Liljen Skrevet 31. mai 2006 #1081 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei hei. Og gratulerer med vell overstått kontroll Fikk dere vite kjønnet?? (er bare litt nyskjerrig jeg.. ) Veldig kjekt med gratis ting. Så kan du se hva som er brukenes, og evt. kaste resten uten å ha minste dårlig samvittigheten (det var jo gratis) Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. mai 2006 #1082 Del Skrevet 31. mai 2006 :grine2: øverst igjen. :grine2: (3 siden på rad tror jeg. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1083 Del Skrevet 1. juni 2006 Uff, ikke greit med sta mannfolk med tekniske problemer! Haaper gressklipperen overlever!! Gratulerer med 19 uker allerede, naa begynner du aa bli skikkelig gravid ja! :grine2: Flott med saa mange gaver til babyen. Finn.no hoeres supert ut! Haaper du faar en fin dag! ← Heia vennen! Stae menn er plagsomme til tider ja! Heldigvis gav han seg til slutt og gikk med på å sende den til min bror som er tilnærmet ekspert på sånne maskiner og motorer. Tida bare flyr altså 19 uker har gått fryktelig fort! Finn.no er suverent!! Oioi så kjekt da! En hel sekk Blir jo masse klær det for de er jo så små! Det ordner seg alltid for snille piker vettu! Menn............!! Kan ikke leve med dem og heller ikke uten dem! Typisk manneting det der tror jeg! ← Ja, gjett om det var mye klær da! Tror jeg har nok for en stund nå, hvertfall av bodyer og luer (det var sikkert 7 luer der!) Menn er rare skapniger ja, det er helt klart... Min har begynt i nye jobben i dag for første gang, så nå har jeg litt fri om dagen! Skal bli godt for oss begge tror jeg! Hei hei. Og gratulerer med vell overstått kontroll Fikk dere vite kjønnet?? (er bare litt nyskjerrig jeg.. ) Veldig kjekt med gratis ting. Så kan du se hva som er brukenes, og evt. kaste resten uten å ha minste dårlig samvittigheten (det var jo gratis) Ha en strålende dag ← Hei snuppis! Nei, den lille der inne ville ikke vise seg godt nok frem, så legen ville ikke gjette. Så da må vi bare vente å se! Deilig med ting man får ja, godt å kunne kassere det som en ikke vil ha og sånn. Må vente med å kassere noe til vi vet om det er jente eller gutt som bor der inne da. :grine2: øverst igjen. :grine2: (3 siden på rad tror jeg. ) ← Hehe, ja du liker deg på toppen eller?? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 #1084 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei Snuppa! Lenge siden jeg har vært innom hos deg... Men så har jeg ikke vært i min egen bok på lenge heller da... Så spennende at mannen har begynt i den nye jobben. Trives han så langt? Håper ellers alt er bra... og at du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. juni 2006 #1085 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei hei Ja jeg stortrivs på toppen jeg Måtte bare innom å ønske deg en fantastisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. juni 2006 #1086 Del Skrevet 1. juni 2006 Huhei på deg!!! Hvordan har det gått med mannen på jobb?! Likte han seg?! Og hva har du gjort idag da? Med mannefri og greier! Håper du og bebisen har kost dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. juni 2006 #1087 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. juni 2006 #1088 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei!! Ser du har vært hos meg og høflig som jeg er ( ), så kommer jeg innom deg også. Men oppdatering av dagboken din det rekker jeg ikke. Tusen takk for besøkene Ha en fortreffelig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. juni 2006 #1089 Del Skrevet 2. juni 2006 Goood helg snuppi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1090 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei Snuppa! Lenge siden jeg har vært innom hos deg... Men så har jeg ikke vært i min egen bok på lenge heller da... Så spennende at mannen har begynt i den nye jobben. Trives han så langt? Håper ellers alt er bra... og at du får en fin dag! ← Heia! Er lite på nett om dagen selv jeg, så det er helt i orden! Både energinivået og tiden er begrenset, så jeg håper jeg kommer sterkere tilbake snart... Mannen stortrives på jobben! Han er superfornøyd, og det merker jeg godt her hjemme ja!! Hei hei Ja jeg stortrivs på toppen jeg Måtte bare innom å ønske deg en fantastisk dag. ← Huhei på deg!!! Hvordan har det gått med mannen på jobb?! Likte han seg?! Og hva har du gjort idag da? Med mannefri og greier! Håper du og bebisen har kost dere! ← Mannefri var deilig! Merker at jeg har veeeeldig godt av litt tid helt for meg selv ja... ← Hei!! Ser du har vært hos meg og høflig som jeg er ( ), så kommer jeg innom deg også. Men oppdatering av dagboken din det rekker jeg ikke. Tusen takk for besøkene Ha en fortreffelig dag ← Hehe, helt i orden det, skjønner godt at du har mye annet å henge fingrene i for tiden! Goood helg snuppi!! ← Takk, i like måte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #1091 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, nå er det virkelig lenge siden jeg har hatt tid til en oppdatering.... Her kommer en liten en: Min kjære stortrives i jobben! Det viser seg at han har fått en av de mest ettertraktede arbeidsoppgavene der, og er storfornøyd med det! Jeg er veldig gla for endelig å få litt tid for meg selv, og ikke minst dele hus med en fornøyd mann som ikke går å hakker på meg for ingenting. I går kjente min kjære for første gang babyen sparke, og det tror jeg han syns var stor stas! Det blir litt mer virkelig for hver dag som går, selv om jeg fremdeles syns det er litt vanskelig å tro på at det faktisk er et lite menneske som bor i magen min... I går var jeg å hentet en simo dypvogn som jeg kjøpte kjempebillig. Er storfornøyd, det er mye bedre plass til vinterbaby i den enn i den andre vi har. Har planer om å ha den ene av dem hos mamma, siden jeg er der så ofte og hun også kommer til å passe liten endel når jeg er i stallen etterhvert. Litt greit å ikke måtte pakke ned alt mulig for en liten tur lissom. Jeg fikk sånn prøvepakke med bleier og våtservietter i posten i går også, litt rart å få det adressert til meg! I dag har vi ryddet litt i 2. etg her, min kjære har bare kastet alle klærne sine inn på det ekstra soverommet, så det så ikke ut der.... Det er fremdeles endel igjen å gjøre før det er system der, men det hjelper. Jeg har sortert ut en hel masse klær som er litt for smått i utgangspunktet, så det skal en venninne av meg få ta det hun vil av, og resten går i UFF-kontainer. Jeg hadde håpet at min kjære skulle bli litt inspirert til å kvitte seg med noe klær, men dengang ei.. Jeg har aaaaldri sett en mann med så mye klær før, og han bruker jo ikke halvparten engang... Jeg er ganske sikker på at han har 3 ganger så mye som meg, minst... Skal snart dra til ei venninne, skal være med henne på visning og titte litt. Håper jeg får tid til en god dagbokrunde senere i dag.. til alle som er innom her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. juni 2006 #1092 Del Skrevet 3. juni 2006 Hei hei... Så flott at mannen trives på jobb og at du får litt mer tid for deg selv... Deilig det! Moro med spark så mannen kjenner det... Ha en fin pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juni 2006 #1093 Del Skrevet 3. juni 2006 Saa flott at mannen din trives paa den nye jobben! Jeg tror jeg hadde blitt gal hvis jeg skulle tilbringe hele dagen med min mann i lang tid, saa skjoenner godt at du synes det er deilig med litt tid for deg selv! Gratulerer med vogn, hoertes lurt ut at moren din skal ha den hos seg. Hyggelig at hun kan vaere en del barnevakt! Haaper loerdagskvelden er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1094 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Hei Holly Hobbie og Cr@sh! Gjett hva? I dag er jeg HALVVEIS!!! 20 uker har gått, og det er 20 uker igjen! Min bittelille begynner å bli en litt større bittelille! Ble ingen tid til dagbokrunde i går, jeg sluknet på sofaen når jeg endelig hadde tid igjen... Jeg var jo innom venninna mi med en stor søplesekk full av klær, og hun ble kjempegla for alt sammen, og ville ha alt, så da slapp jeg en tur til UFF kontaineren. Jeg ble med henne på visning av en gård et lite stykke fra der, og der var det fint altså!!! Måtte hente mamma så hun kunne få se også... Hun har jo småbruk nå, men drømmer om en større gård. Tror hun fikk litt å tenke på etter å ha sett det stedet ja. Ble sittende hos mamma og skravle litt før jeg tok turen hjem igjen. Skulle lissom i butikken, men var det noen som var åpne da?? Neeeeida, jeg hadde blingsa på klokkeslettet, de stengte fire, ikke seks som jeg trodde, så vi måtte ut på kjøretur for å finne en sånn storkiosk med litt ekstra dyr mat. Etter middag dro vi en tur i skogen med bikkjene. Superdeilig! Jeg stortrives på yndlings-turen min som går rundt et vann ute på landet. Der kunne jeg godt bodd ja... *drømme*.... Kom hjem i ti-tiden og sovnet på sofaen mens min kjære så "seven". Vel, i dag skal det gjøres mer rent her hjemme, for imorgen kommer min kjæres mor og stefar på besøk, og min mor. De har ikke møtt hverandre før, så er virkelig på tide nå!! Det er en smule kaos her, står pappesker i spisestuen som min kjære har tatt med fra huset sitt, så vi må finne en plass til alt det som ligger strødd. Og så må jeg tørke støv (forøvrig noe av det kjedeligste jeg vet om...), vaske bad, kjøkken og gang... Men først skal jeg prøve meg på en dagbokrunde før min kjære står opp!!! Endret 4. juni 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. juni 2006 #1095 Del Skrevet 4. juni 2006 Så koselig at de kommende besteforeldrene skal treffes... Blir sikkert veldig koselig! Ikke slit deg helt ut med husarbeidet da... ... og :hoppe: for HALVVEIS! (Du tar meg jo snart igjen... ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Skrevet 4. juni 2006 #1096 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei hå! Halvveis! Jøss, grattis! Jeg har litt lengre igjen jeg, og håper jeg blir i bedre form etterhvert. Går jo fint nå, men kvalmen er nå der, kommer og går, men tror da disse ingefærtablettene funker, for har vært mye bedre siden jeg startet med de. Kan da ikke være tilfeldigheter eller hva? Har du mye mage du nå? Fått noen fine klær for å "ha" magen i? Jeg har faktisk kjøpt meg en god del helt vanlige klær, det er jo så in nå med sånne litt store, romslige og lange topper. Alle kan gå rundt å se gravide ut nå, tihi Jeg må si jeg gleder meg til å få litt mage, sånn at jeg har noe å vise fram. Men kan ta lang tid om jeg slektes på mamma, for hun var tynn lenge,og ble slank rett ettet fødselen. Så hvis jeg har arvet begge de to, så er det kanskje greit å vente litt på magen. Er jo uansett bare rundt 6 uker på vei, og det er vel kanskje ikke vanlig å få noe særlig mage før etter uke 12, iallefall som førstegangs, selv om det nok varierer litt. Kos deg med mann som liker jobben sin og er nysgjerrig på magen, og hjemmekos alene! fra Sam og knøttet i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. juni 2006 #1097 Del Skrevet 4. juni 2006 Grattis med 20 uker og halvvegs!!!!!!!!!!!!! Og grattis med vogn, nå begynner du virkelig å bli forberedt her! Dere har fått mye utstyr på plass! Og tenk at vi plutselig ligger så likt i løypen da! Jeg er 20 uker i overimorgen! Men jeg har mest tro på mensterminen min, jeg da.. Uansett så er jeg med på "hvem blir først"-leken Innen rimelighetens grenser da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1098 Del Skrevet 4. juni 2006 Grattis med 20 uker og halvvegs!!!!!!!!!!!!! Og grattis med vogn, nå begynner du virkelig å bli forberedt her! Dere har fått mye utstyr på plass! Og tenk at vi plutselig ligger så likt i løypen da! Jeg er 20 uker i overimorgen! Men jeg har mest tro på mensterminen min, jeg da.. Uansett så er jeg med på "hvem blir først"-leken Innen rimelighetens grenser da.. ← "Førstemann" er gøy å leke da! Hehe, jeg fikk jo bare flyttet terminen en dag i forhold til EL-termin, så den er nok ganske riktig. Men siden jeg har på følelsen at jeg kommer til å gå en stund over tida (alle andre i familien min gjør det nemlig.) Utstyret begynner å komme på plass her i huset ja, nesten litt skummelt! Men jeg må si at jeg er litt gla for at jeg ikke er like overtroisk som et par venninner av meg, de ville ikke ha noenting i hus til babyen før de kom hjem fra sykehuset... Da går man glipp av mange tilbud og slikt tror jeg! Har du noe ennå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juni 2006 #1099 Del Skrevet 4. juni 2006 :grine2: 20 UKER!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!! Og så herlig at mannen har kjent spark! Tror det er ganske stort for dem ja! Kanonbra at han stortrives i jobben,nå går det bare opp og frem med dere! Utstyr på løpende bånd og familiesammenkomst! Koselig-koselig!! Litt kjedelig med vasking og rydding(skulle gjerne hjulpet deg for jeg digger rydding!!) men så blir det så deilig etterpå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1100 Del Skrevet 4. juni 2006 :grine2: 20 UKER!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!!! Og så herlig at mannen har kjent spark! Tror det er ganske stort for dem ja! Kanonbra at han stortrives i jobben,nå går det bare opp og frem med dere! Utstyr på løpende bånd og familiesammenkomst! Koselig-koselig!! Litt kjedelig med vasking og rydding(skulle gjerne hjulpet deg for jeg digger rydding!!) men så blir det så deilig etterpå!! ← Det går smått med rydding og vasking her, så det er bare å ta seg en tur Skytte!!!!!! De kommer ikke før imorgen ettermiddag da, så vi har litt tid på oss. lite motivert akkurat nå, men så pleier jeg å ha mer lyst til å gjøre rent når det er kveld så... Blir vel kanskje bedre! Fant nettopp samme vogn-modell som jeg har fra 2002 til salgs ennå! Helt lik til og med! Hehe, da ble jeg ekstra fornøyd med kjøpet ja!! Den ser forresten slik ut: http://194.103.47.10/Brio/Norge/Simo/Bagvo...D=240&imgid=366 Tror jeg skal begynne å skrive en liste over hva vi trenger jeg, så jeg får litt oversikt over hva som mangler. Vel.. Liten aktivitet på kg nå, så jeg får kanskje se å finne på noe annet å gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå