Liljen Skrevet 29. mai 2006 #1061 Del Skrevet 29. mai 2006 Det er så kjekt med 3D bilder, så det forstår jeg godt. Ei venninne av meg fikk sånne når hun gikk gravid med den første. Tenker nok mannen din skal syns det blir gøy å jobbe Litt greit å komme sei litt i gang, hvis en har gått hjemme en stund også. Kos deg med hestene i morgen, og lykke til på UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. mai 2006 #1062 Del Skrevet 29. mai 2006 kommer visst alltid over på ny side jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mai 2006 #1063 Del Skrevet 29. mai 2006 Tittei du!! Kjekt at mannen er i godt humør! Blir nok en overgang når han begynner å jobbe,men det takler han sikkert bare bra! I allefal med sin søte gravide kjæreste som møter han hver dag hjemme :grine2: De første sparkene er så spennende og herlig å kjenne! Så blir det bare bedre og bedre! Jeg er i allefall ikke lei enda! OG GRATTIS MED 19 UKER!!!! Snart halvveis,tenk på det du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #1064 Del Skrevet 30. mai 2006 Heia snupper, har ikke tid tid å svare dere nå, er på vei ut, for jeg skal på svangerskapskontroll! Ha en god dag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #1065 Del Skrevet 30. mai 2006 Lykke til på kontrollen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #1066 Del Skrevet 30. mai 2006 Håper kontrollen gikk bra! Heldiggrisen som får 3D UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mai 2006 #1067 Del Skrevet 30. mai 2006 For ei (ponni)dame! Herrg#... Noen som ikke eier samvittighet i denne verden!! Gleder meg til du konfronterer henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 30. mai 2006 #1068 Del Skrevet 30. mai 2006 Lykke til på kontroll! Ha en riktig fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. mai 2006 #1069 Del Skrevet 30. mai 2006 Har det gått bra på kontroll, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 30. mai 2006 Heia alle sammen! Så koselig at dere har vært innom alle sammen! Kontrollen gikk bra, fikk nok en gang bekreftet at det banker et lite hjerte der inne, så da blir jeg mye roligere en lang stund! Syns den lille der inne sparker lite, legen kjente etter, og sa at dersom jeg ikke innen tre-fire uker kjenner tre spark eller mer i løpet av 30 minutter, så skal det sjekkes ut. Godt å høre! SM målene mine ligger litt over linja, så det er tydelig at den lille vokser, selv om jeg knapt går opp i vekt. Jeg skal dra å ha en ridetime snart, blir koselig, har ikke sett de jentene på en stund nå. Skal ta med kameraet mitt og se om jeg får tatt litt bilder av dem også, det syns de alltid er gøy. Kommer nok sterkere tilbake senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2006 #1071 Del Skrevet 30. mai 2006 Heia du! Godt å høre at kontrollen gikk bra! Og veldig betryggende å få en dialog med legen! Mange sier bare "vi får se det an" eller "det kan vi komme tilbake til,så sitter man der som en tosk og lurer på hva DET er de snakker om! Er nok kanskje bare en rolig bebis som liker å slappe av mye!Lader seg opp til den kommer ut Kos deg med hestene og ridetimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. mai 2006 #1072 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! takk for hilsen i dagboka mi! Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. mai 2006 #1073 Del Skrevet 30. mai 2006 Så bra kontrollen gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #1074 Del Skrevet 30. mai 2006 Å, jeg blir så glad når jeg har fått så mye besøk! Kjempekoselig jenter!! Skytte: Du har nok rett, babyen min må være under "lading" for det er sannsynligvis komplett umulig å få en rolig miks av meg og min kjære... Jentene jeg underviste var flinke, selv om hun ene datt av en gang, men hun var flink og satte seg opp med en gang på eget initiativ, og red videre. Koselig å se både dem og hestene igjen.. Jeg kollapset på sofaen og sovnet tvert da jeg kom hjem, så sliten var jeg. Har vært mye som har skjedd i det siste gitt.. Og mer blir det vil jeg tro! Er nok av ting å gjøre på fremover også, iom at vi må få ut alt av huset til min kjære før overtakelse om drøye to uker. Typisk at han skal få seg jobb nå som alt må gjøres der! Men skal da bli godt å få han i jobb også, både økonomisk og humørmessig. Glemte forresten å skrive at i går fikk jeg en hel stor plastsekk(!!!) med babyklær gratis! Jeg liker finn.no "gies bort"! Har sett igjennom klærne og stort sett alt er fint, mest jentetøy, men mye er nøytralt også, så nå hjelper det på med ting vi trenger gitt! Min kjæres søster hadde visst en babybjørn bæresele til oss også som hun ikke ville ha selv, så det dukker opp ting vi trenger stadig vekk! Utrolig deilig at ting ordner seg sånn altså, vi har mer enn nok av utgifter, og bør pusse opp det ene soverommet før liten kommer til verden og, ikke akkurat gratis... Men det ordner seg! Nå er det natta gitt, blir nok ingen dagbokrunde på meg i dag heller... Men jeg tenker på dere da jenter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. mai 2006 #1075 Del Skrevet 30. mai 2006 Godt å høre at det gikk bra på kontroll... Hvor langt på vei er du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. mai 2006 #1076 Del Skrevet 31. mai 2006 Deilig når man får ting gratis ja! Vi skal få arve/låne litt av noen venner, veldig kjekt det for jeg begynner å se på kontoutskriften at det koster litt å forberede å få en liten tass i huset... Må bare vente litt til babyen er ute for å se hvilke venner vi skal låne av, ett vennepar har jenteklær og ett har gutteklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1077 Del Skrevet 31. mai 2006 Godt å høre at det gikk bra på kontroll... Hvor langt på vei er du nå? ← Heia Grace! Litt usikker faktisk, for jeg har igrunnen fått tre forskjellige uker+ dager å gå etter, alt ettersom hvilken lege som har regnet det ut i forhold til termindato og babyverden.no gir ikke samme svar som noen av dem... Men jeg tror det riktige blir 19+3, selv om jeg får alt fra 19+1 til 19+4 på papirene fra legene. Satser på at babyverden gir meg rett dato jeg, hvertfall lettere å følge utviklingen der da! Jeg sender forøvrig stadig litt babystøv i din retning altså! Deilig når man får ting gratis ja! Vi skal få arve/låne litt av noen venner, veldig kjekt det for jeg begynner å se på kontoutskriften at det koster litt å forberede å få en liten tass i huset... Må bare vente litt til babyen er ute for å se hvilke venner vi skal låne av, ett vennepar har jenteklær og ett har gutteklær ← Ja, det hjelper på å ikke måtte kjøpe alt selv, det er mer enn nok man MÅ ha lissom! Og så vokser de jo så fort når de er så små, det er ikke så lenge man får brukt klær og slikt før det er for lite og vel så det. Jeg har fått høre fra flere at jeg kan låne klæe og utstyr, men jeg må si at jeg kvier meg litt for å låne ting, vil jo ikke risikere å ødelegge noe som ikke er mitt, og dessuten, så er jeg passe distre, så jeg tviler på at jeg kommer til å huske hva som kommer fra hvem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1078 Del Skrevet 31. mai 2006 Å, nå er han mannen min i gang å demonterer gressklipperen.. Hvordan skal dette gå.... Han tror han har så mye bedre peil på sånt enn det han har, og det ender vel med at han ødelegger hele klipperen.. Som aldri har vært i stykker før, men som ifølge han er en skraphaug klar for fyllinga... *Litt* lei av at han mener alle hans ting er bedre enn mine ja... Særlig når det ikke er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mai 2006 #1079 Del Skrevet 31. mai 2006 Uff, ikke greit med sta mannfolk med tekniske problemer! Haaper gressklipperen overlever!! Gratulerer med 19 uker allerede, naa begynner du aa bli skikkelig gravid ja! :grine2: Flott med saa mange gaver til babyen. Finn.no hoeres supert ut! Haaper du faar en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. mai 2006 #1080 Del Skrevet 31. mai 2006 Oioi så kjekt da! En hel sekk Blir jo masse klær det for de er jo så små! Det ordner seg alltid for snille piker vettu! Menn............!! Kan ikke leve med dem og heller ikke uten dem! Typisk manneting det der tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå