Skytte Skrevet 8. mai 2006 #881 Del Skrevet 8. mai 2006 Heia du!! Så bra at du hadde det så koselig på tur!!Alltid godt å komme hjem med en sånn fornøyd følelse i magen! Og ikke minst følelsen av sprelling fra bebisen :grine2: Koselig at tanta de er så engasjert da! Er temmelig uvent med denne mageklappingen ja,det syns jeg også! Men nå når den har blitt såpass diger(syns jeg da..)så er det nesten så den er like utenomjordisk for meg selv,så da må folk bare klappe Håper du ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. mai 2006 #882 Del Skrevet 9. mai 2006 Hellu vennen! Så flott å lese at du har kost deg i Bergen. Det er en fin by... Drivhus er toppers da... Du er så flink i hagen - jeg blir rent imponert! HA EN STRÅLENDE DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. mai 2006 #883 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei paa deg, haaper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #884 Del Skrevet 9. mai 2006 Heia du!! Så bra at du hadde det så koselig på tur!!Alltid godt å komme hjem med en sånn fornøyd følelse i magen! Og ikke minst følelsen av sprelling fra bebisen :grine2: Koselig at tanta de er så engasjert da! Er temmelig uvent med denne mageklappingen ja,det syns jeg også! Men nå når den har blitt såpass diger(syns jeg da..)så er det nesten så den er like utenomjordisk for meg selv,så da må folk bare klappe Håper du ha en fin kveld! ← Ja, deilig med tur! Skjønte at du også hadde hatt en deilig helg. Mageklapping er rare greier, regner med at jeg venner meg mer til det etterhvert. Hellu vennen! Så flott å lese at du har kost deg i Bergen. Det er en fin by... Drivhus er toppers da... Du er så flink i hagen - jeg blir rent imponert! HA EN STRÅLENDE DAG! ← Vel, flink og flink... Jeg prøver hvertfall litt da! Håper bare jeg klarer å holde drivhuset i gang så ikke alle plantene bare dør for meg... Strålende dag til deg også! Hei paa deg, haaper du har en fin dag! ← Takk i like måte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #885 Del Skrevet 9. mai 2006 Ja, nå er det så deilig vær om dagen at jeg nesten ikke er inne på nettet i det hele tatt... Blir desverre lite dagbokskriving da, men dette været kan umulig holde i lengden, så jeg får vel tatt det igjen... I dag har jeg vært å sett på "in the womb" hos ei venninne, spist lunsj (frokost for meg) og skravlet. Koselig! Min kjære holder på å sote rutene på bilen min, det har han skullet siden i fjor sommer, så jeg håper det blir bra nå! I går var jeg ute i hagen og sådde litt blomster, gravde opp et nytt bedd og gjorde klart så det kanskje kan bli litt trivelig her i år. Nabojenta kom bort å lurte på om det var helt sant at jeg skulla ha baby, og da jeg svarte ja, så sa hun at hun syns det var så koselig, for det var nesten som å få en ny søster eller bror siden vi bor så nærme! Såå å skjønnt sagt da! Hun blir firmenning med babyen som kommer da, siden mora hennes er min tremenning, men at hun syns det var så stas, det hadde jeg ikke trodd! I dag har vi ingen planer egentlig, jeg skal bort til mamma senere i dag, holder på å venne hestene til å spise gress så de ikke får vondt i magen når de skal på beitet etter 17 mai, men de blir ganske gira på denne tiden, så vi må være to der mens det står på. Den yngste hesten der tok helt av i går, hun løp og løp og løp og hoppet og spratt som en annen tulling helt til hun plutselig skjønte at det var grønt godt gress under bena hennes.. Imorgen er planen å hente drivhuset, vi valgte et eldre glassdrivhus som må plukke ned og frakte hit, (det var superbillig, 450kr!! Mangler noen glassruter da, men det koster ikke allverden). Det var ganske stort, ca 2x3 meter, men det er godt å ha litt plass, så kan jeg sette inn en stol og et lite bord og kose meg der inne når det er gråvær ute. Nå var min kjære ferdig med det ene vinduer på bilen min, så nå er det bare tre igjen... Og bakruta da, men da må jeg ta av den gamle sotingsfilmen først, og det gidder jeg ikke nå i solsteika. Får vel gå å gjøre noe fornuftig jeg også, vaske litt sengetøy kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #886 Del Skrevet 9. mai 2006 Jaggu ble jeg ikke sittende inne likevel.. Kardelen har testa positivt i dag, så jeg ble litt oppskjørtet av det jeg! Nå er det jo snart middagstid nå, får vel rote rundt i skapet og se om jeg finner noe fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mai 2006 #887 Del Skrevet 9. mai 2006 av hestene som hopper og spretter. Har du sett kuer på vårslepp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #888 Del Skrevet 9. mai 2006 av hestene som hopper og spretter. Har du sett kuer på vårslepp?? ← Hehe, ja det er omtrent sånn de oppfører seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mai 2006 #889 Del Skrevet 9. mai 2006 :grine2: Så koselig ei nabojente!!Er så godt når andre gleder seg så mye på våre vegner syns jeg! Men litt rart også,er liksom ikke vant med at folk skal bli såå glade uten at jeg har gjort noe! Okeida,NOE har jeg jo gjort Åh,hester og kuer på vårslepp er bare supermorsomt! De er virkelig helt tullete ja! Koselig å se på,tenk for en intens glede de også må føle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #890 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe, ja Skytte lykke-følelsen sysn godt på dyra når det er grønt gress og vårslepp! Nå er jeg sint på finn.no... Prøvde å legge ut en annonse der, men de ville ikke godta den fordi de mente at den lå under feil kategori. Men dersom jeg skal legge den under kategorien de vil ha den, så kommer jeg til å få null respons, for det er ingen som ser der, og dessuten så passer den best der hvor jeg la den først. *GRRR!* Sinna jeg? Neeeeida! Særlig ikke når jeg ista fikk vite at en ponny vi har satt bort på fôr for at de skal kjøpe den har blitt sendt til en annen landsdel uten at vi har blitt informert, og de ennå ikke etter over halvannet år(!!!) har betalt for den. Mamma er så utrolig naiv at jeg får litt fnatt, og ista klikket jeg på alle pluggene. Jeg sa klart ifra til mamma at hun fikk snakke med dem, og hvis ikke det kommer noe ut av det, så drar jeg dit og henter den. J@vla f|ttetryne! (hun som har ponnyen altså, ikke mamma!) Først går de hen og bedekker hoppa, uten så mye som å si ifra til oss først (fremdeles vi som eier den) og så sender de den til andre siden av landet. Og det er jo såååå vanskelig å si ifra til noen som bor under 1 km unna.. Jaaada, jeg er litt klar til å kaldkvele noen nå... Nok om det, skal prøve å roe ned temperamentet nå... Min kjære og jeg har vært å gått årets første tur rundt vannet "vårt". Hundene storkoste seg, vasset litt og begge to var helt ferdige når vi kom tilbake til bilen igjen. Deilig å komme seg ut i naturen igjen, det har blitt en stund siden nå desverre. Men nå er det jo vår og fint vær så da blir det nok litt mer av disse deilige turene (så sant jeg holder meg i gor nok form da, tvi-tvi!) Nå skal jeg prøve å få til en liten dagbokrunde, og så er det natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mai 2006 #891 Del Skrevet 9. mai 2006 Næmmen, det går ikke an å oppføre seg sånn! Og gjøre sånn når man ikke når man ikke eier dyret selv en gang???? Nei, hvis ikke mora di tar affære, må du gjøre noe selv altså!! De kan ikke slippe unna med det Det var min utblåsing!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #892 Del Skrevet 9. mai 2006 Næmmen, det går ikke an å oppføre seg sånn! Og gjøre sånn når man ikke når man ikke eier dyret selv en gang???? Nei, hvis ikke mora di tar affære, må du gjøre noe selv altså!! De kan ikke slippe unna med det Det var min utblåsing!! ← Takk, godt å høre at det ikke bare er jeg som blir forbanna av sånt! Jeg kjører til andre siden av landet jeg hvis det ikke blir ordnet opp i. Om så bare for å vise at vi ikke godtar sånn oppførsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. mai 2006 #893 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg blir helt sprø av enkelte folk! At det går han... Sitter her og er helt på dine vegne.. Men jeg håper likevel du får en bra dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lime Skrevet 10. mai 2006 #894 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei hei! Har vel komt meg litt over "sjokket" no, sjølv om det var eit gledelig sjokk Du har vore så grei med meg, og svart på alt eg har lurt på. Det er eg kjempetakknemlig for! Er jo første gang eg er borti alt dette her. Må berre spør deg eg då eksperten min; kor langt trur du eg er på veg då? Skal eg rekne frå EL eg hadde på sist fredag eller frå datoen eg fekk sist menstruasjon? Eller fra dag 9 då eg fekk EL? Har jo hatt litt sånn magevondt i ca to veker om eg ikkje hugser feil. Kan vel vere egget som fester seg då kanskje? Så då har eg vel ikkje blitt gravid i helgen likevel. Snakk om å vere på bærtur eg då! Du må ha ein kjempefin dag, no skal eg øyeblikk på ein ktr på sjukehuset. Klem frå Kardelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #895 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvordan går det med Miss og Bumblebabyen? Det virker så koooselig med hunder! Arh ja, finn.no og sånt... Som når vi skal legge ut annonse at vi har giftet oss, det er ingen kategori for det & går ikke automatisk. Må sende mail og styre.. Ikke noe svar enda. Hvordan er formen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #896 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvor langt er du på vei?? (savner ticker!!) ........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mai 2006 #897 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg blir med deg jeg altså!!! Herremin så forb. det går an å bli! Måtte ta av meg jakken her for jeg ble helt varm! Enkelte folk bare lurer og snylter på andre med den største selvfølgelse Skulle dengt dem både gul og blå............*hyyyl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #898 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg blir helt sprø av enkelte folk! At det går han... Sitter her og er helt på dine vegne.. Men jeg håper likevel du får en bra dag, vennen! ← Hehe, sprer jeg sinnet mitt rundt omkring jeg visst.. Dagen har vært fin, men slitsom. Hei hei! Har vel komt meg litt over "sjokket" no, sjølv om det var eit gledelig sjokk Du har vore så grei med meg, og svart på alt eg har lurt på. Det er eg kjempetakknemlig for! Er jo første gang eg er borti alt dette her. Må berre spør deg eg då eksperten min; kor langt trur du eg er på veg då? Skal eg rekne frå EL eg hadde på sist fredag eller frå datoen eg fekk sist menstruasjon? Eller fra dag 9 då eg fekk EL? Har jo hatt litt sånn magevondt i ca to veker om eg ikkje hugser feil. Kan vel vere egget som fester seg då kanskje? Så då har eg vel ikkje blitt gravid i helgen likevel. Snakk om å vere på bærtur eg då! Du må ha ein kjempefin dag, no skal eg øyeblikk på ein ktr på sjukehuset. Klem frå Kardelen ← Sjokket sitter nok i en stund til vil jeg tro.. Skal svare deg i daboka di, men jeg tror nok du har hatt EL før du begynte med EL-testene, for ellers ville du nok ikke hatt nok HcG til å slå ut på graviditets-testene. (litt kult at du bruker meg som "ekspert", for det er jaggu ikke lenge siden jeg var helt fersk på alt dette selv! Hvordan går det med Miss og Bumblebabyen? Det virker så koooselig med hunder! Arh ja, finn.no og sånt... Som når vi skal legge ut annonse at vi har giftet oss, det er ingen kategori for det & går ikke automatisk. Må sende mail og styre.. Ikke noe svar enda. Hvordan er formen?? ← Babyen og jeg har det bra tror jeg! Finn.no er dumme, jeg har sagt klart ifra, men det kom jeg visst ingen vei med. Men, da gidder jeg ikke heller å legge ut annonsen min der! Såh det såh! Formen er god, men sliten. Vi har jobba i hele dag, henta drivhuset vårt! Hvor langt er du på vei?? (savner ticker!!) ........... ← Jeg er ikke supermedlem, så jeg får ikke lov til å ha ticker... Men i dag er jeg 16+4! Tida går mye fortere enn jeg hadde trodd for 10 uker siden altså! Jeg blir med deg jeg altså!!! Herremin så forb. det går an å bli! Måtte ta av meg jakken her for jeg ble helt varm! Enkelte folk bare lurer og snylter på andre med den største selvfølgelse Skulle dengt dem både gul og blå............*hyyyl* ← Hehe, sinnet går helt nord i landet ja! Hun som var innom mamma i går og sa at ponnyen var sendt langt pokkerivold har nok sladret litt til de som hadde den om at jeg klikket *litt* på det.. For i dag tidlig så fikk mamma melding på telefonen om at de hadde satt inn penger, og at ponnyen stod i haugesund.... Helt ærlig, så hadde det passet meg bedre å dra å hente henne enn å la de forbanna idiotene av noen folk få fortsette å ha henne (hvis ikke de har solgt henne videre da, uten å ha sagt noe eller ha papirer...). Jeg vet med meg selv at dersom jeg kommer i snakk med den dama igjen de nærmeste årene, så kommer hun til å få høre hvor landet ligger og litt til... Når jeg først mister respekten for folk, daaaaa! Vel.. Ellers, så har vi vært å hentet drivhuset i dag, det tok lang tid, og det var vaaaarmt! Men nå er det bare å få det opp igjen her, så er det klart til bruk! Min kjære og jeg har jubileum i dag (ett år... Vi er visst ganske tidlig pån med barn og alt...) så vi skal kose oss litt i kveld tror jeg. Kanskje jeg skal prøve å våkne opp fra dvalen min og oppfriske mine forfører-kunster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. mai 2006 #899 Del Skrevet 10. mai 2006 Tidlig på'n ja, vi er nesten for sent ute vi da, etter 8 år sammen!! Gjennomsnittet blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #900 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Tidlig på'n ja, vi er nesten for sent ute vi da, etter 8 år sammen!! Gjennomsnittet blir bra ← Ja, gjennomsnittet blir veldig bra!!! Helt klart! Min kjære kom med en stoor bukett med roser til meg ista, så vidt jeg klarte å telle, så var det vel 20 stykker! Kjempesøtt av han!! Vi har grillet for første gang i år, og nå er det bare avslappingstid på gang. Kanskje litt mer også etterhvert... Endret 10. mai 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå