Missbumblebee Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #861 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe, nå blir jeg jo hvertfall litt sjenert her Skytte... Men tusen takk for at du sprer så fine rykter om meg. Nå har mamma og jeg vært i byen en tur, og hun fikk kjøpt seg alt det hun skulle ha, jeg kom hjem med strømper. Hehe, kanskje like greit! Fant en fin ola-bukse på Polarn og Pyret som jeg skal ha, men de manglet størrelsen min, så jeg skal ringe imorgen og høre om de har fått inn i vareleveransen sin da. Så var jeg og mamma innom naboen der som nettopp har fått baby, og hun var såååå søt den lille nye naboen!! Jeg fikk med meg en pose med mammaklær derfra også, har ikke rukket å se på hva det er engang jeg... Håper det passer og at det er fint. Kjenner at jeg har vært på farta i hele dag nå, er sliten, så jeg tror det blir tidlig kvelden her i dag. Må pakke litt først, men ellers så har jeg ikkeno jeg skal gjøre. Min kjære skal sikkert ha med seg CSI da. Vel, skal prøve å rekke en dagbokrunde imorgen, hvis ikke til alle mine gode KG-venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #862 Del Skrevet 5. mai 2006 Hellu vennen! Ønsker deg en fiiin dag.. Er på jobben jeg nå... så liten tid til lange hilsner, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 5. mai 2006 #863 Del Skrevet 5. mai 2006 Kjenner du liv!!! Så herlig!!! :grine2: Var det idag du skulle dra? Da må du hilse hjem til byen min! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 5. mai 2006 Hellu vennen! Ønsker deg en fiiin dag.. Er på jobben jeg nå... så liten tid til lange hilsner, dessverre... ← kos med liten hilsen også vet du! til deg også! Håper du får nyte sola hele helgen!!! Kjenner du liv!!! Så herlig!!! :grine2: Var det idag du skulle dra? Da må du hilse hjem til byen min! God helg!! ← Ja, jeg kjenner i allefall noe nytt der nede, og det er akkurat der hvor livmoren ligger, så det må jo være min bittelille som lager leven?! (og med en far som er tidligere trommeslager, så tror jeg nok at liten har arvet slå/trampe-kunnskapene til sin far) Jeg skal hilse så mye til byen din jeg!! Aner ikke om jeg får tilgang på nett mens jeg er der borte, men vil tro at det blir vanskelig, så dersom jeg ikke rekker å komme innom før jeg drar, så ønsker jeg alle en strålende solfyllt helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #865 Del Skrevet 5. mai 2006 GOD TUR, VENNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. mai 2006 #866 Del Skrevet 5. mai 2006 Oensker deg en kjempefin og solfylt helg ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #867 Del Skrevet 5. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mu Skrevet 5. mai 2006 #868 Del Skrevet 5. mai 2006 Stikker innom med ønsker om ei riktig god helg til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. mai 2006 #869 Del Skrevet 5. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. mai 2006 #870 Del Skrevet 6. mai 2006 Så utrolig spennende å kjenne bevegelser og liv i magen. Du har en spennende og utrolig kjekk tid i vente, så du må bare nyte det. Unner deg virkelig lykke og glede Håper turen blir fantastisk, og ønsker deg ei strålende helg med masse sol. store fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. mai 2006 #871 Del Skrevet 6. mai 2006 Så moro og spesielt det må være å kjenne liv! Kos deg med den følelsen! Håper du koser deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mai 2006 #872 Del Skrevet 7. mai 2006 Hellu vennen! Håper du har hatt en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #873 Del Skrevet 8. mai 2006 Så koselig med så mye besøk! Takk jenter!!! Cr@sh x3 Håper du har hatt en fin helg!! Holly Hobbie Den ble superduper! Molly Mu: Tusen takk! iss Liljen Tusen takk!! Turen var helt utrolig! Forteller mer om det senere.. Fjellrypa Bare gled deg! Det er nesten litt uvirkelig at det er noen som beveger seg inne i MIN mage. Satt på toget hjem i går og måtte nesten le, for den bittelille der inne må ha hatt NM i turn for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. mai 2006 #874 Del Skrevet 8. mai 2006 Så deilig å kjenne liv!! :grine2: Hvor langt er du på vei nå, Missbumblebee, sånn helt nøyaktig? Fint å høre at helgen har vært bra, gleder meg til å høre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #875 Del Skrevet 8. mai 2006 Så deilig å kjenne liv!! :grine2: Hvor langt er du på vei nå, Missbumblebee, sånn helt nøyaktig? Fint å høre at helgen har vært bra, gleder meg til å høre mer! ← Heia snuppis! Jeg er i dag 16+2 etter mine egne bemerkninger, og omtrent en uke lengre etter jordmors. (jeg vet at jeg har rett! ) Helgen har vært helt super, Bergen i full blomst er utrolig deilig!!! Vi har gått endel rundt å tittet i byen, og jeg kunne godt tenkt meg å vært der lengre og fått sett mer!! Selvsagt fikk jeg gnagesår på begge bena på lørdag, så det ble litt slitsomt å gå mye på søndag. Konfirmasjonen var fin, og konfirmanten var fornøyd tror jeg. Kjempekos å se alle igjen, tante+kusine (konfirmanten) ser jeg omtrent max en gang i året, og de er kjempekoselige begge to. Tanta mi var kjempegla på mine vegne, hun fikk jo høre fra mamma at jeg sannsynligvis ville slite med å bli gravid, så hun syns det var ekstra koselig at jeg hadde fått litt mage. Hun spurte maaange ganger om hun fikk lov til å kjenne, selv om det ikke er noe å merke utenfra ennå. Blir litt utsatt egentlig av at folk vil kjenne, men når hun spurte var det bare koselig, rørende at hun er så interresert! Det var nesten så jeg ble igjen, for jeg hadde fått retur billett 7 juli, istede for 7 mai! Og toget hjem i går var stappfullt, men jeg fikk lov til være med likevel heldigvis. Hehe, litt flaks må man ha! Nå skal jeg klippe håret til min kjære, så jeg får skrive mer litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lime Skrevet 8. mai 2006 #876 Del Skrevet 8. mai 2006 Hei! Det er kjempekoselig å lese i dagboka di, korleis dagane dine som gravid er! Høyres såååå spennende ut! Håper eg og får oppleve det snart!!! Du er så grei som svarer meg på alle spm eg har om prøving Tuuusen takk!! Det er vel snart UL tid for deg då? Ønsker de å vite kva kjønnet er? Ha ein fin dag, håper kjærasten vart fin på håret! Klipper du med maskin eller saks? fra Kardelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #877 Del Skrevet 8. mai 2006 Tittei Kardelen! Jeg rakk ikke å klippe min kjære ista, for det ringte noen på en annonse vi har satt ut om at vi ønsker drivhus! Så nå har vi vært å sett på to forskjellige, har ikke helt bestemt oss ennå for hvem vi skal gå for, men sa at jeg skulle ringe i kveld. Morsomt at du syns det er gøy å lese om livet mitt, men det kan da ikke være så spennende... Vi har ikke fått time for UL før 24 mai, så tiden frem til da går saaaaakte... Min kjære vil gjerne vite om det er jente eller gutt som bor der inne, selv er jeg ikke helt sikkert på hva jeg vil, men siden han har så lyst, så tror jeg nok det blir til at vi vil vite dersom det er mulig å se. Blir spennende hvertfall! Jeg drømmer stort sett at det er jente, så da regner jeg vel med at det er en liten gutt som bor der inne. Det skal det være ifølge det kinesiske kartet også, så får tida vise om det stemmer for oss eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. mai 2006 #878 Del Skrevet 8. mai 2006 Tida fram til ultralyd går fort skal du se! Ha en flott mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lime Skrevet 8. mai 2006 #879 Del Skrevet 8. mai 2006 Heia! Det er spennande å lese om livet ditt, så det så Så kjekt med drivhus, kva har de tenkt å ha i det då? Litt forskjellig tenker eg. Ikkje lett å velge om ein vil vite eller ikkje. Ikkje alltid ein ser det heller, får kanskje håpe på det du då Eg synes og det hadde vore kjekt å vite, litt praktisk med tanke på innkjøp og sånt. Men så er det jo utrulig spennende å vente til fødselen med å vite det også. Det føles sikkert utruleg lenge til 24.mai, men på ei anna side så har du aldri vore så nærme den datoen før heller. Eg skal iallefall følge med! Og ps! har lyst å sjå magebilder! ha ein fin dag, og lykke til med valg av drivhus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #880 Del Skrevet 8. mai 2006 Tida fram til ultralyd går fort skal du se! Ha en flott mandagskveld! ← Ja, du har nok rett i at tida går fort, men akurat nå kjennes det ikke sånn ut.. Heia! Det er spennande å lese om livet ditt, så det så Så kjekt med drivhus, kva har de tenkt å ha i det då? Litt forskjellig tenker eg. Ikkje lett å velge om ein vil vite eller ikkje. Ikkje alltid ein ser det heller, får kanskje håpe på det du då Eg synes og det hadde vore kjekt å vite, litt praktisk med tanke på innkjøp og sånt. Men så er det jo utrulig spennende å vente til fødselen med å vite det også. Det føles sikkert utruleg lenge til 24.mai, men på ei anna side så har du aldri vore så nærme den datoen før heller. Eg skal iallefall følge med! Og ps! har lyst å sjå magebilder! ha ein fin dag, og lykke til med valg av drivhus! ← Jeg skal nok mest ha grønnsaker og slikt i drivhuset, tomat, agurk, paprika osv. Går mye av det her i huset, og hjemmedyrket smaker alltid mye bedre syns jeg. Magebilder ligger på forrige side tror jeg, Cr@sh var så snill å legge ut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå