Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei iss og Epica! :vinke:

I dag har jeg ikke fått gjort så mye egentlig, har vært en tur i byen og bestilt noen deler til bilen min, må hente de imorgen før jeg drar og leverer hesten som skal settes bort. Det er meningen at broren min skal hjelpe meg å ordne litt på bilen i påsken, men det er avhengig av at det er okei vær ute... Spørs hvordan det går, ser ut som det skal regne fremover.

Nå skal jeg snart ta en tur til mamma, og så kommer vel kvelden snikende snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen...

Bare innom med en liten :klem: Håper alt er bra hos deg... Deilig med noen dager det ikke skjer så mye... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nominella og Cr@sh!

Det regner i dag også, vet ikke helt om jeg er så overbevist om at det er bra påskevær....

Dagen i dag ser ut til å bli full av ting å henge fingrene i.... Først skal jeg inn til byen og hente de bildelene, venter bare på at de skal ringe og si de har kommet... Og så skal jeg i stallen og gjøre klar hesten som skal dra, få den på hengeren og kjøre tur. Har aldri vært der den skal før, så jeg håper jeg finner fram... Er ikke sååå fan av å skulle snu og rygge på ukjente plasser med stor henger... På kvelden i dag er det meningen at vi skal dra sammen med to av mine venninner og samboeren til hun ene av dem.

Skal prøve å rekke innom her i løpet av dagen en gang eller to... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Tenkte meg bare innom for å takke for besøk i dagboka mi, og for å ønske deg også riktig god påske! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok komme innom litt oftere jeg Sensommerbruden! :)

Nå har jeg vært å hentet de bildelene. Bilen til eksen min stod utenfor i dag, var sikkert på at han hadde ferie nå jeg, men det var visst feil. Så ikke noe til han da, men han vet sannsynligvis at jeg har vært der, jungeltelegrafen jobber på høygir der.. Hehe.

Nå skal jeg få i meg noe mat før jeg drar til stallen og får ordnet hesten. Blir rart at h*n drar, men tror det blir litt deilig også, litt mindre ansvar og arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

Takk for koselig hilsen i boka mi.... Det regner her i dag også... Kjipt påskevær, men lite man får gjort med... Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Cymbidium og Cr@sh!!

Nå har jeg fått levert hesten, og det så ut som et veldig bra sted, så jeg håper det fungerer bra. Ble fryktelig sliten etter den turen, så jeg sovnet på sofaen mens vi så film her, kjedelige greier, men da er jeg hvertfall litt mer opplagt i kveld enn jeg ville vært ellers! Vi skal til venninna mi, jeg gleder meg til det!!

Må vel begynne å lage noe middag her snart vel... Er ikke sulten i det hele tatt egentlig, men vi må vel spise litt...

Min kjære er veldig flink, tredje dagen uten snus nå, og så langt har han vært veldig flink syns jeg! (hvis ikke det er fordi han jukser når jeg ikke er her da...?)

Er ikke helt i toppform nå heller kjenner jeg, men det går seg vel til snart.

Kommer sterkere tilbake siden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Til deg også Cr@sh!!

Jeg fikk med meg min snus-sugne og smågretne kjærste til venninna ML og samboeren hennes J i går, selv om han ikke var særlig entusiastisk før vi kom dit. Men det forandret seg kjapt! Samboeren til venninne ML er kjempelett å bli kjent med, og de fant tonen med en gang. :) Vi ble ganske mye lengre enn planlagt, så koselig var det! Min kjære trenger virkelig noen andre mannfolk å snakke med, ikke bare gå her sammen med meg og glo i veggen. Vi skal nok invitere dem hit på middag en dag snart, og så kan vi se en urmorsom film som venninna mi så gjerne ville at samboeren også skulle få se. Den er helt hinsides den filmen, jeg slet leeeenge før jeg fikk kjøpt den over nett for det er vel egentlig en lavbudgetfilm med middelmådige skuespillere og slikt, men humoren er helt kanon. (for spesielt intresserte, så heter den "The mating habits of the earthbound human", hovedrolle-innehaverne er Carmen Electra(!!!) Mackenzie Astin og David Hyde Pierce. Øverst på coveret står det "a how-to-do-it guide") Det er alltid like gøy å se reaksjonen til folk som ser den for første gang :hoho: Tror det blir bra jeg!! Nå skal vi spise forkost her, så jeg får komme tilbake litt senere.

Tata alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Snakket med hun som har hesten min, og det går ikke noe bra. Jeg syns godt de kunne brukt en dag eller to til før de begynte å trene på nytt sted, jeg har sagt at hesten er utrent og at de må bruke tid på å gjøre den trygg. Får vente til imorgen og dra og hente hvis det ikke er noe bedre da. Tror nok at de som red for henne har presset hesten litt vel langt alle forhold tatt i betrakning. ÆSJ altså! Blir irritert over sånt! De rir nok på en helt annen måte enn det hesten min er vant med også, siden de driver med en annen "gren" enn det den er trent opp til...

Vel, nok hest, måtte bare få det ut!

Har ikke gjort stort i dag, bare sett på tv og film egentlig. Begynner og bli litt lei, er kjedelig å ikke ha noe å finne på, og ute bare regner det. Skal prøve å ringe søsteren min igjen nå, kanskje de har kommet hjem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MissS! Det ordner seg nok på et vis, pleier det, det er bare så ergelig mens det står på!

I dag har jeg allerede vært en tur hos mamma, og ryddet litt i bilen. SKal dra til broren min i ellevetiden, han skal hjelpe meg og fikse varmeapparatet i bilen min, jeg begynner å bli litt lei av å bli kokt... I vinter har det vært kaldt, men nå som det ikke er så kaldt ute er det lissom enten varmt eller veeeeldig varmt inni der, og det er ikke så inmari behagelig i lengden... Håper vi får det til nå, ser i det minste ut som været er på vår side, i dag er det sooool! :) Får vel gå og vekke han samboeren min snart vel, så han rekker å spise litt og sånn før vi skal dra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

:vinke: Håper alt står bra til!!

:vinke:

Håper du har kost deg i påske-været i dag! :briller2:

:kyss:

Det er herlig med sol! Storkoste meg i går jeg! Håper du også gjorde det!

Vel, i går fikk broren min fikset bilen ferdig, så nå kan jeg velge om jeg vil ha varm eller kald luft! Jippi!!! Det har jeg ventet leeeenge på...

Det er like deilig vær i dag, så her skal det ordnes og fikses litt i løpet av dagen ja. Jeg har allerede satt på vaskemaskinen med trekket til den ene lenestolen og en hel masse av hundeteppene. Er så deilig å få det litt vår-rent i huset. Skal skrubbe gulvene etterpå også har jeg tenkt (det er så pes, for jeg har slipte tregulv som bare er lut og såpebehandlete, og så ble de ikke pusset fint nok, så ALT av skitt setter seg fast, og det bli jo litt skitt når hundene flyr inn og ut her, selv om vi tørker av dem på bena hver gang de har vært ute..) , men må vente til det blir litt varmere ute så jeg kan ha hundene ute i en times tid. Kan hende at venninne ML og hennes samboer J kommer en tur i kveld for å se på film, hadde vært koselig. Kan lage lasagne kanskje, det pleier å være populært.

Nå først skal jeg ta en liten tur til mamma tror jeg, min kjære ligger jo bare å snorker, så jeg kan ikke begynne med noe bråk før han har stått opp likevel.

Håper dere alle har en strålende dag i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...