Missbumblebee Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #901 Del Skrevet 11. mai 2006 Ny dag med masse sol I like!! Vi skal til byen i dag tror jeg, se på dress til min kjære, og kanskje se om det er noen kjole til meg noe sted, ikke lett med magen i veien.. I dag sov jeg leeenge, deilig! Våknet ikke ordentlig før halv ti, og det er det lengste jeg har sovet på kjempelenge. Da jeg våknet lå jeg med hendene på magen, akkurat som jeg holdt den fast! Akkurat som om den ikke sitter fast ellers... Må sette på en maskin med klær før vi drar til byen, ellers vet jeg ikke helt hva som skjer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #902 Del Skrevet 11. mai 2006 16 uker på vei... Tiden går fort! Når begynte dere å kjøpe ting til babyen? Har lyst å begynne nå, men kanskje litt tidlig.... Sol er digg!! :-D Den har luska seg (endelig!!) frem foran skyene nå.. Skal grille ikveld ÅÅÅÅåååååååå jeg er misunnelig! Deilig å sove lenge.. Jeg så en kjempesøt kjole på H&M i vinduet, som passer typisk bra for gravide, i babydoll stil (heter det tror jeg.......?)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #903 Del Skrevet 11. mai 2006 16 uker på vei... Tiden går fort! Når begynte dere å kjøpe ting til babyen? Har lyst å begynne nå, men kanskje litt tidlig.... Sol er digg!! :-D Den har luska seg (endelig!!) frem foran skyene nå.. Skal grille ikveld ÅÅÅÅåååååååå jeg er misunnelig! Deilig å sove lenge.. Jeg så en kjempesøt kjole på H&M i vinduet, som passer typisk bra for gravide, i babydoll stil (heter det tror jeg.......?)... ← Hei på deg! Jeg begynte så vidt å kjøpe den aller første tingen etter den andre UL min jeg, da var jeg vel bare 8 uker på vei... Men så ble det stopp en stund. Har jo fått masse gratis, så vi har jo vogn, lekegrind, seng og tripp-trappstol, men av klær har det ikke blitt noe mer av ennå. Min kjære får litt hetta når jeg drar han med inn i barneavdelingen for å se på babytøy... Tror han syns det er litt tidlig ennå... Men nå er du jo over de 12 første ukene, så da kan du vel fint begynne å kjøpe litt hvis det føles riktig for deg?! Jeg skal kjøpe mer når jeg får penger igjen, og da uten å ha med min kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. mai 2006 #904 Del Skrevet 11. mai 2006 Så deilig å sove lenge. Det gjorde jeg og. Helt herlig. Klart en har lyst på en tur i barneavdelingene å se. Baaare se... Det er så mye en har lyst på liksom Gleder meg stort til det blir min tur.. (hvis den kommer en dag) Ha en strålende dag i solen. Og kos dere på byen. Skal skrive ett lenger innlegg til deg senere, for jeg blir hentet snart.. Fullt kjør hele veien her fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. mai 2006 #905 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg tror jeg må kjøpe litt snart ja..... Det er sååå mye søtt i barneavdelingen! .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 11. mai 2006 #906 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hei! Tusen takk for hilsner i dagboka mi, nå er det endelig på tide at jeg sier hei her inne også Jeg begynte så vidt å kjøpe den aller første tingen etter den andre UL min jeg, da var jeg vel bare 8 uker på vei... Men så ble det stopp en stund. Har jo fått masse gratis, så vi har jo vogn, lekegrind, seng og tripp-trappstol, men av klær har det ikke blitt noe mer av ennå. Ups.. Jeg har en body i str 50, jeg. Punktum. Og jeg er i uke 20 nå. Hmmmmm.... kanskje på tide jeg begynner å titte litt rundt også. Man vet jo ikke hvor lenge formen holder, og plutselig kan det kanskje bli tungt å gå i butikker. Dessuten kan det jo være greit å fordele utgiftene litt fremover... Skal jammen gå å kikke på klær en av de neste dagene. Ellers sliter jeg også med kjolekjøping. Fant du noe fint?? Endret 11. mai 2006 av Valentine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 #907 Del Skrevet 11. mai 2006 Hellu, KOS dere i byen i dag... ... du må fortelle om du kjøper noe til knøttet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. mai 2006 #908 Del Skrevet 11. mai 2006 Bare innom med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. mai 2006 #909 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #910 Del Skrevet 11. mai 2006 Tittei!! Jeg fant en svart mammakjole på Hans og Laurits( ) som jeg tenkte å ha til alle tingene vi skal på i sommer! Så kan jeg bare pynte opp med litt smykker og sjal og sånt stæsj! Lite tips bare....! Ble det noe til minibien?! Klarer aldri la være jeg............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #911 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hei! Tusen takk for hilsner i dagboka mi, nå er det endelig på tide at jeg sier hei her inne også Ups.. Jeg har en body i str 50, jeg. Punktum. Og jeg er i uke 20 nå. Hmmmmm.... kanskje på tide jeg begynner å titte litt rundt også. Man vet jo ikke hvor lenge formen holder, og plutselig kan det kanskje bli tungt å gå i butikker. Dessuten kan det jo være greit å fordele utgiftene litt fremover... Skal jammen gå å kikke på klær en av de neste dagene. Ellers sliter jeg også med kjolekjøping. Fant du noe fint?? ← Koselig å se deg innom her også! Jeg fant en fin kjole på pop-in, en blå lang en, til og med i samme størrelse som jeg bruker til vanlig, så jeg kan ha den til senere!! Det var snøring i ryggen, så magen kom pent frem uten at jeg så feit ut om du skjønner Jeg hadde aldri i verden hatt så mange til til knøttet dersom jeg ikke hadde fått det gratis, men det er bare å se seg om, plutselig dukker det opp gode tilbud! Hellu, KOS dere i byen i dag... ... du må fortelle om du kjøper noe til knøttet da... ← Knøttet fikk ingenting i dag! Men min kjære fikk seg kjempestilig dress, og jeg fikk kjole, så vi har da brukt nok penger likevel ja... Bare innom med en ! ← tilbake! ← Tittei!! Jeg fant en svart mammakjole på Hans og Laurits( ) som jeg tenkte å ha til alle tingene vi skal på i sommer! Så kan jeg bare pynte opp med litt smykker og sjal og sånt stæsj! Lite tips bare....! Ble det noe til minibien?! Klarer aldri la være jeg............ ← Nop, som sagt ble det ikkeno til babyen.. Du vet, disse mannfolka... Hehe, jeg må nok shoppe alene når jeg skal ha babyting en stund til! Endret 11. mai 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mai 2006 #912 Del Skrevet 11. mai 2006 Så fint du fant deg kjole!! Morro!! Og menn i dress er aldri å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mai 2006 #913 Del Skrevet 11. mai 2006 Flott med kjole. Kan jeg spørre hvor du fant den? Enig med iss... menn i dress er definitivt ikke å forakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 11. mai 2006 #914 Del Skrevet 11. mai 2006 Bare rett innom med et og en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #915 Del Skrevet 11. mai 2006 Så bra du fant deg kjole!!Og dress til mannen da,stilig Hvordan går det ellers da? Formen er fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. mai 2006 #916 Del Skrevet 11. mai 2006 Så kjekt at du fant deg en kjole Kjolen hørtes lekker ut:) Veldi greit å kjøpe noe en kan bruke etterpå og. Har du fått tid å nyte det flotte været i dag da?? Håper bare været holder til over helga. Veldi deilig å kunne sitte ute på terrassen, grille og kose sei på kveldene i helgen. Ha en fantastisk kveld videre fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #917 Del Skrevet 11. mai 2006 Så fint du fant deg kjole!! Morro!! Og menn i dress er aldri å forakte ← Helt sant det! Jeg har faktisk aldri sett min kjære i dress før, men han var ordentlig snærten! Flott med kjole. Kan jeg spørre hvor du fant den? Enig med iss... menn i dress er definitivt ikke å forakte... ← Kjøpte kjolen på Popin her i byen en blå en med noe mønster på, og med knyting i ryggen. Bare rett innom med et og en ← og tilbake! Så bra du fant deg kjole!!Og dress til mannen da,stilig Hvordan går det ellers da? Formen er fin? ← Joa, formen er fin den! Lurer faktisk på om jeg begynner å bli littebitt mindre trøtt om dagen... Men jeg skal ikke håpe for mye ennå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #918 Del Skrevet 11. mai 2006 Så kjekt at du fant deg en kjole Kjolen hørtes lekker ut:) Veldi greit å kjøpe noe en kan bruke etterpå og. Har du fått tid å nyte det flotte været i dag da?? Håper bare været holder til over helga. Veldi deilig å kunne sitte ute på terrassen, grille og kose sei på kveldene i helgen. Ha en fantastisk kveld videre fra meg ← Der var jo du også! Jeg har vært masse ute i dag, deilig! Koselig å grille da, det skal nok vi få gjort litt mer av i løpet av sommeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mai 2006 #919 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. mai 2006 #920 Del Skrevet 12. mai 2006 Kjolen hoertes veldig fin ut! Haaper trettheten slipper taket litt (gjoer den ikke det for mange etterhvert?) slik at du slipper aa sove bort sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå