Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Så bra UL gikk bra :) Følte det på meg. Nå kan du puste lettet ut å bare nyte tilværelsen. :)

Skal du i bryllup i helgen? :sjenert: Kjekt med bryllup :) Har selv arrangert vårt eget bryllup, og fytti for ett stress, men en fantastisk dag :bryllup: Må kose deg masse iallefall. :)

Ellers.. Ha en strålende dag. Måtte den bringe noe godt med sei.

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen vennen!

Håper du ikke kjører deg selv for hardt nå!Ville bare innom og ønske deg ei fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Hvordan er formen idag da? :klem:

Planer for the weeeekend? ;)

Sola skinner, deilig! :sjarmor:

Så gøy at mannen skal skrive kontrakt idag, spennende! :-D

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia alle sammen! Her går alt veldig i ett, jeg har ikke mye tid til å skrive før søndag tror jeg. Skal inn til oslo i kveld og hilse på alle som kommer i bryllupet imorgen. Og så er det hjem senere i kveld og sove litt før jeg skal til frisøren imorgen tildig. Har fått ordnet ramme til bildet som ble laget i går, så da er i det minste gaven i boks. Må bare huske å skrive kortet. Broren min lurte på om jeg hadde tenkt til å holde tale i bryllupet :overrasket: Fikk litt hetta jeg, det kommer nesten 130 mennesker, og flere av dem er kjente og veeeeldig gode talere.. Hadde det bare vært familie, så hadde jeg kunnet si masse, men i den forsamlingen? EEH... Jeg skal se det an imorgen tror jeg...

Har typisk nok fått gigablåmerke på armen :sur: som nok kommer til å syns ganske så godt. Det er et sted som ikke går an å sminke vekk heller, for da blir kjolen full av sminke, så hvis noen har gode råd; SKRIK UT!!

Nå nå jeg se om middagen er klar her.. :klem: Til alle mine KG-venner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er jeg tilbake. Vellykket bryllup i går, men gjett om jeg er sliiiiten nå!

Det morsomste av alt: Broren min og hans nye kone skal ha baby omtrent halvannen mnd etter oss!!!!! Superkoselig altså!! :hoppe: Vår lille baby vil da få søskenbarn i begge ender av familien som er omtrent like gamle.

Det var massssse mennesker der, og noen veldig kjente personer som holdt noen ustyrtelig morsomme innslag. Litt rart å se den delen av min brors og konas liv tett på, men morsomt også.

Maten var god, og jeg fikk god alkoholfri vin!! :hoppe: Det var superdigg!!! Har hatt lyst på vin siden jeg testa positivt, men har ikke så mye som tatt ett glass. Min kjære påstår at det er hysterisk (noe jeg ikke syns, og blir ganske irritert på han fordi han er så påståelig på det, for han gidder nemli ikke å lese fakta om det, for "alt som ligger på nett og slikt er bare sprøyt"....), men jeg holder meg heller unna enn å lurte på om jeg har gjort noe galt. Prøvde å kjøpe en flaske alkoholfri vin selv, men den smakte bare søt saft... :forvirret:

Vel, jeg fikk satt opp håret i går, og jeg hadde fått beskjed om at det ville ta ca 45 minutter... Jeg ble sittende i to og en halv time!!! Hun jeg snakket med om timen hadde ikke sett hvor langt hår jeg hadde før jeg gikk etter å ha bestilt time... Men heldigvis fikk jeg det til den prisen jeg hadde avtalt da. :) Syns det ble ganske fint også igrunn. Orket ikke å dusje når jeg kom hjem i natt, så håret mitt ser ikke ut nå, noe krøller, og noe bustefrans.. Hehe, godt jeg ikke skal ut i verden med et første!

Har vel ingen planer for dagen,. men sånn formen er nå, så tror jeg nok at det blir mye sofa på meg. Og kg da selvsagt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du hadde det trivelig i bryllup! Og helt supert at det blir søsekebarn i alle bauer og kanter som blir ca like gamle. Det blir jo helt supert! :hoppe:

Håper formen er bra ellers... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjekt å høre at bryllupet var vellykket. Deilig med alkoholfri vin. :) Har prøvd en jeg og, og den er ganske god faktisk. Husker selvsagt ikke navnet på den da.. :sjenert:

Så gøy med søskenbarn da :hoppe: Det blir helt topp for dere det. :) Kjekt at det var så tett innpå og.

Ha en fantastisk dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho!!

Så bra med vellykket bryllup og enda et søskenbarn da!! Kjempemorsomt!

Nå må du bare hvile deg og la håret være som det vil! Sofaen liker deg nok akkurat som du er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter!

Hehe, jeg tror nok du har rett i at sofaen liker meg uansett håsveis, for jeg har hvertfall vært der mye i dag, og har ikke blitt kastet ut ennå! :ler:

Har ikke gjort en pøkk i dag, bare slappet av. Har endelig kjent litt ordentlig sparking fra bittelille, det er så godt å kjenne at det er liv der inne!! Kjente det først i går etter at vi hadde lagt oss, flere skikkelige dult der inne, kanskje h*n syns det ble veldig rolig plutselig, for de siste dagen har jo alt gått i ett. :hjerter_rundt: Min egen bittelille baby!!

Nå er det fotball på tv... Så da sitter jeg her forran pcn litt ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at UL var bra! Det må være utrolig godt å få en bekreftelse på at alt står bra til inni magen! Bryllupet hørtes også strålende ut. Ble det noen tale på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Grattis med 19 uker!! :hoppe:

Så gøy at bror din & kona skal ha baby rett etter dere! :-D

Deilig å kjenne babyen i magen tenker jeg :hjerte:

ha en super mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Cr@sh, Fjellrypa og Epica!

Ny dag på gang, og i dag drar den ene hesten min. Skal stå borte på prøve en mnds tid, så får vi se hvordan det går. Blir spennende! Jeg skal bli med ned og se hvor den skal hen, syns det er litt okei, sæææærlig etter den "ponnyepisoden".... (hvis noen lurer, så har jeg fremdeles fryktelig lyst til å rive huet av den dama!!!)

Ellers skjer det ikke så mye i dag, mulig min kjære tar en tur til huset i dag, og henter noen møbler og slikt. Det begynner igrunnen å haste litt, det er jo bare drøye to uker til de nye tar over, og han har første arbeidsdag på torsdag denne uka. Regner med at han vil bli ganske sliten av å plutselig begynne med 10-timers dager etter å ha gått her hjemme så lenge... Men han gleder seg hvertfall veldig, og jeg merker det inmari godt på humøret hans at han har det bedre med seg selv! Skal bli godt å savne han noen timer om dagen istede for bare å gå å tråkke oppå hverandre hele tiden.

Imorgen skal jeg på svangerskapskontroll igjen, så jeg må huske å svinge innom et apotek og kjøpe sånne urinprøve-glass i dag. Jeg skal også ha en ridetime med to jenter som har to av våre andre hester imorgen, det blir koselig. De er så søte, og det er ikke så ofte jeg får se hestene heller, så jeg gleder meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har dere planlagt ny UL time? ;)

Jeg er jo sååå klar for å vite kjønn NÅ, kan nesten ikke vente :ler:

Kult du ikke egentlig vil vite, er jo litt mer spennende... :sjarmor:

Sikkert betryggende å se hvor den drar! :klem:

har ikke hørt om ponnyepisoden men... regner med det var ei dame i bilde som var teit........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere planlagt ny UL time?  ;)

Jeg er jo sååå klar for å vite kjønn NÅ, kan nesten ikke vente  :ler:

Kult du ikke egentlig vil vite, er jo litt mer spennende...  :sjarmor:

Sikkert betryggende å se hvor den drar!  :klem:

har ikke hørt om ponnyepisoden men... regner med det var ei dame i bilde som var teit........?

Tja, vi har jo litt lyst på 3D UL også, men det blir nok nærmere uke 30 tenker jeg, da blir bildene best. Jeg blir mindre og mindre lysten på å vite kjønn egentlig, merkelig, for jeg trodde jeg kom til å være supernysgjerrig!

Ponnyepisoden kort oppsummert: Vi satte bort en ponny til en i nabolaget(forp*lte kvinnemenneske), for hun skulle kjøpe den. Vi fikk aldri noen penger, selv om mamma spurte mange ganger. Til slutt viser det seg at hun har solgt(!!!!) ponnyen til andre kanten av landet. Hun påstod til oss at den stod hos en venn av henne: bare sprøyt, jeg har snakket med de som har ponnyen flere ganger, og de kjøpte den for mange mnd siden... Jeg GLEDER meg til jeg møter den dama.... (hun er selvsagt livredd for oss, etter at hun skjønte at vi visste om hele saken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri meg for en ponni-sak dere er viklet inn i.

Men takk for hilsen i boka mi ! Moror å se at du har kommet deg helt til UL og første spark allerede !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...