Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

En stor :klem: til deg. Is hjelper jo litt, da, men skjoenner godt du vil vekk fra daarlige vibber noen ganger!

Ellers maa jeg si du er en Busy Bee! Drivhus, hester, planter osv...er deilig aa faa unna ting, da!

Jeg vil ogsaa se magebilde, pls! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magebilde! Vi vil ha magebilde!

:)

Høres koslig ut med drivhus! Blir det stort? Jeg har absolutt ingen grønne fingre, men blir veldig imponert av de som har!

Hvordan går det med samboeren din, er det noe nytt på jobbfronten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla snuppa!

Flink du er med drivhus og hage ++! Jeg er imponert!

Håper du får en flotters dag... og at det er litt lysere og triveligere ute hos deg en hos meg... (selv om jeg tviler på det... ;) )

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  :klem:  :klem:

Hvis det er til trøst så er sambo min ganske dum idag han også.........Desverre har det kanskje mest med humøret mitt å gjøre da men...Dum er dum uansett!!

Vet hvordan det er å lengte litt bort,man vil så gjerne langt og være lenge borte,men etter en dag har man som regel veldig lyst til å ligge inntil kjæresten igjen....... :sjenert:

Håper det går bra med dere! :klem:

:klem: Du har helt rett der altså! ;)

Huff, jeg vet alt om humørsyke menn... Sambo blir også sånn når han tenker masse men aldri snakker om ting!!!

Du vet jo selv at det går over etter hvert, men er grusomt når det står på :forvirret:

I dag er det bare mye bedre alt sammen, og det er godt! :)

En stor  :klem:  til deg. Is hjelper jo litt, da, men skjoenner godt du vil vekk fra daarlige vibber noen ganger!

Ellers maa jeg si du er en Busy Bee! Drivhus, hester, planter osv...er deilig aa faa unna ting, da!

Jeg vil ogsaa se magebilde, pls!   ;)

Hehe, ja det skjer litt her! Må nesten det, for min kjære er nødt til å ha noe å gjøre på, ellers blir det bare ennå mer humørkrasjer her... ;)

Skal se om jeg får hjelp av Cr@sh til å få lagt inn magebilde senere i dag!

:vinke:

:vinke:

Magebilde! Vi vil ha magebilde!

:)

Høres koslig ut med drivhus! Blir det stort? Jeg har absolutt ingen grønne fingre, men blir veldig imponert av de som har!

Hvordan går det med samboeren din, er det noe nytt på jobbfronten?

Jeg har aldri vært spesielt grønn i fingertuppene jeg heller, men det har grodd frem i det siste.. ;) Drivhuset blir vel 8-10 kvm ca, vi skal lage det av gamle vinduer, så akkurat målene vet jeg ikke før puslespillet er lagt..

Halla snuppa!

Flink du er med drivhus og hage ++! Jeg er imponert!

Håper du får en flotters dag... og at det er litt lysere og triveligere ute hos deg en hos meg... (selv om jeg tviler på det... ;) )

:kyss:

Er nok litt mørkt her også altså, grått og kjedelig vær...

NÅ ER BUDRUNDEN IGANG!!!!!

Det har kommet inn bud på huset til min kjære nå, sitter med noen minutters frist før budet går ut nå.. SPENNENDE!!!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOLGT!

Fikk litt over takst, så nå er det solgt. Var kun en persom som bød, så vi hadde neppe fått presset det noe mer opp. Nå er det solgt, og det er godt! Et problem mindre for min kjære!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERLIG

Gratulerer med hussalg! Må være godt å ha de ute av veien, og med såpass laber interesse er det godt gjort å få over takst.

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flott han fikk solgt huset. :) det er så deilig å få litt mindre å tenke på i disse dager.

Ville bare ønske deg en fortreffelig uke. :)

Gleder meg til å se magebilde.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Gratulerer med husalg!!! :klappe: Så deilig å få det ut av verden!

Selv om mannen din er humørsyk, så skjønner han tydeligvis selv at han er urimelig av og til, og det er jo veldig bra! ;) Hadde vært verre om han ikke så det selv.. :sjenert: Går nok over etter hvert skal du se!

Hvordan har det vært hos jordmor i dag? Har tenkt på deg! :hoppe:

Og så får jeg vel mase litt på magebilde jeg og! *mase mase* :ler2:

Ha en super tirsdag videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fjellrypa, Liljen og Epona!

Jeg har jo helt glemt å fortelle om jordmortimen jeg.... Ble litt mye på en gang her visst.

Min kjære var med, selv om han ikke helt skjønt hvorfor.. Det var før vi hadde vært der.. :sjarmor: Han snakket nesten mer med jordmora enn jeg gjorde, og jeg tror han hadde veldig godt av det! Vi skal tilbake i slutten av juni, og fikk dobbelt time, slik at vi (min kjære) skal få god tid til å snakke. Vi fikk høre hjertet, traff rett på med en gang, og hjerteslagene lå på ca 160. Min kjære syns det hørtes ut som en trommeslager der inne. :ler:

Har litt dårlig tid nå, skal skrive mer senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hussalg! :blomst: Saa deilig aa ha det ute av verden!

Saa moro at mannen tydeligvis likte seg paa jordmortimen! Flott at han var saa ivrig, da! :)

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia Holly Hobbie! Tror min kjære ikke bare likte å være hos jordmor, men hadde veldig godt av det også. Det er så mye han ikke sier til meg ang graviditeten og sånt, som jeg vet han går å gnager på, men i går kom det på løpende bånd. Godt å få det ut av han, så skjønner jeg jo litt mer av humørsvingningene hans.

Cr@sh x 2, :kyss: til deg. :)

I går kveld dro vi en tor til min bror, niesen min hadde bursdag, hun ble 13 år i går. Hun fikk litt penger, og det var hun veldig glad for, for hun sparer til digitalkamera. Bortsett fra det skjedde det ikke så mye i går.

I dag skal vi få ryddet litt mer i hagen, må laste ut all mursteinen vi har henta, og så skal jeg en tur til byen og kjøpe litt mere klær. Skal i konfirmasjon i Bergen til helgen, så da må jeg nesten ha litt mer enn bare ett antrekk å ha på meg utenom kjolen. Må finne en jakke også, for den eneste som er passe til været nå fremover får jeg ikke igjen over magen samme pokker hvor hardt jeg prøver.. Må vel se om jeg finner en i strørrelse "telt". :ler: Lommeboka mi har ikke så godt av det men, jeg er jo nødt til å ha noen klær... Fikk kjolen jeg hadde bestilt til å bruke i min yngste brors bryllup i går, den passer, men var langt ifra fin nok til å ha på i et så stort og fancy bryllup, så jeg må nok en gang ut på leting. Så vist jeg vet er det ingen som har greie mammakjoler i nærheten her, så det tar sikkert litt tid å finne noe. Vil jo helst være fin i bryllup lissom!

Nei, får gå å vaske litt klær jeg nå. Og så skal jeg prøve å rekke en runde her før jeg drar noe sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hussalg! Det må være deilig å få det ut av verden.

Så koselig at mannen likte seg på jordmortimen. Jeg tror nok at disse mannfolka har godt av å være med, han føler de at de er litt mer med på det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en fin dag! Høres ut som jordmorbesøket var veldig nyttig for dere begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fjellrypa, Cr@sh, IdaC og MissS! :)

Nå har jeg nettopp trålt to byer i nærheten her for å finne noen mammaklær... IKKE lett gitt! Det eneste jeg fant som faktisk var mammaklær var et sort skjørt. Ellers fikk jeg kjøpt en topp og en tynn pyntestrikkejakke. Men jeg trenger jo BUKSER! :sur: H&M har jeg gitt opp, har vært innom 3 H&M som fører mammaklær, og de er så utplukket på størrelser og alt det som er fint er jo selvsagt utsolgt. Syns det er så kjedelig at alt som er mammaklær enten er i supersære farger, eller så er alt sort eller hvitt... Jeg vil ha FINE farger!!

På veien hjem fra shoppings, så kokte jeg nesten over av sinne... :frustrert::frustrert::frustrert: Mannfolk i bil altså, de tror de eier hele veien og kan gjøre som de vil... Jeg kjørte på motorveien her, og lå ganske tett på bilen forran. Ved en påkjøringsrampe kommer det en drittsekk av en fyr og gasser alt han kan for å presse seg forran min bil (han hadde ikke mye motor å skryte av, så det tok sin tid...). Bak meg er det omtrent 1000m til neste bil, men han kan selvsagt ikke holde fartsgrensa og legge seg bak meg, nei skrekk og gru. Han klarte ikke å ta meg igjen før etter at påkjøringsfeltet var over, så jeg ble nødt til å bråbremse ellers hadde jeg fått han inn i siden. Hadde jeg ikke vært gravid tror jeg faen ikke jeg hadde bremsa... SÅ idiotisk kjøring fortjener ikke bedre altså. (Takk, det fikk jeg ut litt gruff...)

Nå skal jeg slappe av litt, og så skal jeg ut å jobbe litt i hagen etterpå. Tuddilu så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med salget!

Er så deilig når sånne ting er ute av verden. Ganske mykje peng det er snakk om!

Så kjedelig at det ikkje finnes fine mamma-klær rundt om då. Personlig syns eg gravide er noko av det finaste som finnes, og så skal det ikkje vere fine klær! :(

Syns det er så mykje fint på nettet, spesielt i USA, men er jo ikkje berre berre å kjøpe uten å ha prøvd. Ikkje minst er det kjedelig med toll og porto.

Du får ha lykke til vidare på leiting, håper og at du finner den perfekte kjolen til bryllaupet!

Venter spent på magebilete ....

Tusen takk for besøk i dagboka mi!

:klem: fra Kardelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...