eller som er kjøpt inn... Håper du får en fin 2. pinsedag... med besøket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juni 2006 #1108 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Håper du har en fin 2. pinsedag Endret 5. juni 2006 av Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. juni 2006 #1109 Del Skrevet 5. juni 2006 kjempefin vogn Tror nok dere blir veldig fornøyd med den ja. Ha en strålende dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 5. juni 2006 #1110 Del Skrevet 5. juni 2006 Gratulerer med halvvegs!! I går kjente min kjære for første gang babyen sparke, og det tror jeg han syns var stor stas! Det blir litt mer virkelig for hver dag som går, selv om jeg fremdeles syns det er litt vanskelig å tro på at det faktisk er et lite menneske som bor i magen min... Akkurat slik synes jeg det er også. Fornuften min sier for eksempel at jeg må kjøpe vogn, men skjønner liksom ikke helt hvorfor. Sliter fremdeles med å gå og kjøpe klær, men det kommer vel etterhvert. Nå nyter jeg bare å ha mage med liv inni Jeg elsker lister... det er så deilig å stryke ut ting som er gjort eller som er kjøpt inn... Ja, ikke sant! Jeg skriver lister for alt mulig rart. Samboeren min mobber meg litt, men jeg føler jeg har oversikt da, og blir så glad når jeg ser at ting forsvinner fra listen også Jeg er ellers spent på å høre hva dere får ut av samlivskurset du snakker om. Jeg tror jeg skulle slitt med å få min kjære med, men er nysgjerrig på hva man får ut av et slikt kurs. Ha en fin dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #1111 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei alle søte jenter! Så koselig å se så mange som har vært innom!! Dere er så søte alle sammen! Nå har vi hatt besøk av mamma og "svigermor" og "sviger-stefar". Spist vafler og skravlet. De hadde med seg hunden sin også, så her har det vært fullt av både to og firbente. Var koselig da, tror ingen ble skremt hvertfall! Nå ser min kjære på fotball (selvsagt....). Er litt lei av å alltid se på enten fotball, bilprogrammer (enda så bil-gal jeg er) eller sånne typiske gutte-programme. Må oppdra han litt på det området der tror jeg, for jeg nekter å ha det sånn fremover.. Etterhvert blir det vel bare ungen og samboeren som bestemmer over TV... Hmm, det må forebygges tror jeg! Etterpå skal vi levere en henger til mamma, ellers er det ingen planer for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 5. juni 2006 #1112 Del Skrevet 5. juni 2006 Grattis med 20 uker og ikke minst HALVVEIS! Her går det jammen framover, og så er dere jo godt i rute med forberedelsene også. Så godt å høre at sambo trives i ny jobb. Det hjelper nok på humøret også, kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #1113 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Takk, takk Fjellrypa! Godt å endelig føle at jeg er litt nærmere fødselen... Selv om det strengt tatt er lenge til ennå.. Her i huset er ting mye bedre, alt ligger til rette for å bare bli bedre fremover, og det er godt! Nå har vi vært hos mamma og levert hengeren. Min kjære står ute i gården og spyler over bilene våre, det trengs virkelig nå, de var så fulle av veistøv og pollen atte fy! Fikk også nettopp vite at fetteren min ble pappa til ei lita jente i går, og at alt står bra til med dem. Kjempekos!! Endret 5. juni 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 6. juni 2006 #1114 Del Skrevet 6. juni 2006 og hei på deg, du effektive, flinke menneske!! Så flott med halvggått svangerskap!! Gratulerer!! Babyene kommer visst bare plompende ut overalt for tiden. Ørti og førti som jeg kjenner til får familien utvidet med de nydelige skapningene... Det viktigste er dog at de får en trygg og god oppvekst. Dessverre er det ikke alle som er like heldige med oppveksten sin... Mange barn høster ikke alltid det beste av det foreldrene sår...Dessverre. Hmmm, falt visst ut i tankenes vrimmel for en stakket stund... Nydelig er de i allefall, barna. Var sammen med min gammeltantenevø i helgen. Han er jo så skjønn, en skikkelig sjarmør på snart 6 mnd. Smiler og sjarmerer et hjerte i senk. Får ikke mindre lyst på et barn av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1115 Del Skrevet 6. juni 2006 og hei på deg, du effektive, flinke menneske!! Så flott med halvggått svangerskap!! Gratulerer!! Babyene kommer visst bare plompende ut overalt for tiden. Ørti og førti som jeg kjenner til får familien utvidet med de nydelige skapningene... Det viktigste er dog at de får en trygg og god oppvekst. Dessverre er det ikke alle som er like heldige med oppveksten sin... Mange barn høster ikke alltid det beste av det foreldrene sår...Dessverre. Hmmm, falt visst ut i tankenes vrimmel for en stakket stund... Nydelig er de i allefall, barna. Var sammen med min gammeltantenevø i helgen. Han er jo så skjønn, en skikkelig sjarmør på snart 6 mnd. Smiler og sjarmerer et hjerte i senk. Får ikke mindre lyst på et barn av det... ← Effektiv og flink... Veeeeel, hvis det er meg du snakker om tror jeg ikke det er mange som er enige med deg.. Fikk nettopp sms fra ei venninne om at hun fikk en liten gutt i dag. Har ikke villet mase på henne, for sist jeg snakket med henne fikk jeg høre at hun skulle bli satt igang 1.6 dersom noe ikke hadde skjedd... Gutten fikk hvertfall en svært så spesiell fødselsdato da! 06.06.06 er det ikke mange som kan skryte på seg! Barna popper ut overalt ja, det er hvertfall sikkert, og som du sier: ikke alle som er like heldige med opphavet sitt... gammeltantenevø for noe? Tror ikke jeg har hørt det uttrykket før? til deg! I dag har jeg klippet litt gress med sånn elektrisk kanteklipper.. Den store gressklipperen er ødelagt, storebror skal se på den for meg. Og så har jeg plantet litt blomster (eller hvertfall prøvd, vet jo ikke om det blir noe blomster...). Mens jeg holdt på i hagen kom plutselig en gammel eks innom... Jeg tror jeg så omtrent sånn ut: for er det noen jeg ikke ventet å se her var det hvertfall han! Jeg har stort sett greit forhold til alle jeg har vært sammen med eller hatt noe på gang med, men den mannen der... Jeg har null respekt for han, overhodet ikke noen interresse av å se han, snakke med han eller vite om hans eksistens.. Han kom bare innom for å høre om han kunne dra til mamma og hente hestemøkk... Jaaaaada, for det finnes ikke 1000 andre staller som ligger mye nærmere han lissom... Jeg sa at det ikke passet så godt jeg, vil ikke ha noe mer med han å gjøre overhodet. Han spurte om jeg skulle bli mamma da, hehe.. In your face! Han har hatt lyst på barn i mange år, men har ikke fått noen selv. Vel, nok om det. Har ikke sett han på to år, håper det går minst to år til jeg ser han igjen!! Jeg skal på beitet til hestene nå, den ene har visst hovnet opp i øynene, så jeg får ta med litt øyebadevann og inseksspray å se om det hjelper noe. Skal prøve å komme innom igjen etterpå. til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. juni 2006 #1116 Del Skrevet 6. juni 2006 for halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 6. juni 2006 #1117 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med 20 uker!!! Fortsatt en stund til jeg er der Har du insektsspray i øynene på hesten? Så for meg at det kanskje var litt sterkt hvis det er samme type som jeg sprayer på maur og fluer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #1118 Del Skrevet 6. juni 2006 Har du insektsspray i øynene på hesten? Så for meg at det kanskje var litt sterkt hvis det er samme type som jeg sprayer på maur og fluer... ← Nei,nei,nei! Ikke insektsspray I øynene, men på hesten så fluene holder seg litt bort Bruker øye-badevann fra apoteket i øynene. Hehe, stakkars hest, jeg er da ikke såååå slem! (Selv om jeg nok tror han syns jeg var slem nok..) Tror forøvrig ikke det er helt samme type spray som du bruker... Er bare en spray som lukter sterkt som ikke insekter liker så godt. Nå skal jeg kjøre gressklipper til storebror, kanskje han finner ut noe av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. juni 2006 #1119 Del Skrevet 6. juni 2006 Orker ikke å skrive så mye akkurat nå, jeg... Men stikker nå i hvert fall innom da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #1120 Del Skrevet 7. juni 2006 Heia Cr@sh, trenger da ikke skrive noe, bare koselig å se at du har vært innom! Det ble ingen tur innom eller dagbokrunde på meg i går... På vei til broren min begynte jeg og min kjære en heftig krangel. Han begynte med å hakke på alt jeg sa, og kritisere mamma (ikke lurt av han!) og ble bare mindre og mindre koselig, så til slutt sprakk jeg, og snakket tilbake til han som han gjør til meg (ganske ofte også, og jeg er driiiit lei av det) og gjett hvem som klikka da?! Han bråstoppa bilen og pekte finger mot meg og greier. Jeg fortalte han at jeg ikke liker det spesielt mye bedre enn han å bli snakket sånn til. ÅÅÅÅ, så sint tror jeg aldri jeg har vært på han noengang før! Vel, det ble til at vi leverte gressklipperen, kjørte hjem i taushet, så på tv i hvert vårt rom, og så la oss. Heldigvis ble vi litt bedre venner da, og i dag tidlig fikk jeg til og med et kyss før han dro. Får prøve å snakke litt mer sivilisert sammen når vi er rolige begge to. Fikk melding at han elsker meg etter at han dro på jobben, så det lover godt for stemningen i dag! Utrolig slitsomt og lite trivelig å krangle sånn, men jeg orker ikke å sitte å ta imot så mye drit i lengden. Vil ikke ha det sånn jeg! Vel, ellers: I kveld skal jeg på møte, jeg har ordnet det så min naturterapeut skal holde fordrag der, kjempespennende! Ellers skal jeg dra i butikken å gjøre storinnkjøp, for både kjøleskapet og fryseren er ganske så tomme nå. Skal kanskje en tur til sverige i helgen, men vi må ha endel ting før den tid også. Mulig jeg tar en tur i byen også, for min fiiine nye genser har fått hull på seg etter å ha blitt vasket bare to ganger. Kjedelig når man ikke har så mye å velge mellom av klær. Alle de "vanlige" genserne mine har jo blitt alt for korte og trange over magen. Vel, jeg venter på at min kjære skal komme innom med kortet sitt så jeg får kjøpt litt mat, og så blir det handlings! Håper jeg rekker en runde etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå