Skytte Skrevet 19. april 2006 #741 Del Skrevet 19. april 2006 Heia vennen! Jeg har ikke glemt deg! Vil bare rope hurra for hjertelyden jeg!!!!!!!! *HURRA* Det er bare såååå koselig at man blir helt mør på innsida! Så syns jeg du fortjener et lass med klemmer for jeg skjønner at dere har det tøft nå..Det er et onde å bli gående arbeidsledig og jeg kan godt forstå at det tærer på mannen din og deg...Er bare så forbasket at det skal være så vanskelig å få seg jobb...Og han mener nok ikke noe vondt med å være som han er,jeg er sikker på han har det vondt.Men det spørs om det må en jobb til for å få healet stoltheten hvis du skjønner hva jeg mener? Menn er jo ofte litt ærekjære når det gjelder å forsørge oss! Men jeg er heeeelt sikker på at alt kommer til å bli bra så bra! Dette er nok en av de kneikene man må gjennom sammen...Eneste trøsten er at det ordner seg og kommer flere senere Unnskyld vennen...! Var ei fattig trøst men...Er vel sånn det er! Og er vel nettopp derfor vi er sammen med våre kjære samboere,fordi vi kommer oss sammen gjennom sånne tunge dumme tider.. Håper dere får en suuuperfin dag idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 19. april 2006 #742 Del Skrevet 19. april 2006 Hei missbumblebee! Leit å høre om din kjære... Det kan ikke være noe greit å gå arbeidsledig. Min kjære går hjemme pga sykemelding, og han går på veggen av det! Men så herlig å høre hjertelyden! Det må være helt fantastisk! Jeg misunner deg virkelig.... Ha det riktig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 19. april 2006 Forfatter #743 Del Skrevet 19. april 2006 Heia Skytte og Feryja! Jeg skal ikke klage alt for mye, han er jo verdens beste også, ellers hadde jeg jo ikke vært sammen med han! I dag har vi hatt det veldig bra, han ble med å hente hesten, så da har vi hvertfall kommet litt ut av huset, noe som helt klart er bra for oss begge. Til helgen ser det ut som han har tenkt seg "hjem", det blir sannsyligvis visninger på huset hans en eller begge dagene, og i tillegg vil han hente med seg en del ting hit. Tror det kan blir godt for oss begge. Nå skal jeg ennå en tur til stallen, må se at alt står bra til, og mosjonere den ene av gampene litt. Kommer sikkert sterkere tilbake i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. april 2006 #744 Del Skrevet 19. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. april 2006 #745 Del Skrevet 19. april 2006 Får komme sterkere tilbake i morgen jeg, snuppa! Nå bærer det i seng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2006 #746 Del Skrevet 20. april 2006 Aa, Connemaraer er skjoenne! Saa heldig du er! Haaper rideturen i gaar var goey! Skjoenner godt at mannen din blir litt tverr naar han ikke har jobb. Min mann var uten arbeid i 9 maaneder en gang, riktignok foer vi var gift, og selvtilliten hans fikk seg en knekk. Skal se han blir i bedre humoer den dagen han faar arbeidskontrakten i haanden. Hva slags jobb leter han etter, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. april 2006 #747 Del Skrevet 20. april 2006 Har du ridd ned i solnedgangen eller?!?! Håper ikke det..Blir så tomt her uten deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. april 2006 #748 Del Skrevet 20. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. april 2006 Forfatter #749 Del Skrevet 20. april 2006 ← Takk MissS, en god til deg også! Får komme sterkere tilbake i morgen jeg, snuppa! Nå bærer det i seng... ← Flere som er trøtte altså! Aa, Connemaraer er skjoenne! Saa heldig du er! Haaper rideturen i gaar var goey! Skjoenner godt at mannen din blir litt tverr naar han ikke har jobb. Min mann var uten arbeid i 9 maaneder en gang, riktignok foer vi var gift, og selvtilliten hans fikk seg en knekk. Skal se han blir i bedre humoer den dagen han faar arbeidskontrakten i haanden. Hva slags jobb leter han etter, forresten? ← Ja, de ponnisene er ganske så skjønne. Litt små for meg, men veldig søte! Min kjære har gått helt ut av sitt gode skinn i dag... Eller hvertfall nesten. Han slutter å snuse, så temperamentet ligger tjukt utenpå. Men det går seg til! Han leter etter omtrent hva som helst, bortsett fra salgsjobber, for det vil han absolutt ikke. Men det er ikke så lett, for han har ingen utdannelse, og han har hatt så mange forskjellige jobber opp igjennom at han ikke egentlig har noen spesiell ekspertise på noenting, bare kan mye om veldig mange forskjellige ting. Ganske håpløst, tror nok han angrer veldig på at han hoppet av skolen, samtidig som det å skulle begynne igjen nå, etter å ha rundet tredve er skremmende. Vi blir nok aldri rike, men så lenge vi har så vi klarer oss og litt til, så skal jeg ikke klage. Har du ridd ned i solnedgangen eller?!?! Håper ikke det..Blir så tomt her uten deg.. ← Hehe, neida, jeg er her ennå, har bare vært litt opptatt i dag! ← Hihi, godt du sprer litt latter rundt deg! Orker ingen oppdatering akkurat nå, men kanskje jeg får det til etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. april 2006 #750 Del Skrevet 20. april 2006 Takk for hilsen i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. april 2006 #751 Del Skrevet 21. april 2006 Viktig og bra at du ikke presser deg selv når du ikke orker! Du er flink du! Håper sambo din ikke får det for ille og at dere får ei fin helg! Krysser fingrene for at det kommer noen som vil betale godt for huset hans! Kose deg masse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. april 2006 #752 Del Skrevet 21. april 2006 God helg, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 21. april 2006 #753 Del Skrevet 21. april 2006 Heia! Det er flott at din kjære prøver å finne seg en jobb uten å være kresen - liker hardtarbeidende mannfolk. (Men skjønner veldig godt at han velger bort salgsjobber - hadde jeg og gjort.) Håper du får en fortsatt flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. april 2006 Forfatter #754 Del Skrevet 22. april 2006 Takk for hilsen i boka mi! ← Bare koselig det vet du! Skal komme innom deg igjen i løpet av helgen, men det blir neppe i dag... Viktig og bra at du ikke presser deg selv når du ikke orker! Du er flink du! Håper sambo din ikke får det for ille og at dere får ei fin helg! Krysser fingrene for at det kommer noen som vil betale godt for huset hans! Kose deg masse nå! ← Visning i dag så vi drar begge to og får det overstått. God helg, vennen! ← Takk det samme!! Heia! Det er flott at din kjære prøver å finne seg en jobb uten å være kresen - liker hardtarbeidende mannfolk. (Men skjønner veldig godt at han velger bort salgsjobber - hadde jeg og gjort.) Håper du får en fortsatt flott dag!!! ← Jeg håper han finner noe snart, han trives ikke bare med å gå hjemme. Våknet aaaalt for tidlig i dag, og lå lenge og prøvde å sovne igjen, men det gikk ikke i det hele tatt... Min kjære har det med å ligge og kaste seg rundt, så det blir bølger i madrassen... Helt umulig å sovne igjen når han har holdt på sånn en stund.. Kommer til å bli en slitsom dag tror jeg, skal ha visning på huset hans etterpå, og må ha med hundene... Får nesten sette de i bilen den timen det er visning tror jeg, eller kanskje jeg får gå en tur med de... Det ordner seg nok. Har ikke orket å skrive så mye de siste dagene, men jeg får vel oppdatere litt nå. På torsdag var jeg og mamma i byen for å se etter kjoler til henne. Vi skal i konfirmasjon til min kusine, og i min brors bryllup i løpet av mai, og mamma har ingenting som passer i sånne anledninger. Jeg må si at jeg gruet meg litt før vi satte igang, for det er sjelden mamma er i rett shoppehumør, men på torsdag var hun jaggu meg på hugget! Hun kjøpte en kjempesøt linkjole med noen paljetter på til konfirmasjonen, og en eplegrønn todelt kjole til bryllupet. Hun var kanonfin! Jeg håper er så snerten når jeg nærmer meg 60 år!! Fant også en svart kjole med litt rosa detaljer på, norsk design (Siri S design) som mamma kjøpte for at jeg skal få låne den... (spørs om den er veldig fin etter at jeg har brukt den med stor mage en stund men...) Den var ordentlig elastisk, og med sånn empireliv så ble magen min kjempesøt, og den kommer til å passe en god stund ut over sommeren også tror jeg. Damen i butikken gikk nesten ut av sitt gode skinn, så søt syns hun at den var som mammakjole. Jeg venter ennå på kjolen jeg bestilte på la redoute, håper virkelig at den er fin, og at den passer så jeg kan bruke den i bryllupet! Nei, nå får jeg begynne å gjøre meg i stand her, må dusje og greier før vi skal dra så.. God helg til alle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. april 2006 #755 Del Skrevet 22. april 2006 Heia! Den kjolen du skal få låne av mamma'n din hørtes veldig fin ut! Jeg skal selv i konfirmasjon i starten av mai. Gruer meg allerede til å finne noe å ha på meg... :klø: Ikke lett med kul på magen, nei.. HA EN TRIVELIG LØRDAGSKVELD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2006 #756 Del Skrevet 23. april 2006 Heia! Nå er jeg spent på resultatet av visningen!!??Krysser alt for dere jeg! Og koselig med shopping da!Værtfall når man finner noe! Vi skal i konf 21.mai og bryllupp 1.juli,samt 60årsdag 15 juli....Jepp..Hvor selger de hvalklær??!! Huff! Må vel finne et eller annet! Håper dere har en god søndag sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. april 2006 #757 Del Skrevet 23. april 2006 Så flink du har vært med shoppingen! høres ut som både du og mammaen har god grunn til å være fornøyd! Hvordan gikk visningene? Sånt er jo veldig spennende, da! Håper det tikker inn med høye bud i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. april 2006 Forfatter #758 Del Skrevet 24. april 2006 Hei Skytte, Fjellrypa og Cr@sh! Det blir nok dårlig med bud, det kom INGEN på visning, hverken lørdag eller søndag... Det var sinnsykt fint være, men det burde da dukke opp noen likevel... Min kjære ble litt rastløs og deppa av det tror jeg. Begynner faktisk å tvile litt på den megleren som liksom skal selge huset også, han sier at det er flere som er veldig intr. men at ingen av de vil begynne å by først, og han sier stadig at det er noen som kommer og skal se på huset da og da. Jeg ringte han fra min telefon en dag fordi min kjære ikke fikk tak i han, og spurte når neste visning skulle være, og da min kjære endelig fikk tak i han igjen, hadde han fått det til å bli til at jeg var kjempeinterressert, og skulle komme på visning. (noe jeg ikke sa noe som helst om da jeg snakket med han i telefonen, jeg spurte bare når det var satt opp visninger.) Vel, vi får ha is i magen en stund til, men så spørs det om ikke vi bytter megler dersom det ikke skjer noe. Det er forbanna dyrt med 2Xhuslån, 2Xkommunale utgifter, 2Xstrøm etc... Ellers har helgen vært okei da, vi var hos svigermor og spiste middag etter visningen, og det var koselig. De har en boxer-hanne, så vofsene mine lekte masse med han, og var helt utslitte da vi vendte snuta hjem igjen. Lillevoff sovna tvert etter å ha kommet seg inn i bilen. Ikke ofte hun er sååå sliten nei! Vi fikk en sprinkelseng som de hadde stående, så nå har vi både seng og vogn (selv om min kjære ikke er helt enig i at vi kan bruke den supertøffe gamle vogna jeg har i kjelleren.. Men det skal vi likevel, for den er super til vinterbaby, masse plass til å pakke liten inn i varme tepper og poser der.) Jeg har fått enda lavere blodtrykk enn jeg har pleid å ha (har veldig lavt til vanlig), så nå blir jeg svimmel fryktelig fort, noe som er ganske ubehagelig til tider. Må vel bare lære meg å roe ned litt... I går var vi kjempeflinke her hjemme, var ute i hagen og ordnet en hel masse. Jeg begynte å sage ned noen småtrær som bare var stygge og i veien, og det utviklet seg etterhvert til å bli til rene tømmerhogsten... Vi har fått ned en hel masse ungtrær som ikke passet inn, og fått bort en masse grener på noen svære gamle trær som egentlig skal hogges helt ned fordi de tar så mye sol. Broren min har sagt at han skal ta dem, men jeg må få leid inn lift og slikt først, for de står klin inntil garasjen/huset eller strømledninger... Men hvertfall, så har vi nå fått mye mer lys og luft i hagen. Det er enorme mengder med hagearbeide igjen, for nå ligger det jo trær og grener overalt, og det må fjernes før gresset begynner å gro... Må få sprøytet den ene delen av hagen også, ellers blir vi nok en gang overfalt av gigantbrennenesle.... (det ble mye hage-snakk gitt, tenk at jeg har blitt så voksen at jeg interresserer meg for sånt.. ) Grunnen til at det er så mye å gjøre her, er at hagen stort sett har fått vokse fritt siden 1975 da min bestemor døde, og det vokser ganske mye på 31 år... Vel, nok hage for denne gang! Ryktene går fort her i "tunet". Fortalte den ene naboen at jeg var gravid, og dagen etter vet alle det her! Jeg har visst allerede fått meg trillepike! Det er bare noen få hus som ligger i nærheten av mitt, og vi er alle sammen i familie på en eller annen måte, så skravla går kan man si! Jeg bråvåknet i dag tidlig av at jeg kom på at jeg må få gjort selvangivelsen min, og så kom jeg på at jeg glemte å be om legeerklæring sist jeg var der... Så nå må jeg ringe dem og be om det.. Er så kjedelig med det der altså, og jeg kan aldri sende inn uten å måtte forandre en hel masse... Men, men, når det er gjort er det jo et helt år igjen til neste gang så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. april 2006 #759 Del Skrevet 24. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #760 Del Skrevet 24. april 2006 Heia du! Han dere megler Smekk tviler jeg i grunnen på jeg også.......Han hørtes temmelig tvilsom eller udugelig eller usikker ut...Hmmm...Han må dere ta opp til vurdering ja! Ååå! Hage er koselig! Værtfall når man får den på stell! Vi har bare en bitteliten flekk igjen...som vi skal bygge veranda på..Må bare få fjernet noen gigatre vi også.Men det er heldigvis ikke mitt prosjekt å tenke på! (mulig det hadde blitt gjort fortere hvis det hadde vært det,men nå skal jeg ikke tvile på mannen ) Håper dere har en nydelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå