Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Alltid godt med en liten "pustepause" ;) Trenger det alle tror jeg!!

Wrestling ja :roll: Har ett søskenbarn som eeeeeelsker det. Skjønner ikke hvorfor ho sitter og sikler på det greine, tragisk ser det ut.. Men hver sin smak...

Håper du har hatt en fin 17 mai!! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så masse koselige hilsner da! :)

Sliten etter i går jeg, så jeg får prøve å skrive mer senere i dag tror jeg... Sofaen kaller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er deilig med litt tid for seg selv innimellom. Klart det er rart for pappaene også. Jeg tror at problemet der ofte er at de ikke er noe flinke til å snakke om det, de bare går og funderer på egen hånd. Da er det vanskelig for andre å forstå hva som foregår, og vanskelig å kommunisere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kooost deg :flagg: ??  :klem:

Deilig å slappe av alene av og til også  ;)

Ja, hadde en kjempekoselig dag i går! :klem:

Skjønner godt at det er deilig med litt tid for seg selv innimellom. Klart det er rart for pappaene også. Jeg tror at problemet der ofte er at de ikke er noe flinke til å snakke om det, de bare går og funderer på egen hånd. Da er det vanskelig for andre å forstå hva som foregår, og vanskelig å kommunisere.  :klem:

Ja, det tror nok jeg også. Min kjære er helt klart av den typen der hvertfall. Grubler og funderer, men så vil han ikke "plage" meg med tankene sine. Det gjør selvsagt at det hele får litt motsatt effekt, for hvis jeg bare skjønner hvorfor han er som han er, så hadde det vært mye lettere. ;)

Er det ikke i dag mannen skal på jobb-intervju, forresten? Krysser fingrene!

J, han dro nå nettopp, så det blir spennende. Jeg håper han finner fram, for han har aldri vært der før, og har ikke fått noe annet enn en veibeskrivelse muntlig.... Men han ringer vel hvis han lurer får jeg håpe! *krysser fingre og tær, armer og bein*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioi!!! Krysser alt jeg også!!!Håper virkelig dette er dagen for store hendelser!!

Mye spenning på kg i allefall!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter! Joa, han syns jobbintervjuet gikk bra, men er fremdeles usikker på om han vil få jobben. Det er et såppas stort konsern at han evt må inn til andregangs-intervju, så jeg håper at han blir kalt inn til det!

Ellers har jeg vært så sliten i dag at jeg ikke har orket noenting... Kjedelig med sånne dager, men så var jeg jo veldig sosial og flink i går da!

I dagene fremover kommer det flere og skal se på to av hestene mine, må finne noen som kan ha de et års tid ihvertfall fremover. Blir rart med hestefri for første gang siden jeg var 12 år... Jeg kommer til å få helt abstinenser.... :overrasket:

Men, det glemmer jeg sikkert så snart babyen kommer får jeg håpe!

Nå skal jeg tilbake på sofaen og slappe av snart, tror ikke det blir noen dagbokrunde i dag heller desverre.. Tenker på dere da jenter!!

Forresten Skytte, hva mente du med at det er mye spenning på KG?? Har ikke fått med meg noe jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på sofaen, vennen!

:kose:

:kose:

Hun tenkte kanskje på tulipan og miiip sine nært forestående fødsler?? :ler:

Hehe, ja det kan nok være det var det ja.. ;)

Innom med en torsdagsklem!  :klem:

Håper alt står bra til!

Fredagsklem tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i dag våknet jeg alt for tidlig igjen... Uff, og akkurat i dag som det skjer så mye og jeg faktisk trenger ekstra søvn... Min kjære skal avgårde til megleren og skrive kontrakt med huskjøperene i dag, og så kan det hende han skal være med min brør en liten svipptur (yea, right! :sjarmor: ) til Bodø. Men det får vi ikke vite før senere i dag. I såfall kommer de nok ikke hjem før søndag. Jeg skal snart til stallen, smeden kommer og skal sko et par tre av hestene der, og så skal jeg rydde litt og slikt. Det kommer ei å ser på den ene hesten etterpå i dag, og imorgen så da får jeg shine litt opp. I kveld har jeg tenkt til å gå i koma.. :ler:

Kjenner at ejg absolutt ikke er uthvilt, men det går vel.

Skal prøve meg på en liten dagbokrunde nå, så får vi se hvor langt jeg kommer før sofaen kaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom for å ønske deg en strålende dag :vinke:

Ser ut som om du kanskje får deg ei alenehjemmehelg :)

Kose deg masse iallefall. :)

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei alle sammen. Har vært helt utslått siden jeg var her sist jeg, samtidig som jeg har hatt masse å gjøre, men nå er jeg tilbake! :)

I går var min kjære og jeg i bursdag til en kompis, og det var hyggelig. Min kjære er heldigvis ikke helt typen som drikker seg snydens, så selv om jeg var den eneste edrue der, så var det helt okei. En av jentene der var ganske passe på snurr, og hun begynte å fortelle om hvor fantastisk det var å føde og få barn. Ikke fullt så sjarmerende når dama er så full atd et meste som blir sagt bare er snøvling... Sånn generelt, så føler jeg meg faktisk så langt unna fødselen ennå at jeg ikke har særlig lyst til å tenke på det. Jeg er ikke redd for smertene eller noe, men jeg bare er ikke klar til å ta det helt inn over meg ennå. Kanskje litt rart, men jeg har lissom nok med å være gravid foreløpig.

Merker på min kjære at han blir mer og mer stolt over magen min. Han tar på den og koser på meg når vi er ute blandt folk, og hver kveld ligger han å holder på magen før vi sovner. Veldig godt at han begynner å venne seg litt til det nå altså. Jeg tror faktisk at han ble litt overrumplet av at vi klarte det så fort. Det ble jo forsåvidt jeg også... ;)

Ellers, så kommer uka som ligger forran oss til å bli fryktelig hektisk. Min kjære har to jobbintervjuer ( :hoppe: ) jeg må finne ut hva jeg skal gjøre med hvertfall en av hestene, og evt kjøre den dit den skal. Og så er det bryllupet til min kjære bror på lørdag, så da er det endel som må ordnes i forbindelse med det.

I dag kommer det ennå en å ser på hest her, så jeg skal i stallen etterpå å møte henne.

Min kjære ligger og sover ennå, syns selv jeg sov lenge når klokka var 0915 da jeg stod opp.. Lenge til meg å være hvertfall. Men jeg blir sikkert like trøtt igjen senere.

I går fikk jeg telefon fra ei jente som red ponnien til mamma for endel år siden. Hun hadde sett annonsa mi på hestene sa hun, og var kanskje litt intressert... Men hun lurte igrunnen mer på om jeg virkelig var gravid, hvor langt på vei jeg var, om det var jente eller gutt osv, osv... Når jeg sa at hvis hun var intressert i hesten, så måtte hun komme å prøve den snart, for jeg må bestemme meg i løpet av uka for hva jeg skal gjøre, så var det ikke intressant likevel... :ler:(lurer på om hun ringte bare for å forhøre seg, hun kjenner nemli eksen min....)

I dag regner det igjen, nå er jeg LEI av regn! Plenen her har vokst så sinnsykt mye at den MÅ klippes snart, men det går jo ikke når det bare regner og regner...

Vel.. Får vel kanskje gjøre noe her... Kommer sikkert innom etterpå i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...