iss Skrevet 21. mai 2006 #981 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Hørtes mer ut som hun tynet deg for informasjon, i en dårlig kamuflasje av å være intr i hesten!! Håper du får ordnet deg med hestene snart!!! Endret 21. mai 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #982 Del Skrevet 21. mai 2006 Hørtes mer ut som hun tynet deg for informasjon, i en dårlig kamuflasje av å være intr i hesten!! Håper du får ordnet deg med hestene snart!!! ← Hehe, ja ikkesant?! Hun som skulle komme å se på hest i dag avlyste en time før.. Er det mulig eller?! Jaja, da får jeg gjort en masse annet i dag istede da. Skal bort på sommerbeitet til hestene å gjøre i stand der, tar med hundene så kan de løpe løs, det digger de, nesten 40 mål inngjerdet med skog, kratt og sletter å løpe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. mai 2006 #983 Del Skrevet 21. mai 2006 Spennende med to nye jobbintervjuer da... Er en av et annengangsintervju eller? til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 21. mai 2006 #984 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg ser du har det litt som meg for tiden. Jeg er også utrolig trett og sliten og vil bare på sofaen. Men når jeg endelig har fri og kan sove lenge om morgenen, våkner jeg tidlig og føler meg uuthvilt. Jeg har lavt stoffskifte, har du sjekket om du kan ha noe slikt? Da blir man i alle fall usannsynlis trøtt periodevis. Også morsomt å les om samboeren din som begynner å bli stolt av magen. Det føles så trygt og godt på en måte, ikke sant! Jeg blir rent småforelsket igjen når min forteller andre om magen med entusiasme, og når han stryker og kjenner på den Spennende med jobbintervjuene også. Jeg krysser fingrene i uken som kommer! Ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #985 Del Skrevet 21. mai 2006 Cr@sh: Ja, det ene er andregangs intervju! I dag kikket jeg litt i avisa hos mamma også, og fant ennå en stilling som han nok kunne passe til, så dette ser virkelig bra ut nå! til deg også! Valentine: Jeg har postviralt utmattelses syndrom, så det er ikke overraskende at jeg er mye sliten, men det er litt kjedelig, for jeg begynte å bli bedre av det det siste året/halvannet. Satser på at det bedrer seg etterhvert jeg, dessuten så er det jo ikke uvanlig å bli trøtt når man er gravid... Trøster meg med det jeg. I dag har jeg vært på sommerbeitet til hestene og gjort klart. Hundene har løpt som gale, og var helt utslitte etterpå. Kjempedeilig å endelig kunne slippe storevoff, siden det er inngjerdet der får hun ikke stukket av. Etterpå var jeg hos mamma en tur, fant fram mitt gamle babytøy, og babytøy jeg brukte på dukkene mine da jeg var liten. Noe av det er helt okei og må bare vaskes godt etter årevis i kottet, mens noe var bare å kaste. Kjempegøy å se igjennom hvertfall! Mamma fant frem en hel masse strikke-oppskrifter til baby, så jeg har tatt med meg endel hjem som jeg skal se på. Må lære meg å strikke etter oppskrift, for det kan jeg ikke... Har så lyst til å lage hente-tøyet selv, og det bør jo helst bli litt fint da... Mamma tilbød meg saueskinn til Bumblebabyen også, så jeg får to eller tre av det. Det er litt ekkelt syns jeg, for det er våre egne sauer skinnet er laget av, og når man ikke har hatt mer enn rundt 20 sauer tilsammen (jeg savner sauene våre!!), så kjenner man alle lissom... Men det er til min lille baby, og det er bedre at de blir brukt enn at de ligger ubrukte syns jeg. Ellers har min kjære sett på fotballkamp i dag.. Han lag mot "mitt" lag.. Hehe, og mitt lag vant! Hehehe! Han mente det var heeelt ufortjent selvsagt, hva annet kan man vente... Jeg har nettopp laget ostekake, måtte forandre oppskriften litt, så ejg håper den ble bra, ellers må jeg lage flere før bryllupet på lørdag, for jeg nekter å komme med mislykka kake til dem... Få gå å være litt sosial med min kjære vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. mai 2006 #986 Del Skrevet 21. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. mai 2006 #987 Del Skrevet 21. mai 2006 Heia du! Hallo,hun hesteintr hørtes litt tvilsom ut gitt!! Og så kjedelig at hun andre avlyste...Men godt at du har fått gjort mye annet da! Og jeg krysser fortsatt alt for mannen din!! Håper det blir jobb snart! Så koselig du og mammaen din hadde det med babytøyet! Har sett gjennom mitt også men hmmm....fant ut at det meste får fortsette som dukkeklær til en evt jente! Jeg har også saueskinn fra egne sauer! Syns det er litt fint å ha,men det er jo så stort så jeg vil gjerne ha et sånt lite et som man kjøper også! Men så vil jeg nå ha alt jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #988 Del Skrevet 22. mai 2006 Heia MissS og Skytte! Ja, nå er mannen på vei til jobbintervju da... Blir spennende!! Han har nok mest lyst på den andre jobben, der han skal på andregangsintervju på fredag, så vi får se hvordan det går! Det regner IGJEN og jeg har bare lyst til å holde på åi hagen i dag, noe som ikke blir særlig mye av i pøsregn... Hadde tenkt til å ta med hundene på sommerbeitet igjen og gjøre ferdig det siste der, men det skjer ikke dersom ikke været blir bedre. Sjekket nettopp kontoen, og den er faretruende tom altså... Uff.. Masse regninger å betale og æsj! Får vel bare ordne seg på et vis det. Nei, jeg får gå å spise litt tror jeg. Er så dårlig på å huske det jeg, ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 22. mai 2006 #989 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper det går bra med mannen på intervju og at han får begge jobbene så han kan få velge Ikke bra å glemme å spise nei Jeg kan sikkert smitte deg litt med min matlyst, for den er stor nok for 5 stk for tiden, og her er det umulig å glemme å spise Det regner masse her og, så her gikk dagens planer i røyk. Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. mai 2006 #990 Del Skrevet 22. mai 2006 Saa spennende med andregangs jobbintervju! Deilig naar ting begynner aa gaa seg til paa jobbfronten sikkert! Du faar holde oss oppdatert! Koselig med hjemmeavlet saueskinn, selv om jeg skjoenner det er litt rart. Bumblebabyen blir sikkert veldig glad for det, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #991 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper det går bra med mannen på intervju og at han får begge jobbene så han kan få velge Ikke bra å glemme å spise nei Jeg kan sikkert smitte deg litt med min matlyst, for den er stor nok for 5 stk for tiden, og her er det umulig å glemme å spise Det regner masse her og, så her gikk dagens planer i røyk. Håper du får en fin dag ← Hehe, jeg får sikkert matlyst snart håper jeg, har gått og ventet på den siden jeg ble gravid... Saa spennende med andregangs jobbintervju! Deilig naar ting begynner aa gaa seg til paa jobbfronten sikkert! Du faar holde oss oppdatert! Koselig med hjemmeavlet saueskinn, selv om jeg skjoenner det er litt rart. Bumblebabyen blir sikkert veldig glad for det, hvertfall! ← Ja, det er kjempespennende altså, håper han får tilbud om begge så han kan velge! Da får jeg snill og gla mann i hus vet jeg!!! Onsdag er det ordinær UL... Og jeg må innrømme at jeg gruer meg... Er så redd for at noe skal være galt med bittelille der inne... *sukk* Min kjære vil gjerne vite hvilken kjønn den lille har, men selv syns jeg ikke det er viktig, og selv om jeg har sagt hele tiden at det er helt greit at vi får vite dersom de ser noe, så er jeg ikke lengre like sikker... Vet jo at noen mener de får et nærere forhold til babyen når de vet om det er gutt eler jente... Men, det er lissom som om det er helt uforståelig at det er en baby i min mage. Uff, nei, det blir godt å få den Ul overstått altså. Merker at jeg grubler på dette og har gjort det noen dager nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. mai 2006 #992 Del Skrevet 22. mai 2006 Så bra med to jobbintervjuer! Det må være godt å føle at det skjer noe på den fronten. Fingre krysses! Håper du finner en løsning for hestene snart. Har aldri vært i noe hestemiljø, så jeg må spørre: er det lett å finne noen som kan/vil ta seg av en hest for et år? Og hva skjer med kostnader og sånt? Dekker den som passer hesten det selv, for å få "tilgang" til hesten? Eller må du betale likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #993 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper du finner en løsning for hestene snart. Har aldri vært i noe hestemiljø, så jeg må spørre: er det lett å finne noen som kan/vil ta seg av en hest for et år? Og hva skjer med kostnader og sånt? Dekker den som passer hesten det selv, for å få "tilgang" til hesten? Eller må du betale likevel? ← Man setter bort hestene på "fôr", dvs at de som har hesten disponerer den som sin egen, og betaler det som er av utgifter på den i perioden de har den. Det er endel som har hest på den måten fordi de da slipper kostnaden med å kjøpe den, og de kan prøve ut hvordan det er å ha egen hest. Det er nok ikke så vanskelig å finne noen som vil ha hestene, men det kan være litt vanskelig å finne noen som jeg vil sette de bort til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #994 Del Skrevet 22. mai 2006 Uff, nå har jeg nettopp ringt å sagt til en av de som var her å prøvde hest at hun ikke var aktuell... Aldri noe gøy å skuffe noen sånn... Intervjuet gikk visst veldig bra i dag, min kjære var visst veldig klar for denne jobben nå... Han skal få svar på onsdag alt, så det blir spennende. Nå hard et heligvis letta litt her, og godt er det, for det skal visst komme en å se på den andre hesten etterpå. Venter igrunnen bare på at de skal ringe og si ifra at de er på veien. Skal prøve å få til en dagbokrunde etterpå i dag!!! Uff, dagene bare flyr, uten at jeg får gjort alt jeg skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mai 2006 #995 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper han får jobben!! OI, er det UL på onsdag allerede?! Jeg hadde vert kjempenysjerrig!!! Spennende Selfølgelig er alt bra vennen, ikke ver redd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #996 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper han får jobben!! OI, er det UL på onsdag allerede?! Jeg hadde vert kjempenysjerrig!!! Spennende Selfølgelig er alt bra vennen, ikke ver redd! ← Takk Epica... Det er jo sikkert helt bra med bittelille, men jeg gleder meg virkelig til å få det overstått nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 22. mai 2006 #997 Del Skrevet 22. mai 2006 Onsdag er det ordinær UL... Og jeg må innrømme at jeg gruer meg... Er så redd for at noe skal være galt med bittelille der inne... *sukk* Min kjære vil gjerne vite hvilken kjønn den lille har, men selv syns jeg ikke det er viktig, og selv om jeg har sagt hele tiden at det er helt greit at vi får vite dersom de ser noe, så er jeg ikke lengre like sikker... Vet jo at noen mener de får et nærere forhold til babyen når de vet om det er gutt eler jente... Men, det er lissom som om det er helt uforståelig at det er en baby i min mage. Uff, nei, det blir godt å få den Ul overstått altså. Merker at jeg grubler på dette og har gjort det noen dager. Jeg gruet meg også til den ordinære UL'en, men det går jo som regel veldig bra Vi ville vite kjønn, men fikk ikke siden den lille valgte å ligge med kryssede bein under hele undersøkelsen. Jordmoren ville ikke engang hinte litt. Likevel, jeg tror ikke det gjorde at jeg fikk et mindre personlig forhold til dette lille knøttet, for jeg så jo at det lå et lite liv der som tydelig beveget seg. Jeg føler meg nærmere det som er der inne hver gang jeg ser det (og ikke minst gjelder det samboeren min som fikk se for første gang sist). Men; jeg sliter likevel litt som du med å skjønne at det faktisk er en baby der inne. Jeg mener, fornuften min tilsier for eksempel at jeg må ha vogn, men jeg skjønner ikke helt hvorfor likevel. Hvem skal ligge der liksom Det vi tenkte var at det kunne være praktisk å vite kjønn på forhånd, slik med tanke på innkjøp. Ikke det at vi har tenkt å kjøpe rosa eller lyseblå vogn, men vi skal for eksempel pusse opp barnerom og da kan det jo være greit å ha begynt tankeprosessen litt. Lykke til i alle fall uansett hva dere bestemmer dere for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mai 2006 #998 Del Skrevet 22. mai 2006 Her skjer det jammen saker og ting! Godt du finner gode midlertidige hjem til hestene, og at du er kresen på hvem de havner hos! Og så spennende med annengangsintervju til din kjære!!! *krysser fingre* Skjønenr godt at du gruer deg til UL, man begynner å tenke litt når det nærmer seg. Men du kommer giret og glad ut igjen derfra! Tenk at dere skal få se bittelille som bor inni magen din!! Gleder meg til å høre hvordan det har gått Må ha vært gøy å gå igjennom babytøyet fra da du var liten! Så fint at noe kan brukes! Og tvi tvi med strikking! Jeg holder på med et sett, det går litt tregt, men jeg har da tid.. Med en som kan hjelpe litt så går det helt fint å strikke etter oppskrift! Er bare å følge oppskriften egentlig Jeg har aldri gjort det før, men jeg får det til! Og så må jeg bare gi deg en goood klem helt til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. mai 2006 #999 Del Skrevet 22. mai 2006 Heia snuppi!! Oioioi!!! Snart UL jo!! Skjønner at du gruer deg.Det gjorde plutselig jeg også litt før...Men så får du se det surrealistiske bildet av din lille engel og blir bare helt lam i snakketøyet For stort sett så er alt bra og fint! Men så kjekt for mannen da! Nå er det nok ikke lenge før han har jobb tenker jeg! Og det blir jo så bra!! Godt for dere alle det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. mai 2006 #1000 Del Skrevet 22. mai 2006 Hellu vennen! Så moro at det gikk bra på intervju. Gleder meg til å høre at han har fått jobben.... *krysser fingre og tær* UL på onsdag er spennende. Klart du er spent... det var jeg også. Men det er stort sett bra vet du... også denne gangen! Ikke bekymre deg unødig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå