Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

:kyss:

:kyss: tilbak iss! Håper dagen din blir fin!!

Kjolen hoertes veldig fin ut!

Haaper trettheten slipper taket litt (gjoer den ikke det for mange etterhvert?) slik at du slipper aa sove bort sommeren!

:klem:

Håper bare kjolen passer om to uker også... For den er fin! Og trøttheten gir seg vel skulle jeg tro, håper hvertfall det, kjenner jeg fikk litt hetta nå, for jeg vil IKKE sove bort sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kjolen høres fin ut. Også i vanlig str, ikke verst det, kjekt å kunne bruke den senere også. Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!!

Innom for å ønske deg en alldeles strålende dag og ei kjempefin helg!

Noen planer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin-fin dag, snuppa!

I like måte!!

Den kjolen høres fin ut. Også i vanlig str, ikke verst det, kjekt å kunne bruke den senere også. Håper du får en fin helg  :klem:

Takk, det samme til deg! :klem:

Mornings!!

Innom for å ønske deg en alldeles strålende dag og ei kjempefin helg!

Noen planer?!

Jeg skal i utdrikkingslag til min brors forlovede imorgen! Så ja, jeg skal noe!! :hoppe:

Og godt er det tror jeg, for min kjære er i et forferdelig dårlig humør... Det begynte i går kveld, og det har fortsatt i dag. Jeg fikk beskjed om å gå inn, for han ville være alene ute. Så nå er jeg fanget i mitt eget hjem... Skal snart dra da, venter bare på at klesvasken min skal bli ferdig, så stikker jeg, orker ikke å bli humørsyk selv nå. Han er så utrolig lite stabil i humøret for tida og det er veldig slitsomt for meg. Ganske frustrerende å ha det sånn, dette skal jo være en lykkelig tid for oss. Uff, litt frustrert i dag kjenner jeg. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Cr@sh! Han ble heldigvis litt bedre utpå dagen, men ikke før han fikk meg til å begynne å gråte... Men da tok han seg også sammen. Heldigvis!

Han fikk telefon om et jobb-interju utpå dagen, og det gjorde humøret ennå bedre, håper det holder seg igjennom helgen!! Blir spennende å se om han får jobben, det er langt over en mnd siden han sendte inn søknaden dit, så han hadde nok ikke trodd han ville høre noe derfra egentlig. Det er et stykke unna, men det får bare være, får han jobb så får han heler pendle litt.

Ellers har jeg vært hos mamma en tur, tanta mi kommer dit i kveld og skal bli over til imorgen. Håper jeg rekker å treffe dem før jeg skal dra imorgen, det er alltid så koselig.

Nå i kveld skal jeg prøve å være litt selskapelig med min kjære, og så skal jeg få hengt opp litt mere klær som er til vask.

:klem: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. så spennende med jobbintervju. Er det en jobb han virkelig kunne tenkt seg? SPENNENDE! :hoppe: Håper det går bra? Når skal han dit? (Er jeg litt vel nysgjerrig nå? :rodme: )

Har du sett Idol i kveld? Hva syntes du om de tre? Jonas er min favoritt - til tross for at han glemte teksten... :roll:

:kyss: Kos deg i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. så spennende med jobbintervju. Er det en jobb han virkelig kunne tenkt seg? SPENNENDE! :hoppe: Håper det går bra? Når skal han dit? (Er jeg litt vel nysgjerrig nå? :rodme: )

Har du sett Idol i kveld? Hva syntes du om de tre? Jonas er min favoritt - til tross for at han glemte teksten... :roll:

:kyss: Kos deg i kveld!

Vet du, jeg tror omtrent alle jobber frister han nå... Virket hvertfall som han syns at det hørtes veldig bra ut, det er skift jobb, og det er ikke så dumt, da får han gjort noe annet på dagtid noen dager, og og på kvelden andre. Intrevjuet er 18 mai, så det er noen dager igjen. Og bare vær nysgjerrig du, helt greit det! ;)

Så det meste av Idol ista, og vi heier på samme! :) Synd han glemte teksten i dag, men han tok det da igjen i andre sangen! Ellers syns jeg Aleksander var knallgod i dag, særlig på den siste han sang... :sjenert: Men jeg må være litt lojal mot min kjære som faktisk har sett nesten alle programmene, og heie på Jonas ja... ;)

Kos deg du også!!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ny dag, og fremdeles SOL! :sjarmor: Deilig! Jeg er nydusjet, og skal snart dra en kjapp tur til mamma før det bærer videre mot hovedstaden og utdrikkingslag! Håper jeg ikke blir alt for sliten før dagen er omme, jeg må jo tross alt kjøre hjem i kveld også.. Men, det er jo bare å ta pauser hvis jeg blir for sliten da.. Må huske å tømme bilen for ting, er jo mulig at noen andre vil sitte på etterpå, og da er det litt hyggelig at det er plass. Jeg aner ikke hvor vi skal hen, men jeg har nå hvertfall printet ut et kart så jeg satser på at det er greit å finne frem.

Kommer vel innom i kveld hvis jeg orker, ellers blir det oppdatering i morgen tidlig!

Ha en fin dag alle!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Deilig med sol ja! :-D

Heier på Jonas jeg også! :danse:

Kose deg hos mamsen, og på u-lag senere, det blir nok gøy! ;)

God helg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende med intervju... Håper det går bra for mannen! :Nikke:

Ha det gøy i utdrikningslag i dag... og kjør forsiktig! ;)

:klem: fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Cr@sh og Epica!

Utdrikkingslaget var koselig det, vi var i studio og spilte inn plate, først sang bruden inn en sang alene, og så sang alle med på en annen. Jeg kan overhodet ikke synge, men det var faktisk ganske morsomt!!

Deretter var det hjem til en av de andre og spise middag og ha småleker. Ganske morsomt å få høre alle historiene om tidligere menn hun hadde hatt noe med, og jeg fikk beskjed om at broren min ikke nødvendigvis trengte å vite alt.. Hehe!

Ble nesten midnatt før jeg satte meg i bilen på vei hjem, og med en drøy times kjøring med en trøtt gravid dame bak rattet.. Vel, det gikk ikke akkurat fort.. :ler:

For dere som har fått med dere historien om ponnyen:

Fikk telefon da jeg var på vei inn til oslo på dagen, av hun som nå eier den ponnyen som jeg har omtalt tidligere! Jeg har drevet litt detektivarbeide, og jaggu har ikke det gitt frukter. Det viste seg at hun som skulle kjøpe ponnien av oss like så godt SOLGTE den for flere mnd siden, leeeenge før mamma fikk betalt for den! Så hun har da solgt en het hun ikke eier!!! Og som om ikke det er nok, så fikk hun da flere tusen mer enn det mamma fikk fra henne. Hun som har ponnyen nå virka hvertfall veldig oppegående og ringte til dama hun kjøpte for å si ifra at hun var avslørt, og at det ikke går an å holde på på den måten der. :sjarmor::sjarmor::sjarmor: Ponnyen står jo i andre enden av landet, men nå har hun det hvertfall godt! Vi snakket lenge på telefon, hun virka veldig okei, hun lova å sende meg bilder når føllet blir født, og jeg måtte bare komme på besøk om jeg var i nærheten. Mamma vil selvsagt ikke at noen skal bli uvenner, hun ble bekymra når jeg fortalte hvordan tingene lå an. Noen ganger, så stikker hu mora mi huet i sanda som en struts for å unngå konfrontasjoner, og det blir jeg litt sprø av... Det er greit at hun ikke er noen kranglete type, men ikke POKKER om folk får lure og svindle mora mi uten at det blir konsekvenser av det!!

Vel, nok om det.... For nå ihvertfall!

I dag er det overskyet og kaldt ute egentlig. Jeg skal nok bort til mamma og gjøre klar det ene beitet til hestene tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selge en ponny man ikke eier? :klø:

:sinna::sur::sinna: Folk er teite, frekke og gud vet hva... :frustrert:

Får dere penger for den da? Kan jo ikke la det skure og gå uten å få noe igjen for den? :roll:

Kos deg med mamsen og hestene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolekjøpet! Ikke sant det er deilig når man har kjøpt et plagg man virkelig liker?!

Fint å lese at humøret til mannen din bedret seg, men må man virkelig begynne å gråte for at disse guttene skal skjønne at har oppført seg teit? Man skal ha det hyggelig sammen i denne perioden :kose: ! Og selv om det sikkert ikke er enkelt å være gutt alltid heller når magene vokser, så må de skjønne at vi er ekstra sårbare nå. Jeg håper humøret hans stabiliserer seg i den positive enden av skalaen slik at du slipper slike nedturer.

Og denne ponniehistorien din høres da helt utrolig ut :frustrert: ?? Det finnes altså så utrolig mange merkelige folk i verden!

Vel, ha en fin søndag da, selv om være ikke er topp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge en ponny man ikke eier? :klø:

:sinna::sur::sinna: Folk er teite, frekke og gud vet hva... :frustrert:

Får dere penger for den da? Kan jo ikke la det skure og gå uten å få noe igjen for den? :roll:

Kos deg med mamsen og hestene...

Heia Cr@sh! Mamma har fått betalt nå, men det er bare en brøkdel av det hun har tjent på å selge ponnyen videre. Men det er lissom ikke pengene som er det viktige, men det er jo ikke LOV til å selge en hest man ikke eier... Leste en melding som mamma fikk fra denne svindleren, og det som står der er regelrett løgn, så hun er avslørt, og hun vet det. Håper hun sitter hjemme og drukner i samvittigheten sin.. (hvis hun har noen da...)

Gratulerer med kjolekjøpet! Ikke sant det er deilig når man har kjøpt et plagg man virkelig liker?!

Fint å lese at humøret til mannen din bedret seg, men må man virkelig begynne å gråte for at disse guttene skal skjønne at har oppført seg teit? Man skal ha det hyggelig sammen i denne perioden  :kose: ! Og selv om det sikkert ikke er enkelt å være gutt alltid heller når magene vokser, så må de skjønne at vi er ekstra sårbare nå. Jeg håper humøret hans stabiliserer seg i den positive enden av skalaen slik at du slipper slike nedturer.

Og denne ponniehistorien din høres da helt utrolig ut  :frustrert:  ?? Det finnes altså så utrolig mange merkelige folk i verden!

Vel, ha en fin søndag da, selv om være ikke er topp  :klem:

Ja, menn er ikke like lette bestandig... Men det ordner seg nok! Jeg må bare huske på at selv om jeg blir irritert og sint på han til tider, så er han jo den samme skjønne mannen som jeg elsker.

Kjolen er fin, jeg er kjempefornøyd med den, og i dag sa mamma at hun skulle betale for nye sko til kjolen også, så da blir det perfekt. Dersom jeg finner noen fine sko altså! :ler:

Nå skal jeg finne noe mat, og om en time skal jeg se på hesteprogram på animal planet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Jeg vil ha animal planet...

Men bra du fikk røska litt opp i den historien da! For kan jo håpe at siden dama ringte til dama, så kan dama ha kjempedårlig samvittiget for å ha gjort det hun gjorde ( :ler: gud for en setning :ler: )

Håper du får en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Jeg vil ha animal planet...

Men bra du fikk røska litt opp i den historien da! For kan jo håpe at siden dama ringte til dama, så kan dama ha kjempedårlig samvittiget for å ha gjort det hun gjorde ( :ler: gud for en setning :ler: )

Håper du får en fin søndagskveld!

:hoho: Jeg er veldig glad for at dama ringte dama ja, det er helt klart, hun ville visst ta saken videre også, det håper jeg hun gjør! Mamma er alt for fredelig av seg til å politianmelle noen hun kjenner desverre. Men jeg har hvertfall fått henne til å skjønne at hun ikke skal ta dette lett, så hun har bestemt seg for å ta det opp med dummedama. En annen ting er det at en annen "nabo" som vi har kjent og hatt et godt forhold til i rundt 10 år har blandet seg oppi dette, og også løyet til mamma, og det syns hvertfall at mamma var for drøyt, så der blir det oppvask!

for ei dame  :hår:

utorlig hva noen får seg til å gjøre

Ja, ikkesant! Helt villt!

:vinke: Hei forresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...